|
![]() |
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв. Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв. За цена и срок извън гр. София кликни тук. Тази четка може да бъде доставена в дните:
Вторник 27-04-2021 г., Сряда 28-04-2021 г. или Четвъртък 29-04-2021 г.
|
- Описание
- За Aquafresh
Четката за зъби "Intense Clean" на "Aquafresh" осигурява с 49% по-добро почистване на труднодостъпните места, в сравнение с обикновена четка и 57% по-добро почистване на линията до венците*. Специалната глава на четката притежава 3 почистващи кръгли снопчета с гъвкави влакна, които обгръщат всеки зъб и се адаптират към формата му. Те са средно меки, което ги прави нежни към зъбите и венците, а подвижността на главата на четката намалява натиска върху тях. Ергономичната дръжка допринася за по-голям комфорт и контрол при движение.
Характеристики:
* Тествани в лаборатория спрямо четка за зъби с равни влакна.
Характеристики:
- глава с три почистващи кръгли снопчета с гъвкави влакна, които се адаптират към всеки зъб
- различни по дължина снопчета за ефективно изчистване на междузъбните пространства
- средно меки влакънца, които нежно и оптимално премахват плаката от зъбите и венците
- патентована Flex Zone™ технология, която защитава венците от нараняване, като намалява натиска при четкане
- ергономична гумена дръжка, осигуряваща удобен захват и лесно четкане на зъбите
* Тествани в лаборатория спрямо четка за зъби с равни влакна.

А ето и една любопитна подробност – компанията “Beecham Group” стартира на британския пазар през 1842 г. с фармацевтичен продукт, познат като “Beecham's Pills”, станал едно от най-популярните слабителни за времето си.
Говорейки за известната в цял свят марка “Aquafresh” и аналогията с трицветната формула, трябва да споменем, че през 73-та година пастата е била не с тройна, а с двойна защита. Формулата е комбинирала бял и син компонент – с флуорид (бял) за защита от кариес и "аква" (син) гел за свеж дъх. От тази формула идва и името на марката - “Свежа вода”. Десет години по-късно защитата става тройна, като е добавен и червения сегмент, който се грижи за здравето на венците.
Годината е 1981 и на потребителите е предложена трицветната “Aquafresh Triple Protection” – паста за зъби за цялата уста, а слогана на марката е "Три в едно - защита за твоето семейство". Тя предпазва зъбите, прави дъха свеж и заздравява венеца.
В унисон с промяната на потребностите следващата цел на фармацевтичния гигант била да даде за клиентите си паста, която не само заздравява и освежава, но и избелва зъбите – появява се “Aquafresh White & Shine”.
За да са в крак с нарастващите изисквания и потребности на клиентите, производителите на марката правят нова серия “Aquafresh Extreme Clean”. С нея се предлага “ликвидиране на лошия дъх”, посредством микроактивна пяна и добавяне на екстракт от мента и “ледени” аромати.
За хората, които имат проблем “чувствителни зъби”, се предлага и формула, която е обогатена с успокояващи агенти - “Aquafresh Sensitive”.
Един от важните моменти в живота ни, когато се добиват полезни навици за бъдещето, безспорно е детството. Заради това производителите на марката отделят специално внимание на образователния момент и приучаването към хигиенни навици. Те са създали рекламни филмчета и различни информационни материали, които забавляват и учат децата как да мият зъбките си. Има мобилни приложения (игри), клипове, анимационни филми и печатни реклами, които показват на децата как е правилно и с каква продължителност да почистват зъбите си. Много мъничета знаят и 2-минутната песничка на “Аквафреш”.

През 2008 година излиза нова серия пасти, която се оказва много успешна - “Aquafresh Isoactive”. Те образуват "гел-пяна", отстраняваща 25% повече бактерии.
Като реакция на потребителското търсене се появява и серията “Aquafresh Ultimate”. Тя осигурява цялостна защита на зъбите, като се справя с бактериите под линията на венците и укрепва зъбите над линията на венците.
За да предлага цялостна защита и грижа за устата, е необходимо марката да предложи и допълнителни аксесоари, като – различни линии четки за зъби за деца и възрастни. През 2004 г. е въведена марката “Max-Active”, която е вдъхновена от идеята да предложи продукт, подходящ по размер на отделния зъб, както и четки за почистване на устата и езика. За децата е създадена линията “Dragon Tales” - четки за зъби за деца, както и вода за уста.
Дъвките “DentiChew Aquafresh” се появяват като частичен заместител на миенето на зъбите и почистването с конец и са напълно иновативен продукт.
Наред с новаторските предложения, “Aquafresh” постоянно обогатява и усъвършенства и традиционните си серии, като в основата на всичко е подобряване здравето на хората и блясъка на перфектната усмивка.
Начин на употреба
- Сложете паста за зъби върху четката.
- Мийте зъбите си около 2-3 минути.
- Оставяйте четката си за зъби да изсъхне.
- Почиствайте четката си на равни интервали от време, като я оставяте да престои във вода за уста, алкохол или я полейте с вряла вода.
- Използвайте четката не повече от 3 месеца.
Рейтинг


![]() ![]() |
Други интересни предложения
![]() |
Aquafresh Intense Clean Lasting Fresh Toothpaste Паста за зъби за дълготрайна свежест от серията "Intense Clean" Aquafresh |
Цена: 4.49 лв.
|

![]() |
Aquafresh In Between Clean Trio Pack - Medium Комплект от 3 броя четки за зъби Aquafresh |
Цена: 5.69 лв.
|

![]() |
Aquafresh Extra Interdental - Medium Четка за зъби с интердентален профил 1 +1 подарък Aquafresh |
Цена: 5.69 лв.
|

![]() |
Aquafresh Extreme Clean - Medium Четка за зъби и език с интердентален профил Aquafresh |
Цена: 5.69 лв.
|

Ако искате да сте първият дал мнение за тази четка, направете го сега! |
Важна информация! Мненията, които най-добре описват четката, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.![]() |
Закупилите тази четка, купуват също
| ![]() |
| |||||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | |||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
| ![]() |
| |||||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | |||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
| ![]() |
| |||||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | |||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
| ![]() |
| |||||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | |||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
| ![]() |
| |||||||||||||||||
![]() | ![]() | ![]() | |||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||
| ![]() |