store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за лицето    За почистване на лице    ...    Bourjois Eau Micellaire Demaquilla...
Начало   Козметика    ...    ...    Мицеларни в...  
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Bourjois Eau Micellaire Demaquillante


Мицеларна вода за почистване на лице и грим

Цена:  8.69 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Петък 24-01-2020 г. или
Понеделник 27-01-2020 г.
Продукт#177634
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаBourjois
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com
Категории
Разфасовка250 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.300 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Bourjois
За да бъде кожата здрава и красива, в края на деня е необходимо да почистите лицето си от грима и замърсяванията, които е оставила околната среда. Това е и причината, поради която от "Bourjois" създават изключително нежна мицеларна вода. Формулата ѝ е обогатена с почистващи агенти - естествени микрогъби или т.нар. мицели, които деликатно и ефективно поглъщат замърсяванията. Освен перфектно почистващото в дълбочина действие, мицеларната вода щади хидролипидния слой на кожата и това я прави подходяща и за най-чувствителната кожа и околоочната зона. В състава е вложен екстракт от бяла лилия, носещ успокоение на кожата и хидратация, за да я остави след себе си мека и гладка. Глицеринът подпомага овлажняването и действа противовъзпалително. С мицеларната вода лицето ще бъде идеално чисто, със здравословен и свеж вид.
"Eau Micellaire Demaquillante" е с хипоалергенна формула, без аромати и алкохол.
  • Aqua (Water)
  • Glycerin
  • PEG-7 Glyceryl Cocoate
  • Poloxamer 184
  • Coco-Glucoside
  • Phenoxyethanol
  • Tetrasodium EDTA
  • Sodium Methylparaben
  • Citric Acid
  • Propylene Glycol
  • BHT
  • Nymphaea Alba Root Extract
"Радостта от живота" е мотото на френската козметична марка "Bourjois", която винаги е в крак с времето и радва своите клиенти с иновации в областта на красотата, цвета и съвременните тенденции. Динамиката, креативността и яркостта са заложени в основата на нейната концепция. Компанията е производител на козметични продукти и декоративна козметика, която в продължение на повече от 150 години функционира активно на козметичният пазар. Тя разполага с две собствени лаборатории - козметична и парфюмерийна, като всички продукти на марката се произвеждат единствено във Франция. Там се провеждат и всичките лабораторни изследвания и тестове на компанията. Продуктите на марката се характеризират с високо качество, оригиналност, иновативност, лекота на употреба и достъпни цени. Козметиката на "Bourjois" е адресирана към жените, за които красотата е синоним на свобода, стил и чувственост.
Как започва всичко?
Историята на "Bourjois" започва през далечната 1863 година, когато актьорът Жозеф-Албер Понсен започва да създава театрален грим. Именно тогава се появява първият в историята на козметиката сух руж (до този момент е имало само маслени). Той е поместен в малка кутийка "Bourjois", която се превръща в символ на марката, запазил своята актуалност и до днес. С появата на тази кръгла кутийка се слага началото на нова ера в козметичната индустрия, а именно макияжът започва да минава през дерматологичен контрол и за първи път се появяват различни нюанси, вариращи от червено и керемидено, до розово и оранжево. Този руж придобива голяма популярност първоначално в театралните среди, след което и в цяла Франция. Година по-късно Понсен започва да доставя своят сух руж на всички императорски театри във Франция. През 1868 година той предава малкия си бизнес на своя амбициозен приятел Александър-Наполеон Буржоа (оттам идва и името на компанията), който прави продуктите разпознаваеми в цял свят и развива марката на международно ниво. Освен легендарния руж, компанията започва да произвежда и множество други козметични продукти, като червила, гланцове за устни, сенки, спирали, пудри, лакове за нокти, сапуни и др. Още в онези години всеки продукт на компанията разполага с оригинално име и привличаща вниманието оригинална опаковка. Още тогава Александър-Наполеон е наясно, че козметиката с марка "Bourjois" трябва непрекъснато да се развива и усъвършенства, за да може винаги да предложи на клиентите си нещо ново и различно. При създаването на своите козметични продукти той започва да добавя лек цветен аромат. Компанията разполага с богат и разнообразен асортимент от продукти, а цветовата гама на марката предизвиква истински фурор за своето време сред представителките на нежния пол. По това време (XIX век) нито един производител на козметични продукти не е в състояние да предложи на купувачите си толкова разнообразна и хармонична козметична палитра, като тази на "Bourjois"! Постепенно компанията се превръща в общопризната международна марка, предлагаща средства за ежедневен грим.

