Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Спирали  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грим и спирали за очи    Спирали    Bourjois Volume Glamour Push Up Waterproof Mascar...
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Bourjois Volume Glamour Push Up Waterproof Mascara


Водоустойчива спирала за обемни мигли

Цена:  15.49 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Сряда 18-12-2019 г., Четвъртък 19-12-2019 г. или
Петък 20-12-2019 г.
Продукт#177662
ВидСпирала
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаBourjois
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com
EAN3052503707136
Категории
ВодоустойчивостДа
Разфасовка7 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката2.30 / 12.50 / 1.40 cm
Тегло0.038 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За Bourjois
Изящни извивки и мега обем!
Пищните мигли са гарантирани от спиралата на "Bourjois". Нейната фина текстура им придава ултра обем, устойчив на влага. Специалната четка се състои от 15 зони, наподобяващи резервоари, които съхраняват повече консистенция, с която обгръщат косъмчетата от корените до върховете с едно движение. Спиралата придава на миглите съвършени извивки и до 11 пъти* повече обем. Благодарение на водоустойчивата формула, "Volume Glamour Push Up" издържа до 24 часа. Интензивният черен цвят, с който спиралата покрива миглите, придава на погледа съблазън и драматичност.

* При проведен научен тест сред 101 жени.
  • Aqua (Water)
  • Paraffin
  • CI 77499 (Iron Oxides)
  • Cyclopentasiloxane
  • Cera Alba (Beeswax)
  • Stearic Acid
  • Palmitic Acid
  • Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax
  • Acacia Senegal Gum
  • Triethanolamine
  • Tribehenin
  • Polyurethane-1
  • Isododecan
"Радостта от живота" е мотото на френската козметична марка "Bourjois", която винаги е в крак с времето и радва своите клиенти с иновации в областта на красотата, цвета и съвременните тенденции. Динамиката, креативността и яркостта са заложени в основата на нейната концепция. Компанията е производител на козметични продукти и декоративна козметика, която в продължение на повече от 150 години функционира активно на козметичният пазар. Тя разполага с две собствени лаборатории - козметична и парфюмерийна, като всички продукти на марката се произвеждат единствено във Франция. Там се провеждат и всичките лабораторни изследвания и тестове на компанията. Продуктите на марката се характеризират с високо качество, оригиналност, иновативност, лекота на употреба и достъпни цени. Козметиката на "Bourjois" е адресирана към жените, за които красотата е синоним на свобода, стил и чувственост.
Как започва всичко?
Историята на "Bourjois" започва през далечната 1863 година, когато актьорът Жозеф-Албер Понсен започва да създава театрален грим. Именно тогава се появява първият в историята на козметиката сух руж (до този момент е имало само маслени). Той е поместен в малка кутийка "Bourjois", която се превръща в символ на марката, запазил своята актуалност и до днес. С появата на тази кръгла кутийка се слага началото на нова ера в козметичната индустрия, а именно макияжът започва да минава през дерматологичен контрол и за първи път се появяват различни нюанси, вариращи от червено и керемидено, до розово и оранжево. Този руж придобива голяма популярност първоначално в театралните среди, след което и в цяла Франция. Година по-късно Понсен започва да доставя своят сух руж на всички императорски театри във Франция. През 1868 година той предава малкия си бизнес на своя амбициозен приятел Александър-Наполеон Буржоа (оттам идва и името на компанията), който прави продуктите разпознаваеми в цял свят и развива марката на международно ниво. Освен легендарния руж, компанията започва да произвежда и множество други козметични продукти, като червила, гланцове за устни, сенки, спирали, пудри, лакове за нокти, сапуни и др. Още в онези години всеки продукт на компанията разполага с оригинално име и привличаща вниманието оригинална опаковка. Още тогава Александър-Наполеон е наясно, че козметиката с марка "Bourjois" трябва непрекъснато да се развива и усъвършенства, за да може винаги да предложи на клиентите си нещо ново и различно. При създаването на своите козметични продукти той започва да добавя лек цветен аромат. Компанията разполага с богат и разнообразен асортимент от продукти, а цветовата гама на марката предизвиква истински фурор за своето време сред представителките на нежния пол. По това време (XIX век) нито един производител на козметични продукти не е в състояние да предложи на купувачите си толкова разнообразна и хармонична козметична палитра, като тази на "Bourjois"! Постепенно компанията се превръща в общопризната международна марка, предлагаща средства за ежедневен грим.

