store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Bourjois  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Bourjois    Bourjois Liner Stylo Eyeliner - Автоматичен молив за прецизна очна линия
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Цветове
41 Noir
61 Ultra Black
 
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

Bourjois Liner Stylo Eyeliner


Автоматичен молив за прецизна очна линия
Цена:  11.79 лв.
Избери цвят на молива:
  • 11.79 лв.
    41 Noir
  • 11.79 лв.
    61 Ultra Black
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този молив може да бъде доставен в дните:
Сряда 20-02-2019 г. или
Четвъртък 21-02-2019 г.
Този молив може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#178071
ВидМолив
Наличност
41 Noir
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
61 Ultra Black
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
61 Ultra Black
Възможна
Марка
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com
EAN
41 Noir
3052503814131
61 Ultra Black
3052503816111
Категории
Разфасовка0.28 g
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката
41 Noir
0.30 / 13.00 / 0.30 cm
61 Ultra Black
0.50 / 12.70 / 0.50 cm
Тегло0.005 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Bourjois
Перфектно подчертан поглед с едно движение на ръката!
Моливът на "Bourjois" изпълнява много добре ролята на очна линия. Текстурата му се нанася изключително лесно върху клепача и оставя плътна и трайна, тънка или дебела линия, в зависимост от предпочитанията Ви. Вложеното рициново масло допринася за нежната консистенция, както и за деликатното ѝ нанасяне. Моливът е с ултра мека формула, която е подходяща за използване от дамите с чувствителни очи, както и от тези, които носят контактни лещи. "Liner Stylo" е автоматичен и се подостря само с леко завъртане на горната му част. Лесната употреба на молив, съчетана с ефекта на течна очна линия, прецизно подчертава погледа, с дълбок и провокативен цвят.
  • Cyclopentasiloxane
  • Paraffin
  • Diisostearyl DimerDilinoleate
  • PEG-6 (Beeswax)
  • Ozokerite
  • Hydrogenated Castor Oil
  • Ceresin
  • Tocopherol
  • Methylparaben
  • Propylparaben
  • Ascorbyl Palmitate
  • May Contain:
    • CI 75470 (Carmine)
    • CI 77007 (Ultramarines)
    • CI 77163 (Bismuth Oxychloride)
    • CI 77288 (Chromium Oxide Greens)
    • CI 77289 (ChromiumHydroxide Green)
    • CI 77491
    • CI 77492
    • CI 77499 (Iron Oxides)
    • CI 77510 (Ferric Ferrocyanide)
    • CI 77742 (Manganese Violet)
    • CI 77891 (Titanium Dioxide)
    • Mica
"Радостта от живота" е мотото на френската козметична марка "Bourjois", която винаги е в крак с времето и радва своите клиенти с иновации в областта на красотата, цвета и съвременните тенденции. Динамиката, креативността и яркостта са заложени в основата на нейната концепция. Компанията е производител на козметични продукти и декоративна козметика, която в продължение на повече от 150 години функционира активно на козметичният пазар. Тя разполага с две собствени лаборатории - козметична и парфюмерийна, като всички продукти на марката се произвеждат единствено във Франция. Там се провеждат и всичките лабораторни изследвания и тестове на компанията. Продуктите на марката се характеризират с високо качество, оригиналност, иновативност, лекота на употреба и достъпни цени. Козметиката на "Bourjois" е адресирана към жените, за които красотата е синоним на свобода, стил и чувственост.
Как започва всичко?
Историята на "Bourjois" започва през далечната 1863 година, когато актьорът Жозеф-Албер Понсен започва да създава театрален грим. Именно тогава се появява първият в историята на козметиката сух руж (до този момент е имало само маслени). Той е поместен в малка кутийка "Bourjois", която се превръща в символ на марката, запазил своята актуалност и до днес. С появата на тази кръгла кутийка се слага началото на нова ера в козметичната индустрия, а именно макияжът започва да минава през дерматологичен контрол и за първи път се появяват различни нюанси, вариращи от червено и керемидено, до розово и оранжево. Този руж придобива голяма популярност първоначално в театралните среди, след което и в цяла Франция. Година по-късно Понсен започва да доставя своят сух руж на всички императорски театри във Франция. През 1868 година той предава малкия си бизнес на своя амбициозен приятел Александър-Наполеон Буржоа (оттам идва и името на компанията), който прави продуктите разпознаваеми в цял свят и развива марката на международно ниво. Освен легендарния руж, компанията започва да произвежда и множество други козметични продукти, като червила, гланцове за устни, сенки, спирали, пудри, лакове за нокти, сапуни и др. Още в онези години всеки продукт на компанията разполага с оригинално име и привличаща вниманието оригинална опаковка. Още тогава Александър-Наполеон е наясно, че козметиката с марка "Bourjois" трябва непрекъснато да се развива и усъвършенства, за да може винаги да предложи на клиентите си нещо ново и различно. При създаването на своите козметични продукти той започва да добавя лек цветен аромат. Компанията разполага с богат и разнообразен асортимент от продукти, а цветовата гама на марката предизвиква истински фурор за своето време сред представителките на нежния пол. По това време (XIX век) нито един производител на козметични продукти не е в състояние да предложи на купувачите си толкова разнообразна и хармонична козметична палитра, като тази на "Bourjois"! Постепенно компанията се превръща в общопризната международна марка, предлагаща средства за ежедневен грим.

През 1879 година на булевард "Сен-Мартен" в Париж отваря врати и първият бутик "Bourjois", след което марката придобива масово разпространение, а парижанките се редят на опашка, за да се сдобият с невероятните продукти, които марката предлага. Същата година компанията представя новия си продукт - оризовата пудра "Java", която придава гладкост и сияние на кожата. Тя се превръща в истински бестселър и през 1892 година е отличена с награда на международното изложение за козметични продукти. Само за 1897 година са продадени 2 милиона кутийки от популярния продукт. През 1890 компанията представя първия си козметичен комплект - "L'ami Des Dames", който включва пудра за лице, червило, четка и молив за очи и вежди. През 1924 година "Bourjois" представя първия си аромат - "Mon Parfum", а четири години по-късно се появява и новият парфюм "Soir De Paris", който е създаден от известния парфюмер Ernest Beaux. Пикантният с цветни нотки кехлибарен аромат е поместен в изискана бутилка в тъмносин цвят. Първоначално той започва да се продава само в САЩ под името "Evening in Paris", скоро след което се превръща в един от най-популярните парфюми в света. През 1927 година в пресата се появява първата реклама на "Bourjois". Всички рекламни кампании на компанията представят съвременната прогресивна жена, гримът за която се явява едно удоволствие и начин на изразяване. Някои от рекламите на марката носят социално-политически смисъл. Пример за това е рекламната кампания от 1936 година, която предизвиква бурни реакции във френския парламент. В нея е изобразена жена с модерна къса прическа, придружена с лозунга "Жената ще гласува!". По времето когато рекламната кампания се появява жените не са имали право да гласуват в президентските и парламентарни избори.
"Bourjois" днес
За "Bourjois" са важни желанията и чувствата на жената и тя винаги се стреми да ги отразява максимално добре. Към днешна дата палитрата от козметични продукти на компанията включва почти 400 цвята, зад разработката на които се грижи екип от професионални специалисти. Новите си продукти тя лансира шест пъти в годината, освен това редовно модернизира и обновява дизайна на опаковките си. "Bourjois" редовно пуска на пазара и сезонни колекции в актуалните цветове и текстури за сезона. Всяка година компанията предлага лимитирани колекции от своите малки кръгли кутийки, който са емблематични за марката. През 2013 година "Bourjois" празнува своя 150-годишен юбилей.
Начин на употреба
  • Ако искате естествен външен вид, начертайте линия в основата на горните мигли и леко прелейте цвета.
  • За да подчертаете очите си, нанесете линия в основата на горните и долните мигли, преди да поставите сенки за очи.
  • Вечер, преди сън, почиствайте грима си с подходящ дегримьор.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените молива "Bourjois Liner Stylo Eyeliner", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този молив, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват молива, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този молив, купуват също
Miss Sporty Nail Expert Glossy Base & Top Coat - Основа и топ лак за нокти - молив
Miss Sporty Nail Expert Glossy Base & Top Coat
Основа и топ лак за нокти

Miss Sporty
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.29 лв.
Essence Colour & Go - Лак за нокти - молив
Essence Colour & Go
Лак за нокти

Essence
24 варианта за избор на цвят на лака:
Вземи сега с отстъпка -50%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.50 лв.
Essence the Gel Nail Polish - Лак за нокти с гел ефект от серията "Gel Nail Polish" - молив
Essence the Gel Nail Polish
Лак за нокти с гел ефект от серията "Gel Nail Polish"

Essence
Избор за цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.79 лв.
Билкова боя за коса - молив
Билкова боя за коса
Khadi
Избор за цвят на боята:
Цена:  17.50 лв.

Bourjois Liner Stylo Eyeliner


Автоматичен молив за прецизна очна линия
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  11.79
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този молив може да бъде доставен в дните:
Сряда 20-02-2019 г. или
Четвъртък 21-02-2019 г.
Този молив може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#178071
ВидМолив
Наличност
41 Noir
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
61 Ultra Black
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
61 Ultra Black
Възможна
Марка
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com
EAN
41 Noir
3052503814131
61 Ultra Black
3052503816111
Категории
Разфасовка0.28 g
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката
41 Noir
0.30 / 13.00 / 0.30 cm
61 Ultra Black
0.50 / 12.70 / 0.50 cm
Тегло0.005 kg
Цветове
41 Noir
61 Ultra Black
Описание
Перфектно подчертан поглед с едно движение на ръката!
Моливът на "Bourjois" изпълнява много добре ролята на очна линия. Текстурата му се нанася изключително лесно върху клепача и оставя плътна и трайна, тънка или дебела линия, в зависимост от предпочитанията Ви. Вложеното рициново масло допринася за нежната консистенция, както и за деликатното ѝ нанасяне. Моливът е с ултра мека формула, която е подходяща за използване от дамите с чувствителни очи, както и от тези, които носят контактни лещи. "Liner Stylo" е автоматичен и се подостря само с леко завъртане на горната му част. Лесната употреба на молив, съчетана с ефекта на течна очна линия, прецизно подчертава погледа, с дълбок и провокативен цвят.
За Bourjois
"Радостта от живота" е мотото на френската козметична марка "Bourjois", която винаги е в крак с времето и радва своите клиенти с иновации в областта на красотата, цвета и съвременните тенденции. Динамиката, креативността и яркостта са заложени в основата на нейната концепция. Компанията е производител на козметични продукти и декоративна козметика, която в продължение на повече от 150 години функционира активно на козметичният пазар. Тя разполага с две собствени лаборатории - козметична и парфюмерийна, като всички продукти на марката се произвеждат единствено във Франция. Там се провеждат и всичките лабораторни изследвания и тестове на компанията. Продуктите на марката се характеризират с високо качество, оригиналност, иновативност, лекота на употреба и достъпни цени. Козметиката на "Bourjois" е адресирана към жените, за които красотата е синоним на свобода, стил и чувственост.
Как започва всичко?
Историята на "Bourjois" започва през далечната 1863 година, когато актьорът Жозеф-Албер Понсен започва да създава театрален грим. Именно тогава се появява първият в историята на козметиката сух руж (до този момент е имало само маслени). Той е поместен в малка кутийка "Bourjois", която се превръща в символ на марката, запазил своята актуалност и до днес. С появата на тази кръгла кутийка се слага началото на нова ера в козметичната индустрия, а именно макияжът започва да минава през дерматологичен контрол и за първи път се появяват различни нюанси, вариращи от червено и керемидено, до розово и оранжево. Този руж придобива голяма популярност първоначално в театралните среди, след което и в цяла Франция. Година по-късно Понсен започва да доставя своят сух руж на всички императорски театри във Франция. През 1868 година той предава малкия си бизнес на своя амбициозен приятел Александър-Наполеон Буржоа (оттам идва и името на компанията), който прави продуктите разпознаваеми в цял свят и развива марката на международно ниво. Освен легендарния руж, компанията започва да произвежда и множество други козметични продукти, като червила, гланцове за устни, сенки, спирали, пудри, лакове за нокти, сапуни и др. Още в онези години всеки продукт на компанията разполага с оригинално име и привличаща вниманието оригинална опаковка. Още тогава Александър-Наполеон е наясно, че козметиката с марка "Bourjois" трябва непрекъснато да се развива и усъвършенства, за да може винаги да предложи на клиентите си нещо ново и различно. При създаването на своите козметични продукти той започва да добавя лек цветен аромат. Компанията разполага с богат и разнообразен асортимент от продукти, а цветовата гама на марката предизвиква истински фурор за своето време сред представителките на нежния пол. По това време (XIX век) нито един производител на козметични продукти не е в състояние да предложи на купувачите си толкова разнообразна и хармонична козметична палитра, като тази на "Bourjois"! Постепенно компанията се превръща в общопризната международна марка, предлагаща средства за ежедневен грим.

През 1879 година на булевард "Сен-Мартен" в Париж отваря врати и първият бутик "Bourjois", след което марката придобива масово разпространение, а парижанките се редят на опашка, за да се сдобият с невероятните продукти, които марката предлага. Същата година компанията представя новия си продукт - оризовата пудра "Java", която придава гладкост и сияние на кожата. Тя се превръща в истински бестселър и през 1892 година е отличена с награда на международното изложение за козметични продукти. Само за 1897 година са продадени 2 милиона кутийки от популярния продукт. През 1890 компанията представя първия си козметичен комплект - "L'ami Des Dames", който включва пудра за лице, червило, четка и молив за очи и вежди. През 1924 година "Bourjois" представя първия си аромат - "Mon Parfum", а четири години по-късно се появява и новият парфюм "Soir De Paris", който е създаден от известния парфюмер Ernest Beaux. Пикантният с цветни нотки кехлибарен аромат е поместен в изискана бутилка в тъмносин цвят. Първоначално той започва да се продава само в САЩ под името "Evening in Paris", скоро след което се превръща в един от най-популярните парфюми в света. През 1927 година в пресата се появява първата реклама на "Bourjois". Всички рекламни кампании на компанията представят съвременната прогресивна жена, гримът за която се явява едно удоволствие и начин на изразяване. Някои от рекламите на марката носят социално-политически смисъл. Пример за това е рекламната кампания от 1936 година, която предизвиква бурни реакции във френския парламент. В нея е изобразена жена с модерна къса прическа, придружена с лозунга "Жената ще гласува!". По времето когато рекламната кампания се появява жените не са имали право да гласуват в президентските и парламентарни избори.
"Bourjois" днес
За "Bourjois" са важни желанията и чувствата на жената и тя винаги се стреми да ги отразява максимално добре. Към днешна дата палитрата от козметични продукти на компанията включва почти 400 цвята, зад разработката на които се грижи екип от професионални специалисти. Новите си продукти тя лансира шест пъти в годината, освен това редовно модернизира и обновява дизайна на опаковките си. "Bourjois" редовно пуска на пазара и сезонни колекции в актуалните цветове и текстури за сезона. Всяка година компанията предлага лимитирани колекции от своите малки кръгли кутийки, който са емблематични за марката. През 2013 година "Bourjois" празнува своя 150-годишен юбилей.
Начин на употреба
  • Ако искате естествен външен вид, начертайте линия в основата на горните мигли и леко прелейте цвета.
  • За да подчертаете очите си, нанесете линия в основата на горните и долните мигли, преди да поставите сенки за очи.
  • Вечер, преди сън, почиствайте грима си с подходящ дегримьор.
Други интересни предложения
Fraicheur Selection of 10 Oils
Селекция от 10 масла в едно за кожа, коса и нокти
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.10 лв.
Шампоан за ускоряване растежа на косата
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.00 лв.
Кола маска за лице и тяло без ленти
С пчелен восък и екстракт от бяла лилия
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  84.30 лв.
Acorelle Cire Royale
Кола маска без ленти за лице и тяло с пчелен восък и екстракт от бяла лилия
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.90 лв.
Maternea Shower Oil
Душ олио с пантенол, витамин E и масла от рицин и соя
Цена:  12.90 лв.
Bourjois Contour Clubbing Waterproof Eye Pencil
Водоустойчив молив за очи
Цена:  10.49 лв.
Bourjois Liner Feutre Liquid Eyeliner
Дълготрайна очна линия за прецизно очертаване
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.69 лв.
Bourjois Liner Pinceau Liquid Eyeliner
Дълготрайна течна очна линия
Цена:  19.69 лв.
Himalaya Nourishing Hand Cream
Подхранващ крем за ръце
Цени от:  2.60 лв.
Collistar Special Perfect Body Anti-Age Lifting Body Cream
Антиейдж крем за тяло с лифтинг ефект от серията "Special Perfect Body"
Цена:  110.00 лв.
Назад
Nivea Black & White Fashion Edition
Модна колекция дезодоранти
Head & Shoulders Supreme Moisture
Хидратиращи шампоани и балсами против пърхот
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Syoss - 10 години заедно
Artesania Latina - кораби от дърво