Знаете ли, че близо 79% от жените използват парфюми, както и около 59% от мъжете? От 1970 г. насам, парфюмът е продукт за масова употреба, и при това, днес магията му е по-актуална от всякога. Нещо повече, той се е превърнал в символ на спомени и изображения в представите ни. Ароматите имат власт върху настроението ни и могат да говорят за нашата същност. Символ на изтънченост и стил, парфюмите на "Dina Cosmetics" са създадени във Франция, но са предпичитани в цял свят като допълнение към личния стил. Седалището на компанията се намира в близост до летище Ница, до град Грас, който е и световна столица на парфюмерийната промищленост.
От момента на създаването на компанията през 1981 г. внимателно се наблюдава и изучава търсенето на пазара за аромати и продукти за красота. С натрупването на опит в отгатването на желанията на клиентите, "Dina Cosmetics" се превръща в компания с разнообразна гама от продукти - в нея за всеки характер ще се намери подходящия аромат. Компанията разполага със собствена инсталация за пълнене, което ѝ позволява да произвежда винаги висококачествени продукти и да следи отблизо всяка стъпка от процеса.
Освен на строгия контрол върху качеството в процеса на производство, успехът на парфюма се дължи и на старателно разработения замисъл при проектирането му - така че винаги да има добра хармония между аромата и опаковката, които трябва да отговарят на избраната тема.
Кой стои зад създаването на един аромат?

"Носът"Това е прякорът, използван за означаване на главните парфюмери. Те обикновено разпознават до 5 000 различни аромати, които смесват и хармонизират, за да достигнат нови аромати - меки и чувствени, свежи и цветни, плодови или пикантни и др. Генезисът на нов парфюм започва от ясно идентифицирана тема, около която да се построи оригинален аромат. А това е задача, която изисква внимание и посветен труд. "Dina Cosmetics" се стреми да добавя нови продукти към гамата си редовно. И всеки от тях е създаден със знание и страст. Все пак,
историята на парфюма познава още много примери за това, че създаването на завладяващ аромат изисква познания, особено във взискателна към пазара страна като Франция - още през 1190 г. във Франция Филип Аугуст има човек, чиято професия е само да се грижи за гардероба и парфюма.
Какво още е важно за един парфюм - така че той да бъде бижу, което носи наслада за сетивата на притежателя си? Разбира се, опаковката. Дизайнерът, който създава опаковката на продукта, има мисията да си представи бутилката, която ще се вписва най-добре в определената тема на аромата. Ето защо, според концепцията на "Dina Cosmetics", взаимодействието между "Hoca" и дизайнера е изключително важно. От това взаимодействие се ражда ключовото понятие за това, което трябва да е парфюмът - с неговата визия и чувствата, които поражда у своя притежател. Продуктът трябва да успее.