През 1879 година на булевард "Сен-Мартен" в Париж отваря врати и първият бутик "Bourjois", след което марката придобива масово разпространение, а парижанките се редят на опашка, за да се сдобият с невероятните продукти, които марката предлага. Същата година компанията представя новия си продукт - оризовата пудра "Java", която придава гладкост и сияние на кожата. Тя се превръща в истински бестселър и през 1892 година е отличена с награда на международното изложение за козметични продукти. Само за 1897 година са продадени 2 милиона кутийки от популярния продукт. През 1890 компанията представя първия си козметичен комплект - "L'ami Des Dames", който включва пудра за лице, червило, четка и молив за очи и вежди. През 1924 година "Bourjois" представя първия си аромат - "Mon Parfum", а четири години по-късно се появява и новият парфюм "Soir De Paris", който е създаден от известния парфюмер Ernest Beaux. Пикантният с цветни нотки кехлибарен аромат е поместен в изискана бутилка в тъмносин цвят. Първоначално той започва да се продава само в САЩ под името "Evening in Paris", скоро след което се превръща в един от най-популярните парфюми в света. През 1927 година в пресата се появява първата реклама на "Bourjois". Всички рекламни кампании на компанията представят съвременната прогресивна жена, гримът за която се явява едно удоволствие и начин на изразяване. Някои от рекламите на марката носят социално-политически смисъл. Пример за това е рекламната кампания от 1936 година, която предизвиква бурни реакции във френския парламент. В нея е изобразена жена с модерна къса прическа, придружена с лозунга "Жената ще гласува!". По времето когато рекламната кампания се появява жените не са имали право да гласуват в президентските и парламентарни избори.
"Bourjois" днес
За "Bourjois" са важни желанията и чувствата на жената и тя винаги се стреми да ги отразява максимално добре. Към днешна дата палитрата от козметични продукти на компанията включва почти 400 цвята, зад разработката на които се грижи екип от професионални специалисти. Новите си продукти тя лансира шест пъти в годината, освен това редовно модернизира и обновява дизайна на опаковките си. "Bourjois" редовно пуска на пазара и сезонни колекции в актуалните цветове и текстури за сезона. Всяка година компанията предлага лимитирани колекции от своите малки кръгли кутийки, който са емблематични за марката. През 2013 година "Bourjois" празнува своя 150-годишен юбилей.
Начин на употреба
  • Нежно нанесете върху лицето, очите и шията си с памук или памучен тампон.
  • С леки движения премахнете грима си.
  • Няма нужда от изплакване.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените продукта "Bourjois Eau Micellaire Demaquillante", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Bourjois Eau Micellaire Demaquillante


Мицеларна вода за почистване на лице и грим

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  8.69 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в дните:
Петък 24-01-2020 г. или
Понеделник 27-01-2020 г.
Продукт#177634
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаBourjois
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com
Категории
Разфасовка250 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.300 kg
Описание
За да бъде кожата здрава и красива, в края на деня е необходимо да почистите лицето си от грима и замърсяванията, които е оставила околната среда. Това е и причината, поради която от "Bourjois" създават изключително нежна мицеларна вода. Формулата ѝ е обогатена с почистващи агенти - естествени микрогъби или т.нар. мицели, които деликатно и ефективно поглъщат замърсяванията. Освен перфектно почистващото в дълбочина действие, мицеларната вода щади хидролипидния слой на кожата и това я прави подходяща и за най-чувствителната кожа и околоочната зона. В състава е вложен екстракт от бяла лилия, носещ успокоение на кожата и хидратация, за да я остави след себе си мека и гладка. Глицеринът подпомага овлажняването и действа противовъзпалително. С мицеларната вода лицето ще бъде идеално чисто, със здравословен и свеж вид.
"Eau Micellaire Demaquillante" е с хипоалергенна формула, без аромати и алкохол.
Състав
  • Aqua (Water)
  • Glycerin
  • PEG-7 Glyceryl Cocoate
  • Poloxamer 184
  • Coco-Glucoside
  • Phenoxyethanol
  • Tetrasodium EDTA
  • Sodium Methylparaben
  • Citric Acid
  • Propylene Glycol
  • BHT
  • Nymphaea Alba Root Extract
За Bourjois
"Радостта от живота" е мотото на френската козметична марка "Bourjois", която винаги е в крак с времето и радва своите клиенти с иновации в областта на красотата, цвета и съвременните тенденции. Динамиката, креативността и яркостта са заложени в основата на нейната концепция. Компанията е производител на козметични продукти и декоративна козметика, която в продължение на повече от 150 години функционира активно на козметичният пазар. Тя разполага с две собствени лаборатории - козметична и парфюмерийна, като всички продукти на марката се произвеждат единствено във Франция. Там се провеждат и всичките лабораторни изследвания и тестове на компанията. Продуктите на марката се характеризират с високо качество, оригиналност, иновативност, лекота на употреба и достъпни цени. Козметиката на "Bourjois" е адресирана към жените, за които красотата е синоним на свобода, стил и чувственост.
Как започва всичко?
Историята на "Bourjois" започва през далечната 1863 година, когато актьорът Жозеф-Албер Понсен започва да създава театрален грим. Именно тогава се появява първият в историята на козметиката сух руж (до този момент е имало само маслени). Той е поместен в малка кутийка "Bourjois", която се превръща в символ на марката, запазил своята актуалност и до днес. С появата на тази кръгла кутийка се слага началото на нова ера в козметичната индустрия, а именно макияжът започва да минава през дерматологичен контрол и за първи път се появяват различни нюанси, вариращи от червено и керемидено, до розово и оранжево. Този руж придобива голяма популярност първоначално в театралните среди, след което и в цяла Франция. Година по-късно Понсен започва да доставя своят сух руж на всички императорски театри във Франция. През 1868 година той предава малкия си бизнес на своя амбициозен приятел Александър-Наполеон Буржоа (оттам идва и името на компанията), който прави продуктите разпознаваеми в цял свят и развива марката на международно ниво. Освен легендарния руж, компанията започва да произвежда и множество други козметични продукти, като червила, гланцове за устни, сенки, спирали, пудри, лакове за нокти, сапуни и др. Още в онези години всеки продукт на компанията разполага с оригинално име и привличаща вниманието оригинална опаковка. Още тогава Александър-Наполеон е наясно, че козметиката с марка "Bourjois" трябва непрекъснато да се развива и усъвършенства, за да може винаги да предложи на клиентите си нещо ново и различно. При създаването на своите козметични продукти той започва да добавя лек цветен аромат. Компанията разполага с богат и разнообразен асортимент от продукти, а цветовата гама на марката предизвиква истински фурор за своето време сред представителките на нежния пол. По това време (XIX век) нито един производител на козметични продукти не е в състояние да предложи на купувачите си толкова разнообразна и хармонична козметична палитра, като тази на "Bourjois"! Постепенно компанията се превръща в общопризната международна марка, предлагаща средства за ежедневен грим.

През 1879 година на булевард "Сен-Мартен" в Париж отваря врати и първият бутик "Bourjois", след което марката придобива масово разпространение, а парижанките се редят на опашка, за да се сдобият с невероятните продукти, които марката предлага. Същата година компанията представя новия си продукт - оризовата пудра "Java", която придава гладкост и сияние на кожата. Тя се превръща в истински бестселър и през 1892 година е отличена с награда на международното изложение за козметични продукти. Само за 1897 година са продадени 2 милиона кутийки от популярния продукт. През 1890 компанията представя първия си козметичен комплект - "L'ami Des Dames", който включва пудра за лице, червило, четка и молив за очи и вежди. През 1924 година "Bourjois" представя първия си аромат - "Mon Parfum", а четири години по-късно се появява и новият парфюм "Soir De Paris", който е създаден от известния парфюмер Ernest Beaux. Пикантният с цветни нотки кехлибарен аромат е поместен в изискана бутилка в тъмносин цвят. Първоначално той започва да се продава само в САЩ под името "Evening in Paris", скоро след което се превръща в един от най-популярните парфюми в света. През 1927 година в пресата се появява първата реклама на "Bourjois". Всички рекламни кампании на компанията представят съвременната прогресивна жена, гримът за която се явява едно удоволствие и начин на изразяване. Някои от рекламите на марката носят социално-политически смисъл. Пример за това е рекламната кампания от 1936 година, която предизвиква бурни реакции във френския парламент. В нея е изобразена жена с модерна къса прическа, придружена с лозунга "Жената ще гласува!". По времето когато рекламната кампания се появява жените не са имали право да гласуват в президентските и парламентарни избори.
