store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грим и спирали за очи    Спирали    Bourjois Volume 1 Seconde Waterproof Mascara - Во...
Начало   Козметика    ...    Спирали  
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките

Bourjois Volume 1 Seconde Waterproof Mascara


Водоустойчива спирала за обемни мигли

Bourjois Volume 1 Seconde Waterproof Mascara - Водоустойчива спирала за обемни мигли - спирала
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
 Доставка:
В момента тази спирала не може да бъде доставена.
 Основни параметри:
Продукт#178-026
ВидСпирала
Наличност
МаркаBourjois
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com »
Категории
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
ВодоустойчивостДа
Разфасовка12 ml
Bourjois Volume 1 Seconde Waterproof Mascara - Водоустойчива спирала за обемни мигли - спирала

Bourjois Volume 1 Seconde Waterproof Mascara


Водоустойчива спирала за обемни мигли

 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
 Доставка:
В момента тази спирала не може да бъде доставена.
 Основни параметри:
Продукт#178-026
ВидСпирала
Наличност
МаркаBourjois
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com »
Категории
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
ВодоустойчивостДа
Разфасовка12 ml
Алтернативни предложения
Bourjois Fabuleux Lip Primer - спирала
Bourjois Fabuleux Lip Primer
База за червило

Bourjois
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  9.80 лв.
Bourjois Volume Reveal Mascara - спирала
Bourjois Volume Reveal Mascara
Спирала за обемни мигли с огледалце

Bourjois
Избор за цвят на спиралата:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  23.70 лв.
Bourjois Eye Catching Mascara - спирала
Bourjois Eye Catching Mascara
Спирала за обемни мигли

Bourjois
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  22.20 лв.
Bourjois Always Fabulous 24Hrs Full Coverage Foundation SPF 20 - спирала
Bourjois Always Fabulous 24Hrs Full Coverage Foundation SPF 20
Дълготраен фон дьо тен с високо покритие

Bourjois
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  30.90 лв.
Миглите стават свръх обемни и провокативни за един миг със спиралата на "Bourjois". "Volume 1 Seconde Waterproof" създава впечатляващи резултати само за 1 секунда. Перфектното покритие и трайността са гарантирани, благодарение на съчетанието на иновативна четка и водоустойчива текстура. Спиралата е със силиконова четка, между чиито власинки има специални малки сфери. Дизайнът ѝ е вдъхновен от професионалните кръгли четки за коса. Гумените ресни разделят косъмчетата и не им позволяват да се слепват, докато сферите ги заглаждат. Четката обгръща миглите от всеки техен ъгъл и създава максимален обем, който омайва околните.
За съвършени резултати допринася и иновативната патентована технология. Уникалната формула е с плътност и устойчивост. Активните ѝ съставки придават обем дори и на най-тънките и къси мигли. Водоустойчивата формула предоставя трайни резултати. В продължение на 24 часа погледът Ви ще бъде пленителен, със секси черен цвят.
  • Aqua (Water)
  • CI 77499 (Iron Oxides)
  • Paraffin
  • Cera Alba (Beeswax)
  • Styrene / Acrylates / Ammonium Methacrylate Copolymer
  • Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax
  • Stearic Acid
  • Palmitic Acid
  • Jojoba Esters
  • Polybutene
  • Triethanolamine
  • Hydroxyethylcellulose
  • Phenoxyethanol
  • Butylene Glycol
  • Polyethylene
  • Sodium Laureth-12 Sulfate
  • Methylparaben
  • PVP
  • Panthenol
  • Cellulose
  • Tocopheryl Acetate
  • Propylparaben
  • Ammonium Hydroxide
  • Sodium Acetate
  • Potassium Sorbate
  • Isopropyl Alcohol
  • Simethicone
  • Tetrasodium Edta
  • Pearl Powder
  • Polysorbate 65
  • Pantolactone
  • Methylcellulose
  • Tocopherol
  • Sorbic Acid
  • Benzoic Acid
  • BHT
  • Sulfuric Acid
"Радостта от живота" е мотото на френската козметична марка "Bourjois", която винаги е в крак с времето и радва своите клиенти с иновации в областта на красотата, цвета и съвременните тенденции. Динамиката, креативността и яркостта са заложени в основата на нейната концепция. Компанията е производител на козметични продукти и декоративна козметика, която в продължение на повече от 150 години функционира активно на козметичният пазар. Тя разполага с две собствени лаборатории - козметична и парфюмерийна, като всички продукти на марката се произвеждат единствено във Франция. Там се провеждат и всичките лабораторни изследвания и тестове на компанията. Продуктите на марката се характеризират с високо качество, оригиналност, иновативност, лекота на употреба и достъпни цени. Козметиката на "Bourjois" е адресирана към жените, за които красотата е синоним на свобода, стил и чувственост.
Как започва всичко?
Историята на "Bourjois" започва през далечната 1863 година, когато актьорът Жозеф-Албер Понсен започва да създава театрален грим. Именно тогава се появява първият в историята на козметиката сух руж (до този момент е имало само маслени). Той е поместен в малка кутийка "Bourjois", която се превръща в символ на марката, запазил своята актуалност и до днес. С появата на тази кръгла кутийка се слага началото на нова ера в козметичната индустрия, а именно макияжът започва да минава през дерматологичен контрол и за първи път се появяват различни нюанси, вариращи от червено и керемидено, до розово и оранжево. Този руж придобива голяма популярност първоначално в театралните среди, след което и в цяла Франция. Година по-късно Понсен започва да доставя своят сух руж на всички императорски театри във Франция. През 1868 година той предава малкия си бизнес на своя амбициозен приятел Александър-Наполеон Буржоа (оттам идва и името на компанията), който прави продуктите разпознаваеми в цял свят и развива марката на международно ниво. Освен легендарния руж, компанията започва да произвежда и множество други козметични продукти, като червила, гланцове за устни, сенки, спирали, пудри, лакове за нокти, сапуни и др. Още в онези години всеки продукт на компанията разполага с оригинално име и привличаща вниманието оригинална опаковка. Още тогава Александър-Наполеон е наясно, че козметиката с марка "Bourjois" трябва непрекъснато да се развива и усъвършенства, за да може винаги да предложи на клиентите си нещо ново и различно. При създаването на своите козметични продукти той започва да добавя лек цветен аромат. Компанията разполага с богат и разнообразен асортимент от продукти, а цветовата гама на марката предизвиква истински фурор за своето време сред представителките на нежния пол. По това време (XIX век) нито един производител на козметични продукти не е в състояние да предложи на купувачите си толкова разнообразна и хармонична козметична палитра, като тази на "Bourjois"! Постепенно компанията се превръща в общопризната международна марка, предлагаща средства за ежедневен грим.

През 1879 година на булевард "Сен-Мартен" в Париж отваря врати и първият бутик "Bourjois", след което марката придобива масово разпространение, а парижанките се редят на опашка, за да се сдобият с невероятните продукти, които марката предлага. Същата година компанията представя новия си продукт - оризовата пудра "Java", която придава гладкост и сияние на кожата. Тя се превръща в истински бестселър и през 1892 година е отличена с награда на международното изложение за козметични продукти. Само за 1897 година са продадени 2 милиона кутийки от популярния продукт. През 1890 компанията представя първия си козметичен комплект - "L'ami Des Dames", който включва пудра за лице, червило, четка и молив за очи и вежди. През 1924 година "Bourjois" представя първия си аромат - "Mon Parfum", а четири години по-късно се появява и новият парфюм "Soir De Paris", който е създаден от известния парфюмер Ernest Beaux. Пикантният с цветни нотки кехлибарен аромат е поместен в изискана бутилка в тъмносин цвят. Първоначално той започва да се продава само в САЩ под името "Evening in Paris", скоро след което се превръща в един от най-популярните парфюми в света. През 1927 година в пресата се появява първата реклама на "Bourjois". Всички рекламни кампании на компанията представят съвременната прогресивна жена, гримът за която се явява едно удоволствие и начин на изразяване. Някои от рекламите на марката носят социално-политически смисъл. Пример за това е рекламната кампания от 1936 година, която предизвиква бурни реакции във френския парламент. В нея е изобразена жена с модерна къса прическа, придружена с лозунга "Жената ще гласува!". По времето когато рекламната кампания се появява жените не са имали право да гласуват в президентските и парламентарни избори.
"Bourjois" днес
За "Bourjois" са важни желанията и чувствата на жената и тя винаги се стреми да ги отразява максимално добре. Към днешна дата палитрата от козметични продукти на компанията включва почти 400 цвята, зад разработката на които се грижи екип от професионални специалисти. Новите си продукти тя лансира шест пъти в годината, освен това редовно модернизира и обновява дизайна на опаковките си. "Bourjois" редовно пуска на пазара и сезонни колекции в актуалните цветове и текстури за сезона. Всяка година компанията предлага лимитирани колекции от своите малки кръгли кутийки, който са емблематични за марката. През 2013 година "Bourjois" празнува своя 150-годишен юбилей.
Начин на употреба
  • Когато поставяте спиралата, започнете от горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Нанесете от спиралата, като започнете от основата, максимално близо до корените и движите четката от корена към върха на миглите.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния към външния ъгъл на окото.
  • Затворете окото и извийте връхчетата на миглите нагоре.
  • След това може да погледнете нагоре и да сложите спирала върху долните мигли.
  • Наблегнете в двата края.
Рейтинг
Рейтинг: 5.00 / 2 гласа 
За да оцениш спиралата "Bourjois Volume 1 Seconde Waterproof Mascara", избери цифрата отговаряща на твоята оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за тази спирала, направи го сега!

Твоето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват спиралата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видиш всички останали мнения, натисни бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази спирала, купуват също
Golden Rose Lipliner - спирала
Golden Rose Lipliner
Молив за устни

Golden Rose
12 варианта за избор на номер на молива:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  4.50 лв.
Golden Rose Dream Eyeliner - спирала
Golden Rose Dream Eyeliner
Цветен молив за очи

Golden Rose
24 варианта за избор на цвят на молива:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  4.50 лв.
Eveline Gold Lift Expert Eye Cream with 24K Gold SPF 8 - спирала
Eveline Gold Lift Expert Eye Cream with 24K Gold SPF 8
Околоочен крем против бръчки от серията Gold Lift Expert

Eveline
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  14.59 лв.
Перфектор за лице 4 в 1
Масло за тяло с какао и серамиди
Крем за лице, ръце и тяло
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Почистване и грижа за дома
Ваучери за подарък от store.bg
Намаление на хиляди книги