store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Rexona  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Rexona    Rexona    Rexona Turbo Anti-Perspirant - Ролон дезодорант против изпотяване...
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване

Rexona Turbo Anti-Perspirant


Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  5.70 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този ролон може да бъде доставен в:
Сряда 25-07-2018 г. или
Четвъртък 26-07-2018 г.
Продукт#185137
ВидРолон
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне2 години
Марка
Официален сайт на Rexonawww.rexona.com.au
EAN96109083
Категории
Разфасовка50 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.50 / 12.00 / 4.00 cm
Тегло0.100 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Rexona
Ролон дезодорантът от "Rexona" е с дизайн, вдъхновен от мъжа, който живее на бързи обороти. За да се постигне максимална защита от изпотяване, дори и в най-екстремни ситуации, в разработката на ролона са комбинирани прецизност и иновативната Motionsense™ технология. Тя е базирана на милиони микрокапсули, които работят в синхрон с тялото и отделят свежест при първите признаци на влага. По този начин неутрализират появата на неприятна миризма и гарантират дълготрайна защита, до 48 часа.
  • Aqua
  • Aluminum Chlorohydrate
  • Steareth-2
  • Helianthus Annuus Seed Oil
  • Parfum
  • Steareth-20
  • Silica Dimethyl Silylate
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • Gelatin Crosspolymer
  • Cellulose Gum
  • Sodium Benzoate
  • Hydrated Silica
  • Disodium EDTA
  • Pentaerythrinyl Tetra-di-butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • Potassium Lactate
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Citral
  • Citronellol
  • Coumarin
  • Geraniol
  • Hexyl Cinnamal
  • Limonene
  • Linalool
Успехи, световна популярност, множество постижения и забележителен нюх към иновациите. Е, ако мислите, че говорим за кинозвезда, музикален изпълнител или някой световноизвестен и удивителен идол, то съвсем не е така. Всъщност всички тези "звездни" постижения са нещо типично за козметичната марка "Rexona". А ако попитате специалистите от марката, успешното ѝ развитие може да се представи и само с едно изречение, което звучи така: ""Rexona" е най-популярният дезодорант на планетата". Разбира се, с основаването на марката нейните създатели едва ли подозират за големите успехи, които ще се постигат. А много от хората днес едва ли са си помисляли, че "Rexona" стартира със съвсем различен продукт от дезодоранта против изпотяване.

Основана през 1908 г., като компания "Rexona", първите ѝ продукти в каталога са самобръсначки, сапуни и медикаментозни мехлеми. Появяват се в Австралия, където е и "родното място" на "Rexona". A създатели на продуктите, са фармацевтът Алис Шефер и съпругът ѝ, който е основател "The Sheldon Drug Company" – компания с каталог от козметични и тоалетни продукти. Може би точно заради това, подобна на този каталог, става и продуктовата гама на "Rexona". Следва период на усилена работа в разработване на формули, а през 1920 г. "Rexona" създава първата си рекламна кампания. Из цяла Австралия започват да се появяват билбордове с тоалетни продукти от каталога и популярността постепенно започва да расте.

С настъпването на 30-те години обаче идва и една голяма промяна: "Rexona" става част от англо-холандската корпорация "Unilever", притежател на изобилие от известни марки, сред които "Dove", "Domestos", "Cif", "Rama", "Flora" и "Lipton". А с присъединяването към голямото "семейство" на корпорацията, успехите за "Rexona" се увеличават двойно повече и иновацията става една от основните "съставки" за продуктите. Благодарение на нея се появява и първият дезодорант против изпотяване "Rexona", който дебютира през 60-те години с представянето си във Финландия. С течение на времето марката продължава да се развива с нови и нови формули, които да защитават от потта, а дезодорантите стават познати на все повече и повече хора. До 80-те години "Rexona" вече се разпростира в удивителни глобални измерения. Продуктите против изпотяване впечатляват мнозина и започват да се разпространяват в десетки държави, но стават познати с различни имена. Марката е представена като "Rexona" в Мексико, Австралия, Германия, Русия, Испания, САЩ и още много други, след това се появява също с имената "Sure" в Англия и Ирландия и "Rexena" в Япония и Корея. Но различното име в различните държави по света, не е пречка марката да използва едни и същи "рецепти" за продуктите си, винаги да се появява с иконичното и до днес лого във формата на тикче и да отправя посланието си "Бъди: активен" към всички свои потребители.

Какво точно означава "да бъдеш активен" ли? Е, през последните години, специалистите на "Rexona" откровено споделят, че създават продуктите си за активните. А профилът на този тип хора е описан подробно чрез философията на марката, публикувана в официалния сайт на "Rexona". Независимо дали млад, стар, мъж или жена, дали спортист, екстремист, пътешественик или професионалист, затрупан с работни задължения – всеки човек може да бъде активен, като е винаги нащрек за следващата възможност, преследва целите си, кара нещата да се случват, а не чака те сами да се случат, разкрива нови хоризонти, развива се и не се страхува да се впуска в приключения.

Оказва се, че дори самата "Rexona" отговаря на този профил и абсолютно изпълнява активността. През годините не спира да се развива и да открива нови хоризонти. След 90-те марката влиза в света на спорта и печели много от световноизвестните и професионални спортисти, някои от които участват в рекламни кампании и до днес. Част от професионалистите, за които да бъдеш активен е начин на живот, са шампионите по тенис Щефи Граф и Давид Налбандян, оцеляващият Беър Грилс, играчът по крикет Андрю Флинтоф и екипът на състезателния отбор "Lotus F1". А през 2014 г. най-добрият български тенисист, Григор Димитров, става новият посланик на "Rexona" в България. Оттогава Димитров си партнира с марката и е нейно рекламно лице, за да подчертава акцента върху динамичния начин на живот и грижата за тялото против изпотяване. Що се отнася до избора, специалистите от "Rexona" го коментират така:
"Григор Димитров е идеалният кандидат за посланик на марката. Той споделя философията "Бъди: активен". Той предизвиква себе си всеки ден, за да постига страхотни успехи, да вдъхновява хората около себе си и своите фенове със страстта, която влага както в живота, така и в тениса!"
Всички тези нови "хоризонти" в света на спорта обаче са едва малка част от активността на "Rexona". През годините марката расте и каталогът също, като към дезодорантите против изпотяване се добавят различни видове ролон и део стик. Освен това, продуктите включват серии за жени и такива, създадени специално за мъже. А що се отнася до качествата на формулите, "Rexona" представя изобилие от впечатляващи позитиви с помощта на иновациите. Появяват се продукти като "Invisible Aqua" и "Invisible Diamond" – формули, осигуряващи 48-часова невидима защита от изпотяване и неприятни миризми, като не оставят бели следи и предотвратяват появата на жълти петна по дрехите. Част от каталога стават и "Rexona Oxygen" и "Natural Mineral Fresh" – дезодоранти с микрогранули на иновативната технология "MotionSense", които действат в синхрон с ритъма на човека и се активират при всяко движение, за да елиминират появата на неприятна миризма и влага. Разбира се, грижата за кожата никак не е пренебрегната, особено след като се появяват формули като "Rexona Cotton Dry" и "Rexona Aloe Vera", обогатени със съставки, които поддържат кожата хидратирана, мека и нежна.

И до днес каталогът на "Rexona" продължава да расте. А това "да бъдеш активен", все още е важна част от философията на марката и основна черта на много от потребителите, които ѝ се доверяват. И няма значение какво работят и какви са те. Както казват специалистите от "Rexona":
"Може да стоиш на ръба на южноафриканска пропаст с изглед към впечатляващ каньон или пък да чакаш реда си за танцово състезание по тротоарите на Сао Пауло, или просто да тичаш сутрин след автобуса, за да изпълниш плана си и да направиш презентацията в работата. Каквото и предизвикателство да стои пред теб, нашите продукти са създадени да подарят свежест и ефективна защита срещу изпотяване, така че да бъдеш уверен в себе си, винаги готов да се запиташ "Какво следва?" и да си в очакване на нови "върхове" за покоряване!"
Начин на употреба
  • Нанасяйте ролона върху чиста кожа на подмишниците.
  • Изчакайте да изсъхне напълно преди да се облечете.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените ролона "Rexona Turbo Anti-Perspirant", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този ролон, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват ролона, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Rexona Turbo Anti-Perspirant


Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  5.70 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този ролон може да бъде доставен в:
Сряда 25-07-2018 г. или
Четвъртък 26-07-2018 г.
Продукт#185137
ВидРолон
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне2 години
Марка
Официален сайт на Rexonawww.rexona.com.au
EAN96109083
Категории
Разфасовка50 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката4.50 / 12.00 / 4.00 cm
Тегло0.100 kg
Описание
Ролон дезодорантът от "Rexona" е с дизайн, вдъхновен от мъжа, който живее на бързи обороти. За да се постигне максимална защита от изпотяване, дори и в най-екстремни ситуации, в разработката на ролона са комбинирани прецизност и иновативната Motionsense™ технология. Тя е базирана на милиони микрокапсули, които работят в синхрон с тялото и отделят свежест при първите признаци на влага. По този начин неутрализират появата на неприятна миризма и гарантират дълготрайна защита, до 48 часа.
За Rexona
Успехи, световна популярност, множество постижения и забележителен нюх към иновациите. Е, ако мислите, че говорим за кинозвезда, музикален изпълнител или някой световноизвестен и удивителен идол, то съвсем не е така. Всъщност всички тези "звездни" постижения са нещо типично за козметичната марка "Rexona". А ако попитате специалистите от марката, успешното ѝ развитие може да се представи и само с едно изречение, което звучи така: ""Rexona" е най-популярният дезодорант на планетата". Разбира се, с основаването на марката нейните създатели едва ли подозират за големите успехи, които ще се постигат. А много от хората днес едва ли са си помисляли, че "Rexona" стартира със съвсем различен продукт от дезодоранта против изпотяване.

Основана през 1908 г., като компания "Rexona", първите ѝ продукти в каталога са самобръсначки, сапуни и медикаментозни мехлеми. Появяват се в Австралия, където е и "родното място" на "Rexona". A създатели на продуктите, са фармацевтът Алис Шефер и съпругът ѝ, който е основател "The Sheldon Drug Company" – компания с каталог от козметични и тоалетни продукти. Може би точно заради това, подобна на този каталог, става и продуктовата гама на "Rexona". Следва период на усилена работа в разработване на формули, а през 1920 г. "Rexona" създава първата си рекламна кампания. Из цяла Австралия започват да се появяват билбордове с тоалетни продукти от каталога и популярността постепенно започва да расте.

С настъпването на 30-те години обаче идва и една голяма промяна: "Rexona" става част от англо-холандската корпорация "Unilever", притежател на изобилие от известни марки, сред които "Dove", "Domestos", "Cif", "Rama", "Flora" и "Lipton". А с присъединяването към голямото "семейство" на корпорацията, успехите за "Rexona" се увеличават двойно повече и иновацията става една от основните "съставки" за продуктите. Благодарение на нея се появява и първият дезодорант против изпотяване "Rexona", който дебютира през 60-те години с представянето си във Финландия. С течение на времето марката продължава да се развива с нови и нови формули, които да защитават от потта, а дезодорантите стават познати на все повече и повече хора. До 80-те години "Rexona" вече се разпростира в удивителни глобални измерения. Продуктите против изпотяване впечатляват мнозина и започват да се разпространяват в десетки държави, но стават познати с различни имена. Марката е представена като "Rexona" в Мексико, Австралия, Германия, Русия, Испания, САЩ и още много други, след това се появява също с имената "Sure" в Англия и Ирландия и "Rexena" в Япония и Корея. Но различното име в различните държави по света, не е пречка марката да използва едни и същи "рецепти" за продуктите си, винаги да се появява с иконичното и до днес лого във формата на тикче и да отправя посланието си "Бъди: активен" към всички свои потребители.

Какво точно означава "да бъдеш активен" ли? Е, през последните години, специалистите на "Rexona" откровено споделят, че създават продуктите си за активните. А профилът на този тип хора е описан подробно чрез философията на марката, публикувана в официалния сайт на "Rexona". Независимо дали млад, стар, мъж или жена, дали спортист, екстремист, пътешественик или професионалист, затрупан с работни задължения – всеки човек може да бъде активен, като е винаги нащрек за следващата възможност, преследва целите си, кара нещата да се случват, а не чака те сами да се случат, разкрива нови хоризонти, развива се и не се страхува да се впуска в приключения.

Оказва се, че дори самата "Rexona" отговаря на този профил и абсолютно изпълнява активността. През годините не спира да се развива и да открива нови хоризонти. След 90-те марката влиза в света на спорта и печели много от световноизвестните и професионални спортисти, някои от които участват в рекламни кампании и до днес. Част от професионалистите, за които да бъдеш активен е начин на живот, са шампионите по тенис Щефи Граф и Давид Налбандян, оцеляващият Беър Грилс, играчът по крикет Андрю Флинтоф и екипът на състезателния отбор "Lotus F1". А през 2014 г. най-добрият български тенисист, Григор Димитров, става новият посланик на "Rexona" в България. Оттогава Димитров си партнира с марката и е нейно рекламно лице, за да подчертава акцента върху динамичния начин на живот и грижата за тялото против изпотяване. Що се отнася до избора, специалистите от "Rexona" го коментират така:
"Григор Димитров е идеалният кандидат за посланик на марката. Той споделя философията "Бъди: активен". Той предизвиква себе си всеки ден, за да постига страхотни успехи, да вдъхновява хората около себе си и своите фенове със страстта, която влага както в живота, така и в тениса!"
Всички тези нови "хоризонти" в света на спорта обаче са едва малка част от активността на "Rexona". През годините марката расте и каталогът също, като към дезодорантите против изпотяване се добавят различни видове ролон и део стик. Освен това, продуктите включват серии за жени и такива, създадени специално за мъже. А що се отнася до качествата на формулите, "Rexona" представя изобилие от впечатляващи позитиви с помощта на иновациите. Появяват се продукти като "Invisible Aqua" и "Invisible Diamond" – формули, осигуряващи 48-часова невидима защита от изпотяване и неприятни миризми, като не оставят бели следи и предотвратяват появата на жълти петна по дрехите. Част от каталога стават и "Rexona Oxygen" и "Natural Mineral Fresh" – дезодоранти с микрогранули на иновативната технология "MotionSense", които действат в синхрон с ритъма на човека и се активират при всяко движение, за да елиминират появата на неприятна миризма и влага. Разбира се, грижата за кожата никак не е пренебрегната, особено след като се появяват формули като "Rexona Cotton Dry" и "Rexona Aloe Vera", обогатени със съставки, които поддържат кожата хидратирана, мека и нежна.

И до днес каталогът на "Rexona" продължава да расте. А това "да бъдеш активен", все още е важна част от философията на марката и основна черта на много от потребителите, които ѝ се доверяват. И няма значение какво работят и какви са те. Както казват специалистите от "Rexona":
"Може да стоиш на ръба на южноафриканска пропаст с изглед към впечатляващ каньон или пък да чакаш реда си за танцово състезание по тротоарите на Сао Пауло, или просто да тичаш сутрин след автобуса, за да изпълниш плана си и да направиш презентацията в работата. Каквото и предизвикателство да стои пред теб, нашите продукти са създадени да подарят свежест и ефективна защита срещу изпотяване, така че да бъдеш уверен в себе си, винаги готов да се запиташ "Какво следва?" и да си в очакване на нови "върхове" за покоряване!"
Начин на употреба
  • Нанасяйте ролона върху чиста кожа на подмишниците.
  • Изчакайте да изсъхне напълно преди да се облечете.
Дезодоранти против изпотяване
Byphasse Deodorant Bamboo Extract
Ролон против изпотяване с екстракт от бамбук
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  4.40 лв.
Fa Lovely Kisses Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с аромат на жасмин
Стандартна цена 4.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  2.99 лв.
Alpi Fresh Men Deo Roll-On 48h Anti-Perspirant
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване
Цена:  3.80 лв.
Nivea Splashy Lime Anti-Transpirant
Дамски дезодорант против изпотяване с цитрусов аромат
Стандартна цена 5.65 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.49 лв.
Nivea Magic Pearl Anti-Transpirant
Дамски дезодорант против изпотяване
Стандартна цена 5.65 лв.
Вземи сега с отстъпка -21%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.49 лв.
Още дезодоранти против изпотяване
Други интересни предложения
Rexona Men Turbo Anti-Perspirant
Стик дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  5.70 лв.
Rexona Men Invisible Black + White Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  5.70 лв.
Rexona Cotton Dry Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за жени
Цена:  5.70 лв.
Rexona Men Turbo Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване
Стандартна цена 5.70 лв.
Вземи сега с отстъпка -42%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  3.30 лв.
Rexona Invisible Aqua Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  5.70 лв.
Rexona Men Quantum Dry Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  5.70 лв.
Rexona Men Cobalt Dry Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  5.70 лв.
Rexona Aloe Vera Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване
Цена:  5.70 лв.
Rexona Invisible Black + White Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване
Цена:  5.70 лв.
Rexona Invisible Pure Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване
Цена:  5.70 лв.
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през юли.
Красиви ходила с Lanaform
Купи уред за педикюр от Lanaform и ще получиш подарък.
Вземи подарък от Nivea
Купи Nivea Sun за минимум 18 лв. и ще получиш подарък.
Спечели спирала за мигли!
Разбери как можеш да спечелиш страхотна спирала за обемни мигли.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Maybelline Tattoo Brow Gel-Tint
Оцветяващ гел за вежди с отлепяне
L'Oreal Paris X Balmain Color Riche Lipstick
Червило за изкусителни устни
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Artesania Latina - кораби от дърво
На почивка с бебе