Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    Пяна за бръ...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Бръснене и обезкосмяване    Бръснене    Пяна за бръснене    Collistar Men's Line ...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Collistar Men's Line Perfect Adherence Shaving Foam


Пяна за бръснене за чувствителна кожа от серията "Men's Line"

 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#195746
ВидПяна
Наличност
МаркаCollistar
Официален сайт на Collistarwww.collistar.com
Категории
За тип кожаЧувствителна
Разфасовка200 ml
Подходяща заМъже
За възрастНад 12 години
Алтернативни предложения
Top Ten Cool Power Shaving Foam - Пяна за бръснене с ментол за всеки тип кожа - пяна
Top Ten Cool Power Shaving Foam
Пяна за бръснене с ментол за всеки тип кожа

Top Ten
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.80 лв.
Lavera Men Sensitiv Gentle Shaving Foam - Пяна за бръснене за чувствителна кожа от серията "Men Sensitiv" - пяна
Lavera Men Sensitiv Gentle Shaving Foam
Пяна за бръснене за чувствителна кожа от серията "Men Sensitiv"

Lavera
Стандартна цена 14.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  11.90 лв.
Nivea Men Energy Shower Gel - Енергизиращ душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол - пяна
Nivea Men Energy Shower Gel
Енергизиращ душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол

Nivea
Стандартна цена 5.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.79 лв.
Nivea Men Power Fresh Shower Gel - Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол - пяна
Nivea Men Power Fresh Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол

Nivea
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  3.79 лв.
Nivea Men Cool Kick Shower Gel - Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол от серията "Cool Kick" - пяна
Nivea Men Cool Kick Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол от серията "Cool Kick"

Nivea
Стандартна цена 5.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.79 лв.
  • Описание
  • Състав
  • За Collistar
Пяна за бръснене на "Collistar", която е разработена специално за чувствителна кожа. Тя осигурява безупречно бръснене, като едновременно с това овлажнява и успокоява кожните тъкани. Иновативната ѝ текстура се разпределя равномерно върху кожата и прилепва плътно, за да осигури гладко бръснене. Формулата ѝ съдържа комбинация от витамини, глицерол и ментол, които овлажняват и защитават кожата. Благодарение на действието на активните съставки, пяната предотвратява неприятното усещане за "парене" при бръснене. Добавен е бизаболол с антибактериални и антимикробни свойства. Освен че успокоява кожата при бръсненето, пяната предотвратява образуването на зачервявания по кожата.
Формулата е дерматологично тествана и не съдържа алкохол.
  • Aqua
  • Triethanolamine
  • Stearic Acid
  • Palmitic Acid
  • Butane
  • Propane
  • Isobutane
  • Glycerin
  • Tea-Lauryl Sulfate
  • Potassium Hydroxide
  • Hydroxyethylcellulose
  • Triclosan
  • Polysorbate 20
  • Dimethiconol Behenate
  • PEG-14
  • Bisabolol
  • Menthol
  • Tocopheryl Acetate
  • Retinyl Palmitate
  • Pyridoxine HCL
  • Parfum
  • Benzyl Salicylate
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Hexyl Cinnamal
  • Limonene
Знаете ли какво би се получило, ако съчетаете типично италианските стил, елегантност и вкус с иновативността? Сложен въпрос, но отговорът може да се посочи само с една дума – "Collistar" или водещата италианска козметична марка, известна едновременно с традиционалността си и със създаването на иновации в каталога си. А "виновниците" за тази репутация, естествено, са продуктите на марката. Днес част от каталога са иновативни предложения като първите антицелулитни капсули с чисти съставки, първият скраб с морски соли и етерични масла и впечатляващите бронзиращи "магически" капки, с които кожата бързо придобива дълбок и интензивен тен. Но това далеч не са всички примери за иновации на италианската козметична марка.

Oще след като прави първите си стъпки в козметичния свят, "Collistar" показва, че се фокусира върху нововъведенията. Марката дебютира в Милано през 1983 г., когато от козметично разделението на водещата фармацевтична компания "Zambeletti" се превръща в самостоятелен производител, представящ иновации в света на козметиката. Скоро след старта си "Collistar" влиза в историята на козметологията, като разработва неповторим бронзант с прахообразна формула. И с течение на времето именно уменията за създаване на новости стават причина за многобройните успехи на марката. Поредното постижение, например, се случва през 1991 г. Тогава "Collistar" получава репутацията на единствения италиански производител с продукт, който е експонат в музей или по-точно: на постоянната изложба "Леонардо да Винчи", организирана за иновации в Музея на науката и технологиите в Милано, присъства един суперхидратиращ и подхранващ крем "Collistar", като основната причина за това е неговата иновативна формула.

Следвайки от самото начало стратегическата визия на своя ръководител Daniela Sacerdote, марката и за миг не спира да върви по успешния път на своето развитие. А мнозина започват да я характеризират с комбинацията между силна отдаденост към родното, но и силна заинтересованост към иновационните постижения в науката. И това се случва заради факта, че "Collistar" произвежда всичките си продукти в Италия, но "граници" в използваните знания за създаването на формулите си марката никога не поставя. Дори при направата на своите рекламни кампании проявява нюх към нестандартното, непознатото, иновативното. "Collistar" е първият производител в Италия, който използва редакционна печатна кампания с рекламиране на продукти в статии, посветени на красотата. Освен това, "Collistar" се нарежда до първите козметични производители с продукти, представяни чрез радио реклами. Естествено, с напредването на технологичния свят, като един привърженик на новостите, козметичният производител не пропуска и позиционирането си в интернет пространството. Така "Collistar" става и една от първите козметични марки, които се възползват пълноценно от интернет – през 1995 г. тя стартира уебсайт, съдържащ цялата информация, цени и характеристики на своите продукти или ползи, които тогава малцина успяват да предоставят на своите потребители.

През следващите години иновациите продължават. С настъпването на 1996 г. "Collistar" става първенец с представянето на уникален антицелулитен спрей. Но подобно на началото, след една иновация, като че ли задължително следват успехи и признания. Е, тези след иновативния спрей се появяват през следващата 1997 г., когато продуктите "Collistar" дебютират в Европа и започват да бъдат ценени от много чуждестранни потребители. Скоро след това марката започва да разпространява своите формули също в Близкия и Далечния Изток, а после и в Южна Америка. Междувременно обаче "Collistar" става една от най-продаваните марки в козметичните магазини на територията на родината си. А що се отнася до това каква е причината за постижението, специалистите на марката отговарят така: "Всичко е плод на научния подход и използването на модерни технологии, съчетани с изцяло италианска страст към креативност, качество, елегантност и красота. Затова "Collistar" едновременно произвежда в Италия, иновативна е и винаги е в челните редици на изследователската област". Е, тези думи оправдават успешното позициониране на марката в италианските граници, но с пълна сила важат и за бъдещия международен успех. Той постепенно започва да се увеличава, а през 2003 г. достига размери, които нареждат марката до световните лидери в козметичния бранш.

Въпреки световните успехи, "Collistar" не забравя родината и дори показва колко голяма е любовта ѝ към нея. Това се случва през 2014 г., когато марката стартира проекта си "Ti amo Italia" - идея, която е не само израз на любов, но и едно положително послание за произведеното в Италия и "празник" на нейната хилядолетна култура и нейните таланти, проявяващи знания, експертност, творчество и страст. Как е показано всичко това? Всъщност "Collistar" стартира проекта с нови продукти, чието представяне от екипа на марката е: "специална колекция от козметични формули, създадени с висококачествени и ценни съставки за кожата, които са взети от природните богатства на Италия". Така, повече от всякога, с този проект "Collistar" насърчава използването на продукти с италиански съставки. Освен това, марката отново прави и нововъведение: включва се като спонсор и партньор на изследвания в Университета в Сиена, които се провеждат за разработване на активни съставки, съдържащи се в местни италиански растенията. Всичко това е напълно нов метод за сектора на италианската козметика, ангажиращ се да насърчава развитието на италианските продукти. Но ангажимента на "Collistar" далеч не се ограничава дотук. Освен активни съставки с италиански произход, специалистите включват и също толкова ценните качества на италиански експерти и то някои в съвсем различни области от тази на козметологията. Звучи невероятно, но все пак за "Collistar" е типично. Така със старта на проекта се появяват продукти с етикет "Ti amo Italia", някои от които с опаковки, проектирани от емблематичния стил на модния дизайнер Antonio Marras. А след сътрудничеството с таланта в модните среди, марката започва партньорство с "Kartell". Тогава всички в Италия виждат за първи път козметична марка и марка за проектиране на дизайнерски продукти за дома да обединят усилия в създаването на колекцията гримове "Trasparenze".

Всъщност представените тогава гримове никак не са първия подобен тип продукти на марката. През последните години "Collistar" създава изобилие от декоративна козметика. В каталога присъстват от сенки, очни линии, спирали и моливи за очи през пудри, коректори и фон дьо тени до червила и гланцове за устни. Но въпреки това разнообразие, грижата за кожата не е пренебрегната. "Collistar" създава "рецепти" за перфектно тяло, сред които са: кремове, скрабове, лосиони и специални терапии от серия "Collistar Special Perfect Body" и антицелулитни продукти от гама "Collistar Anticellulite Strategy".
Освен това, италианският производител обръща внимание и на грижата за кожата през лятната почивка, създавайки слънцезащитните продукти и формули за перфектен тен "Sun Tan". Каталогът на марката предлага също и изобилие от продукти за лице, които отново са разделени на няколко основни серии, така че всеки да намери подходящите формули за себе си. Сред продуктовите гами от "Collistar" представят формулите с чисти съставки "Pure Actives", специално разработените продукти за първи признаци на стареене "Special First Wrinkles" и козметичните помощници от серия "Special Anti-Age", проектирани да помагат в борбата с дълбоките бръчки. И понеже представителите на силния пол също имат нужда от козметична грижа в каталога присъстват мъжки продукти за лице и тяло, обединени в серия "Collistar Men's line".

До днес козметичната марка продължава да разширява каталога си с нови попълнения. И въпреки че през последните години марката е собственост на италианската компания "Bolton Goup", която има над 50 престижни марки в каталога си, философията на "Collistar" остава непроменена. Продуктите се разработват с помощта на италианската традиция, на иновации и модерни технологии, на научни постижения и изследване, като формулите са създадени без тестване върху животни. Експертността също е важна част от процеса на разработка на продуктите. Затова част от "ресурсите" на "Collistar" са специалисти в научни институти и лаборатории, спа центрове, салони за красота, дори експерти в козметичната хирургия. Що се отнася до успехите, то те определено са надминали размерите на първоначалните постижения. Днес марката присъства в над 40 страни, където не спира да печели позитивни отзиви. Сред държавите, в които "Collistar" придобива голяма популярност са Русия, Холандия, Испания, Германия и Полша.
Начин на употреба
  • Разклатете флакона с пяната преди употреба.
  • Сложете малко количество от пяната в дланта си и нанесете върху чиста кожа.
  • Масажирайте старателно за по-добро проникване и омекотяване на брадата.
  • Избръснете се с подходяща самобръсначка.
  • Изплакнете с топла вода.
  • Нежно подсушете лицето, попивайки кожата с мека кърпа.
  • Нанесете подходящ афтършейв или лосион за след бръснене.
Рейтинг
Рейтинг: 3.00 / 1 глас 
За да оцените пяната "Collistar Men's Line Perfect Adherence Shaving Foam", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази пяна, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват пяната, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Collistar Men's Line Perfect Adherence Shaving Foam


Пяна за бръснене за чувствителна кожа от серията "Men's Line"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#195746
ВидПяна
Наличност
МаркаCollistar
Официален сайт на Collistarwww.collistar.com
Категории
За тип кожаЧувствителна
Разфасовка200 ml
Подходяща заМъже
За възрастНад 12 години
Алтернативни предложения
Gillette SkinGuard Sensitive Shave Foam
Пяна за бръснене за чувствителна кожа
Цена:  8.80 лв.
Top Ten Cool Power Shaving Foam
Пяна за бръснене с ментол за всеки тип кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.80 лв.
Lavera Men Sensitiv Gentle Shaving Foam
Пяна за бръснене за чувствителна кожа от серията "Men Sensitiv"
Стандартна цена 14.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  11.90 лв.
Mondial Antica Barberia Shaving Mousse
Пяна за бръснене от серията "Antica Barberia"
Цена:  23.00 лв.
Nivea Men Energy Shower Gel
Енергизиращ душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол
Стандартна цена 5.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.79 лв.
Nivea Men Power Fresh Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  3.79 лв.
Nivea Men Cool Kick Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол от серията "Cool Kick"
Стандартна цена 5.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.79 лв.
Barbon Shaving Foam
Пяна за бръснене
Цена:  4.50 лв.
Пяна за бръснене
От серията "Agressia Men Fresh"
Цена:  3.30 лв.
Nivea Men Cool Kick Shaving Foam
Освежаваща пяна за бръснене от серията "Cool Kick"
Цена:  5.59 лв.
Описание
Пяна за бръснене на "Collistar", която е разработена специално за чувствителна кожа. Тя осигурява безупречно бръснене, като едновременно с това овлажнява и успокоява кожните тъкани. Иновативната ѝ текстура се разпределя равномерно върху кожата и прилепва плътно, за да осигури гладко бръснене. Формулата ѝ съдържа комбинация от витамини, глицерол и ментол, които овлажняват и защитават кожата. Благодарение на действието на активните съставки, пяната предотвратява неприятното усещане за "парене" при бръснене. Добавен е бизаболол с антибактериални и антимикробни свойства. Освен че успокоява кожата при бръсненето, пяната предотвратява образуването на зачервявания по кожата.
Формулата е дерматологично тествана и не съдържа алкохол.
Състав
  • Aqua
  • Triethanolamine
  • Stearic Acid
  • Palmitic Acid
  • Butane
  • Propane
  • Isobutane
  • Glycerin
  • Tea-Lauryl Sulfate
  • Potassium Hydroxide
  • Hydroxyethylcellulose
  • Triclosan
  • Polysorbate 20
  • Dimethiconol Behenate
  • PEG-14
  • Bisabolol
  • Menthol
  • Tocopheryl Acetate
  • Retinyl Palmitate
  • Pyridoxine HCL
  • Parfum
  • Benzyl Salicylate
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Hexyl Cinnamal
  • Limonene
За Collistar
Знаете ли какво би се получило, ако съчетаете типично италианските стил, елегантност и вкус с иновативността? Сложен въпрос, но отговорът може да се посочи само с една дума – "Collistar" или водещата италианска козметична марка, известна едновременно с традиционалността си и със създаването на иновации в каталога си. А "виновниците" за тази репутация, естествено, са продуктите на марката. Днес част от каталога са иновативни предложения като първите антицелулитни капсули с чисти съставки, първият скраб с морски соли и етерични масла и впечатляващите бронзиращи "магически" капки, с които кожата бързо придобива дълбок и интензивен тен. Но това далеч не са всички примери за иновации на италианската козметична марка.

Oще след като прави първите си стъпки в козметичния свят, "Collistar" показва, че се фокусира върху нововъведенията. Марката дебютира в Милано през 1983 г., когато от козметично разделението на водещата фармацевтична компания "Zambeletti" се превръща в самостоятелен производител, представящ иновации в света на козметиката. Скоро след старта си "Collistar" влиза в историята на козметологията, като разработва неповторим бронзант с прахообразна формула. И с течение на времето именно уменията за създаване на новости стават причина за многобройните успехи на марката. Поредното постижение, например, се случва през 1991 г. Тогава "Collistar" получава репутацията на единствения италиански производител с продукт, който е експонат в музей или по-точно: на постоянната изложба "Леонардо да Винчи", организирана за иновации в Музея на науката и технологиите в Милано, присъства един суперхидратиращ и подхранващ крем "Collistar", като основната причина за това е неговата иновативна формула.

Следвайки от самото начало стратегическата визия на своя ръководител Daniela Sacerdote, марката и за миг не спира да върви по успешния път на своето развитие. А мнозина започват да я характеризират с комбинацията между силна отдаденост към родното, но и силна заинтересованост към иновационните постижения в науката. И това се случва заради факта, че "Collistar" произвежда всичките си продукти в Италия, но "граници" в използваните знания за създаването на формулите си марката никога не поставя. Дори при направата на своите рекламни кампании проявява нюх към нестандартното, непознатото, иновативното. "Collistar" е първият производител в Италия, който използва редакционна печатна кампания с рекламиране на продукти в статии, посветени на красотата. Освен това, "Collistar" се нарежда до първите козметични производители с продукти, представяни чрез радио реклами. Естествено, с напредването на технологичния свят, като един привърженик на новостите, козметичният производител не пропуска и позиционирането си в интернет пространството. Така "Collistar" става и една от първите козметични марки, които се възползват пълноценно от интернет – през 1995 г. тя стартира уебсайт, съдържащ цялата информация, цени и характеристики на своите продукти или ползи, които тогава малцина успяват да предоставят на своите потребители.

