store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Парфюми и дезодоранти    Дезодоранти    ...    Dove Men+Care Cool ...
Начало   Козметика    ...    ...    ...    Ст...  
Търсене
Козметика на
промо цени
Ново в
сектор козметика
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Dove Men+Care Cool Fresh Anti-Perspirant


Стик дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care"

Цена:  7.20 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Вторник 09-06-2020 г., Сряда 10-06-2020 г. или
Четвъртък 11-06-2020 г.
Продукт#183294
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне2 години
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN96125595
Категории
Разфасовка50 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 12.00 / 2.80 cm
Тегло0.102 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Dove
Део стик на "Dove" от серията "Men+Care", който ефективно неутрализира неприятните миризми и защитава от изпотяване до 48 часа. Антиперспирантът поддържа усещане за чистота и сухота под мишниците. Формулата е с технология, разработена с хидратиращ крем, който овлажнява кожата и я предпазва от раздразнения. Део стикът осигурява на мъжете свежест през целия ден, благодарение на своя ободряващ аромат.
Формулата му е дерматологично тествана и не съдържа алкохол.
  • Cuclopentasiloxane
  • Aluminul Zirconium Tetrachlorohydrex GLY
  • Stearyl Alcohol
  • C12-15 Alkyl Benzoate
  • PPG-14 Butyl Ether
  • Hydrogenated Castor Oil
  • Dimethicone
  • Polyethylene
  • Parfum
  • Helianthus Annus Seed Oil
  • Steareth-100
  • BHT
  • Tocopheryl Acetate
  • Benzyl Alcohol
  • Benzyl Salicylate
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citronellol
  • Coumarin
  • Hydroxycitronellal
  • Limonene
  • Linalool
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Нанасяйте върху чиста кожа.
  • Изчакайте да изсъхне напълно, преди да се облечете.
Рейтинг
Рейтинг: 8.25 / 4 гласа 
За да оцените продукта "Dove Men+Care Cool Fresh Anti-Perspirant", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
Детска паста за зъби с аромат на дъвка - продукт
Детска паста за зъби с аромат на дъвка
Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.30 лв.

Dove Men+Care Cool Fresh Anti-Perspirant


Стик дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  7.20 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Вторник 09-06-2020 г., Сряда 10-06-2020 г. или
Четвъртък 11-06-2020 г.
Продукт#183294
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне2 години
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN96125595
Категории
Разфасовка50 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 12.00 / 2.80 cm
Тегло0.102 kg
Описание
Део стик на "Dove" от серията "Men+Care", който ефективно неутрализира неприятните миризми и защитава от изпотяване до 48 часа. Антиперспирантът поддържа усещане за чистота и сухота под мишниците. Формулата е с технология, разработена с хидратиращ крем, който овлажнява кожата и я предпазва от раздразнения. Део стикът осигурява на мъжете свежест през целия ден, благодарение на своя ободряващ аромат.
Формулата му е дерматологично тествана и не съдържа алкохол.
Състав
  • Cuclopentasiloxane
  • Aluminul Zirconium Tetrachlorohydrex GLY
  • Stearyl Alcohol
  • C12-15 Alkyl Benzoate
  • PPG-14 Butyl Ether
  • Hydrogenated Castor Oil
  • Dimethicone
  • Polyethylene
  • Parfum
  • Helianthus Annus Seed Oil
  • Steareth-100
  • BHT
  • Tocopheryl Acetate
  • Benzyl Alcohol
  • Benzyl Salicylate
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citronellol
  • Coumarin
  • Hydroxycitronellal
  • Limonene
  • Linalool
За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Нанасяйте върху чиста кожа.
  • Изчакайте да изсъхне напълно, преди да се облечете.
Козметика за мъже от серията "Dove Men+Care"
Още козметика за мъже от серията "Dove Men+Care"
Още козметика за мъже "Dove Men+Care Clean Comfort"
Още козметика за мъже "Dove Men+Care Extra Fresh"
Още козметика за мъже от серията "Dove Men+Care Elements"
Дезодоранти против изпотяване
Nivea Fresh Orange Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване с аромат на портокал
Цена:  4.49 лв.
Nivea Fresh Coconut Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване с аромат на кокос
Цена:  4.49 лв.
Nivea Fresh Cherry Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване с аромат на череша
Цена:  4.49 лв.
L'Oreal Men Expert Invincible Sport 96H Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  5.99 лв.
Dove Invisible Care Anti-Perspirant Deodorant Stick
Стик дезодорант против изпотяване
Цена:  7.20 лв.
STR8 Fresh Recharge Antiperspirant Deodorant Stick
Стик дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  6.90 лв.
Fa Men Xtreme Power+ Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Fa Men Xtreme"
Цена:  3.29 лв.
Garnier Men Mineral Action Control+ Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Deo Mineral Action Control+"
Цена:  3.49 лв.
Fa Island Vibes Bali Kiss Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с аромат на манго и ванилов цвят
Цена:  3.29 лв.
Fa Island Vibes Fiji Dream Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с аромат на диня и иланг-иланг
Цена:  3.29 лв.
Nivea Men Silver Protect Anti-Perspirant
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Silver Protect"
Цена:  4.49 лв.
Nivea Men Cool Kick Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Cool Kick"
Цена:  4.49 лв.
Nivea Black & White Invisible Pure Anti-Perspirant Roll-On
Дамски ролон дезодорант против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Цена:  4.49 лв.
Fa Men Xtreme Power+ Stick Anti-Perspirant
Стик дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Fa Men Xtreme"
Цена:  3.29 лв.
Nivea Men Deep Dry & Fresh Feeling 48h Anti-Perspirant
Ролон дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Deep"
Цена:  4.49 лв.
Nivea Men Fresh Active Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Fresh Active"
Цена:  4.49 лв.
L'Oreal Men Expert Thermic Resist Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  5.99 лв.
Old Spice Lasting Legend Anti-Perspirant & Deodorant Spray
Спрей дезодорант за мъже против изпотяване
Цена:  4.86 лв.
Garnier Mineral Action Control Thermic
Дезодорант от серията "Garnier Deo Mineral"
Цена:  3.49 лв.
Fa Fresh & Dry Green Tea Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване от серията "Fa Fresh & Dry"
Цена:  3.29 лв.
Rexona Invisible Aqua Anti-Perspirant
Стик дезодорант против изпотяване
Цена:  5.90 лв.
Gillette Pro Power Beads Cool Wave Antiperspirant
Део гел против изпотяване с микрогранули
Цена:  5.90 лв.
Mennen Speed Stick Gel Fresh Rush
Мъжки гел стик против изпотяване
Цена:  7.29 лв.
Mennen Speed Stick Gel Cool Night
Мъжки гел стик против изпотяване
Цена:  7.29 лв.
Още дезодоранти против изпотяване
Други интересни предложения
Dove Men+Care Elements Talc Mineral + Sandalwood Antiperspirant Stick
Мъжки стик дезодорант против изпотяване от серията "Men+Care Elements"
Цена:  7.20 лв.
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Antiperspirant Stick
Мъжки стик дезодорант против изпотяване от серията "Men+Care Elements"
Цена:  7.20 лв.
Dove Men+Care Cool Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  7.20 лв.
Dove Men+Care Cool Fresh Body & Face Wash
Душ гел за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  6.20 лв.
Dove Men+Care Clean Comfort Anti-Perspirant
Стик дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Clean Comfort"
Цена:  7.20 лв.
Dove Men+Care Silver Control Anti-Perspirant
Део стик против изпотяване за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  7.20 лв.
Dove Men+Care Clean Comfort Anti-Perspirant
Ролон против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Clean Comfort"
Цена:  7.20 лв.
Dove Men+Care Extra Fresh Anti-Perspirant
Ролон против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Extra Fresh"
Цена:  7.20 лв.
Dove Men+Care Extra Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Extra Fresh"
Цена:  7.20 лв.
Dove Men+Care Clean Comfort Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Clean Comfort"
Цена:  7.20 лв.
Назад към "Стик дезодоранти"
Вземи избрани спирали с отстъпки до 27%
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Намаление на хиляди книги