store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Bourjois  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Bourjois    Bourjois Smoky Stories Quad Eyeshadows - Дълготрайни сенки за очи в четир...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Цветове
02 Over Rose
05 Goor Nude
06 Upside Brown
07 In Mauve Again
09 Greyzy In Love
10 Welcome Back
11 E-Bblue-Issant
12 Sau-Mondaine
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

Bourjois Smoky Stories Quad Eyeshadows


Дълготрайни сенки за очи в четири цвята
Цена:  19.99 лв.
Избери цветова палитра:
  • 19.99 лв.
    02 Over Rose
  • 19.99 лв.
    05 Goor Nude
  • 19.99 лв.
    06 Upside Brown
  • 19.99 лв.
    07 In Mauve Again
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тези сенки може да бъде доставени в дните:
Сряда 20-02-2019 г. или
Четвъртък 21-02-2019 г.
Тези сенки може да бъде доставени в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#177690
ВидСенки
Наличност
09 Greyzy In Love
10 Welcome Back
11 E-Bblue-Issant
12 Sau-Mondaine
Не, този модел не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
05 Goor Nude
07 In Mauve Again
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
02 Over Rose
06 Upside Brown
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
02 Over Rose
06 Upside Brown
Възможна
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com
EAN
02 Over Rose
3052503900216
05 Goor Nude
3052503900513
06 Upside Brown
3052503900612
07 In Mauve Again
3052503900711
Категории
Разфасовка3.2 g
Подходящи заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката
05 Goor Nude
7.00 / 6.00 / 1.80 cm
06 Upside Brown
7.00 / 6.00 / 2.00 cm
02 Over Rose
7.00 / 6.10 / 1.90 cm
07 In Mauve Again
7.00 / 6.30 / 1.80 cm
Тегло
02 Over Rose
05 Goor Nude
06 Upside Brown
0.040 kg
07 In Mauve Again
0.041 kg
09 Greyzy In Love
10 Welcome Back
11 E-Bblue-Issant
12 Sau-Mondaine
0.050 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За Bourjois
Чудите ли се как да постигнете перфектен опушен грим?
Отговорът идва с палитрата сенки за очи от "Bourjois". Четири цвята - от светъл, почти недоловим до интензивен тъмен тон. Нюансите са подбрани така, че взаимно да се допълват и плавно да се преливат върху клепачите, за да създадат съвършен опушен поглед. Всеки от цветовете е със собствен ефект. Трите нюанса, формиращи квадрат са предназначени за преливане върху клепачите, за подчертаване и светлосенки, където е необходимо. Най-светлият тон е с фини глитерни частици, отразяващи светлината и добавящи чудесен бляскав акцент, като завършек. Сенките са с нежна текстура под формата на крем-пудра, която е изключително лека върху кожата. Тя се задържа трайно върху клепачите, не избледнява и е безупречна до 12 часа. Сенките за очи придават на погледа изразителност и чувственост. Формулата им е обогатена с лецитин, който действа противовъзпалително и успокояващо и подпомага активното абсорбиране на козметичните съставки от кожата. Вложен е и витамин E, действащ антиоксидантно и овлажняващо.

Предимства на сенките за очи "Smoky Stories":
  • хармонични цветове за перфектен опушен грим
  • страхотен блясък
  • фина и лека текстура
  • трайност до 12 часа
  • компактна кутийка с двустранен апликатор за лесно и прецизно нанасяне
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Talc
  • Silica
  • Polyethylene
  • Boron Nitride
  • Aluminum Starch Octenylsuccinate
  • Octyldodecyl Stearoyl Stearate
  • Pentaerythrityl Tetraisostearate
  • Zinc Stearate
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • PTFE
  • Diisostearyl Malate
  • Dimethicone
  • Phenoxyethanol
  • Synthetic Wax
  • Decylene Glycol
  • Hydrated Silica
  • Dehydroacetic Acid
  • Disodium EDTA
  • Tin Oxide
  • Triolein
  • Cetyl PEG / PPG-10 / 1 Dimethicone
  • Hexyl Laurate
  • Polyglyceryl-4 Isostearate
  • Lecithin
  • Tocopherol
  • Ascorbyl Palmitate
  • Citric Acid.
  • May Contain:
    • Mica
    • CI 77891 (Titanium Dioxide)
    • CI 77491
    • CI 77492
    • CI 77499 (Iron Oxides)
    • CI 77007 (Ultramarines)
    • CI 77510 (Ferric Ferrocyanide)
    • CI 77742 (Manganese Violet)
    • CI 75470 (Carmine)
    • CI 77000 (Aluminium Powder)
    • CI 77163 (Bismuth Oxychloride)
    • CI 77510 (Ferric Ammonium Ferrocyanide)
    • CI 77288 (Chromium Oxide Greens)
"Радостта от живота" е мотото на френската козметична марка "Bourjois", която винаги е в крак с времето и радва своите клиенти с иновации в областта на красотата, цвета и съвременните тенденции. Динамиката, креативността и яркостта са заложени в основата на нейната концепция. Компанията е производител на козметични продукти и декоративна козметика, която в продължение на повече от 150 години функционира активно на козметичният пазар. Тя разполага с две собствени лаборатории - козметична и парфюмерийна, като всички продукти на марката се произвеждат единствено във Франция. Там се провеждат и всичките лабораторни изследвания и тестове на компанията. Продуктите на марката се характеризират с високо качество, оригиналност, иновативност, лекота на употреба и достъпни цени. Козметиката на "Bourjois" е адресирана към жените, за които красотата е синоним на свобода, стил и чувственост.
Как започва всичко?
Историята на "Bourjois" започва през далечната 1863 година, когато актьорът Жозеф-Албер Понсен започва да създава театрален грим. Именно тогава се появява първият в историята на козметиката сух руж (до този момент е имало само маслени). Той е поместен в малка кутийка "Bourjois", която се превръща в символ на марката, запазил своята актуалност и до днес. С появата на тази кръгла кутийка се слага началото на нова ера в козметичната индустрия, а именно макияжът започва да минава през дерматологичен контрол и за първи път се появяват различни нюанси, вариращи от червено и керемидено, до розово и оранжево. Този руж придобива голяма популярност първоначално в театралните среди, след което и в цяла Франция. Година по-късно Понсен започва да доставя своят сух руж на всички императорски театри във Франция. През 1868 година той предава малкия си бизнес на своя амбициозен приятел Александър-Наполеон Буржоа (оттам идва и името на компанията), който прави продуктите разпознаваеми в цял свят и развива марката на международно ниво. Освен легендарния руж, компанията започва да произвежда и множество други козметични продукти, като червила, гланцове за устни, сенки, спирали, пудри, лакове за нокти, сапуни и др. Още в онези години всеки продукт на компанията разполага с оригинално име и привличаща вниманието оригинална опаковка. Още тогава Александър-Наполеон е наясно, че козметиката с марка "Bourjois" трябва непрекъснато да се развива и усъвършенства, за да може винаги да предложи на клиентите си нещо ново и различно. При създаването на своите козметични продукти той започва да добавя лек цветен аромат. Компанията разполага с богат и разнообразен асортимент от продукти, а цветовата гама на марката предизвиква истински фурор за своето време сред представителките на нежния пол. По това време (XIX век) нито един производител на козметични продукти не е в състояние да предложи на купувачите си толкова разнообразна и хармонична козметична палитра, като тази на "Bourjois"! Постепенно компанията се превръща в общопризната международна марка, предлагаща средства за ежедневен грим.

През 1879 година на булевард "Сен-Мартен" в Париж отваря врати и първият бутик "Bourjois", след което марката придобива масово разпространение, а парижанките се редят на опашка, за да се сдобият с невероятните продукти, които марката предлага. Същата година компанията представя новия си продукт - оризовата пудра "Java", която придава гладкост и сияние на кожата. Тя се превръща в истински бестселър и през 1892 година е отличена с награда на международното изложение за козметични продукти. Само за 1897 година са продадени 2 милиона кутийки от популярния продукт. През 1890 компанията представя първия си козметичен комплект - "L'ami Des Dames", който включва пудра за лице, червило, четка и молив за очи и вежди. През 1924 година "Bourjois" представя първия си аромат - "Mon Parfum", а четири години по-късно се появява и новият парфюм "Soir De Paris", който е създаден от известния парфюмер Ernest Beaux. Пикантният с цветни нотки кехлибарен аромат е поместен в изискана бутилка в тъмносин цвят. Първоначално той започва да се продава само в САЩ под името "Evening in Paris", скоро след което се превръща в един от най-популярните парфюми в света. През 1927 година в пресата се появява първата реклама на "Bourjois". Всички рекламни кампании на компанията представят съвременната прогресивна жена, гримът за която се явява едно удоволствие и начин на изразяване. Някои от рекламите на марката носят социално-политически смисъл. Пример за това е рекламната кампания от 1936 година, която предизвиква бурни реакции във френския парламент. В нея е изобразена жена с модерна къса прическа, придружена с лозунга "Жената ще гласува!". По времето когато рекламната кампания се появява жените не са имали право да гласуват в президентските и парламентарни избори.
"Bourjois" днес
За "Bourjois" са важни желанията и чувствата на жената и тя винаги се стреми да ги отразява максимално добре. Към днешна дата палитрата от козметични продукти на компанията включва почти 400 цвята, зад разработката на които се грижи екип от професионални специалисти. Новите си продукти тя лансира шест пъти в годината, освен това редовно модернизира и обновява дизайна на опаковките си. "Bourjois" редовно пуска на пазара и сезонни колекции в актуалните цветове и текстури за сезона. Всяка година компанията предлага лимитирани колекции от своите малки кръгли кутийки, който са емблематични за марката. През 2013 година "Bourjois" празнува своя 150-годишен юбилей.
Начин на употреба
  1. Нанесете най-светлия тон (сред 3-те, формиращи квадрат) по целия клепач с помощта на апликатора.
  2. След това, нанесете по-тъмния цвят по линията на миглите, като наблегнете във външния край на окото.
  3. Нанесете най-тъмния нюанс по цялата дължина на линията на миглите, които са на долния клепач.
  4. Накрая, за да добавите бляскав финиш на грима, с помощта на върха на пръста си приложете от най-светлия тон, намиращ се в центъра на палитрата.
Рейтинг
За да оцените сенките "Bourjois Smoky Stories Quad Eyeshadows", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тези сенки, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват сенките, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тези сенки, купуват също
Nivea Crayon Lipstick Color Lip Balm - Цветен балсам за устни - сенки
Nivea Crayon Lipstick Color Lip Balm
Цветен балсам за устни

Nivea
Избор за цвят на балсама:
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.42 лв.
L'Oreal Excellence Creme - Трайна крем боя за коса със защитна технология - сенки
L'Oreal Excellence Creme
Трайна крем боя за коса със защитна технология

Loreal Paris
26 варианта за избор на цвят на боята:
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.49 лв.
Garnier Pure Active Intensive 3 in 1 - Почистващ гел, ексфолиант и маска за лице против черни точки - сенки
Garnier Pure Active Intensive 3 in 1
Почистващ гел, ексфолиант и маска за лице против черни точки

Garnier
Стандартна цена 11.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Golden Rose Classic Lipstick - Дълготрайно червило - сенки
Golden Rose Classic Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
56 варианта за избор на номер на червилото:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.90 лв.
Vip's Prestige BeBlonde Hair Toner - Полутраен тонер за коса без амоняк - сенки
Vip's Prestige BeBlonde Hair Toner
Полутраен тонер за коса без амоняк

Prestige
Избор за нюанс на тонера:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  2.70 лв.
Essence Nail Art Magnetics - Магнитен лак за нокти от серията "Nail Art" - сенки
Essence Nail Art Magnetics
Магнитен лак за нокти от серията "Nail Art"

Essence
Избор за номер на лака:
Стандартна цена 4.00 лв.
Вземи сега с отстъпка -50%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  2.00 лв.
Golden Rose Wow Nail Color - Лак за нокти - сенки
Golden Rose Wow Nail Color
Лак за нокти

Golden Rose
92 варианта за избор на номер на лака:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.29 лв.
SNB Protective Lotion - Противогъбичен лосион за нокти с клотримазол - сенки
SNB Protective Lotion
Противогъбичен лосион за нокти с клотримазол

SNB
Избор за разфасовка:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цени от:  8.90 лв.

Bourjois Smoky Stories Quad Eyeshadows


Дълготрайни сенки за очи в четири цвята
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  19.99
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тези сенки може да бъде доставени в дните:
Сряда 20-02-2019 г. или
Четвъртък 21-02-2019 г.
Тези сенки може да бъде доставени в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#177690
ВидСенки
Наличност
09 Greyzy In Love
10 Welcome Back
11 E-Bblue-Issant
12 Sau-Mondaine
Не, този модел не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
05 Goor Nude
07 In Mauve Again
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
02 Over Rose
06 Upside Brown
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
02 Over Rose
06 Upside Brown
Възможна
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com
EAN
02 Over Rose
3052503900216
05 Goor Nude
3052503900513
06 Upside Brown
3052503900612
07 In Mauve Again
3052503900711
Категории
Разфасовка3.2 g
Подходящи заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката
05 Goor Nude
7.00 / 6.00 / 1.80 cm
06 Upside Brown
7.00 / 6.00 / 2.00 cm
02 Over Rose
7.00 / 6.10 / 1.90 cm
07 In Mauve Again
7.00 / 6.30 / 1.80 cm
Тегло
02 Over Rose
05 Goor Nude
06 Upside Brown
0.040 kg
07 In Mauve Again
0.041 kg
09 Greyzy In Love
10 Welcome Back
11 E-Bblue-Issant
12 Sau-Mondaine
0.050 kg
Цветове
02 Over Rose
05 Goor Nude
06 Upside Brown
07 In Mauve Again
09 Greyzy In Love
10 Welcome Back
11 E-Bblue-Issant
12 Sau-Mondaine
Описание
Чудите ли се как да постигнете перфектен опушен грим?
Отговорът идва с палитрата сенки за очи от "Bourjois". Четири цвята - от светъл, почти недоловим до интензивен тъмен тон. Нюансите са подбрани така, че взаимно да се допълват и плавно да се преливат върху клепачите, за да създадат съвършен опушен поглед. Всеки от цветовете е със собствен ефект. Трите нюанса, формиращи квадрат са предназначени за преливане върху клепачите, за подчертаване и светлосенки, където е необходимо. Най-светлият тон е с фини глитерни частици, отразяващи светлината и добавящи чудесен бляскав акцент, като завършек. Сенките са с нежна текстура под формата на крем-пудра, която е изключително лека върху кожата. Тя се задържа трайно върху клепачите, не избледнява и е безупречна до 12 часа. Сенките за очи придават на погледа изразителност и чувственост. Формулата им е обогатена с лецитин, който действа противовъзпалително и успокояващо и подпомага активното абсорбиране на козметичните съставки от кожата. Вложен е и витамин E, действащ антиоксидантно и овлажняващо.

Предимства на сенките за очи "Smoky Stories":
  • хармонични цветове за перфектен опушен грим
  • страхотен блясък
  • фина и лека текстура
  • трайност до 12 часа
  • компактна кутийка с двустранен апликатор за лесно и прецизно нанасяне
За Bourjois
"Радостта от живота" е мотото на френската козметична марка "Bourjois", която винаги е в крак с времето и радва своите клиенти с иновации в областта на красотата, цвета и съвременните тенденции. Динамиката, креативността и яркостта са заложени в основата на нейната концепция. Компанията е производител на козметични продукти и декоративна козметика, която в продължение на повече от 150 години функционира активно на козметичният пазар. Тя разполага с две собствени лаборатории - козметична и парфюмерийна, като всички продукти на марката се произвеждат единствено във Франция. Там се провеждат и всичките лабораторни изследвания и тестове на компанията. Продуктите на марката се характеризират с високо качество, оригиналност, иновативност, лекота на употреба и достъпни цени. Козметиката на "Bourjois" е адресирана към жените, за които красотата е синоним на свобода, стил и чувственост.
Как започва всичко?
Историята на "Bourjois" започва през далечната 1863 година, когато актьорът Жозеф-Албер Понсен започва да създава театрален грим. Именно тогава се появява първият в историята на козметиката сух руж (до този момент е имало само маслени). Той е поместен в малка кутийка "Bourjois", която се превръща в символ на марката, запазил своята актуалност и до днес. С появата на тази кръгла кутийка се слага началото на нова ера в козметичната индустрия, а именно макияжът започва да минава през дерматологичен контрол и за първи път се появяват различни нюанси, вариращи от червено и керемидено, до розово и оранжево. Този руж придобива голяма популярност първоначално в театралните среди, след което и в цяла Франция. Година по-късно Понсен започва да доставя своят сух руж на всички императорски театри във Франция. През 1868 година той предава малкия си бизнес на своя амбициозен приятел Александър-Наполеон Буржоа (оттам идва и името на компанията), който прави продуктите разпознаваеми в цял свят и развива марката на международно ниво. Освен легендарния руж, компанията започва да произвежда и множество други козметични продукти, като червила, гланцове за устни, сенки, спирали, пудри, лакове за нокти, сапуни и др. Още в онези години всеки продукт на компанията разполага с оригинално име и привличаща вниманието оригинална опаковка. Още тогава Александър-Наполеон е наясно, че козметиката с марка "Bourjois" трябва непрекъснато да се развива и усъвършенства, за да може винаги да предложи на клиентите си нещо ново и различно. При създаването на своите козметични продукти той започва да добавя лек цветен аромат. Компанията разполага с богат и разнообразен асортимент от продукти, а цветовата гама на марката предизвиква истински фурор за своето време сред представителките на нежния пол. По това време (XIX век) нито един производител на козметични продукти не е в състояние да предложи на купувачите си толкова разнообразна и хармонична козметична палитра, като тази на "Bourjois"! Постепенно компанията се превръща в общопризната международна марка, предлагаща средства за ежедневен грим.

През 1879 година на булевард "Сен-Мартен" в Париж отваря врати и първият бутик "Bourjois", след което марката придобива масово разпространение, а парижанките се редят на опашка, за да се сдобият с невероятните продукти, които марката предлага. Същата година компанията представя новия си продукт - оризовата пудра "Java", която придава гладкост и сияние на кожата. Тя се превръща в истински бестселър и през 1892 година е отличена с награда на международното изложение за козметични продукти. Само за 1897 година са продадени 2 милиона кутийки от популярния продукт. През 1890 компанията представя първия си козметичен комплект - "L'ami Des Dames", който включва пудра за лице, червило, четка и молив за очи и вежди. През 1924 година "Bourjois" представя първия си аромат - "Mon Parfum", а четири години по-късно се появява и новият парфюм "Soir De Paris", който е създаден от известния парфюмер Ernest Beaux. Пикантният с цветни нотки кехлибарен аромат е поместен в изискана бутилка в тъмносин цвят. Първоначално той започва да се продава само в САЩ под името "Evening in Paris", скоро след което се превръща в един от най-популярните парфюми в света. През 1927 година в пресата се появява първата реклама на "Bourjois". Всички рекламни кампании на компанията представят съвременната прогресивна жена, гримът за която се явява едно удоволствие и начин на изразяване. Някои от рекламите на марката носят социално-политически смисъл. Пример за това е рекламната кампания от 1936 година, която предизвиква бурни реакции във френския парламент. В нея е изобразена жена с модерна къса прическа, придружена с лозунга "Жената ще гласува!". По времето когато рекламната кампания се появява жените не са имали право да гласуват в президентските и парламентарни избори.
"Bourjois" днес
За "Bourjois" са важни желанията и чувствата на жената и тя винаги се стреми да ги отразява максимално добре. Към днешна дата палитрата от козметични продукти на компанията включва почти 400 цвята, зад разработката на които се грижи екип от професионални специалисти. Новите си продукти тя лансира шест пъти в годината, освен това редовно модернизира и обновява дизайна на опаковките си. "Bourjois" редовно пуска на пазара и сезонни колекции в актуалните цветове и текстури за сезона. Всяка година компанията предлага лимитирани колекции от своите малки кръгли кутийки, който са емблематични за марката. През 2013 година "Bourjois" празнува своя 150-годишен юбилей.
Начин на употреба
  1. Нанесете най-светлия тон (сред 3-те, формиращи квадрат) по целия клепач с помощта на апликатора.
  2. След това, нанесете по-тъмния цвят по линията на миглите, като наблегнете във външния край на окото.
  3. Нанесете най-тъмния нюанс по цялата дължина на линията на миглите, които са на долния клепач.
  4. Накрая, за да добавите бляскав финиш на грима, с помощта на върха на пръста си приложете от най-светлия тон, намиращ се в центъра на палитрата.
Други интересни предложения
IsaDora Natural Matt Oil-Free Foundation
Матиращ фон дьо тен за естествена визия
Цена:  45.00 лв.
Bourjois La Palette Les Smoky
Палитра с 8 цвята сенки за очи
Цена:  23.20 лв.
Sebamed Clear Face Cleansing Bar
Хипоалергенен сапун за лице и тяло против акне от серията "Clear Face"
Цена:  12.10 лв.
Sebamed Sun Care Multi Protect Sun Cream
Водоустойчив слънцезащитен крем за чувствителна кожа за лице и тяло от серията "Sun Care"
Цени от:  25.30 лв.
Sebamed Sun Care Multi Protect Sun Spray
Водоустойчив слънцезащитен спрей за чувствителна кожа за лице и тяло от серията "Sun Care"
Цена:  29.90 лв.
Sebamed Sun Care Multi Protect Sun Lotion
Водоустойчив слънцезащитен лосион за чувствителна кожа за лице и тяло от серията "Sun Care"
Цени от:  27.90 лв.
IsaDora Protect Cover Face Primer - SPF 30
Трайна основа за грим с хидратиращ ефект
Цена:  44.00 лв.
Collistar Art Design Mascara
Дълготрайна спирала за перфектно оформени мигли
Цена:  50.00 лв.
Revlon ColorStay Pressed Powder
Компактна пудра за лице от серията "ColorStay"
Цена:  26.79 лв.
Sebamed Hair Repair Conditioner
Възстановяващ балсам за коса от серията "Sensitive Skin"
Цена:  18.90 лв.
Назад
Nivea Black & White Silky Smooth
Дезодоранти против изпотяване
L'Oreal Unlimited Mascara
Спирала за дълги и обемни мигли
Head & Shoulders Supreme Moisture
Хидратиращи шампоани и балсами против пърхот
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Syoss - 10 години заедно
Artesania Latina - кораби от дърво