store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Nivea  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Nivea    Nivea Care & Colour Balm - Хидратиращ балсам за устни с естествен цвят
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на този балсам
Rose
Red
Nude

Nivea Care & Colour Balm


Хидратиращ балсам за устни с естествен цвят
Цена:  5.19 лв.
Избери цвят на балсама:
  • 5.19 лв.
    Rose
  • 5.19 лв.
    Nude
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този балсам може да бъде доставен в дните:
Сряда 08-05-2019 г. или
Четвъртък 09-05-2019 г.
Продукт#190016
ВидБалсам
Наличност
Red
Не, този модел не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
Rose
Nude
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер
Red
85276
Rose
85278
Nude
85280
EAN
Red
4005900155757
Rose
4005900204981
Nude
4005900204998
Категории
Разфасовка4.8 g
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.50 / 12.00 / 2.00 cm
Тегло0.015 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Nivea
Специалистите от "Nivea" създават неустоим балсам, който защитава, подхранва и омекотява устните. Уникалната формула с провитамин В5 предпазва от изсушаване, напукване и цепене в ъглите, придружено с дискомфорт и болка. След нанасяне, устните стават пухкави, гладки и красиви. Като финален щрих балсамът оставя деликатен аромат и мек цвят с блясък.
  • Octyldodecanol
  • Polyisobutene
  • Ricinus Communis Seed Oil
  • Pentaerythrityl Tetraisostearate
  • Hydrogenated Polydecene
  • Candelilla Cera
  • Butyrospermum Parkii Butter
  • Cera Microcristallina
  • Isopropyl Palmitate
  • Synthetic Wax
  • Polyglyceryl-3 Diisostearate
  • Panthenol
  • Glycerin
  • Aqua
  • BHT
  • Benzyl Alcohol
  • Citronellol
  • Linalool
  • Aroma
  • CI 77891
  • CI 77492
  • CI 15850
  • May Contain:
    • CI 77492
    • CI 15850
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанасяйте балсама всеки път, когато усетите кожата на устните си суха и опъната.
  • Можете да го използвате самостоятелно, а също така и под червилото или гланца Ви за устни.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 2 гласа 
За да оцените балсама "Nivea Care & Colour Balm", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този балсам, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват балсама, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този балсам, купуват също
Nivea Watermelon Shine Lip Balm - Балсам за устни с аромат на диня - балсам
Nivea Watermelon Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на диня

Nivea
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  4.39 лв.
L'Oreal Color Riche Plump'n Glow Lipstick - Червило за устни с блестящ ефект - балсам
L'Oreal Color Riche Plump'n Glow Lipstick
Червило за устни с блестящ ефект

Loreal Paris
Избор за цвят на червилото:
Стандартна цена 20.59 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  15.49 лв.
L'Oreal Excellence Creme - Трайна крем боя за коса със защитна технология - балсам
L'Oreal Excellence Creme
Трайна крем боя за коса със защитна технология

Loreal Paris
24 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Maybelline Tattoo Brow 3 Day Gel-Tint - Оцветяващ полуперманентен гел за вежди с отлепяне - балсам
Maybelline Tattoo Brow 3 Day Gel-Tint
Оцветяващ полуперманентен гел за вежди с отлепяне

Maybelline
Избор за цвят на гела:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  24.90 лв.
Golden Rose Classic Lipstick - Дълготрайно червило - балсам
Golden Rose Classic Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
56 варианта за избор на номер на червилото:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.90 лв.
L'Oreal Casting Creme Gloss - Безамонячна боя за коса - балсам
L'Oreal Casting Creme Gloss
Безамонячна боя за коса

Loreal Paris
19 варианта за избор на цвят на боята:
Стандартна цена 10.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Подаръчен комплект - L'Oreal Unlimited & La Petite Palette - Спирала за мигли и мини палитра сенки за очи - балсам
Подаръчен комплект - L'Oreal Unlimited & La Petite Palette
Спирала за мигли и мини палитра сенки за очи