"Bourjois" днес
За "Bourjois" са важни желанията и чувствата на жената и тя винаги се стреми да ги отразява максимално добре. Към днешна дата палитрата от козметични продукти на компанията включва почти 400 цвята, зад разработката на които се грижи екип от професионални специалисти. Новите си продукти тя лансира шест пъти в годината, освен това редовно модернизира и обновява дизайна на опаковките си. "Bourjois" редовно пуска на пазара и сезонни колекции в актуалните цветове и текстури за сезона. Всяка година компанията предлага лимитирани колекции от своите малки кръгли кутийки, който са емблематични за марката. През 2013 година "Bourjois" празнува своя 150-годишен юбилей.
Начин на употреба
  • Нежно нанесете върху лицето, очите и шията си с памук или памучен тампон.
  • С леки движения премахнете грима си.
  • Няма нужда от изплакване.
Козметика за лице с водна лилия
Avril La Creme Exfoliante
Био ексфолиращ крем за лице
Цена:  20.90 лв.
Avril Le Creme De Jour
Био дневен крем за лице за нормална и комбинирана кожа
Цена:  18.60 лв.
L'Oreal Revitalift Filler Hyaluromask
Маска за лице против стареене с хиалуронова киселина от серията "Revitalift Filler HA"
Цена:  29.99 лв.
Bioten Micellar Water Xpress Effect
Мицеларна вода за всеки тип кожа с екстракт от лилия
Цена:  5.60 лв.
Bioten Skin Moisture Revitalizing & Moisturizing Night Cream
Нощен хидратиращ крем за лице с екстракт от водна лилия от серията "Skin Moisture"
Цена:  7.60 лв.
Bioten Skin Moisture Revitalizing & 24 Hour Moisturizing Day Cream
Дневен хидратиращ крем за лице с екстракт от водна лилия и UV филтри от серията "Skin Moisture"
Цена:  7.60 лв.
Farmona Herbal Care Moisturizing Cream - Aloe
Хидратиращ крем за лице с алое вера за всеки тип кожа от серията "Herbal Care"
Цена:  8.90 лв.
Bourjois Express Eau Micellaire Special Waterproof
Мицеларна вода за почистване на лице и водоустойчив грим
Цена:  8.69 лв.
Acorelle Cire Royale
Кола маска без ленти за лице и тяло с пчелен восък и екстракт от бяла лилия
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  24.20 лв.
Himalaya Energizing Day Cream
Енергизиращ дневен крем за лице
Цена:  9.30 лв.
Himalaya Revitalizing Night Cream
Възстановяващ нощен крем за лице
Цена:  9.30 лв.
Дневен подхранващ крем с екстракт от водна лилия
От серията "Regal Natural Beauty"
Цена:  4.40 лв.
Освежаващ тоник с екстракт от водна лилия
От серията "Natural Beauty"
Цена:  4.10 лв.
Нежно почистващо мляко с екстракт от водна лилия
От серията "Regal Natural Beauty"
Цена:  4.10 лв.
Още козметика за лице с водна лилия
Още козметика за тяло с водна лилия
Други интересни предложения
Syoss Men Power Shampoo
Шампоан за мъже за нормална коса от серията "Syoss Men"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.99 лв.
Nivea Fortifying Micellar Shampoo
Успокояващ мицеларен шампоан за тънка коса и чувствителен скалп
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.39 лв.
Revlon PhotoReady Perfecting Primer
Основа за грим с изглаждащ ефект от серията "PhotoReady"
Цена:  29.79 лв.
Revlon ColorStay Makeup - SPF 20
Дълготраен фон дьо тен за нормална и суха кожа от серията "ColorStay"
Цена:  23.49 лв.
Bourjois Express Eau Micellaire Special Waterproof
Мицеларна вода за почистване на лице и водоустойчив грим
Цена:  8.69 лв.
Acorelle Cire Royale
Кола маска без ленти за лице и тяло с пчелен восък и екстракт от бяла лилия
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  24.20 лв.
Bioten Micellar Water Xpress Effect
Мицеларна вода за всеки тип кожа с екстракт от лилия
Цена:  5.60 лв.
IsaDora Lip Desire Sculpting Lipstick
Скулптуриращо червило със светлинен ефект
Цена:  30.00 лв.
Schauma Power Volume 48h Shampoo
Шампоан за обемна и плътна коса
Цена:  5.59 лв.
Nivea Hydro Care Moisturizing Shampoo
Хидратиращ шампоан за нормална към суха коса с кератин и алое вера
Цена:  5.89 лв.
Назад към "Мицеларни води и лосиони за почистване на лице"
Купи 2 червила Kiss Me More и спечели козметичен несер.
Хидратиращ гел за лице за нормална и комбинирана кожа
Козметика с екстракт от мед
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
}