store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Парфюми и дезодоранти    Дезодоранти    Ролон дезодоранти    Dove Powder Soft Anti-Pe...
Начало   Козметика    ...    ...    Ролон дезод...  
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките

Dove Powder Soft Anti-Perspirant


Ролон дезодорант против изпотяване

Dove Powder Soft Anti-Perspirant - Ролон дезодорант против изпотяване - ролон
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
 Доставка:
В момента този ролон не може да бъде доставен.
 Основни параметри:
Продукт#183-238
ВидРолон
Наличност
Годност след отваряне2 години
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com »
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Разфасовка50 ml
Dove Powder Soft Anti-Perspirant - Ролон дезодорант против изпотяване - ролон

Dove Powder Soft Anti-Perspirant


Ролон дезодорант против изпотяване

 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
 Доставка:
В момента този ролон не може да бъде доставен.
 Основни параметри:
Продукт#183-238
ВидРолон
Наличност
Годност след отваряне2 години
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com »
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Разфасовка50 ml
Алтернативни предложения
Ролонът на "Dove" е нежен и мек като пудра при допир с кожата. Формулата му неутрализира неприятните миризми и предпазва от изпотяване в продължение на 48 часа. В състава му е включен ¼ хидратантен крем, който овлажнява кожата и ѝ придава мекота. Добавените масло от слънчоглед и витамин E защитават кожата под мишниците, запазвайки я нежна и гладка. Ролонът не съдържа алкохол и не предизвиква раздразнение. Той е с деликатен аромат, оставящ дълготрайно свежо усещане.
  • Aqua
  • Aluminum Chlorohydrate
  • Glycerin
  • Helianthus Annuus Seed Oil
  • Steareth-2
  • Parfum
  • Steareth-20
  • Tocopheryl Acetate
  • Potassium Lactate
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Benzyl Alcohol
  • Benzyl Salicylate
  • Citronellol
  • Coumarin
  • Geraniol
  • Limonene
  • Linalool
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Нанесете върху чиста кожа на подмишниците.
  • Изчакайте да изсъхне напълно преди да се облечете.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцениш ролона "Dove Powder Soft Anti-Perspirant", избери цифрата отговаряща на твоята оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за този ролон, направи го сега!

Твоето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват ролона, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видиш всички останали мнения, натисни бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Дезодоранти против изпотяване
Dove Advanced Care Original Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване от серията Original
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  8.90 лв.
Garnier Mineral Hyaluronic Care
Дамски дезодорант за чувствителна кожа
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.19 лв.
Nivea Fresh Rose Touch 48h Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване от серията Rose Touch
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  12.80 лв.
Nivea Men Active Energy Anti-Perspirant Roll-On
Ролон за мъже против изпотяване от серията Active Energy
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  10.90 лв.
Nivea Men Fresh Kick Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване от серията Fresh Kick
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.90 лв.
Спирала за обемни мигли
Крем боя за коса
Крем за лице, тяло и ръце за атопична кожа
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Почистване и грижа за дома
Boxnow
Намаление на хиляди книги
Ваучери за подарък от store.bg