store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    За мазна ко...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за косата    Балсами    За мазна коса    Dove Men+Care Fresh Clean 2 in 1 Forti...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Dove Men+Care Fresh Clean 2 in 1 Fortifying Shampoo & Conditioner


Шампоан и балсам 2 в 1 за мъже с ментол от серията "Men+Care"

Цена:  7.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този шампоан може да бъде доставен в дните:
Понеделник 27-05-2019 г. или
Вторник 28-05-2019 г.
Продукт#189968
ВидШампоан
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8710908352188
Категории
За тип косаМазна
Разфасовка250 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 19.50 / 4.00 cm
Тегло0.288 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Dove
Шампоан и балсам 2 в 1 от серията "Men+Care" на "Dove", който е специално създаден за мъжете. Той осигурява дълбоко почистване и има освежаващо и енергизиращо действие. Това се дължи на формулата му обогатена с ментол, който има свойството да облекчава раздразнения по кожата на главата, подобрява кръвообращението в космените фоликули и се бори с пърхота. Добавеният кофеин стимулира растежа и намалява косопада. Шампоанът има действие и на балсам, защото омекотява косъма. При редовна употреба, състоянието на скалпа е подобрено, а косата придобива по-силен и блестящ вид.
  • Water (Aqua)
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Caffeine
  • Carbomer
  • Citric Acid
  • Dimethiconol
  • Disodium EDTA
  • DMDM Hydantoin
  • Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride
  • Menthol
  • Parfum
  • Phenoxyethanol
  • PPG-12
  • Sodium Benzoate
  • Sodium Chloride
  • Sodium Hydroxide
  • TEA-Dodecylbenzenesulfonate
  • TEA-Sulfate
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Limonene
  • Linalool
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Използвайте на мокра коса и скалп.
  • Нанесете желаното количество от шампоана и масажирайте до получаване на мека пяна.
  • Изплакнете обилно с вода.
  • При необходимост повторете действието.

Внимание:
  • Само за външна употреба.
  • Да се съхранява на място, недостъпно за деца.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените шампоана "Dove Men+Care Fresh Clean 2 in 1 Fortifying Shampoo & Conditioner", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този шампоан, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват шампоана, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този шампоан, купуват също
Българска черна хума на прах - За мазна кожа и коса - шампоан
Българска черна хума на прах
За мазна кожа и коса

Avia
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.70 лв.
Scottish Fine Soaps Men's Grooming Thistle & Black Pepper - Измиващ гел за лице за мъже от серията "Men's Grooming" - шампоан
Scottish Fine Soaps Men's Grooming Thistle & Black Pepper
Измиващ гел за лице за мъже от серията "Men's Grooming"

Scottish Fine Soaps
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.00 лв.
Дълбоко почистващ и измиващ гел за лице за проблемна кожа - От серията "Eveline Pure Control SOS" - шампоан
Дълбоко почистващ и измиващ гел за лице за проблемна кожа
От серията "Eveline Pure Control SOS"

Eveline
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Avia Terravital Intensive Facial Mask For Oily Skin - Интензивна маска за лице за мазна кожа с хума, мента и камфор - шампоан
Avia Terravital Intensive Facial Mask For Oily Skin
Интензивна маска за лице за мазна кожа с хума, мента и камфор

Avia
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  3.60 лв.
Българска зелена хума на прах - За мазна коса и кожа - шампоан
Българска зелена хума на прах
За мазна коса и кожа

Avia
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.70 лв.
Българска сиво-зелена хума на прах - За мазна коса и кожа - шампоан
Българска сиво-зелена хума на прах
За мазна коса и кожа

Avia
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.30 лв.
Bodi Beauty Bille-GD Superactive Anti-Acne Cream-Gel - Анти-акне крем-гел за лице от серията за проблемна кожа "Bille-GD" - шампоан
Bodi Beauty Bille-GD Superactive Anti-Acne Cream-Gel
Анти-акне крем-гел за лице от серията за проблемна кожа "Bille-GD"

Bodi Beauty
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.00 лв.
Odylique Essential Care Spot-On Serum - Серум за лице против кожни несъвършенства - шампоан
Odylique Essential Care Spot-On Serum
Серум за лице против кожни несъвършенства

Odylique by Essential Care
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.90 лв.
Регенериращ крем за лице с хума - Unique - шампоан
Регенериращ крем за лице с хума - Unique
Avia
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.40 лв.
L'Oreal Paris Age Specialist 55+ - Възстановяващ дневен крем против стареене - шампоан
L'Oreal Paris Age Specialist 55+
Възстановяващ дневен крем против стареене

Loreal Paris
Стандартна цена 12.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  9.99 лв.
Nivea 1 Minute Urban Detox Mask Moisturise - Детоксикираща и хидратираща маска за лице със зелен чай и хиалуронова киселина - шампоан
Nivea 1 Minute Urban Detox Mask Moisturise
Детоксикираща и хидратираща маска за лице със зелен чай и хиалуронова киселина

Nivea
Стандартна цена 11.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -14%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.20 лв.
L'Oreal Paris Age Specialist Mask 55+ - Маска за лице против бръчки - шампоан
L'Oreal Paris Age Specialist Mask 55+
Маска за лице против бръчки

Loreal Paris
Стандартна цена 12.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -19%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  10.49 лв.
L'Oreal Paris Age Specialist 55+ - Възстановяващ нощен крем против стареене - шампоан
L'Oreal Paris Age Specialist 55+
Възстановяващ нощен крем против стареене

Loreal Paris
Стандартна цена 12.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  9.99 лв.
Himalaya Men Intense Oil Clear Lemon Face Wash - Интензивно почистващ гел за лице с лимон за мъже - шампоан
Himalaya Men Intense Oil Clear Lemon Face Wash
Интензивно почистващ гел за лице с лимон за мъже

Himalaya
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.10 лв.

Dove Men+Care Fresh Clean 2 in 1 Fortifying Shampoo & Conditioner


Шампоан и балсам 2 в 1 за мъже с ментол от серията "Men+Care"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  7.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този шампоан може да бъде доставен в дните:
Понеделник 27-05-2019 г. или
Вторник 28-05-2019 г.
Продукт#189968
ВидШампоан
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8710908352188
Категории
За тип косаМазна
Разфасовка250 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 19.50 / 4.00 cm
Тегло0.288 kg
Описание
Шампоан и балсам 2 в 1 от серията "Men+Care" на "Dove", който е специално създаден за мъжете. Той осигурява дълбоко почистване и има освежаващо и енергизиращо действие. Това се дължи на формулата му обогатена с ментол, който има свойството да облекчава раздразнения по кожата на главата, подобрява кръвообращението в космените фоликули и се бори с пърхота. Добавеният кофеин стимулира растежа и намалява косопада. Шампоанът има действие и на балсам, защото омекотява косъма. При редовна употреба, състоянието на скалпа е подобрено, а косата придобива по-силен и блестящ вид.
За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Използвайте на мокра коса и скалп.
  • Нанесете желаното количество от шампоана и масажирайте до получаване на мека пяна.
  • Изплакнете обилно с вода.
  • При необходимост повторете действието.

Внимание:
  • Само за външна употреба.
  • Да се съхранява на място, недостъпно за деца.
Още козметика за мъже от серията "Dove Men+Care"
Още козметика за мъже "Dove Men+Care Extra Fresh"
Козметика за коса с ментол
STR8 Icy Cool Refreshing Shower Gel 3 in 1
Освежаващ душ гел за мъже за тяло, лице и коса
Цена:  6.50 лв.
Spa Master Professional Deep Cleansing Shampoo
Шампоан за коса за дълбоко почистване
Цена:  3.70 лв.
Nivea Men Power Fresh Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол
Цени от:  3.80 лв.
Wash & Go For Men Full & Srtong Shampoo Mentol Fresh
Мъжки шампоан с ментол за всеки тип коса
Цена:  4.80 лв.
Farmona Radical Normalising Shampoo
Шампоан против косопад за мазна коса от серията "Radical"
Цена:  9.90 лв.
Syoss Men Clean & Cool Shampoo
Шампоан за мъже за нормална до мазна коса
Цена:  7.99 лв.
Biotrade Sebomax Sensitive Soothing Shampoo
Шампоан за чувствителен скалп без сулфати от серията "Sebomax"
Цена:  16.20 лв.
Head & Shoulders Men Ultra Max Oil Control
Шампоан за мъже против пърхот за мазна коса от серията "Men Ultra"
Цена:  7.30 лв.
Schwarzkopf Men Deep Effect 3 Cool Menthol + Oil Control Shampoo
Шампоан за мъже с ментол против омазняване от серията "Men Deep Effect 3"
Цена:  5.99 лв.
Clear Men Anti-Dandruff Classic Action 2 in 1
Шампоан за мъже против пърхот
Цена:  10.40 лв.
Regal Selson Deep Cleansing Anti-Dandruff Shampoo
Дълбоко почистващ шампоан против пърхот за нормална към мазна коса
Цена:  7.90 лв.
Sebamed Anti-Hairloss Shampoo
Шампоан против косопад от серията "Sensitive Skin"
Цена:  24.60 лв.
Витализиращ серум против косопад с крио ефект - Тайни от Изтока
От серията "Doori Vitalizing"
Цена:  25.60 лв.
Fa Men Xtreme Polar Body & Hair Shower Gel
Душ гел за мъже от серията "Fa Men Xtreme"
Цена:  5.89 лв.
Clear Anti-Dandruff Ice Cool Menthol
Освежаващ шампоан против пърхот с ментол
Цена:  10.40 лв.
Интензивен шампоан против пърхот
Цена:  4.10 лв.
Head & Shoulders Menthol
Освежаващ шампоан против пърхот с ментол
Цени от:  5.90 лв.
Nivea Men Care Shampoo Cool Fresh
Шампоан за мъже с ментол за нормална или мазна коса
Цена:  4.70 лв.
Душ гел и шампоан против пърхот за мъже - Energy Sail
За коса и тяло 2 в 1
Цена:  3.99 лв.
Nivea Men Care Shampoo Anti-Dandruff Cool
Шампоан против пърхот за мъже с ментол
Цени от:  4.70 лв.
Nivea Men Energy Shower Gel
Енергизиращ душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол
Цена:  3.80 лв.
Nivea Men Cool Kick Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол от серията "Cool Kick"
Цена:  3.80 лв.
Bilka Hair Collection Tonic Against Hairloss
Тоник за здрава коса против косопад
Цена:  4.30 лв.
Още козметика за коса с ментол
Козметика за коса с кофеин
Козметика за тяло с кофеин
Козметика за лице с кофеин
Козметика за лице с ментол
Продукти за устна хигиена с ментол
Козметика за тяло с ментол
Други интересни предложения
Nivea Men Power Fresh Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  3.80 лв.
Syoss Men Clean & Cool Shampoo
Шампоан за мъже за нормална до мазна коса
Цена:  7.99 лв.
Head & Shoulders Men Ultra Max Oil Control
Шампоан за мъже против пърхот за мазна коса от серията "Men Ultra"
Стандартна цена 8.70 лв.
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.30 лв.
Nivea Men Energy Shower Gel
Енергизиращ душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол
Стандартна цена 5.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.80 лв.
Dove Men+Care Thickening Fortifying Shampoo
Шампоан за мъже за тънка и слаба коса от серията "Men+Care"
Цена:  7.90 лв.
Nivea Men Cool Kick Shower Gel
Душ гел за мъже за лице, коса и тяло с ментол от серията "Cool Kick"
Стандартна цена 5.29 лв.
Вземи сега с отстъпка -28%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.80 лв.
Душ гел и шампоан против пърхот за мъже - Energy Sail
За коса и тяло 2 в 1
Цена:  3.99 лв.
Душ гел и шампоан срещу косопад за мъже - Energy Spirit
За коса и тяло 2 в 1
Цена:  3.99 лв.
Schwarzkopf Men Deep Effect 3 Cool Menthol + Oil Control Shampoo
Шампоан за мъже с ментол против омазняване от серията "Men Deep Effect 3"
Стандартна цена 6.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -14%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.99 лв.
Sebamed Anti-Hairloss Shampoo
Шампоан против косопад от серията "Sensitive Skin"
Цена:  24.60 лв.
Назад към "Балсами за мазна коса"
Nivea Sun
Слънцезащитни кремове, лосиони и олиа
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Bio Apteka Honey Therapy
Козметика с екстракт от мед
Head & Shoulders Supreme Moisture
Хидратиращи шампоани и балсами против пърхот
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво