store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Козметика за баня    Душ гелове    Dove Gentle Exfoliating Nourishing Shower Gel - Ексфолиращ душ гел
Начало   Козметика    ...    ...    Душ гелове  

Dove Gentle Exfoliating Nourishing Shower Gel


Ексфолиращ душ гел

Dove Gentle Exfoliating Nourishing Shower Gel - Ексфолиращ душ гел - душ гел
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
 
Внимание!
На този етап продуктът не се предлага в store.bg.
 Доставка:
В момента този душ гел не може да бъде доставен.
 Основни параметри:
Продукт#183-135
ВидДуш гел
Наличност
Годност след отваряне1 година
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com »
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка250 ml
Dove Gentle Exfoliating Nourishing Shower Gel - Ексфолиращ душ гел - душ гел

Dove Gentle Exfoliating Nourishing Shower Gel


Ексфолиращ душ гел

 
Внимание!
На този етап продуктът не се предлага в store.bg.
 Доставка:
В момента този душ гел не може да бъде доставен.
 Основни параметри:
Продукт#183-135
ВидДуш гел
Наличност
Годност след отваряне1 година
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com »
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка250 ml
Описание
Душ гел от "Dove", който нежно ексфолира кожата и я прави изключително мека и гладка на допир. В кремообразната му текстурата са вплетени ексфолиращи частици, които деликатно отстраняват мъртвите клетки и придават естествен блясък на кожата. Леката формула е с технология Nutrium Moisture™, съчетаваща почистващи компоненти с подхранващи вещества. Комбинацията от активни съставки подхранва и хидратира кожните слоеве в дълбочина. Душ гелът образува богата пяна, която "прегръща" тялото и дарява кожата с кадифена мекота. Подходящ е за ежедневно използване.
Състав
  • Aqua
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Sodium Hydroxypropyl Starch Phosphate
  • Lauric Acid
  • Sodium Lauroyl Glycinate
  • Sodium Lauroyl Isethionate
  • Hydrogenated Soybean Oil
  • Sodium Chloride
  • Helianthus Annuus Hybrid Oil
  • Glycerin
  • Parfum
  • Hydrated Silica
  • Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride
  • Stearic Acid
  • Palmitic Acid
  • Sodium Isethionate
  • Citric Acid
  • Sodium Hydroxide BHT
  • Tetrasodium EDTA
  • Butylene Glycol
  • DMDM Hydantoin
  • Sodium Benzoate
  • Iodopropynyl Butylcarbamate
  • Zinc Oxide
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Benzyl Alcohol
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Coumarin
  • Hexyl Cinnamal
  • Limonene
  • Linalool
  • CI 74160
За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Нанесете на влажна кожа с гъба за баня или ръце.
  • Масажирайте нежно до получаване на пяна.
  • Изплакнете обилно с вода.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцениш душ гела "Dove Gentle Exfoliating Nourishing Shower Gel", избери цифрата отговаряща на твоята оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за този душ гел, направи го сега!

Твоето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват душ гела, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видиш всички останали мнения, натисни бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този душ гел, купуват също
Leganza Coloring Conditioner - душ гел
Leganza Coloring Conditioner
Оцветяващ балсам за коса

Leganza
16 варианта за избор на цвят на балсама:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  4.20 лв.
Flormar Eyebrow Pencil - душ гел
Flormar Eyebrow Pencil
Молив за вежди с четка

Flormar
Избор за цвят на молива:
Стандартна цена 5.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  4.70 лв.
Flormar Waterproof Lipliner - душ гел
Flormar Waterproof Lipliner
Водоустойчив молив за устни

Flormar
20 варианта за избор на цвят:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  4.90 лв.
Sun Like Hyaluron Protection Lotion - душ гел
Sun Like Hyaluron Protection Lotion
Двуфазен слънцезащитен лосион

Sun Like
Избор за слънцезащитен фактор:
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  14.13 лв.
Herbal Time Colouring Henna-Cream - душ гел
Herbal Time Colouring Henna-Cream
Оцветяваща натурална крем-къна

Herbal Time
Избор за цвят на къната:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  4.90 лв.
Flormar Waterproof Eyeliner - душ гел
Flormar Waterproof Eyeliner
Водоустойчив молив за очи

Flormar
Избор за цвят на молива:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  4.90 лв.
Bilka Intimate Lavender Refreshing Gel Wash - душ гел
Bilka Intimate Lavender Refreshing Gel Wash
Освежаващ интимен гел за мъже и жени с лавандула

Bilka
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  5.00 лв.
Marion Hair Color Shampoo - душ гел
Marion Hair Color Shampoo
Шампоан оцветител в сашета с алое вера и кератин

Marion
23 варианта за избор на цвят и опаковка:
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  4.39 лв.
Крем за лице против стареене с хиалурон
Тонер за руса коса
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Намаление на хиляди книги
Ваучери за подарък от store.bg