През 1879 година на булевард "Сен-Мартен" в Париж отваря врати и първият бутик "Bourjois", след което марката придобива масово разпространение, а парижанките се редят на опашка, за да се сдобият с невероятните продукти, които марката предлага. Същата година компанията представя новия си продукт - оризовата пудра "Java", която придава гладкост и сияние на кожата. Тя се превръща в истински бестселър и през 1892 година е отличена с награда на международното изложение за козметични продукти. Само за 1897 година са продадени 2 милиона кутийки от популярния продукт. През 1890 компанията представя първия си козметичен комплект - "L'ami Des Dames", който включва пудра за лице, червило, четка и молив за очи и вежди. През 1924 година "Bourjois" представя първия си аромат - "Mon Parfum", а четири години по-късно се появява и новият парфюм "Soir De Paris", който е създаден от известния парфюмер Ernest Beaux. Пикантният с цветни нотки кехлибарен аромат е поместен в изискана бутилка в тъмносин цвят. Първоначално той започва да се продава само в САЩ под името "Evening in Paris", скоро след което се превръща в един от най-популярните парфюми в света. През 1927 година в пресата се появява първата реклама на "Bourjois". Всички рекламни кампании на компанията представят съвременната прогресивна жена, гримът за която се явява едно удоволствие и начин на изразяване. Някои от рекламите на марката носят социално-политически смисъл. Пример за това е рекламната кампания от 1936 година, която предизвиква бурни реакции във френския парламент. В нея е изобразена жена с модерна къса прическа, придружена с лозунга "Жената ще гласува!". По времето когато рекламната кампания се появява жените не са имали право да гласуват в президентските и парламентарни избори.
"Bourjois" днес
За "Bourjois" са важни желанията и чувствата на жената и тя винаги се стреми да ги отразява максимално добре. Към днешна дата палитрата от козметични продукти на компанията включва почти 400 цвята, зад разработката на които се грижи екип от професионални специалисти. Новите си продукти тя лансира шест пъти в годината, освен това редовно модернизира и обновява дизайна на опаковките си. "Bourjois" редовно пуска на пазара и сезонни колекции в актуалните цветове и текстури за сезона. Всяка година компанията предлага лимитирани колекции от своите малки кръгли кутийки, който са емблематични за марката. През 2013 година "Bourjois" празнува своя 150-годишен юбилей.
Начин на употреба
  • Когато поставяте спиралата, започнете от горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Нанесете от спиралата, като започнете от основата, максимално близо до корените и движите четката от корена към върха на миглите.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния към външния ъгъл на окото.
  • Затворете окото и извийте връхчетата на миглите нагоре.
  • След това може да погледнете нагоре и да сложите спирала върху долните мигли.
  • Наблегнете в двата края.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените спиралата "Bourjois Volume Glamour Push Up Waterproof Mascara", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази спирала, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват спиралата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази спирала, купуват също
Омекотяващ крем за крака с розово масло и йогурт - От серията "Rose Joghurt" - спирала
Омекотяващ крем за крака с розово масло и йогурт
От серията "Rose Joghurt"

Bulgarian Rose
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.80 лв.
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15 - Дълготрайно червило с хидратиращ ефект - спирала
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15
Дълготрайно червило с хидратиращ ефект

Maybelline
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.29 лв.
Maybelline Color Sensational - Кремообразно червило с чисти пигменти и меден нектар - спирала
Maybelline Color Sensational
Кремообразно червило с чисти пигменти и меден нектар

Maybelline
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.99 лв.
Yardley English Rose Deodorising Body Fragrance - Дезодорант с аромат на английска роза от серията "English Rose" - спирала
Yardley English Rose Deodorising Body Fragrance
Дезодорант с аромат на английска роза от серията "English Rose"

Yardley
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Инструмент за избутване на кожички - Тип "Конско копитце" - спирала
Инструмент за избутване на кожички
Тип "Конско копитце"

Emmi - Nail
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.90 лв.
Manhattan Soft Mat Loose Powder - Прахообразна пудра с матиращ и завършващ ефект - спирала
Manhattan Soft Mat Loose Powder
Прахообразна пудра с матиращ и завършващ ефект

Manhattan
Избор за нюанс на пудрата:
Цена:  16.40 лв.
Yardley English Rose EDT - Дамски парфюм - спирала
Yardley English Rose EDT
Дамски парфюм

Yardley
Цена:  24.90 лв.
Revlon ColorBurst Matte Balm - Червило-балсам за устни с матов финиш - спирала
Revlon ColorBurst Matte Balm
Червило-балсам за устни с матов финиш

Revlon
Избор за цвят:
Стандартна цена 18.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -31%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  12.69 лв.
Revlon ColorStay Pressed Powder - Компактна пудра за лице от серията "ColorStay" - спирала
Revlon ColorStay Pressed Powder
Компактна пудра за лице от серията "ColorStay"

Revlon
Избор за нюанс на пудрата:
Цена:  27.79 лв.
Maybelline Color Drama Intense Velvet Lip Pencil - Дълготрайно червило във форма на молив - спирала
Maybelline Color Drama Intense Velvet Lip Pencil
Дълготрайно червило във форма на молив

Maybelline
Избор за цвят на червилото:
Цена:  6.49 лв.
Безцветен топ лак - Flormar Nail Enamel - спирала
Безцветен топ лак - Flormar Nail Enamel
Flormar
Стандартна цена 1.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  1.59 лв.
Несесер за козметични принадлежности - спирала
Несесер за козметични принадлежности
Soho
Избор за цвят на несесера:
Цена:  18.20 лв.
Метална пила за нокти - От серията "Agiva Professional" - спирала
Метална пила за нокти
От серията "Agiva Professional"

Agiva
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  2.20 лв.
Почистващ гел за лице с розово масло - От серията "Signature Spa" - спирала
Почистващ гел за лице с розово масло
От серията "Signature Spa"

Bulgarian Rose
Стандартна цена 10.40 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  8.80 лв.
Освежаващ тоник за лице с розово масло - От серията "Signature Spa" - спирала
Освежаващ тоник за лице с розово масло
От серията "Signature Spa"

Bulgarian Rose
Стандартна цена 6.50 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.30 лв.
Ревитализиращ шампоан с розово масло - От серията "Signature Spa" - спирала
Ревитализиращ шампоан с розово масло
От серията "Signature Spa"

Bulgarian Rose
Стандартна цена 8.30 лв.
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.00 лв.
Освежаващ душ гел с розово масло - От серията "Signature Spa" - спирала
Освежаващ душ гел с розово масло
От серията "Signature Spa"

Bulgarian Rose
Стандартна цена 8.80 лв.
Вземи сега с отстъпка -17%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.30 лв.

Bourjois Volume Glamour Push Up Waterproof Mascara


Водоустойчива спирала за обемни мигли

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  15.49 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Сряда 18-12-2019 г., Четвъртък 19-12-2019 г. или
Петък 20-12-2019 г.
Продукт#177662
ВидСпирала
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаBourjois
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com
EAN3052503707136
Категории
ВодоустойчивостДа
Разфасовка7 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката2.30 / 12.50 / 1.40 cm
Тегло0.038 kg
Описание
Изящни извивки и мега обем!
Пищните мигли са гарантирани от спиралата на "Bourjois". Нейната фина текстура им придава ултра обем, устойчив на влага. Специалната четка се състои от 15 зони, наподобяващи резервоари, които съхраняват повече консистенция, с която обгръщат косъмчетата от корените до върховете с едно движение. Спиралата придава на миглите съвършени извивки и до 11 пъти* повече обем. Благодарение на водоустойчивата формула, "Volume Glamour Push Up" издържа до 24 часа. Интензивният черен цвят, с който спиралата покрива миглите, придава на погледа съблазън и драматичност.

* При проведен научен тест сред 101 жени.
Състав
  • Aqua (Water)
  • Paraffin
  • CI 77499 (Iron Oxides)
  • Cyclopentasiloxane
  • Cera Alba (Beeswax)
  • Stearic Acid
  • Palmitic Acid
  • Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax
  • Acacia Senegal Gum
  • Triethanolamine
  • Tribehenin
  • Polyurethane-1
  • Isododecan
За Bourjois
"Радостта от живота" е мотото на френската козметична марка "Bourjois", която винаги е в крак с времето и радва своите клиенти с иновации в областта на красотата, цвета и съвременните тенденции. Динамиката, креативността и яркостта са заложени в основата на нейната концепция. Компанията е производител на козметични продукти и декоративна козметика, която в продължение на повече от 150 години функционира активно на козметичният пазар. Тя разполага с две собствени лаборатории - козметична и парфюмерийна, като всички продукти на марката се произвеждат единствено във Франция. Там се провеждат и всичките лабораторни изследвания и тестове на компанията. Продуктите на марката се характеризират с високо качество, оригиналност, иновативност, лекота на употреба и достъпни цени. Козметиката на "Bourjois" е адресирана към жените, за които красотата е синоним на свобода, стил и чувственост.
Как започва всичко?
Историята на "Bourjois" започва през далечната 1863 година, когато актьорът Жозеф-Албер Понсен започва да създава театрален грим. Именно тогава се появява първият в историята на козметиката сух руж (до този момент е имало само маслени). Той е поместен в малка кутийка "Bourjois", която се превръща в символ на марката, запазил своята актуалност и до днес. С появата на тази кръгла кутийка се слага началото на нова ера в козметичната индустрия, а именно макияжът започва да минава през дерматологичен контрол и за първи път се появяват различни нюанси, вариращи от червено и керемидено, до розово и оранжево. Този руж придобива голяма популярност първоначално в театралните среди, след което и в цяла Франция. Година по-късно Понсен започва да доставя своят сух руж на всички императорски театри във Франция. През 1868 година той предава малкия си бизнес на своя амбициозен приятел Александър-Наполеон Буржоа (оттам идва и името на компанията), който прави продуктите разпознаваеми в цял свят и развива марката на международно ниво. Освен легендарния руж, компанията започва да произвежда и множество други козметични продукти, като червила, гланцове за устни, сенки, спирали, пудри, лакове за нокти, сапуни и др. Още в онези години всеки продукт на компанията разполага с оригинално име и привличаща вниманието оригинална опаковка. Още тогава Александър-Наполеон е наясно, че козметиката с марка "Bourjois" трябва непрекъснато да се развива и усъвършенства, за да може винаги да предложи на клиентите си нещо ново и различно. При създаването на своите козметични продукти той започва да добавя лек цветен аромат. Компанията разполага с богат и разнообразен асортимент от продукти, а цветовата гама на марката предизвиква истински фурор за своето време сред представителките на нежния пол. По това време (XIX век) нито един производител на козметични продукти не е в състояние да предложи на купувачите си толкова разнообразна и хармонична козметична палитра, като тази на "Bourjois"! Постепенно компанията се превръща в общопризната международна марка, предлагаща средства за ежедневен грим.

През 1879 година на булевард "Сен-Мартен" в Париж отваря врати и първият бутик "Bourjois", след което марката придобива масово разпространение, а парижанките се редят на опашка, за да се сдобият с невероятните продукти, които марката предлага. Същата година компанията представя новия си продукт - оризовата пудра "Java", която придава гладкост и сияние на кожата. Тя се превръща в истински бестселър и през 1892 година е отличена с награда на международното изложение за козметични продукти. Само за 1897 година са продадени 2 милиона кутийки от популярния продукт. През 1890 компанията представя първия си козметичен комплект - "L'ami Des Dames", който включва пудра за лице, червило, четка и молив за очи и вежди. През 1924 година "Bourjois" представя първия си аромат - "Mon Parfum", а четири години по-късно се появява и новият парфюм "Soir De Paris", който е създаден от известния парфюмер Ernest Beaux. Пикантният с цветни нотки кехлибарен аромат е поместен в изискана бутилка в тъмносин цвят. Първоначално той започва да се продава само в САЩ под името "Evening in Paris", скоро след което се превръща в един от най-популярните парфюми в света. През 1927 година в пресата се появява първата реклама на "Bourjois". Всички рекламни кампании на компанията представят съвременната прогресивна жена, гримът за която се явява едно удоволствие и начин на изразяване. Някои от рекламите на марката носят социално-политически смисъл. Пример за това е рекламната кампания от 1936 година, която предизвиква бурни реакции във френския парламент. В нея е изобразена жена с модерна къса прическа, придружена с лозунга "Жената ще гласува!". По времето когато рекламната кампания се появява жените не са имали право да гласуват в президентските и парламентарни избори.
"Bourjois" днес
За "Bourjois" са важни желанията и чувствата на жената и тя винаги се стреми да ги отразява максимално добре. Към днешна дата палитрата от козметични продукти на компанията включва почти 400 цвята, зад разработката на които се грижи екип от професионални специалисти. Новите си продукти тя лансира шест пъти в годината, освен това редовно модернизира и обновява дизайна на опаковките си. "Bourjois" редовно пуска на пазара и сезонни колекции в актуалните цветове и текстури за сезона. Всяка година компанията предлага лимитирани колекции от своите малки кръгли кутийки, който са емблематични за марката. През 2013 година "Bourjois" празнува своя 150-годишен юбилей.
Начин на употреба
  • Когато поставяте спиралата, започнете от горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Нанесете от спиралата, като започнете от основата, максимално близо до корените и движите четката от корена към върха на миглите.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния към външния ъгъл на окото.
  • Затворете окото и извийте връхчетата на миглите нагоре.
  • След това може да погледнете нагоре и да сложите спирала върху долните мигли.
  • Наблегнете в двата края.
Назад към "Спирали за мигли"
Коледни подаръци
Подаръчни комплекти
Зарадвайте любим човек с козметичен подаръчен комплект.
Подаръци от L'Oreal Paris!
Купи 2 продукта L'Oreal и можеш да спечелиш подарък.
Спечели подарък от Catrice!
Купи продукт Catrice и се включи в томболата.
Празнична визия
Създай своята парти визия с продукти Live и got2b.
Bio Apteka Honey Therapy
Козметика с екстракт от мед
Nivea Crayon Lipstick Color Lip Balm
Цветен балсам за устни
Elizabeth Arden White Tea EDT
Дамски парфюм
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Коледни подаръци
Artesania Latina - кораби от дърво