store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Козметика за бебета    За кожата    Лосиони    Baby Dove Lotion Sensitive Moisture - ...
Начало   Козметика    ...    ...    Лосиони  
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките

Baby Dove Lotion Sensitive Moisture


Бебешки лосион за чувствителна кожа от серията "Baby Dove"

Baby Dove Lotion Sensitive Moisture - Бебешки лосион за чувствителна кожа от серията "Baby Dove" - лосион
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
 Доставка:
В момента този лосион не може да бъде доставен.
 Основни параметри:
Продукт#199-459
ВидЛосион
Наличност
Годност след отваряне1 година
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com »
Категории
За възрастНад 0+ месеца
За тип кожаЧувствителна
Разфасовка200 ml
Baby Dove Lotion Sensitive Moisture - Бебешки лосион за чувствителна кожа от серията "Baby Dove" - лосион

Baby Dove Lotion Sensitive Moisture


Бебешки лосион за чувствителна кожа от серията "Baby Dove"

 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
 Доставка:
В момента този лосион не може да бъде доставен.
 Основни параметри:
Продукт#199-459
ВидЛосион
Наличност
Годност след отваряне1 година
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com »
Категории
За възрастНад 0+ месеца
За тип кожаЧувствителна
Разфасовка200 ml
Алтернативни предложения
Бебешко мляко за тяло с маслина Бочко - лосион
Бебешко мляко за тяло с маслина Бочко
Бочко
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.20 лв.
Видео
Няма идеални майки, само истински такива и всяка от тях иска най-доброто за своето бебе.
Специалистите на "Dove" знаят това и създават бебешки лосион, който има дълбоко хидратираща формула, която се грижи за чувствителната кожа на вашето мъниче. Тя е до 30% по-тънка и губи до 5 пъти по-бързо влагата си при къпане, отколкото вашата и затова, най-подходящата грижа за нея е най-нежната такава. Серията "Baby Dove" е създадена с подхранващи съставки, които възстановяват хидратацията на кожата и я правят осезаемо по-мека с всяко следващо използване.
Формулата на бебешкия лосион е обогатена с овлажняващия крем на "Dove". Съдържа важни за кожата хранителни вещества и я поддържа хидратирана в продължение на 24 часа. Нежната текстура прави бебешката кожата осезаемо по-мека и гладка още след първото нанасяне. Всяко бебе има деликатна кожа, но ако тази на вашето мъниче е силно чувствителна, то по-добре би било да използвате козметика, която не съдържа парфюми, какъвто именно е този лосион. Той има неутрално pH и е изпитан от дерматолози и педиатри. Бебешкият лосион е хипоалергичен и е подходящ за ежедневна употреба след баня за чувствителна кожа, дори при новородени.
  • Aqua
  • Glycerin
  • Petrolatum
  • Stearic Acid
  • Glycol Stearate
  • Dimethicone
  • Isopropyl Isostearate
  • Caprylyl Glycol
  • Carbomer
  • Cetearyl Alcohol
  • Disodium EDTA
  • Glyceryl Stearate
  • Magnesium Aluminum Silicate
  • Phenoxyethanol
  • Stearamide AMP
  • Tapioca Starch
  • Triethanolamine
  • CI 77891
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцениш лосиона "Baby Dove Lotion Sensitive Moisture", избери цифрата отговаряща на твоята оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за този лосион, направи го сега!

Твоето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват лосиона, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видиш всички останали мнения, натисни бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този лосион, купуват също
Спирала за обемни мигли
Крем боя за коса
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Почистване и грижа за дома
Ваучери за подарък от store.bg
Намаление на хиляди книги
Boxnow