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  28.99 лв.
Miss Sporty Kohl Eye Pencil - Дълготраен молив за очи - балсам
Miss Sporty Kohl Eye Pencil
Дълготраен молив за очи

Miss Sporty
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.69 лв.
L'Oreal Mega Gloss Infallible - Хидратиращ гланц за устни за блясък и обем - балсам
L'Oreal Mega Gloss Infallible
Хидратиращ гланц за устни за блясък и обем

Loreal Paris
Избор за цвят на гланца:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.99 лв.
Batiste Dry Shampoo Coconut & Exotic Tropical - Сух шампоан с тропически аромат - балсам
Batiste Dry Shampoo Coconut & Exotic Tropical
Сух шампоан с тропически аромат

Batiste
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.70 лв.
Комплект Бочко - От първия ден - Бебешки шампоан, мляко за тяло, крем при подсичане и пелена - балсам
Комплект Бочко - От първия ден
Бебешки шампоан, мляко за тяло, крем при подсичане и пелена

Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.80 лв.
L'Oreal Prodigy 5 - Безамонячна трайна боя за коса - балсам
L'Oreal Prodigy 5
Безамонячна трайна боя за коса

Loreal Paris
Избор за цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.99 лв.

Nivea Care & Colour Balm


Хидратиращ балсам за устни с естествен цвят
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  5.19
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този балсам може да бъде доставен в дните:
Сряда 08-05-2019 г. или
Четвъртък 09-05-2019 г.
Продукт#190016
ВидБалсам
Наличност
Red
Не, този модел не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
Rose
Nude
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Каталожен номер
Red
85276
Rose
85278
Nude
85280
EAN
Red
4005900155757
Rose
4005900204981
Nude
4005900204998
Категории
Разфасовка4.8 g
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.50 / 12.00 / 2.00 cm
Тегло0.015 kg
Още снимки на този балсам
Rose
Red
Nude
Описание
Специалистите от "Nivea" създават неустоим балсам, който защитава, подхранва и омекотява устните. Уникалната формула с провитамин В5 предпазва от изсушаване, напукване и цепене в ъглите, придружено с дискомфорт и болка. След нанасяне, устните стават пухкави, гладки и красиви. Като финален щрих балсамът оставя деликатен аромат и мек цвят с блясък.
За Nivea
Знаете ли каква е връзката между лейкопласта, първия в света крем за лице и Снежанка? Може би ще се изненадате, когато разберете, че имате или поне веднъж сте ползвали предмет, върху който е написан отговора на този въпрос и той е "Nivea".

Да започнем от връзката на световноизвестната козметична марка с лейкопласта. През 1882 г. фармацевтът Паул Карл Байерсдорф изобретил лейкопласта и основал компанията "Beiersdorf". Днес тя е гигант в козметичната промишленост и произвежда продуктите с марката "Nivea". Историята ѝ, обаче, започва друг предприемчив фармацевт - доктор Оскар Тропловиц, който купува компанията, а първия му успех идва с откритието на водно-маслена емулсия, наричана в началото просто "разкрасяващ восък" - eucerit.

През 1911 г. Оскар, заедно с дерматолога Пол Уна и фармацевта Исаак Лифшерц, стартира разработването на козметичен крем, базиран на емулсията eucerit. Нарекли крема "Nivea" - първия в света овлажняващ крем за кожа с дълготрайно действие. Името му дошло от латински (nivius) и означавало "белоснежен" (като Снежанка).

Първата кутийка с крем "Nivea" била причудливо оформена в стила и идеалите за красота, характерни за началото на века. Стилът бил "art nouveau" - деликатен и изтънчен.
Три години по-късно тримата от "Beiersdorf" вече произвеждали хиляди кутийки "Nivea", които се продавали успешно в 34 страни по света.

За огромния мащаб на компанията може да се съди по факта, че в началото на 30-те години в нея работели около половин милион души. Постепенно асортиментът на компанията се разширявал. Освен крема и лейкопласта, тя започнала да продава успешно и сапун на прах. Обновявал се и асортиментът на продуктите "Nivea" - за грижа за косата и кожата на скалпа, а по-късно се появили шампоани и стилизиращи продукти.

С времето еволюирала и рекламата на "Beiersdorf". През 1912 г. е организирана първата рекламна кампания на крем "Nivea". Тя се изразявала в широкото разпространение на плакат на жената, която е толкова красива, че е сред звездите. Дизайнът принадлежал на немския художник Ханс Руди Ерд. В средата на 20-те години, на плакат отново в стил "art nouveau", били изобразени крем, сапун и лосион за коса. През 1920 г. се случило знаково събитие - появила се първата реклама на "Nivea" в киното, която представяла крем "Nivea" в тубичка.

Това бил момента, когато "Beiersdorf" се изкачили на върха на световното производство на козметика.
През 1922 г. излязъл първия в света козметичен продукт за мъже - сапун за бръснене с марката "Nivea". След време той еволюирал до пяна и гел за бръснене. Въпреки семплото си и естествено предназначение, сапунът се превърнал в истинско козметично явление.

През 1935 г. имиджът на "Nivea" бил напълно променен - "облекли я" в синьо и бяло и сменили шрифта на логото. Тогава новата "Белоснежка" участвала в първата филмирана реклама, която показвала хора, които се радват на живота, на слънцето и успеха си. Тук важен търговски трик било изнасянето на прогнозата за времето във всяка реклама, което показвало как "Nivea" се грижи за хората през всеки сезон. Само една година по-късно е разработена нова формула - сапун за нежната бебешка и детска кожа. Периодът на Втората световна война преминава и марката оцелява, като производителите ѝ се разграничават от нацистката идея.

През 1949 г. компанията започва да гради отношения, съдружия и производствени мощности почти от нулата. През 50-те години се появява и първия следвоенен хит - антибактериален сапун, както и много успешната серия за грижа за бебето. Не може да се отрече важната роля на успешния мениджмънт и PR, които попадат право в целта. На пазара излизат продуктите с новото име 8х4 (кръстени на активната съставка в тях), а към логото на "Nivea" е добавена нова дума - "creme".

Следващото десетилетие (60-те години) за марката е белязано от напредъка в създаването на продукти, разработени изцяло за тяло. Появява се течната "Nivea" (мляко), овлажняваща кожата на тялото. Обогатява се и бебешката серия, към която са добавени кърпички от памук, пудра, сапун и пяна за вана.

През 70-те години рекламата на марката акцентира върху "универсалната грижа", която продуктите ѝ полагат за хората. Тогава е бумът на хипермаркетите и борбата за пазари става епична. От "Nivea" реагират с рекламната кампания "Only Me", чиято цел е да се подчертае широката приложимост на крема - за тяло, за лице, като дневен и нощен.

В началото на 80-те години компанията разработва нови почистващи продукти. Представя се душ гел, пяна и сапун "Nivea". Посланието в рекламните им е, че те се грижат не само за хигиената, но овлажняват и подхранват кожата. Това е и десетилетието, в което мъжката серия се обогатява сериозно. На пазара излиза първия балсам за след бръснене, който не съдържа алкохол, дезинфекцира, но и успокоява кожата. 80-те са и доста "слънчеви години", през които се акцентира върху слънцезащитните продукти с UVA/UVB филтри, както и серията за лице "Nivea Visage". Излизат много почистващи продукти - мляко и тоник за лице, които стават световен хит.

През последното десетилетие на XX в. развитието на марката не спира дори за момент. Конкуренцията вече е жестока и трябва да се реагира. Германските козметолози представят нова серия с дезодоранти, както и серия за поддържащите се, съвременни мъже. В продуктите за баня са добавени подхранващи масла, а рН-то им вече е неутрално. Добавени са ексфолианти, както и продукти за чувствителна бебешка кожа - "Nivea Baby". Излиза и олекотена формула на "Nivea Creme", наречена "Nivea Soft". В средата на 90-те е обогатена и серията със стилизиращи продукти.

Една истинска революция, която извършват учените работещи върху продуктите на "Nivea", е въвеждането на коензим Q10 в състава им. Той поддържа кожата млада, енергизирана и красива. Създадена е изключителната серия Q10 Plus с креатин, а крема за лице от нея се превръща в най-продавания продукт против бръчки в цял свят. Разработена е и серията "Nivea Sun", чиято формула е бързоабсорбираща се и обогатена с витамин E.

През 2004 г. компанията реализира дългогодишен свой проект - стартира работа изследователски център в Хамбург, който се занимава с проучвания на кожата, целящи намирането на най-оптималните формули, които да действат благоприятно върху човешката кожа, да я поддържат млада, сияйна и красива. В следствие от проучванията през 2006 г. на пазара е представена новата подмладяваща серия грижа за кожата DNAge и серия "In-shower" за под душа. Следващата година "Readers Digest" обявяват "Nivea" за "Most Trusted Brands 2007" в категориите грижа за красотата и кожата.

И компанията не спира да отстоява тази титла. Едно от нововъведенията, което се среща във всички продукти от серията "Aqua Effect" е комплексът Hydra IQ, създаден от козметолозите на "Nivea". Той се базира на глицериново-глюкозно съединение, което активира образуването на нови аквапорини в кожата, които позволяват на водните молекули да навлизат в и извън дермалните клетки. Така способността на тъканите да задържат вода се подобрява, а това води до перфектна кожа.

Детайлите в създаването на формулите обаче не са единствените плюсове на марката, които печелят доверието на потребителите. Дори и на процеса на тестване е обърнато внимание и са поставени строги правила, сред които е това продуктите да не се тестват върху животни. Причината обаче не е, че през последните години този казус започна да вълнува все повече хора и много от тях са категорично против. Причината не е и фактът, че от март 2013 г. влезе в сила следващата фаза от Европейската забрана за тестване върху животни, според която от този момент нататък в ЕС не могат да бъдат продавани козметични продукти със съставки, тествани върху животински видове. Причината всъщност е мнението на експертите от "Beiersdorf", формирано преди забраните, което гласи:
"Beiersdorf" не използва животни за тестването на козметични продукти. Това е наша политика много преди директивите, регулиращи тестването върху животни в козметиката, да влязат в сила в Европейските Съюз през 2004 г. Ние сме убедени, че използването на животни за тестване на козметични продукти с цел да се докаже, че са безопасни и ефективни, не е необходимо".
И докато едни формират дискусии, а други забрани, от "Nivea" откриват алтернативни методи. Повече от 20 години от екипа на марката работят в експертни групи и асоциации върху ин-витро процедури (тестове, проведени в епруветки). А що се отнася до бъдещите планове, експертите споделят:
"Beiersdorf" разработва процедура, която в бъдеще, заедно с други тестове ще може да оцени потенциала за алергия към веществата без използването на тестове върху животни".
Днес от немския гигант ни показват тяхната визия за "Красотата е..." - с изследвания и новаторски продукти, дизайн на опаковките и непрекъсната връзка с клиентите. А, гледайки богатата история на "Nivea", можем да направим една догадка - вероятно специалистите им са открили DNA на времето, защото са го спрели в момент, когато са сред най-масовите и предпочитани козметични продукти в света.
Начин на употреба
  • Нанасяйте балсама всеки път, когато усетите кожата на устните си суха и опъната.
  • Можете да го използвате самостоятелно, а също така и под червилото или гланца Ви за устни.
Декоративна козметика с витамин B5
L'Oreal Volume Million Lashes Cannes
Спирала за обемни мигли
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  14.99 лв.
Lumene Nordic Chic Natural Glow Bronzer
Бронзираща пудра за лице
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  29.90 лв.
Maybelline The Colossal Platinum Black Mascara
Спирала за обемни мигли
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  14.99 лв.
Essence You Better Work Volume & Curl Mascara
Водоустойчива спирала за обемни и извити мигли от серията "You Better Work"
Цена:  6.60 лв.
Essence You Better Work Lenght Definition Mascara
Водоустойчива спирала за удължване на миглите от серията "You Better Work"
Цена:  6.60 лв.
Essence #insta Perfect Liquid Highlighter
Течен хайлайтър
Цена:  7.70 лв.
Bourjois Silk Edition Compact Powder
Дълготрайна компактна пудра за лице с матиращ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  24.99 лв.
Bourjois Healthy Mix Anti-Fatigue Foundation
Дълготраен фон дьо тен с анти-умора ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  25.90 лв.
Golden Rose Nail Expert No More Bite Nail & Cuticle
Заздравител против гризане на нокти и кутикули от серията "Golden Rose Nail Expert"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.40 лв.
Artdeco High Definition Foundation
Дълготраен фон дьо тен с плътно покритие и ултра лека текстура
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  47.30 лв.
Artdeco Art Couture Nail Lacquer
Дълготраен лак за нокти с гел ефект и подхранващи съставки
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  14.90 лв.
Bell Spa Nail Program Bio2 Vitamin Booster
Подхранващ серум за чупливи нокти от серията "Spa Nail Program"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Още декоративна козметика с витамин B5
Козметика за коса с витамин B5
Pantene Sheer Volume 3 in 1
Шампоан, балсам и маска 3 в 1 за тънка коса без обем
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  8.90 лв.
Pantene Repair & Protect 3 in 1
Шампоан, балсам и маска 3 в 1 от серията "Repair & Protect"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  8.90 лв.
Pantene Micellar Purify & Nourish Spray
Подхранващ спрей за склонна към омазняване коса от серията "Micellar"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  8.90 лв.
Pantene Micellar Purify & Nourish Foam Conditioner
Пяна балсам за тънка и склонна към омазняване коса от серията "Micellar"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  8.90 лв.
Pantene Oil Therapy Elixir
Еликсир за суха коса с арганово масло от серията "Oil Therapy"
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  10.30 лв.
Pantene 3 Minute Miracle Superfood Full & Strong Conditioner
Балсам за обем за слаба и тънка коса
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  9.90 лв.
Pantene Hair Superfood Full & Strong Conditioner
Балсам за слаба и тънка коса
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  8.90 лв.
Pantene Hair Superfood Full & Strong Shampoo
Шампоан за слаба и тънка коса
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  8.90 лв.
Syoss Pure Volume Mousse
Пяна за коса за ефирен обем и дълготрайна фиксация
Цена:  7.99 лв.
Wellaton Intense Color Cream
Трайна крем боя за наситен цвят
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.30 лв.
Orzene Beer Hyalucare Shampoo Britle + Fine Hair
Шампоан за тънка и склонна към накъсване коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  7.39 лв.
Orzene Beer Pure Detox Shampoo All Hair Types
Детоксикиращ шампоан за всеки тип коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.39 лв.
Още козметика за коса с витамин B5
Козметика за тяло с витамин B5
Депилиращ крем с лавандула и D-пантенол
От серията "Silk & Comfort Care"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.19 лв.
Panthenol Omega 10% D-Panthenol Foam Spray
Успокояваща спрей пяна с охлаждащ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.90 лв.
Eveline Extra Soft Hand and Nail Cream-Concentrate
Концентриран крем за ръце и нокти от серията "Extra Soft"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.80 лв.
Bodi Beauty Bille-PH Winter Protection Cream - SPF 30
Зимен защитен крем за лице и тяло от серията "Bille-PH"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.10 лв.
Maternea Shower Oil
Душ олио с пантенол, витамин E и масла от рицин и соя
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.90 лв.
Maternea Nutri-Calming Nipple Balm
Успокояващ крем за зърна с натурални масла
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.70 лв.
Крем за ръце с розово масло
От серията "Signature Spa"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.50 лв.
Yardley Jade Moisturizing Body Lotion
Хидратиращ лосион за тяло от серията "Jade"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.10 лв.
Крем за ръце с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.80 лв.
Ексфолиращ душ гел с розово масло и годжи бери
От серията "Rose Berry"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.60 лв.
Vivian Gray Golden Christmas
Подаръчен комплект с козметика за ръце от серията "Romance Vanilla & Patchouli"
Цена:  27.00 лв.
Alpi Fresh Horse Balm-Gel
Балсам-гел с див конски кестен и билкови екстракти
Цена:  5.70 лв.
Още козметика за тяло с витамин B5
Козметика за лице с витамин B5
L'Oreal C'est Magic 5 in 1 Skin Perfection - SPF 20
BB крем за лице за естествен тен
Цена:  25.99 лв.
Bodi Beauty Purifying Micellar Water Sensitive Skin
Мицеларна вода за чувствителна кожа
Цена:  5.85 лв.
Bodi Beauty Purifying Micellar Water Normal to Dry Skin
Мицеларна вода за нормална и суха кожа
Цена:  5.85 лв.
L'Oreal Revitalift Filler HA Replumping Ampoules
Ампули за лице против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Цена:  23.99 лв.
Nivea Cellular Filler + Elasticity Reshape Night Cream
Нощен крем за лице за плътна и еластична кожа от серията "Cellular Filler + Elasticity Reshape"
Цена:  28.90 лв.
Black Sea Stars Instrument Day Cream
Дневен крем за лице против стареене за мъже
Цена:  29.90 лв.
Afrodita Cosmetics Hydra Patch H2О Hydraboost Serum 20+
Хидратиращ серум за лице за уморена и дехидратирана кожа
Цена:  28.90 лв.
Black Sea Stars Instrument Eye Contour & Lips Cream
Крем за околоочен контур и устни за мъже
Цена:  28.40 лв.
Black Sea Stars Instrument After Shave Balm
Балсам за след бръснене
Цена:  32.40 лв.
Black Sea Stars Teenager Anti-Acne Lotion
Почистващ лосион за лице и тяло против акне от серията "Teenager Anti-Acne"
Цена:  17.50 лв.
Black Sea Stars Teenager Anti-Acne Cleansing Gel
Измиващ гел за лице против акне от серията "Teenager Anti-Acne"
Цена:  19.20 лв.
Black Sea Stars Teenager Anti-Acne Protective Gel
Защитен гел против акне от серията "Teenager Anti-Acne"
Цена:  21.60 лв.
Още козметика за лице с витамин B5
Други интересни предложения
Lumene Nordic Chic Natural Glow Bronzer
Бронзираща пудра за лице
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  29.90 лв.
Vivienne Sabo Brow Arcade Brow Mascara
Спирала за оформяне на вежди
Цена:  10.99 лв.
Bourjois Volume Reveal Adjustable Mascara
Спирала за обемни мигли с огледалце
Цена:  23.99 лв.
Bioten Skin Moisture CC Cream All In 1 Skin Perfection - SPF 20
Хидратиращ CC крем за лице за равномерен тен от серията "Skin Moisture"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.30 лв.
Bell Bronze Sun Powder
Бронзираща пудра за лице с пантенол
Цена:  9.50 лв.
Nivea Original Care
Балсам за устни с масло от ший и пантенол
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.39 лв.
Golden Rose Wonder Lash Mascara 12 x Volume & Lash Lift
Спирала за обемни мигли
Цена:  8.10 лв.
Artdeco Wonder Lash Mascara
Спирала за обем и наситено черен цвят
Цена:  26.90 лв.
Revlon Volume + Length Magnified Mascara
Спирала за обемни и дълги мигли
Цена:  21.89 лв.
Max Factor Masterpiece Max High Volume & Definition Mascara
Цветна спирала за обем и перфектно оформени мигли
Цена:  22.20 лв.
Назад
Промоция Nacomi
Вземи избрана козметика с 10% отстъпка.
Спечели подарък от Kneipp
Купи продукт Kneipp и се включи в томбола за награда.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Oral-B Smart 4 4000 Electric Toothbrush
Електрическа четка за зъби
Lanaform Dolce
Електрически уред за стъпала
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly