store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Козметика за баня    Душ гелове    Dove Go Fresh Revitalize Shower...
Начало   Козметика    ...    ...    Душ гелове  
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките

Dove Go Fresh Revitalize Shower Gel


Ревитализиращ душ гел с аромат на мандарина и тиаре от серията "Go Fresh"

Dove Go Fresh Revitalize Shower Gel - Ревитализиращ душ гел с аромат на мандарина и тиаре от серията "Go Fresh" - душ гел
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
 Доставка:
В момента този душ гел не може да бъде доставен.
 Основни параметри:
Продукт#183-061
ВидДуш гел
Наличност
Годност след отваряне1 година
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com »
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка250 ml
Dove Go Fresh Revitalize Shower Gel - Ревитализиращ душ гел с аромат на мандарина и тиаре от серията "Go Fresh" - душ гел

Dove Go Fresh Revitalize Shower Gel


Ревитализиращ душ гел с аромат на мандарина и тиаре от серията "Go Fresh"

 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
 Доставка:
В момента този душ гел не може да бъде доставен.
 Основни параметри:
Продукт#183-061
ВидДуш гел
Наличност
Годност след отваряне1 година
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com »
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка250 ml
Алтернативни предложения
Dove Men+Care Clean Comfort Body & Face Wash - душ гел
Dove Men+Care Clean Comfort Body & Face Wash
Душ гел за мъже от серията Clean Comfort

Dove
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  9.20 лв.
Dove Deeply Nourishing Shower Wash - душ гел
Dove Deeply Nourishing Shower Wash
Подхранващ душ гел

Dove
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.20 лв.
От "Dove" създават душ гел от серията "Go Fresh", който деликатно почиства кожата и сякаш я обновява. Кремообразната му формула обгръща тялото и омайва сетивата със своя сочен аромат, в който са вплетени нотки мандарина и тиаре. В състава е вложен е специален комплекс Nutrium Moisture™, представляващ комбинация от овлажняващи агенти и присъщи на кожата липиди, подпомагащи дълбоката ѝ хидратация. След употребата на душ гела, ще усетите кожата си освежена и нежна.
  • Aqua
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Sodium Lauroyl Glycinate
  • Sodium Lauroyl Isethionate
  • Sodium Chloride
  • Lauric Acid
  • Glycerin
  • Parfum
  • Stearic Acid
  • Palmitic Acid
  • Carbomer
  • Styrene / Acrylates Copolymer
  • PEG-150 Pentaerythrityl Tetrastearate
  • PPG-2 Hydroxyethyl Cocamide
  • Sodium Isethionate
  • Sodium Lauryl Sulfate
  • Tetrasodium EDTA
  • Etidronic Acid
  • Sodium Hydroxide
  • BHT
  • Butylene Glycol
  • DMDM Hydantoin
  • Sodium Benzoate
  • Iodopropynyl Butylcarbamate
  • Zinc Oxide
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Benzyl Zlcohol
  • Benzyl Salicylate
  • Citronellol
  • Hexyl Cinnamal
  • Limonene
  • Linalool
  • CI 17200
  • CI 19140
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Нанесете на влажна кожа с гъба за баня или ръце.
  • Масажирайте нежно до получаване на пяна.
  • Изплакнете обилно с вода.
Рейтинг
Рейтинг: 8.50 / 2 гласа 
За да оцениш душ гела "Dove Go Fresh Revitalize Shower Gel", избери цифрата отговаряща на твоята оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за този душ гел, направи го сега!

Твоето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват душ гела, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видиш всички останали мнения, натисни бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този душ гел, купуват също
L'Oreal Magic Retouch - душ гел
L'Oreal Magic Retouch
Спрей за прикриване на корени

Loreal Paris
Избор за цвят на спрея:
Стандартна цена 10.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Golden Rose Velvet Matte Lipstick - душ гел
Golden Rose Velvet Matte Lipstick
Матово червило с наситен цвят

Golden Rose
22 варианта за избор на номер на червилото:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  6.90 лв.
Always Ultra Sensitive Normal Pads - душ гел
Always Ultra Sensitive Normal Pads
10 и 20 броя дамски превръзки

Always
Вземи сега с отстъпка -19%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цени от:  3.50 лв.
Vivienne Sabo Brow Arcade Automatic Brow Pencil - душ гел
Vivienne Sabo Brow Arcade Automatic Brow Pencil
Автоматичен молив за оформяне на вежди с четка

Vivienne Sabo
Избор за цвят на молива:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  14.99 лв.
Essence Eyebrow Designer - душ гел
Essence Eyebrow Designer
Молив за вежди с четка за оформяне

Essence
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  3.69 лв.
Elseve Extraordinary Clay Purifying Shampoo - душ гел
Elseve Extraordinary Clay Purifying Shampoo
Шампоан с глина за мазни корени и сухи краища

Loreal Paris
Вземи сега с отстъпка от -23% до 24!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  6.49 лв.
Nature Box Avocado Oil Shower Gel - душ гел
Nature Box Avocado Oil Shower Gel
Натурален душ гел с масло от авокадо

Nature Box
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Antonio Banderas Blue Seduction Deodorant - душ гел
Antonio Banderas Blue Seduction Deodorant
Дамски дезодорант от серията Seduction

Antonio Banderas
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  15.90 лв.
Матиращ крем против несъвършенства
Уплътняващ серум за коса без отмиване
5 търсения от други посетители:
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Почистване и грижа за дома
Намаление на хиляди книги
Ваучери за подарък от store.bg
Boxnow