store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Dove  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Dove    Dove Men+Care Fresh Clean 2 in 1 Fortifying Shampoo & Conditioner - Шампоан и...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Dove Men+Care Fresh Clean 2 in 1 Fortifying Shampoo & Conditioner


Шампоан и балсам 2 в 1 за мъже с ментол от серията "Men+Care"
Цена:  7.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този шампоан може да бъде доставен в дните:
Петък 22-02-2019 г. или
Понеделник 25-02-2019 г.
Продукт#189968
ВидШампоан
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8710908352188
Категории
За тип косаМазна
Разфасовка250 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 19.50 / 4.00 cm
Тегло0.288 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Dove
Шампоан и балсам 2 в 1 от серията "Men+Care" на "Dove", който е специално създаден за мъжете. Той осигурява дълбоко почистване и има освежаващо и енергизиращо действие. Това се дължи на формулата му обогатена с ментол, който има свойството да облекчава раздразнения по кожата на главата, подобрява кръвообращението в космените фоликули и се бори с пърхота. Добавеният кофеин стимулира растежа и намалява косопада. Шампоанът има действие и на балсам, защото омекотява косъма. При редовна употреба, състоянието на скалпа е подобрено, а косата придобива по-силен и блестящ вид.
  • Water (Aqua)
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Caffeine
  • Carbomer
  • Citric Acid
  • Dimethiconol
  • Disodium EDTA
  • DMDM Hydantoin
  • Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride
  • Menthol
  • Parfum
  • Phenoxyethanol
  • PPG-12
  • Sodium Benzoate
  • Sodium Chloride
  • Sodium Hydroxide
  • TEA-Dodecylbenzenesulfonate
  • TEA-Sulfate
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Limonene
  • Linalool
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Използвайте на мокра коса и скалп.
  • Нанесете желаното количество от шампоана и масажирайте до получаване на мека пяна.
  • Изплакнете обилно с вода.
  • При необходимост повторете действието.

Внимание:
  • Само за външна употреба.
  • Да се съхранява на място, недостъпно за деца.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените шампоана "Dove Men+Care Fresh Clean 2 in 1 Fortifying Shampoo & Conditioner", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този шампоан, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват шампоана, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този шампоан, купуват също
Black Sea Stars Flowers of the Field Anti-Acne Mask - Маска за лице и тяло против акне с полски цветя - шампоан
Black Sea Stars Flowers of the Field Anti-Acne Mask
Маска за лице и тяло против акне с полски цветя

Black Sea Stars
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  2.30 лв.
Подаръчен комплект - Nivea Anti-Wrinkle + Revitalizing 55+ - Дневен и нощен крем за лице против бръчки - шампоан
Подаръчен комплект - Nivea Anti-Wrinkle + Revitalizing 55+
Дневен и нощен крем за лице против бръчки

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  17.69 лв.
Scottish Fine Soaps Men's Grooming Thistle & Black Pepper - Измиващ гел за лице за мъже от серията "Men's Grooming" - шампоан
Scottish Fine Soaps Men's Grooming Thistle & Black Pepper
Измиващ гел за лице за мъже от серията "Men's Grooming"

Scottish Fine Soaps
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.90 лв.

Dove Men+Care Fresh Clean 2 in 1 Fortifying Shampoo & Conditioner


Шампоан и балсам 2 в 1 за мъже с ментол от серията "Men+Care"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  7.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този шампоан може да бъде доставен в дните:
Петък 22-02-2019 г. или
Понеделник 25-02-2019 г.
Продукт#189968
ВидШампоан
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8710908352188
Категории
За тип косаМазна
Разфасовка250 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 19.50 / 4.00 cm
Тегло0.288 kg
Описание
Шампоан и балсам 2 в 1 от серията "Men+Care" на "Dove", който е специално създаден за мъжете. Той осигурява дълбоко почистване и има освежаващо и енергизиращо действие. Това се дължи на формулата му обогатена с ментол, който има свойството да облекчава раздразнения по кожата на главата, подобрява кръвообращението в космените фоликули и се бори с пърхота. Добавеният кофеин стимулира растежа и намалява косопада. Шампоанът има действие и на балсам, защото омекотява косъма. При редовна употреба, състоянието на скалпа е подобрено, а косата придобива по-силен и блестящ вид.
За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Използвайте на мокра коса и скалп.
  • Нанесете желаното количество от шампоана и масажирайте до получаване на мека пяна.
  • Изплакнете обилно с вода.
  • При необходимост повторете действието.

Внимание:
  • Само за външна употреба.
  • Да се съхранява на място, недостъпно за деца.
Други интересни предложения
Syoss Men Clean & Cool Shampoo
Шампоан за мъже за нормална до мазна коса
Цена:  7.99 лв.
Schwarzkopf Men Deep Effect 3 Cool Menthol + Oil Control Shampoo
Шампоан за мъже с ментол против омазняване от серията "Men Deep Effect 3"
Цена:  6.99 лв.
Head & Shoulders Men Ultra Max Oil Control
Шампоан за мъже против пърхот за мазна коса от серията "Men Ultra"
Цена:  8.70 лв.
Nivea Men Power Fresh Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол
Вземи сега с отстъпка -34%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  5.29 лв.
Nivea Men Energy Shower Gel
Енергизиращ душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол
Цена:  5.29 лв.
Nivea Men Cool Kick Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол от серията "Cool Kick"
Цена:  5.29 лв.
Dove Men+Care Thickening Fortifying Shampoo
Шампоан за мъже за тънка и слаба коса от серията "Men+Care"
Цена:  7.90 лв.
Душ гел и шампоан против пърхот за мъже - Energy Sail
За коса и тяло 2 в 1
Цена:  3.99 лв.
Душ гел и шампоан срещу косопад за мъже - Energy Spirit
За коса и тяло 2 в 1
Цена:  3.99 лв.
Пяна за бръснене
От серията "Sante Homme II"
Цена:  14.99 лв.
Назад
Nivea Black & White Silky Smooth
Дезодоранти против изпотяване
Head & Shoulders Supreme Moisture
Хидратиращи шампоани и балсами против пърхот
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Artesania Latina - кораби от дърво
Syoss - 10 години заедно