Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    За мъже  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за косата    Шампоани    За мъже    Dove Men+Care Thickening Fortifying Shampoo...
Мобилна версия
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Dove Men+Care Thickening Fortifying Shampoo


Шампоан за мъже за тънка и слаба коса от серията "Men+Care"

Цена:  7.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този шампоан може да бъде доставен в дните:
Вторник 26-11-2019 г., Сряда 27-11-2019 г. или
Четвъртък 28-11-2019 г.
Продукт#189966
ВидШампоан
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8712561032155
Категории
Разфасовка250 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Тегло0.300 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Dove
Силните мъже искат силна коса.
Шампоанът от серията "Men+Care" на "Dove" е специално разработен за мъже с тънки и слаби коси. Той помага на косата да стане по-плътна* и силна. Това се постига благодарение на формулата обогатена с кофеин, който има свойството да стимулира растежа и се бори с косопада и калций, който подхранва и укрепва косъма. Те повлияват благоприятно на скалпа и правят косата устойчива. При редовна употреба на шампоана, тя придобива плътен и блестящ вид, които ще върнат увереността ви.

* Според производителя.
  • Aqua
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Sodium Chloride
  • Fragrance (Parfum)
  • Glycol Distearate
  • Carbomer
  • Citric Acid
  • Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride
  • Tetrasodium EDTA
  • DMDM Hydantoin
  • Caffeine
  • Calcium Glycerophosphate
  • PPG-9
  • Methylchloroisothiazolinone
  • Methylisothiazolinone
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Използвайте на мокра коса и скалп.
  • Нанесете желаното количество от шампоана и масажирайте до получаване на мека пяна.
  • Изплакнете обилно с вода.
  • При необходимост повторете действието.

Внимание:
  • Само за външна употреба.
  • Да се съхранява на място, недостъпно за деца.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените шампоана "Dove Men+Care Thickening Fortifying Shampoo", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този шампоан, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват шампоана, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Dove Men+Care Thickening Fortifying Shampoo


Шампоан за мъже за тънка и слаба коса от серията "Men+Care"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  7.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този шампоан може да бъде доставен в дните:
Вторник 26-11-2019 г., Сряда 27-11-2019 г. или
Четвъртък 28-11-2019 г.
Продукт#189966
ВидШампоан
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8712561032155
Категории
Разфасовка250 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Тегло0.300 kg
Описание
Силните мъже искат силна коса.
Шампоанът от серията "Men+Care" на "Dove" е специално разработен за мъже с тънки и слаби коси. Той помага на косата да стане по-плътна* и силна. Това се постига благодарение на формулата обогатена с кофеин, който има свойството да стимулира растежа и се бори с косопада и калций, който подхранва и укрепва косъма. Те повлияват благоприятно на скалпа и правят косата устойчива. При редовна употреба на шампоана, тя придобива плътен и блестящ вид, които ще върнат увереността ви.

* Според производителя.
Състав
  • Aqua
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Sodium Chloride
  • Fragrance (Parfum)
  • Glycol Distearate
  • Carbomer
  • Citric Acid
  • Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride
  • Tetrasodium EDTA
  • DMDM Hydantoin
  • Caffeine
  • Calcium Glycerophosphate
  • PPG-9
  • Methylchloroisothiazolinone
  • Methylisothiazolinone
За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Използвайте на мокра коса и скалп.
  • Нанесете желаното количество от шампоана и масажирайте до получаване на мека пяна.
  • Изплакнете обилно с вода.
  • При необходимост повторете действието.

Внимание:
  • Само за външна употреба.
  • Да се съхранява на място, недостъпно за деца.
Козметика за мъже от серията "Dove Men+Care"
Dove Men+Care Sport Active+Fresh Anti-perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  7.20 лв.
Dove Men+Care Sport Active+Fresh Body And Face Wash
Хидратиращ душ гел за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  6.20 лв.
Dove Men+Care Fresh Clean 2 in 1 Fortifying Shampoo & Conditioner
Шампоан и балсам 2 в 1 за мъже с ментол от серията "Men+Care"
Цена:  7.90 лв.
Dove Men+Care Anti-Dandruff Shampoo
Шампоан за мъже против пърхот от серията "Men+Care"
Цена:  7.90 лв.
Dove Men+Care Cool Fresh Anti-Perspirant
Стик дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  7.20 лв.
Dove Men+Care Cool Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  7.20 лв.
Dove Men+Care Cool Fresh Body & Face Wash
Душ гел за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  6.20 лв.
Dove Men+Care Hydration Balance Body & Face Wash
Хидратиращ душ гел за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  6.20 лв.
Dove Men+Care Silver Control Anti-Perspirant
Део стик против изпотяване за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  7.20 лв.
Dove Men+Care Invisible Dry Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване от серията "Dove Men+Care"
Цена:  7.20 лв.
Dove Men+Care Silver Control Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  7.20 лв.
Още козметика за мъже от серията "Dove Men+Care"
Още козметика за мъже "Dove Men+Care Clean Comfort"
Още козметика за мъже "Dove Men+Care Extra Fresh"
Козметика за мъже от серията "Dove Men+Care Elements"
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Dry Spray Antiperspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements"
Цена:  7.20 лв.
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Antiperspirant Roll-On
Ролон против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements"
Цена:  7.20 лв.
Dove Men+Care Elements Charcoal + Clay Body and Face Wash
Душ гел за мъже с активен въглен и глина от серията "Men+Care Elements"
Цена:  6.20 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Dove Men+Care Elements
Душ гел, дезодорант и кърпа за лице
Цена:  11.50 лв.
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Antiperspirant Stick
Мъжки стик дезодорант против изпотяване от серията "Men+Care Elements"
Цена:  7.20 лв.
Dove Men+Care Elements Talc Mineral + Sandalwood Antiperspirant Stick
Мъжки стик дезодорант против изпотяване от серията "Men+Care Elements"
Цена:  7.20 лв.
Men+Care Elements Mineral Powder + Sandalwood Dry Spray Antiperspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements"
Цена:  7.20 лв.
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Body & Face Wash
Душ гел за мъже с минерали и градински чай от серията "Men+Care Elements"
Цена:  6.20 лв.
Още козметика за мъже от серията "Dove Men+Care Elements"
Козметика за коса с кофеин
Козметика за тяло с кофеин
Козметика за лице с кофеин
Декоративна козметика с калций
Продукти за устна хигиена с калций
Козметика за тяло с калций
Козметика за лице с калций
Други интересни предложения
Garnier Fructis Grow Strong Shampoo
Шампоан за тънка и късаща се коса в разфасовки от 250 ÷ 400 ml
Вземи сега с отстъпка от -26% до 27!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  3.69 лв.
Men's Master Professional Energy Shampoo
Енергизиращ шампоан за мъже
Цена:  6.50 лв.
L’Oreal Botanicals Lavender Soothing Therapy Shampoo
Шампоан за тънка и крехка коса с лавандула от серията "Botanicals - Lavender"
Стандартна цена 15.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -41%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  9.49 лв.
Dove Men+Care Anti-Dandruff Shampoo
Шампоан за мъже против пърхот от серията "Men+Care"
Цена:  7.90 лв.
Dove Men+Care Fresh Clean 2 in 1 Fortifying Shampoo & Conditioner
Шампоан и балсам 2 в 1 за мъже с ментол от серията "Men+Care"
Цена:  7.90 лв.
Schwarzkopf Men Deep Effect 3 Arginine + Growth Factor Shampoo
Шампоан за мъже с аргинин против косопад от серията "Men Deep Effect 3"
Стандартна цена 6.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -14%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.99 лв.
Душ гел и шампоан срещу косопад за мъже - Energy Spirit
За коса и тяло 2 в 1
Цена:  3.99 лв.
Пяна за бръснене
От серията "Sante Homme II"
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  13.49 лв.
Шампоан за изтощена коса - Beauty Gloss
От серията "Palmolive Naturals"
Цена:  3.20 лв.
Elseve Arginine Resist X3 Light
Подхранващ шампоан за тънка и слаба коса
Цена:  6.49 лв.
Назад към "Шампоани за мъже"
Fa Brazilian Vibes
Козметика за тяло
Catrice Lala Berling
Декоративна козметика и аксесоари
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво