store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за лицето    За почистване на лице    Гелове    L'Oreal Rare Flowers Cleans...
Начало   Козметика    ...    ...    Гелове  
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

L'Oreal Rare Flowers Cleansing Wash


Почистващ гел за лице за суха и чувствителна кожа

Цена:  9.69 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този гел може да бъде доставен в дните:
Понеделник 13-04-2020 г., Вторник 14-04-2020 г. или
Сряда 15-04-2020 г.
Продукт#200437
ВидГел
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523450459
Категории
За тип кожаЧувствителна
Разфасовка150 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.200 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Лек измиващ гел от "L'Oréal", който почиства кожата и я прави нежна и мека. Той премахва всякакви замърсявания и остатъци от грим. Може да се използва ежедневно и е подходящ за суха и чувствителна кожа. Гелът я хидратира и освежава, доставяйки ѝ комфортно усещане. Формулата му съдържа екстракти от роза, която притежава подмладяващи, регенериращи и овлажняващи свойства и от жасмин, който има антисептично, успокояващо и омекотяващо действия. Гелообразната текстура се превръща в нежна пяна, при допир с влажната кожа на лицето. Без да я изсушава, гелът я почиства дълбоко и я оставя осезаемо мека и копринено гладка. Той не съдържа сапун и е тестван под дерматологичен и офталмологичен контрол.
  • Aqua / Water
  • Glycerin
  • Disodium Cocoamphodiacetate
  • Coco-Betaine
  • PEG-7 Glyceryl Cocoate
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Glycol Distearate
  • Jasminum Officinale Extract / Jasmine Flower Extract
  • PPG-5-Ceteth-20
  • PEG-55 Propylene Glycol Oleate
  • PEG-75 Shea Butter Glycerides
  • Rosa Gallica Flower Extract
  • Sorbitol
  • Sodium Chloride
  • Sodium Hydroxide
  • Propylene Glycol
  • Citric Acid
  • Pentylene Glycol
  • Polyquaternium-7
  • Acrylates Copolymer
  • Sodium Benzoate
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Безплатна доставка за марките на "L'oréal"
Този месец от "L'oréal" имат специално предложение за теб! Купи продукти на марките "L'oréal Paris", "Maybelline", "Garnier", "Mixa" и "Essie" на стойност над 20.00 лв и използвай промокод vsba-loreal20 за безплатна доставка!

Избери сред голямо разнообразие от козметика за цялото семейство:
  • кремове, маски и почистващи продукти за лице;
  • червила, спирали, фон дьо тен, пудри, хайлайтъри и лакове за нокти;
  • шампоани, балсами и маски за коса
  • спрейове и бои за коса;
  • дезодоранти;
  • козметика за мъже;
  • грижа за бебета и деца.

Кампанията е валидна до 30.04.2020 г., включително.
Начин на употреба
  • Може да използвате сутрин и вечер.
  • Нанесете от гела върху влажна кожа.
  • Нежно масажирайте с кръгови движения.
  • Изплакнете обилно с топла вода.
Рейтинг
Рейтинг: 9.50 / 2 гласа 
За да оцените гела "L'Oreal Rare Flowers Cleansing Wash", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този гел, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват гела, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този гел, купуват също
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17 - Течен фон дьо тен за естествен тен - гел
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17
Течен фон дьо тен за естествен тен

Loreal Paris
14 варианта за избор на нюанс на фон дьо тена:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.99 лв.
Подаръчен комплект - Maybelline Big Shot & Instant Anti-Age Eraser - Спирала за мигли и коректор за околоочен контур - гел
Подаръчен комплект - Maybelline Big Shot & Instant Anti-Age Eraser
Спирала за мигли и коректор за околоочен контур

Maybelline
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.99 лв.
Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation - Фон дьо тен с матиращ ефект за нормална към мазна кожа - гел
Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation
Фон дьо тен с матиращ ефект за нормална към мазна кожа

Maybelline
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Стандартна цена 12.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.79 лв.
Schwarzkopf Pure Color - Дълготрайна гел боя за коса - гел
Schwarzkopf Pure Color
Дълготрайна гел боя за коса

Schwarzkopf
Избор за цвят на боята:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.99 лв.
Visage Keratin & Argan Liquid Crystals - Течни кристали за увредена коса с кератин и арган - гел
Visage Keratin & Argan Liquid Crystals
Течни кристали за увредена коса с кератин и арган

Visage
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.19 лв.
Manhattan Super Gel Nail Polish - Лак за нокти с гел ефект - гел
Manhattan Super Gel Nail Polish
Лак за нокти с гел ефект

Manhattan
Избор за цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.20 лв.
Lash Princess - Спирала за обем с ефект "изкуствени мигли" - гел
Lash Princess
Спирала за обем с ефект "изкуствени мигли"

Essence
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.99 лв.
Golden Rose Dream Lips Lipliner - Молив за устни - гел
Golden Rose Dream Lips Lipliner
Молив за устни

Golden Rose
26 варианта за избор на цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.30 лв.
Catrice Eyebrow Filler - Бързосъхнещ гел за вежди за перфектна форма и цвят - гел
Catrice Eyebrow Filler
Бързосъхнещ гел за вежди за перфектна форма и цвят

Catrice
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.20 лв.
Schwarzkopf Live Ultra Brights Or Pastel - Полу-трайна крем боя за коса в ярки цветове - гел
Schwarzkopf Live Ultra Brights Or Pastel
Полу-трайна крем боя за коса в ярки цветове

Schwarzkopf
Избор за цвят на боята:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.49 лв.
Miss Sporty My BFF Lipstick - Червило с интензивен цвят - гел
Miss Sporty My BFF Lipstick
Червило с интензивен цвят

Miss Sporty
Избор за цвят на червилото:
Цена:  5.40 лв.
Bourjois Twist Up The Volume Mascara - Спирала за обемни и дълги мигли - гел
Bourjois Twist Up The Volume Mascara
Спирала за обемни и дълги мигли

Bourjois
Избор за нюанс на спиралата:
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.99 лв.
Manhattan Intense Effect Eyeshadow - Сенки за очи в два цвята - гел
Manhattan Intense Effect Eyeshadow
Сенки за очи в два цвята

Manhattan
Избор за цвят на сенките:
Цена:  8.40 лв.
Manhattan Intense 3D Effect Duo Eyeshadow - Двуцветни сенки за очи с 3D ефект - гел
Manhattan Intense 3D Effect Duo Eyeshadow
Двуцветни сенки за очи с 3D ефект

Manhattan
Избор за цвят на сенките:
Цена:  12.60 лв.
STR8 Red Code Deodorant Body Spray - Дезодорант спрей за мъже - гел
STR8 Red Code Deodorant Body Spray
Дезодорант спрей за мъже

STR8
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.90 лв.

L'Oreal Rare Flowers Cleansing Wash


Почистващ гел за лице за суха и чувствителна кожа

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  9.69 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този гел може да бъде доставен в дните:
Понеделник 13-04-2020 г., Вторник 14-04-2020 г. или
Сряда 15-04-2020 г.
Продукт#200437
ВидГел
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600523450459
Категории
За тип кожаЧувствителна
Разфасовка150 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.200 kg
Описание
Лек измиващ гел от "L'Oréal", който почиства кожата и я прави нежна и мека. Той премахва всякакви замърсявания и остатъци от грим. Може да се използва ежедневно и е подходящ за суха и чувствителна кожа. Гелът я хидратира и освежава, доставяйки ѝ комфортно усещане. Формулата му съдържа екстракти от роза, която притежава подмладяващи, регенериращи и овлажняващи свойства и от жасмин, който има антисептично, успокояващо и омекотяващо действия. Гелообразната текстура се превръща в нежна пяна, при допир с влажната кожа на лицето. Без да я изсушава, гелът я почиства дълбоко и я оставя осезаемо мека и копринено гладка. Той не съдържа сапун и е тестван под дерматологичен и офталмологичен контрол.
Състав
  • Aqua / Water
  • Glycerin
  • Disodium Cocoamphodiacetate
  • Coco-Betaine
  • PEG-7 Glyceryl Cocoate
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Glycol Distearate
  • Jasminum Officinale Extract / Jasmine Flower Extract
  • PPG-5-Ceteth-20
  • PEG-55 Propylene Glycol Oleate
  • PEG-75 Shea Butter Glycerides
  • Rosa Gallica Flower Extract
  • Sorbitol
  • Sodium Chloride
  • Sodium Hydroxide
  • Propylene Glycol
  • Citric Acid
  • Pentylene Glycol
  • Polyquaternium-7
  • Acrylates Copolymer
  • Sodium Benzoate
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Безплатна доставка за марките на "L'oréal"
Този месец от "L'oréal" имат специално предложение за теб! Купи продукти на марките "L'oréal Paris", "Maybelline", "Garnier", "Mixa" и "Essie" на стойност над 20.00 лв и използвай промокод vsba-loreal20 за безплатна доставка!

Избери сред голямо разнообразие от козметика за цялото семейство:
  • кремове, маски и почистващи продукти за лице;
  • червила, спирали, фон дьо тен, пудри, хайлайтъри и лакове за нокти;
  • шампоани, балсами и маски за коса
  • спрейове и бои за коса;
  • дезодоранти;
  • козметика за мъже;
  • грижа за бебета и деца.

Кампанията е валидна до 30.04.2020 г., включително.
Начин на употреба
  • Може да използвате сутрин и вечер.
  • Нанесете от гела върху влажна кожа.
  • Нежно масажирайте с кръгови движения.
  • Изплакнете обилно с топла вода.
Козметика за лице с роза
Nivea 24 Melt-in Moisture Soft Rose
Балсам за устни с екстракт от роза
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  4.59 лв.
Garnier Micellar Cleansing Rose Water
Мицеларна розова вода за чувствителна кожа
Стандартна цена 8.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.49 лв.
Nature of Agiva Hyalurose Jelly Face Gel
Дневен гел за лице за дехидратирана кожа
Стандартна цена 8.10 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.90 лв.
Nature of Agiva Active Collagen Night Gel Cream Derma Filler
Нощен гел крем против бръчки с колаген
Стандартна цена 8.80 лв.
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.40 лв.
Nature of Agiva Hyalurose Jelly Eyes Gel
Околоочен гел
Стандартна цена 8.80 лв.
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.40 лв.
Nature of Agiva Acne Help Jelly
Дневен гел крем за комбинира и склонна към акне кожа
Стандартна цена 8.10 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.90 лв.
Nature of Agiva Active Collagen Day Gel Cream Derma Filler
Дневен гел крем филър против бръчки с колаген
Стандартна цена 8.80 лв.
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.40 лв.
Nature of Agiva Roses Clay 3 in 1 Scrub Mask
Глинена маска за лице 3 в 1 с роза и активен въглен
Цена:  6.20 лв.
Nature of Agiva Roses Clay 3 in 1 Scrub Mask
Глинена маска за лице 3 в 1 с роза и чаено дърво
Цена:  6.20 лв.
Nature of Agiva Roses Clay 3 in 1 Scrub Mask
Глинена маска за лице 3 в 1 с роза и амарант
Цена:  6.20 лв.
Nature of Agiva Roses Black Peel Off Face Mask
Черна пилинг маска за лице от серията "Roses"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.40 лв.
Nature of Agiva Bio Rose Water Lifting Serum
Лифтинг серум за лице с био розова вода от серията "Roses"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.30 лв.
Nature of Agiva Roses Q10 Lifting Serum
Лифтинг серум за лице с розова вода и Q10 от серията "Roses"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.70 лв.
My Rose Purifying Face Wash
Почистващ гел за лице
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.30 лв.
Балсам за след бръснене
От серията "Bulgarian Rose for Men"
Стандартна цена 12.60 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.30 лв.
My Rose Refreshing Rose Water
Розова вода за лице и тяло
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.60 лв.
Bodi Beauty Purifying Micellar Water Sensitive Skin
Мицеларна вода за чувствителна кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.85 лв.
Beadora Bright Rose Sleeping Elixir
Нощен безводен еликсир за суха към нормална кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  69.00 лв.
Beadora Bright Rose Moisturizing Gel Concentrate
Концентиран овлажняващ гел за лице
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  63.00 лв.
Beadora Bright Rose Velvety Day Cream
Кадифен дневен крем за лице за суха и комбинирана кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  69.00 лв.
My Rose Moisturizing Face Cream
Овлажняващ крем за лице с екстракт от роза за нормална кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.50 лв.
Интензивно хидратиращ дневен крем за лице с розово масло
От серията "Signature Spa"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.80 лв.
Rozeda Rose Water
Розова вода в разфасовки от 50 ÷ 1000 ml
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  4.00 лв.
My Rose Anti-Wrinkle Night Cream
Нощен крем за лице против бръчки за нормална към суха кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.40 лв.
Още козметика за лице с роза
Козметика за лице с жасмин
Collagena Naturalis Depigment Lumiskin Effect Specific Care
Интензивен крем депигмент за лице за всеки тип кожа от серията "Naturalis"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  29.80 лв.
Ziaja Jasmine Day Cream Anti-Wrinkle - SPF6
Дневен крем против бръчки с жасмин от серията "Anti-Age Jasmine"
Цена:  11.90 лв.
Collagena Naturalis Night Cream
Нощен крем за лице за нормална до суха кожа от серията "Naturalis"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.80 лв.
Collagena Naturalis Lumisphere Day Cream
Дневен крем за лице за нормална до суха кожа от серията "Naturalis"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.80 лв.
L'Oreal Nutri-Gold Extraordinary Oil Cream
Подхранващ дневен крем с антиейдж ефект
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.49 лв.
Крем за околоочен контур против бръчки с жасмин
От серията "Ziaja Anti-Age Jasmine"
Цена:  9.80 лв.
Нощен крем против бръчки с жасмин
От серията "Ziaja Anti-Age Jasmine"
Цена:  11.90 лв.
Още козметика за лице с жасмин
Продукти за ароматерапия и релаксация с жасмин
Ароматерапевтично олио за вана за всеки тип кожа
С натурални масла от жасмин и арган
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.10 лв.
Продукти за ароматерапия и релаксация с роза
Козметика за коса с роза
Козметика за тяло с роза
Други интересни предложения
Ароматерапевтично олио за вана за всеки тип кожа
С натурални масла от жасмин и арган
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.10 лв.
Bomb Cosmetics Berrylicious Soap Cake
Ръчно изработен сапун с масло от жасмин и градински чай
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.70 лв.
Elseve Extraordinary Oil
Подхранващ балсам за суха коса
Стандартна цена 6.79 лв.
Вземи сега с отстъпка -27%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.99 лв.
Етерично масло от роза 3% в бадемово масло
Разфасовка от 10 ml
Цена:  29.90 лв.
Био розова вода
Разфасовка от 250 ml
Цена:  11.99 лв.
Chamos Acaci Moisture Elastic W-Line Breast Pack
Повдигащи и стягащи хидрогел пачове за бюст от серията "Acaci"
Цена:  6.99 лв.
L'Oreal Nutri-Gold Extraordinary Oil Cream
Подхранващ дневен крем с антиейдж ефект
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.49 лв.
Veet Silk & Fresh
Депилиращ крем за крака и тяло с лотос и жасмин за нормална кожа
Цена:  12.80 лв.
Ароматна свещ с етерично масло от роза
Цена:  14.70 лв.
Ароматни соли за вана - Роза
Разфасовки от 100 ÷ 440 g
Цени от:  2.20 лв.
Назад към "Гелове за почистване на лице"
Избери сред разнообразие от дамски и мъжки парфюми.
Купи поне 2 продукта Fa от и може да спечелиш самонадуваем дюшек.
Купи продукт Schwarzkopf и се включи в томболата.
Козметика за коса
Боя за коса
Декоративна козметика и аксесоари
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги