store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Козметика за баня    ...    Dove Purely Pampering Sweet Cream & Pe...
Начало   Козметика    ...    ...    Душ гелове ...  
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Dove Purely Pampering Sweet Cream & Peony Nourishing Shower Gel


Подхранващ душ гел с аромат на божур от серията "Purely Pampering"

Цена:  6.20 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този душ гел може да бъде доставен в дните:
Вторник 25-02-2020 г. или
Сряда 26-02-2020 г.
Продукт#183054
ВидДуш гел
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8710908285127
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка250 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.50 / 19.00 / 9.50 cm
Тегло0.285 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Dove
Душ гел от серията "Purely Pampering" на "Dove", който деликатно почиства кожата на тялото и я подхранва. Формулата му е обогатена с нежен крем, който омекотява и изглажда кожата. В състава има екстракт от божур с подхранващи и овлажняващи свойства. Вложен е специален комплекс Nutrium Moisture™ - комбинация от овлажняващи агенти и присъщи на кожата липиди, подпомагащи дълбоката хидратация. Душ гелът е с приятен аромат с нотки на божур, омайващи сетивата и действащи освежаващо.
  • Aqua
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Sodium Hydroxypropyl Starch Phosphate
  • Lauric Acid
  • Hydrogenated Soybean Oil
  • Sodium Lauroyl Glycinate
  • Sodium Lauroyl Isethionate
  • Glycerin
  • Sodium Chloride
  • Parfum
  • BHT
  • Butylene Glycol
  • Citric Acid
  • DMDM Hydantoin
  • Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride
  • Helianthus Annus Hybrid Oil
  • Iodopropynyl Butylcarbamate
  • Paeonia Officinalis Flower Extract
  • Sodium Benzoate
  • Sodium Hydroxide
  • Sodium Isethionate
  • Stearic Acid
  • Tetrasodium EDTA
  • Zinc Oxide
  • Benzyl Alcohol
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citronellol
  • Coumarin
  • Geraniol
  • Limonene
  • Linalool
  • CI 17200
  • CI 42090
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Нанесете на влажна кожа с гъба за баня или ръце.
  • Масажирайте нежно до получаване на пяна.
  • Изплакнете обилно с вода.
Рейтинг
Рейтинг: 9.50 / 2 гласа 
За да оцените душ гела "Dove Purely Pampering Sweet Cream & Peony Nourishing Shower Gel", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Хипоалергенен крем за ръце -
Хипоалергенен крем за ръце
Sibonet
Цена:  4.39 лв.
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този душ гел, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват душ гела, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този душ гел, купуват също
B.U. in Action Lemon & Vanilla Mousse Shower Cream - Хидратиращ душ крем с аромат на лимон и ванилия от серията "in Action" - душ гел
B.U. in Action Lemon & Vanilla Mousse Shower Cream
Хидратиращ душ крем с аромат на лимон и ванилия от серията "in Action"

B.U.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.20 лв.

Dove Purely Pampering Sweet Cream & Peony Nourishing Shower Gel


Подхранващ душ гел с аромат на божур от серията "Purely Pampering"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  6.20 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този душ гел може да бъде доставен в дните:
Вторник 25-02-2020 г. или
Сряда 26-02-2020 г.
Продукт#183054
ВидДуш гел
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8710908285127
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка250 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.50 / 19.00 / 9.50 cm
Тегло0.285 kg
Описание
Душ гел от серията "Purely Pampering" на "Dove", който деликатно почиства кожата на тялото и я подхранва. Формулата му е обогатена с нежен крем, който омекотява и изглажда кожата. В състава има екстракт от божур с подхранващи и овлажняващи свойства. Вложен е специален комплекс Nutrium Moisture™ - комбинация от овлажняващи агенти и присъщи на кожата липиди, подпомагащи дълбоката хидратация. Душ гелът е с приятен аромат с нотки на божур, омайващи сетивата и действащи освежаващо.
Състав
  • Aqua
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Sodium Hydroxypropyl Starch Phosphate
  • Lauric Acid
  • Hydrogenated Soybean Oil
  • Sodium Lauroyl Glycinate
  • Sodium Lauroyl Isethionate
  • Glycerin
  • Sodium Chloride
  • Parfum
  • BHT
  • Butylene Glycol
  • Citric Acid
  • DMDM Hydantoin
  • Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride
  • Helianthus Annus Hybrid Oil
  • Iodopropynyl Butylcarbamate
  • Paeonia Officinalis Flower Extract
  • Sodium Benzoate
  • Sodium Hydroxide
  • Sodium Isethionate
  • Stearic Acid
  • Tetrasodium EDTA
  • Zinc Oxide
  • Benzyl Alcohol
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citronellol
  • Coumarin
  • Geraniol
  • Limonene
  • Linalool
  • CI 17200
  • CI 42090
За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Нанесете на влажна кожа с гъба за баня или ръце.
  • Масажирайте нежно до получаване на пяна.
  • Изплакнете обилно с вода.
Козметика от серията "Dove Purely Pampering"
Козметика от серията "Dove Purely Pampering Coconut Milk"
Други интересни предложения
Текстилна маска за лице за свежа и сияйна кожа
От серията "Народные рецепты"
Стандартна цена 2.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  2.39 лв.
Palmolive Aroma Sensations So Luminous
Душ гел с масла от макадамия и божур
Цена:  5.40 лв.
Подаръчен комплект - Dove Delicate Beauty
Душ гел и лосион за тяло
Цена:  10.70 лв.
Eveline Age Therapist 55+ Intensely Lifting Anti-wrinkle Cream-serum
Дневен и нощен крем-серум против бръчки от серията "Age Therapist"
Цена:  13.70 лв.
Eveline Age Therapist 65+ Intensely Regenerating Anti-wrinkle Cream-serum
Дневен и нощен крем-серум против бръчки от серията "Age Therapist"
Цена:  13.70 лв.
Dove Purely Pampering Shea Butter Nourishing Shower Gel
Душ гел с масло от ший и аромат на ванилия от серията "Purely Pampering"
Цена:  6.20 лв.
Dove Purely Pampering Coconut Milk Cream Bar
Крем сапун от серията "Purely Pampering"
Цена:  2.10 лв.
Dove Purely Pampering Shea Butter Cream Bar
Крем сапун с масло от ший от серията "Purely Pampering"
Цена:  2.10 лв.
Dove Purely Pampering Shea Butter Cream Wash
Течен крем сапун с масло от ший и аромат на ванилия от серията "Purely Pampering"
Цена:  4.30 лв.
Хипоалергенен крем за ръце
Цена:  4.39 лв.
Назад към "Душ гелове и душ кремове за къпане"
Купи 2 бои за коса Palette и спечели подарък.
Купи продукт Beology и можеш да спечелиш четка за коса.
Избери сред разнообразие от козметични комплекти.
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги