Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    Гел за бръс...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Бръснене и обезкосмяване    Бръснене    Гел за бръснене    Gillette Fusion ProGlide S...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на този гел
Иновативна формула и дизайн
 

Gillette Fusion ProGlide Sensitive 2 in 1 Active Sport Shave Gel


Гел за бръснене за чувствителна кожа от серията "Fusion"

Цена:  8.80 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този гел може да бъде доставен в дните:
Сряда 23-10-2019 г., Четвъртък 24-10-2019 г. или
Петък 25-10-2019 г.
Продукт#178894
ВидГел
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаGillette
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN7702018357956
Категории
За тип кожаЧувствителна
Разфасовка170 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.00 / 20.00 / 5.00 cm
Тегло0.257 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Gillette
Гелът "Active Sport" от серията "Fusion" на "Gillette" е създаден с иновативна 2 в 1 формула, която Ви осигурява гладко бръснене и едновременно с това се грижи за Вашата кожа. Тя овлажнява и омекотява косъмчетата, формира защитен слой по кожата и по този начин улеснява плъзгането на самобръсначката, предпазвайки от нараняване и появата на раздразнения. Така бързо и лесно ще постигнете безупречни резултати. Кожата остава гладка и еластична, с лек освежаващ аромат.

Предимства:
  • хидратираща формула, подходяща за приложение и при чувствителна кожа
  • прецизен дозатор, с който няма да изразходите повече гел от необходимото
  • флаконът е снабден с индикатор, показващ оставащото количество гел
  • долната част на опаковката е изработена от материал, който не ръждясва и не оставя неприятни следи
  • Aqua
  • Palmitic Acid
  • Triethanolamine
  • Isopentane
  • Glyceryl Oleate
  • Stearic Acid
  • Glycerin
  • Parfum
  • Isobutane
  • Sorbitol
  • Hydroxyethylcellulose
  • PEG-90M
  • Menthol
  • Limonene
  • BHT
  • PEG-23M
  • Myristic Acid
  • Propylene Glycol
  • Lauric Acid
  • Glyceryl Acrylate/Acrylic Acid Copolymer
  • Silica
  • PVM/MA Copolymer
  • Methylparaben
  • Propylparaben
  • CI 42090
  • CI 42053
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Начин на употреба
  1. Почистете кожата преди бръснене.
  2. Сложете малко количество от гелa на ръката си и нанесете върху предварително намокрена, с топла или хладка вода, кожа.
  3. Масажирайте старателно за по-добро проникване и омекотяване на брадата.
  4. Избръснете се.
  5. Изплакнете с топла вода.
  6. Нежно подсушете лицето, попивайки кожата с мека кърпа.
  7. Нанесете подходящ афтършейф или лосион за след бръснене.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 2 гласа 
За да оцените гела "Gillette Fusion ProGlide Sensitive 2 in 1 Active Sport Shave Gel", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този гел, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват гела, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този гел, купуват също
Gillette Fusion ProGlide Styler 3 in 1 - Електрическа система за бръснене и оформяне на брадата - гел
Gillette Fusion ProGlide Styler 3 in 1
Електрическа система за бръснене и оформяне на брадата

Gillette
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  54.60 лв.
Gillette Fusion ProGlide FlexBall - Самобръсначка с резервно ножче от серията "Gillette Fusion" - гел
Gillette Fusion ProGlide FlexBall
Самобръсначка с резервно ножче от серията "Gillette Fusion"

Gillette
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  29.30 лв.

Gillette Fusion ProGlide Sensitive 2 in 1 Active Sport Shave Gel


Гел за бръснене за чувствителна кожа от серията "Fusion"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  8.80 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този гел може да бъде доставен в дните:
Сряда 23-10-2019 г., Четвъртък 24-10-2019 г. или
Петък 25-10-2019 г.
Продукт#178894
ВидГел
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаGillette
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN7702018357956
Категории
За тип кожаЧувствителна
Разфасовка170 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.00 / 20.00 / 5.00 cm
Тегло0.257 kg
Още снимки на този гел
Иновативна формула и дизайн
Описание
Гелът "Active Sport" от серията "Fusion" на "Gillette" е създаден с иновативна 2 в 1 формула, която Ви осигурява гладко бръснене и едновременно с това се грижи за Вашата кожа. Тя овлажнява и омекотява косъмчетата, формира защитен слой по кожата и по този начин улеснява плъзгането на самобръсначката, предпазвайки от нараняване и появата на раздразнения. Така бързо и лесно ще постигнете безупречни резултати. Кожата остава гладка и еластична, с лек освежаващ аромат.

Предимства:
  • хидратираща формула, подходяща за приложение и при чувствителна кожа
  • прецизен дозатор, с който няма да изразходите повече гел от необходимото
  • флаконът е снабден с индикатор, показващ оставащото количество гел
  • долната част на опаковката е изработена от материал, който не ръждясва и не оставя неприятни следи
За Gillette
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Начин на употреба
  1. Почистете кожата преди бръснене.
  2. Сложете малко количество от гелa на ръката си и нанесете върху предварително намокрена, с топла или хладка вода, кожа.
  3. Масажирайте старателно за по-добро проникване и омекотяване на брадата.
  4. Избръснете се.
  5. Изплакнете с топла вода.
  6. Нежно подсушете лицето, попивайки кожата с мека кърпа.
  7. Нанесете подходящ афтършейф или лосион за след бръснене.
Продукти от серията "Gillette Fusion"
Подаръчен комплект за мъже - Gillette Limited Edition
Самобръсначка и гел за бръснене
Цена:  52.90 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Gillette Fusion
Електрическа система за бръснене и оформяне на брадата и гел за бръснене
Цена:  57.90 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Gillette ProGlide Justice League
Самобръсначка и гел за бръснене
Цена:  42.90 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Gillette ProShield Justice League
Самобръсначка и гел за бръснене
Цена:  59.90 лв.
Gillette Fusion ProShield Cartidges
Резервни ножчета в опаковка от 4 броя от серията "Fusion"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  40.70 лв.
Gillette Fusion ProShield FlexBall
Самобръсначка от серията "Fusion"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  32.60 лв.
Gillette Fusion ProGlide Sensitive 2 in 1 Ocean Breeze Shave Gel
Гел за бръснене за чувствителна кожа от серията "Fusion"
Цена:  8.80 лв.
Gillette Fusion ProGlide Power FlexBall
Самобръсначка с батерия от серията "Fusion"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  36.20 лв.
Gillette Fusion ProGlide FlexBall
Самобръсначка с резервно ножче от серията "Gillette Fusion"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  29.30 лв.
Gillette Fusion ProGlide FlexBall
Самобръсначка от серията "Fusion"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  21.20 лв.
Gillette Fusion ProGlide Styler 3 in 1
Електрическа система за бръснене и оформяне на брадата
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  54.60 лв.
Gillette Fusion ProGlide Power
Резервни ножчета в опаковки от 2 ÷ 8 броя от серията "Fusion"
Цени от:  24.20 лв.
Gillette Fusion ProGlide
Резервни ножчета в опаковки от 2 ÷ 8 броя от серията "Fusion"
Цени от:  20.90 лв.
Gillette Fusion Power
Резервни ножчета от серията "Fusion"
Цени от:  37.90 лв.
Gillette Fusion Manual
Резервни ножчета от серията "Fusion"
Цени от:  18.30 лв.
Gillette Fusion Manual
Самобръсначка с резервно ножче от серията "Fusion"
Цена:  22.70 лв.
Gillette Fusion 5 Ultra Sensitive + Cooling Shave Gel
Охлаждащ гел за бръснене за чувствителна кожа от серията "Fusion"
Цена:  8.80 лв.
Още продукти от серията "Gillette Fusion"
Други интересни предложения
Gillette SkinGuard Sensitive Shave Gel
Гел за бръснене за чувствителна кожа
Цена:  8.80 лв.
Barba Italiana Shaving Gel - Dante
Гел за бръснене
Цена:  37.00 лв.
Gillette Fusion 5 Ultra Sensitive + Cooling Shave Gel
Охлаждащ гел за бръснене за чувствителна кожа от серията "Fusion"
Цена:  8.80 лв.
Gillette Fusion ProGlide Sensitive 2 in 1 Ocean Breeze Shave Gel
Гел за бръснене за чувствителна кожа от серията "Fusion"
Цена:  8.80 лв.
Gillette Series Moisturizing Shaving Gel
Овлажняващ гел за бръснене с какаово масло от серията "Series"
Цена:  7.30 лв.
Gillette Series Sensitive Skin Shaving Gel
Гел за бръснене за чувствителна кожа с алое вера от серията "Series"
Цена:  7.30 лв.
Gillette Fusion ProGlide Styler 3 in 1
Електрическа система за бръснене и оформяне на брадата
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  54.60 лв.
Gillette Fusion ProGlide FlexBall
Самобръсначка с резервно ножче от серията "Gillette Fusion"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  29.30 лв.
L'Oreal Men Expert Hydra Energetic Shaving Gel
Гел за бръснене от серията "Men Expert Hydra Energetic"
Стандартна цена 8.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -22%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.
Nivea Men Active Energy Skin Revitalizer Shaving Gel
Ревитализиращ гел за бръснене от серията "Active Energy"
Стандартна цена 7.89 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.09 лв.
Назад към "Гел за бръснене"
Точният стил за всеки мъж
Купи продукти Durex и можеш да спечелиш награда.
Спирали L'Oreal с отстъпка
Вземи спирали L'Oreal на супер цени!
Спечели подарък от Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Козметика NIVEA на промоция
Вземи сега любимата си козметика на специални цени.
Ново от Catrice
Виж гримовете от колекциятa Есен/Зима 2019
Palette Intensive Color Creme Metallic
Боя за коса с ефект металик
Nivea Crayon Lipstick Color Lip Balm
Цветен балсам за устни
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво