"
Kotex" е марка с почти век традиции - както и един от световните лидери в областта на производството на продукти, посветени на интимната грижа и здраве. Тя се управлява от "Kimberly-Clark", американска корпорация, основана през 1872 г. Продуктите на "Kimberly-Clark" са познати в повече от 80 страни под различни марки - освен "Kotex", тя притежава също марките "Cottonell", "Scott", "Andrex" и много други.
Гамата на "Kotex" включва продукти за интимна хигиена - макси, тънки и ултра тънки дамски превръзки, както и тампони. Компанията е основана в Съединените щати през 1920 г. Марката става известна, след като "Kimberly-Clark" поставя реклами на "Kotex" в списание "Good Housekeeping". Популязирането на продуктите, с които сме свикнали днес, е трудно в началото. Въпреки че някои потребители се чувстват обидени от рекламите, успехът сред първите клиенти на "Kotex" показва, че са необходими още реклами. "Kimberly-Clark" популяризира "Kotex" в "Good Houskeeping" по още един начин, освен с реклами - това е колонката на съветника по интимна медицина д-р Мери Паулин Календер.
"Montgomery Ward" започва да представя "Kotex" в каталога си от 1926 г. След това, само шест години след основаването, успехът идва със зашеметяваща бързина - 11 милиона долара продажби през 1927 г. в 57 държави! "Kotex" се превръща в един от първите лидери в производство на продукти за интимна грижа в американската история на търговията на дребно. Днес марката има престиж в световен мащаб, a "Kimberly-Clark" не спира да осъвременява продуктовата гама и да поддържа високото качество на продуктите.