Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Четки  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Устна хигиена    Четки    Colgate Cavity Protection Toothbrush - Medium - Четка за зъ...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Colgate Cavity Protection Toothbrush - Medium


Четка за зъби

Цена:  5.20 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази четка може да бъде доставена в дните:
Сряда 28-08-2019 г. или
Четвъртък 29-08-2019 г.
Продукт#185732
ВидЧетка
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаColgate
Официален сайт на Colgatewww.colgate.com
EAN8714789925318
Категории
За възрастНад 12 години
Тегло0.100 kg
  • Описание
  • За Colgate
Четката за зъби "Cavity Protection" от "Colgate" почиства ефикасно зъбите и устната кухина. По-дългите влакънца на върха ѝ достигат и премахват плаката от задните зъби. В средата се намират снопчета, които са конусовидно оформени. Те премахват плаката от всеки зъб и междузъбни пространства. Синтетичният материал, от който са изработени нишките, осигурява дълбоко почистване, което предотвратява появата на кариеси. Тя е с ергономична гумена дръжка за по-добър захват.
Светът на грижите или просто „Colgate“. В над 200-годишната си история американската компания успява да създаде „вселена“, в която внимателните грижи във всяко едно отношение са важни. Е, днес всеки от нас определено асоциира името „Colgate“ с изобилие от различни видове паста за зъби. Да, така е. Компанията е сред световните лидери в производството на дентални продукти. Малцина обаче едва ли подозират, че към здравата и красива усмивка „Colgate“ добавя и специални грижи за кожата ни, за нашия дом и дори за любимците на четири лапи. С продажби от над 15 млрд. долара годишно компанията притежава изключително богат каталог. Произвежда пасти и четки за зъби „Colgate“, козметични продукти „Palmolive“, няколко собствени марки течни сапуни и почистващи препарати за дома и храна за домашни любимци „Hill's Pet Nutrition“. Именно това изобилие от продукти съставя „светът на грижите“, както екипът на компанията го нарича в мотото си. А през годините все повече потребители виждат, че това е „вселена“, в която специалното внимание към всеки е важно.

Историята на този свят започва през далечната 1806 г. Тогава Уилям Колгейт решава да стартира собствен бизнес. Основава компания „Colgate“, а това, с което иска да се занимава, е продажба на сапуни и свещи. Скоро след идеята, Уилям започва да предлага продуктите в Ню Йорк Сити. Оказва се и мястото, и продуктите са правилно избрани, защото десет години след старта предприемачът Колгейт вече вижда “плодовете” от усилилената работа. Бизнесът му започва да се рекламира по страниците на вестник “Ню Йорк Таймс”, а през 1820 г. се сдобива и със собствена фабрика в Джърси.

През годините компанията се развива изключително добре. Всъщност до 1857 г., когато трагичната загуба на основателя Уилям Колгейт разтърсва цялото семейство и поставя под въпрос бъдещето на бизнеса. Но не за дълго. Компанията получава името “Colgate & Company” и минава под ръководството на Самюел Колгейт, синът на основателя, който определено е наследил качествата на баща си. Така семейният бизнес продължава да жъне успех след успех. Този, с който Самюел дебютира е през 1872 г., когато се появява “Casmire Bouquet” – първият парфюмиран тоалетен сапун, регистриран под собсвена марка на “Colgate & Company”. Година след това, компанията представя и продуктът, който ще ѝ донесе световна слава и популярност до днешни времена – пастата за зъби “Colgate”. За разлика от модерния вариант в тубичка, който ние познаваме обаче, първата паста за зъби “Colgate” се предлага в малко пластмасово шишенце. Това е така до 1896 г., когато шишенцето е заменено от тубичката.

През 1906 г. “Colgate & Company” празнува своята 100-годишнина. Каталогът включва над 800 различни продукта, но безспорно гамата за дентална грижа заема водеща роля. Всъщност сдобива с популярност и доверие дотолкова, че през 1911 г. два милиона четки и пасти за зъби “Colgate” се разпространяват в американските училища за организирането на образователен проект, който да покаже стъпките за ефективна дентална грижа. Скоро след успешната програма, марката “Colgate” започва да се предлага в Канада, а не след дълго става позната на множество потребители от Европа, Азия, Латинска Америка и Африка. Очевидно началото на 20-те години е изключително успешно. Но същото важи и за краят им. През 1928 г. “Colgate” придобива марката “Palmolive” и оттогава започва да предлага козметични продукти в каталога си. Едва ли някой подозира, че освен “Colgate”, новото попълнение също ще има много важна роля. Е, след сливането, козметичната марка постига дотолкова голям успех, че името на компанията се променя на “Colgate-Palmolive”. Гамата от дентални продукти обаче съвсем не изостава. За да продължава да поддържа доверието в нея, екипът на компанията не спира да създава нови формули. Всяка от тях разработва във вече собствен изследователски център, намиращ се в Пискатауей, Ню Джърси. Всъщност създаването на нови и все по-усъвършенствани формули никак не е лесна задача. С дългогодишен опит обаче “Colgate” е наясно, че единственият полезен помощник могат да бъдат научните изследвания. Затова след появата на собствен изследователски център, компанията придобива лабораториите “Hoyt Laboratories”, които по-късно получават името “Colgate Oral Pharmaceuticals”, а основен фокус е разработването на нови и нови дентални продукти. С усилената работа и резултатът се появява: през 1968 г. “Colgate” добавя флуор в пастата за зъби, за който е клинично доказано, че намалява риска от образуване на кариес. Няколко години след това компанията представя четката за зъби “Colgate Plus”, a през 90-те е въведена иновативната паста “Colgate Total”, която осигурява комплексна грижа за здравето и белотата на зъбите и дори 12-часова защита срещу бактериите.

С течение на времето екипът в лабораториите на “Colgate” нито за миг не спира да разработва нови формули. Днес марката предлага всичко необходимо за ежедневната дентална грижа, както на малчуганите, така и на възрастните. Детски пасти за зъби “Smiles” в атрактивна цветна опаковка със забавни герои и специално разработен състав се грижат за зъбите на малчуганите. Дори и сред четките има специални предложения: четка за зъби, която осигурява ефективни грижи с проектиран дизайн за максимално удобство на детето и с весели картинки и ярки цветове, които превръща миенето на зъбките в голямо забавление. В гамата за възрастни “Colgate” също разработва специални формули, а изборът е толкова голям, че успява да осигури не само ежедневните дентални грижи, но и да отговори на нуждите на всеки потребител. Разбира се, всеки продукт се създава съобразно най-новите научни открития. Иновативна течна формула “Colgate 2 in 1 Whitening” с избелващ ефект комбинира в едно паста за зъби и вода за уста, специална грижа против кървене на венците, наречена “Colgate Total Pro Gum Health” или паста “Sensitive Pro Relief”, създадена за облекчение на болката при чувствителност на зъбите. И за да предложи всичко необходимо за цялостната дентална грижа, “Colgate” включва в каталога разнообразие от четки за зъби, сред които иновативните “Colgate 360° Deep Clean” и “Colgate MaxWhite”. Разбира се, допълнителните стъпки в грижите не са пренебрегнати и гамата включва също различни видове вода за уста и конец за зъби.

През дългия път обаче вниманието на “Colgate” е насочено не само към перфектната рецепта за създаване на дентални продукти. Основен фокус е поставен и върху организирането на изключително полезни за потребителите проекти. Сред тях е “Bright Smiles, Bright Futures” – програма, стартирала преди повече от 40 години, която и до днес обаче продължава да показва на децата правилните стъпки в поддържането на перфектна дентална грижа. И макар да са отминали дълги години от стартирането, целите на образователния проект съвсем не намаляват. Напротив “Bright Smiles, Bright Futures“ програмата се разширява границите си до 50 държави и достига до над 50 милиона деца годишно, за да покаже, че само когато от значение са правилните грижи, тогава всеки може да се радва на здрава и красива усмивка.
Начин на употреба
  • Използвайте количество паста за зъби колкото грахово зърно.
  • Мийте зъбите си около 2 - 3 минути с леки изчеткващи движения по дължината им както от вътрешната, така и от външната им страна.
  • Изплакнете устата с вода и изплюйте.
  • Изплакнете с вода четката за зъби.
  • Почиствайте четката си на равни интервали от време като я оставяте да престои във вода за уста, алкохол или я полейте с вряла вода.
  • Оставяйте четката си за зъби да изсъхне.
  • Използвайте 3 месеца.
Рейтинг
Рейтинг: 8.00 / 2 гласа 
За да оцените четката "Colgate Cavity Protection Toothbrush - Medium", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази четка, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват четката, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Colgate Cavity Protection Toothbrush - Medium


Четка за зъби

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  5.20 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази четка може да бъде доставена в дните:
Сряда 28-08-2019 г. или
Четвъртък 29-08-2019 г.
Продукт#185732
ВидЧетка
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаColgate
Официален сайт на Colgatewww.colgate.com
EAN8714789925318
Категории
За възрастНад 12 години
Тегло0.100 kg
Описание
Четката за зъби "Cavity Protection" от "Colgate" почиства ефикасно зъбите и устната кухина. По-дългите влакънца на върха ѝ достигат и премахват плаката от задните зъби. В средата се намират снопчета, които са конусовидно оформени. Те премахват плаката от всеки зъб и междузъбни пространства. Синтетичният материал, от който са изработени нишките, осигурява дълбоко почистване, което предотвратява появата на кариеси. Тя е с ергономична гумена дръжка за по-добър захват.
За Colgate
Светът на грижите или просто „Colgate“. В над 200-годишната си история американската компания успява да създаде „вселена“, в която внимателните грижи във всяко едно отношение са важни. Е, днес всеки от нас определено асоциира името „Colgate“ с изобилие от различни видове паста за зъби. Да, така е. Компанията е сред световните лидери в производството на дентални продукти. Малцина обаче едва ли подозират, че към здравата и красива усмивка „Colgate“ добавя и специални грижи за кожата ни, за нашия дом и дори за любимците на четири лапи. С продажби от над 15 млрд. долара годишно компанията притежава изключително богат каталог. Произвежда пасти и четки за зъби „Colgate“, козметични продукти „Palmolive“, няколко собствени марки течни сапуни и почистващи препарати за дома и храна за домашни любимци „Hill's Pet Nutrition“. Именно това изобилие от продукти съставя „светът на грижите“, както екипът на компанията го нарича в мотото си. А през годините все повече потребители виждат, че това е „вселена“, в която специалното внимание към всеки е важно.

Историята на този свят започва през далечната 1806 г. Тогава Уилям Колгейт решава да стартира собствен бизнес. Основава компания „Colgate“, а това, с което иска да се занимава, е продажба на сапуни и свещи. Скоро след идеята, Уилям започва да предлага продуктите в Ню Йорк Сити. Оказва се и мястото, и продуктите са правилно избрани, защото десет години след старта предприемачът Колгейт вече вижда “плодовете” от усилилената работа. Бизнесът му започва да се рекламира по страниците на вестник “Ню Йорк Таймс”, а през 1820 г. се сдобива и със собствена фабрика в Джърси.

През годините компанията се развива изключително добре. Всъщност до 1857 г., когато трагичната загуба на основателя Уилям Колгейт разтърсва цялото семейство и поставя под въпрос бъдещето на бизнеса. Но не за дълго. Компанията получава името “Colgate & Company” и минава под ръководството на Самюел Колгейт, синът на основателя, който определено е наследил качествата на баща си. Така семейният бизнес продължава да жъне успех след успех. Този, с който Самюел дебютира е през 1872 г., когато се появява “Casmire Bouquet” – първият парфюмиран тоалетен сапун, регистриран под собсвена марка на “Colgate & Company”. Година след това, компанията представя и продуктът, който ще ѝ донесе световна слава и популярност до днешни времена – пастата за зъби “Colgate”. За разлика от модерния вариант в тубичка, който ние познаваме обаче, първата паста за зъби “Colgate” се предлага в малко пластмасово шишенце. Това е така до 1896 г., когато шишенцето е заменено от тубичката.

През 1906 г. “Colgate & Company” празнува своята 100-годишнина. Каталогът включва над 800 различни продукта, но безспорно гамата за дентална грижа заема водеща роля. Всъщност сдобива с популярност и доверие дотолкова, че през 1911 г. два милиона четки и пасти за зъби “Colgate” се разпространяват в американските училища за организирането на образователен проект, който да покаже стъпките за ефективна дентална грижа. Скоро след успешната програма, марката “Colgate” започва да се предлага в Канада, а не след дълго става позната на множество потребители от Европа, Азия, Латинска Америка и Африка. Очевидно началото на 20-те години е изключително успешно. Но същото важи и за краят им. През 1928 г. “Colgate” придобива марката “Palmolive” и оттогава започва да предлага козметични продукти в каталога си. Едва ли някой подозира, че освен “Colgate”, новото попълнение също ще има много важна роля. Е, след сливането, козметичната марка постига дотолкова голям успех, че името на компанията се променя на “Colgate-Palmolive”. Гамата от дентални продукти обаче съвсем не изостава. За да продължава да поддържа доверието в нея, екипът на компанията не спира да създава нови формули. Всяка от тях разработва във вече собствен изследователски център, намиращ се в Пискатауей, Ню Джърси. Всъщност създаването на нови и все по-усъвършенствани формули никак не е лесна задача. С дългогодишен опит обаче “Colgate” е наясно, че единственият полезен помощник могат да бъдат научните изследвания. Затова след появата на собствен изследователски център, компанията придобива лабораториите “Hoyt Laboratories”, които по-късно получават името “Colgate Oral Pharmaceuticals”, а основен фокус е разработването на нови и нови дентални продукти. С усилената работа и резултатът се появява: през 1968 г. “Colgate” добавя флуор в пастата за зъби, за който е клинично доказано, че намалява риска от образуване на кариес. Няколко години след това компанията представя четката за зъби “Colgate Plus”, a през 90-те е въведена иновативната паста “Colgate Total”, която осигурява комплексна грижа за здравето и белотата на зъбите и дори 12-часова защита срещу бактериите.

С течение на времето екипът в лабораториите на “Colgate” нито за миг не спира да разработва нови формули. Днес марката предлага всичко необходимо за ежедневната дентална грижа, както на малчуганите, така и на възрастните. Детски пасти за зъби “Smiles” в атрактивна цветна опаковка със забавни герои и специално разработен състав се грижат за зъбите на малчуганите. Дори и сред четките има специални предложения: четка за зъби, която осигурява ефективни грижи с проектиран дизайн за максимално удобство на детето и с весели картинки и ярки цветове, които превръща миенето на зъбките в голямо забавление. В гамата за възрастни “Colgate” също разработва специални формули, а изборът е толкова голям, че успява да осигури не само ежедневните дентални грижи, но и да отговори на нуждите на всеки потребител. Разбира се, всеки продукт се създава съобразно най-новите научни открития. Иновативна течна формула “Colgate 2 in 1 Whitening” с избелващ ефект комбинира в едно паста за зъби и вода за уста, специална грижа против кървене на венците, наречена “Colgate Total Pro Gum Health” или паста “Sensitive Pro Relief”, създадена за облекчение на болката при чувствителност на зъбите. И за да предложи всичко необходимо за цялостната дентална грижа, “Colgate” включва в каталога разнообразие от четки за зъби, сред които иновативните “Colgate 360° Deep Clean” и “Colgate MaxWhite”. Разбира се, допълнителните стъпки в грижите не са пренебрегнати и гамата включва също различни видове вода за уста и конец за зъби.

През дългия път обаче вниманието на “Colgate” е насочено не само към перфектната рецепта за създаване на дентални продукти. Основен фокус е поставен и върху организирането на изключително полезни за потребителите проекти. Сред тях е “Bright Smiles, Bright Futures” – програма, стартирала преди повече от 40 години, която и до днес обаче продължава да показва на децата правилните стъпки в поддържането на перфектна дентална грижа. И макар да са отминали дълги години от стартирането, целите на образователния проект съвсем не намаляват. Напротив “Bright Smiles, Bright Futures“ програмата се разширява границите си до 50 държави и достига до над 50 милиона деца годишно, за да покаже, че само когато от значение са правилните грижи, тогава всеки може да се радва на здрава и красива усмивка.
Начин на употреба
  • Използвайте количество паста за зъби колкото грахово зърно.
  • Мийте зъбите си около 2 - 3 минути с леки изчеткващи движения по дължината им както от вътрешната, така и от външната им страна.
  • Изплакнете устата с вода и изплюйте.
  • Изплакнете с вода четката за зъби.
  • Почиствайте четката си на равни интервали от време като я оставяте да престои във вода за уста, алкохол или я полейте с вряла вода.
  • Оставяйте четката си за зъби да изсъхне.
  • Използвайте 3 месеца.
Назад към "Четки за зъби"
Промоция "Ganchev"
Вземи избрани продукти на промоционални цени.
Спечели награда от Wash&Go!
Виж как да се включиш в томболата.
Слънцезащита за бебета и деца
Слънцезащитни кремове, лосиони и млека.
Репеленти
Защита от насекоми за цялото семейство.
Palette Intensive Color Creme Metallic
Боя за коса с ефект металик
Maybelline The Colossal Platinum Black Mascara
Спирала за обемни мигли
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly
Хидратиращ гел за лице за нормална и комбинирана кожа
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
1000 Раници
Nestle Gerber - Промоция