През следващите години иновациите продължават. С настъпването на 1996 г. "Collistar" става първенец с представянето на уникален антицелулитен спрей. Но подобно на началото, след една иновация, като че ли задължително следват успехи и признания. Е, тези след иновативния спрей се появяват през следващата 1997 г., когато продуктите "Collistar" дебютират в Европа и започват да бъдат ценени от много чуждестранни потребители. Скоро след това марката започва да разпространява своите формули също в Близкия и Далечния Изток, а после и в Южна Америка. Междувременно обаче "Collistar" става една от най-продаваните марки в козметичните магазини на територията на родината си. А що се отнася до това каква е причината за постижението, специалистите на марката отговарят така: "Всичко е плод на научния подход и използването на модерни технологии, съчетани с изцяло италианска страст към креативност, качество, елегантност и красота. Затова "Collistar" едновременно произвежда в Италия, иновативна е и винаги е в челните редици на изследователската област". Е, тези думи оправдават успешното позициониране на марката в италианските граници, но с пълна сила важат и за бъдещия международен успех. Той постепенно започва да се увеличава, а през 2003 г. достига размери, които нареждат марката до световните лидери в козметичния бранш.

Въпреки световните успехи, "Collistar" не забравя родината и дори показва колко голяма е любовта ѝ към нея. Това се случва през 2014 г., когато марката стартира проекта си "Ti amo Italia" - идея, която е не само израз на любов, но и едно положително послание за произведеното в Италия и "празник" на нейната хилядолетна култура и нейните таланти, проявяващи знания, експертност, творчество и страст. Как е показано всичко това? Всъщност "Collistar" стартира проекта с нови продукти, чието представяне от екипа на марката е: "специална колекция от козметични формули, създадени с висококачествени и ценни съставки за кожата, които са взети от природните богатства на Италия". Така, повече от всякога, с този проект "Collistar" насърчава използването на продукти с италиански съставки. Освен това, марката отново прави и нововъведение: включва се като спонсор и партньор на изследвания в Университета в Сиена, които се провеждат за разработване на активни съставки, съдържащи се в местни италиански растенията. Всичко това е напълно нов метод за сектора на италианската козметика, ангажиращ се да насърчава развитието на италианските продукти. Но ангажимента на "Collistar" далеч не се ограничава дотук. Освен активни съставки с италиански произход, специалистите включват и също толкова ценните качества на италиански експерти и то някои в съвсем различни области от тази на козметологията. Звучи невероятно, но все пак за "Collistar" е типично. Така със старта на проекта се появяват продукти с етикет "Ti amo Italia", някои от които с опаковки, проектирани от емблематичния стил на модния дизайнер Antonio Marras. А след сътрудничеството с таланта в модните среди, марката започва партньорство с "Kartell". Тогава всички в Италия виждат за първи път козметична марка и марка за проектиране на дизайнерски продукти за дома да обединят усилия в създаването на колекцията гримове "Trasparenze".

Всъщност представените тогава гримове никак не са първия подобен тип продукти на марката. През последните години "Collistar" създава изобилие от декоративна козметика. В каталога присъстват от сенки, очни линии, спирали и моливи за очи през пудри, коректори и фон дьо тени до червила и гланцове за устни. Но въпреки това разнообразие, грижата за кожата не е пренебрегната. "Collistar" създава "рецепти" за перфектно тяло, сред които са: кремове, скрабове, лосиони и специални терапии от серия "Collistar Special Perfect Body" и антицелулитни продукти от гама "Collistar Anticellulite Strategy".
Освен това, италианският производител обръща внимание и на грижата за кожата през лятната почивка, създавайки слънцезащитните продукти и формули за перфектен тен "Sun Tan". Каталогът на марката предлага също и изобилие от продукти за лице, които отново са разделени на няколко основни серии, така че всеки да намери подходящите формули за себе си. Сред продуктовите гами от "Collistar" представят формулите с чисти съставки "Pure Actives", специално разработените продукти за първи признаци на стареене "Special First Wrinkles" и козметичните помощници от серия "Special Anti-Age", проектирани да помагат в борбата с дълбоките бръчки. И понеже представителите на силния пол също имат нужда от козметична грижа в каталога присъстват мъжки продукти за лице и тяло, обединени в серия "Collistar Men's line".

До днес козметичната марка продължава да разширява каталога си с нови попълнения. И въпреки че през последните години марката е собственост на италианската компания "Bolton Goup", която има над 50 престижни марки в каталога си, философията на "Collistar" остава непроменена. Продуктите се разработват с помощта на италианската традиция, на иновации и модерни технологии, на научни постижения и изследване, като формулите са създадени без тестване върху животни. Експертността също е важна част от процеса на разработка на продуктите. Затова част от "ресурсите" на "Collistar" са специалисти в научни институти и лаборатории, спа центрове, салони за красота, дори експерти в козметичната хирургия. Що се отнася до успехите, то те определено са надминали размерите на първоначалните постижения. Днес марката присъства в над 40 страни, където не спира да печели позитивни отзиви. Сред държавите, в които "Collistar" придобива голяма популярност са Русия, Холандия, Испания, Германия и Полша.
Начин на употреба
  • Разклатете флакона с пяната преди употреба.
  • Сложете малко количество от пяната в дланта си и нанесете върху чиста кожа.
  • Масажирайте старателно за по-добро проникване и омекотяване на брадата.
  • Избръснете се с подходяща самобръсначка.
  • Изплакнете с топла вода.
  • Нежно подсушете лицето, попивайки кожата с мека кърпа.
  • Нанесете подходящ афтършейв или лосион за след бръснене.
Козметика за лице с ментол
Mondial Antica Barberia After Shave
Афтършейв с пулверизатор от серията "Antica Barberia"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  135.00 лв.
Gillette Mach 3 Complete Defence Sensitive Shave Gel
Гел за бръснене за чувствителна кожа от серията "Mach 3"
Цена:  7.30 лв.
Gillette SkinGuard Sensitive Shave Foam
Пяна за бръснене за чувствителна кожа
Цена:  8.80 лв.
Gillette SkinGuard Sensitive Shave Gel
Гел за бръснене за чувствителна кожа
Цена:  8.80 лв.
STR8 Rise After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  9.90 лв.
Speick Men Sensitive After Shave Balsam
Балсам за след бръсене от серията "Men"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  26.60 лв.
Top Ten Cool Power Shaving Foam
Пяна за бръснене с ментол за всеки тип кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.80 лв.
Bodi Beauty Bille-GD Superactive Anti-Acne Cream-Gel
Анти-акне крем-гел за лице от серията за проблемна кожа "Bille-GD"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.00 лв.
Scottish Fine Soaps Men's Grooming Vetiver & Sandalwood Aftershave Balm
Балсам за след бръснене от серията "Men's Grooming"
Цена:  19.90 лв.
STR8 Ahead After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цени от:  9.90 лв.
STR8 Adventure After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цена:  15.60 лв.
Men's Master Professional Soothing & Cooling Aftershave Balm
Успокояващ и охлаждащ балсам за след бръснене
Цена:  6.50 лв.
Skin Doctors Zit Zapper
Коригиращ стик за несъвършенства по лицето
Цена:  30.00 лв.
Denim Original Shaving Cream
Крем за бръснене от серията "Original"
Цена:  3.50 лв.
Barba Italiana Post-Shave Spray - Virgilio
Успокояващ спрей за след бръснене
Цена:  44.00 лв.
Mondial Antica Barberia Balsamic Shaving Cream
Балсамов крем за бръснене от серията "Antica Barberia"
Цена:  26.00 лв.
Mondial Antica Barberia Pre Shave Cream
Крем за преди бръснене от серията "Antica Barberia"
Цена:  30.00 лв.
Mondial Antica Barberia After Shave Gel
Гел за след бръснене от серията "Antica Barberia"
Цена:  35.00 лв.
Mondial Axolute Homme Pre Shave Cream
Крем за преди бръснене от серията "Axolute"
Цена:  31.00 лв.
Mondial Axolute Homme After Shave Gel
Успокояващ гел за след бръснене от серията "Axolute"
Цена:  38.00 лв.
Guuci Giltye After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цена:  2.40 лв.
Aqua Go After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цена:  2.40 лв.
Millioniere After Shave Lotion
Лосион за след бръснене
Цена:  2.40 лв.
Top Ten Cool Power Shaving Cream
Крем за бръснене с ментол за всеки тип кожа
Цена:  1.89 лв.
Още козметика за лице с ментол
Продукти за устна хигиена с ментол
Listerine Green Tea Moutwash
Вода за уста със зелен чай
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  6.50 лв.
Himalaya Mint Fresh Herbal Toothpaste
Освежаваща паста за зъби без флуорид
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.80 лв.
Himalaya Active White Fresh Gel Herbal Toothpaste
Избелваща гел паста за зъби
Цена:  3.80 лв.
Himalaya Stain - Away Toothpaste
Избелваща паста за зъби против петна
Цена:  3.80 лв.
Listerine Advanced White
Вода за уста с избелващ ефект
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  8.20 лв.
Козметика за коса с ментол
Spa Master Professional Deep Cleansing Shampoo
Шампоан за коса за дълбоко почистване
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.70 лв.
STR8 Icy Cool Refreshing Shower Gel 3 in 1
Освежаващ душ гел за мъже за тяло, лице и коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.50 лв.
Wash & Go For Men Full & Srtong Shampoo Mentol Fresh
Мъжки шампоан с ментол за всеки тип коса
Цена:  5.10 лв.
Farmona Radical Normalising Shampoo
Шампоан против косопад за мазна коса от серията "Radical"
Цена:  9.90 лв.
Syoss Men Clean & Cool Shampoo
Шампоан за мъже за нормална до мазна коса
Стандартна цена 7.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.99 лв.
Biotrade Sebomax Sensitive Soothing Shampoo
Шампоан за чувствителен скалп без сулфати от серията "Sebomax"
Цена:  16.20 лв.
Head & Shoulders Men Ultra Max Oil Control
Шампоан за мъже против пърхот за мазна коса от серията "Men Ultra"
Стандартна цена 8.70 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.40 лв.
Clear Men Anti-Dandruff Classic Action 2 in 1
Шампоан за мъже против пърхот
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  6.90 лв.
Dove Men+Care Fresh Clean 2 in 1 Fortifying Shampoo & Conditioner
Шампоан и балсам 2 в 1 за мъже с ментол от серията "Men+Care"
Цена:  7.90 лв.
Regal Selson Deep Cleansing Anti-Dandruff Shampoo
Дълбоко почистващ шампоан против пърхот за нормална към мазна коса
Цена:  7.90 лв.
Sebamed Anti-Hairloss Shampoo
Шампоан против косопад от серията "Sensitive Skin"
Цена:  24.60 лв.
Витализиращ серум против косопад с крио ефект - Тайни от Изтока
От серията "Doori Vitalizing"
Цена:  25.60 лв.
Fa Men Xtreme Polar Body & Hair Shower Gel
Душ гел за мъже от серията "Fa Men Xtreme"
Цена:  5.89 лв.
Clear Anti-Dandruff Ice Cool Menthol
Освежаващ шампоан против пърхот с ментол
Цени от:  6.90 лв.
Clear Men Anti-Dandruff Cool Sport Menthol Shampoo
Шампоан против пърхот за мъже с охлаждащ ментол
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.40 лв.
Интензивен шампоан против пърхот
Стандартна цена 4.10 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.28 лв.
Head & Shoulders Men Ultra Anti-Hair Fall Shampoo
Шампоан против пърхот и косопад за мъже от серията "Men Ultra"
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  5.90 лв.
Head & Shoulders Menthol
Освежаващ шампоан против пърхот с ментол
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  5.90 лв.
Nivea Men Care Shampoo Cool Fresh
Шампоан за мъже с ментол за нормална или мазна коса
Стандартна цена 5.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -29%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.19 лв.
Душ гел и шампоан против пърхот за мъже - Energy Sail
За коса и тяло 2 в 1
Цена:  3.99 лв.
Nivea Men Care Shampoo Anti-Dandruff Cool
Шампоан против пърхот за мъже с ментол
Вземи сега с отстъпка -29%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  4.19 лв.
Bilka Hair Collection Tonic Against Hairloss
Тоник за здрава коса против косопад
Цена:  4.30 лв.
Още козметика за коса с ментол
Козметика за тяло с ментол
Titania Made for Men Foot + Shoe Deo
Део спрей за крака и обувки за мъже от серията "Made for Men"
Цена:  7.20 лв.
Titania Foot Care Foot Deodorant Spray
Спрей дезодорант за стъпала от серията "Foot Care"
Цена:  7.40 лв.
Bilka Grape Energy Caffeine+ Anti-Cellulite Gel
Антицелулитен гел от серията "Grape Energy"
Цена:  6.90 лв.
Maternea Cooling & Relaxing Gel For Legs
Успокояващ и охлаждащ гел за крака
Цена:  7.60 лв.
Балсам за след бръснене
От серията "Bulgarian Rose for Men"
Цена:  12.60 лв.
Skin Doctors Hair No More System Pack
Комплект за обезкосмяване
Цена:  42.90 лв.
Skin Doctors Hair No More Inhibitor Spray
Спрей за намаляване на окосмяването
Цена:  23.80 лв.
Harem's Herbal Massage Cream Dermanol
Билков масажен крем
Цена:  20.90 лв.
Sun Like Aftersun Cooling Body Lotion
Охлаждащ лосион за след слънце с ментол
Цена:  5.90 лв.
Farmona Nivelazione Professional Exfoliating Foot Treatment
Ексфолираща терапия за крака от серията "Nivelazione"
Цена:  7.80 лв.
Farmona Nivelazione Comfort And Freshness 4 In 1 Foot Deodorant For Women
Део спрей за крака 4 в 1 против гъбички и потене за жени от серията "Nivelazione"
Цена:  8.90 лв.
Farmona Nivelazione Freshness And Protection 4 In 1 Foot Deodorant
Део спрей за крака 4 в 1 против гъбички и потене от серията "Nivelazione"
Цена:  8.90 лв.
Elea Sun Care After Sun Body Cream
Крем за тяло за след слънце от серията "Sun Care"
Цена:  5.00 лв.
SNB Soothing Foot Gel
Успокояващ гел за крака
Цена:  15.60 лв.
Titania Foot Care Foot Powder
Пудра за крака от серията "Foot Care"
Цена:  8.20 лв.
Bilka Grape Energy Caffeine+ Slim Fit Effect
Крем за тяло с отслабващ ефект и стягащо действие от серията "Grape Energy"
Цена:  7.60 лв.
Eveline D-Pantenol After Sun Cooling Body Gel
Охлаждащ и регенериращ гел за след слънце от серията "Sun Care"
Цена:  9.70 лв.
Sebamed Sun Care After Sun Soothing Balm
Успокояващ балсам за след слънце за чувствителна кожа от серията "Sun Care"
Цена:  20.70 лв.
Sebamed Revitalizing Foot + Leg Cream
Ревитализиращ крем за крака и ходила от серията "Sensitive Skin"
Цена:  12.60 лв.
Освежаващи и дезодориращи соли за педикюр
Цена:  9.90 лв.
Охлаждащ и освежаващ спрей лосион за крака
Цена:  8.90 лв.
Collistar Anticellulite Cryo-Gel
Антицелулитен криогел от серията "Anticellulite Strategy"
Цена:  111.00 лв.
Fa Sport Double Power Sporty Fresh
Дамски стик дезодорант против изпотяване от серията "Fa Sport Double Power"
Цена:  4.69 лв.
Nivea Sun Protect & Refresh Sun Spray
Слънцезащитен спрей от серията "Sun"
Цени от:  19.90 лв.
Още козметика за тяло с ментол
Назад към "Пяна за бръснене"
Спечели Advent Calendar
Поръчай 2 продукта Essence и можеш да спечелиш!
Спечели подарък от Syoss
Поръчай продукт Syoss и се включи в томболата!
Karl Lagerfeld X L'Oreal
Лимитираната колекция гримове е вече тук!
Syoss Hair Mascara
Цветна спирала за коса
Nivea Sleeping Mask
Нощни маски за лице
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво