store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грим и спирали за очи    Очна линия    Bourjois Liner Pinceau Liquid Eyeliner - Дълго...
Начало   Козметика    ...    Очна линия  
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на тази очна линия
Апликатор на очната линия
 
Цветове
35 Ultra Black
 

Bourjois Liner Pinceau Liquid Eyeliner


Дълготрайна течна очна линия

Цена за нюанс на спиралата - 32 Noir Beaux-Arts:  19.69 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена извън гр. София кликни тук.
Продукт#177565
ВидОчна линия
НаличностДа, на склад при доставчик - време за доставка 7 дни
Физически е наличен при доставчик на store.bg. Времето за обработка на заявките е 7 - работни дни.
Годност след отваряне6 месеца
МаркаBourjois
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com
Категории
Разфасовка2.5 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.020 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Bourjois
Перфектно очертаният поглед помага да изразите Вашата индивидуалност. С подходящата очна линия, очите Ви ще бъдат подчертани и съблазнителни. "Liner Pinceau" от "Bourjois" създава съвършено контуриран поглед. Дълготрайният и интензивен цвят се дължи на високо пигментираната формула. Течната консистенция осигурява плътно покритие и дълбок черен цвят, който не избледнява до 16 часа*. Очната линия е с гъвкав апликатор, който следва линията на клепача и осигурява прецизност по време на нанасянето. Благодарение на него, с лекота ще създадете своята съвършена тънка или дебела линия.

* Резултатът е постигнат при 68% от 21 жени, подложени на офталмологични тестове.
  • Aqua (Water)
  • Propylene Glycol
  • Styrene / Acrylates / Ammonium Methacrylate Copolymer
  • Kaolin
  • Magnesium Aluminum Silicate
  • Cera Alba (Beeswax)
  • Polysorbate 20
  • Cetyl Phosphate
  • Phenoxyethanol
  • PEG-6 Stearate
  • Shellac
  • Butylene Glycol
  • Simethicone
  • Triethanolamine
  • Cellulose Gum
  • PEG-32 Stearate
  • Methylparaben
  • PEG-32;PEG-6
  • Propylparaben
  • Sodium Lauryl Sulfate
  • Tetrasodium EDTA
  • Tocopheryl Acetate
  • Citric Acid
  • Tocopherol
  • Lecithin
  • Ascorbyl Palmitate
  • Glyceryl Stearate
  • Glyceryl Oleate
  • May Contain:
    • CI 75470 (Carmine)
    • CI (Aluminum Powder)
    • CI 77007 (Ultramarines)
    • CI 77019 (Mica)
    • CI 77163 (Bismuth Oxychloride)
    • CI 77288 (Chromium Oxide Greens)
    • CI 77289 (Chromium Hydroxide Green)
    • CI 77491
    • CI 77492
    • CI 77499 (Iron Oxides)
    • CI 77510 (Ferric Ferrocyanide)
    • CI 77510 (Ferric Ammonium Ferrocyanide)
    • CI 77742 (Manganese Violet)
    • CI 77891 (Titanium Dioxide)
"Радостта от живота" е мотото на френската козметична марка "Bourjois", която винаги е в крак с времето и радва своите клиенти с иновации в областта на красотата, цвета и съвременните тенденции. Динамиката, креативността и яркостта са заложени в основата на нейната концепция. Компанията е производител на козметични продукти и декоративна козметика, която в продължение на повече от 150 години функционира активно на козметичният пазар. Тя разполага с две собствени лаборатории - козметична и парфюмерийна, като всички продукти на марката се произвеждат единствено във Франция. Там се провеждат и всичките лабораторни изследвания и тестове на компанията. Продуктите на марката се характеризират с високо качество, оригиналност, иновативност, лекота на употреба и достъпни цени. Козметиката на "Bourjois" е адресирана към жените, за които красотата е синоним на свобода, стил и чувственост.
Как започва всичко?
Историята на "Bourjois" започва през далечната 1863 година, когато актьорът Жозеф-Албер Понсен започва да създава театрален грим. Именно тогава се появява първият в историята на козметиката сух руж (до този момент е имало само маслени). Той е поместен в малка кутийка "Bourjois", която се превръща в символ на марката, запазил своята актуалност и до днес. С появата на тази кръгла кутийка се слага началото на нова ера в козметичната индустрия, а именно макияжът започва да минава през дерматологичен контрол и за първи път се появяват различни нюанси, вариращи от червено и керемидено, до розово и оранжево. Този руж придобива голяма популярност първоначално в театралните среди, след което и в цяла Франция. Година по-късно Понсен започва да доставя своят сух руж на всички императорски театри във Франция. През 1868 година той предава малкия си бизнес на своя амбициозен приятел Александър-Наполеон Буржоа (оттам идва и името на компанията), който прави продуктите разпознаваеми в цял свят и развива марката на международно ниво. Освен легендарния руж, компанията започва да произвежда и множество други козметични продукти, като червила, гланцове за устни, сенки, спирали, пудри, лакове за нокти, сапуни и др. Още в онези години всеки продукт на компанията разполага с оригинално име и привличаща вниманието оригинална опаковка. Още тогава Александър-Наполеон е наясно, че козметиката с марка "Bourjois" трябва непрекъснато да се развива и усъвършенства, за да може винаги да предложи на клиентите си нещо ново и различно. При създаването на своите козметични продукти той започва да добавя лек цветен аромат. Компанията разполага с богат и разнообразен асортимент от продукти, а цветовата гама на марката предизвиква истински фурор за своето време сред представителките на нежния пол. По това време (XIX век) нито един производител на козметични продукти не е в състояние да предложи на купувачите си толкова разнообразна и хармонична козметична палитра, като тази на "Bourjois"! Постепенно компанията се превръща в общопризната международна марка, предлагаща средства за ежедневен грим.

През 1879 година на булевард "Сен-Мартен" в Париж отваря врати и първият бутик "Bourjois", след което марката придобива масово разпространение, а парижанките се редят на опашка, за да се сдобият с невероятните продукти, които марката предлага. Същата година компанията представя новия си продукт - оризовата пудра "Java", която придава гладкост и сияние на кожата. Тя се превръща в истински бестселър и през 1892 година е отличена с награда на международното изложение за козметични продукти. Само за 1897 година са продадени 2 милиона кутийки от популярния продукт. През 1890 компанията представя първия си козметичен комплект - "L'ami Des Dames", който включва пудра за лице, червило, четка и молив за очи и вежди. През 1924 година "Bourjois" представя първия си аромат - "Mon Parfum", а четири години по-късно се появява и новият парфюм "Soir De Paris", който е създаден от известния парфюмер Ernest Beaux. Пикантният с цветни нотки кехлибарен аромат е поместен в изискана бутилка в тъмносин цвят. Първоначално той започва да се продава само в САЩ под името "Evening in Paris", скоро след което се превръща в един от най-популярните парфюми в света. През 1927 година в пресата се появява първата реклама на "Bourjois". Всички рекламни кампании на компанията представят съвременната прогресивна жена, гримът за която се явява едно удоволствие и начин на изразяване. Някои от рекламите на марката носят социално-политически смисъл. Пример за това е рекламната кампания от 1936 година, която предизвиква бурни реакции във френския парламент. В нея е изобразена жена с модерна къса прическа, придружена с лозунга "Жената ще гласува!". По времето когато рекламната кампания се появява жените не са имали право да гласуват в президентските и парламентарни избори.
"Bourjois" днес
За "Bourjois" са важни желанията и чувствата на жената и тя винаги се стреми да ги отразява максимално добре. Към днешна дата палитрата от козметични продукти на компанията включва почти 400 цвята, зад разработката на които се грижи екип от професионални специалисти. Новите си продукти тя лансира шест пъти в годината, освен това редовно модернизира и обновява дизайна на опаковките си. "Bourjois" редовно пуска на пазара и сезонни колекции в актуалните цветове и текстури за сезона. Всяка година компанията предлага лимитирани колекции от своите малки кръгли кутийки, който са емблематични за марката. През 2013 година "Bourjois" празнува своя 150-годишен юбилей.
Начин на употреба
  • Започнете да нанасяте очната линия от вътрешния ъгъл на окото към външния.
  • С едната ръка изпънете леко клепача, за да Ви е по-удобно да направите прецизна линия.
  • Нанасяйте очната линия възможно най-близо до миглите.
  • Ако искате драматичен ефект, в края удебелете и изтеглете линията настрани.
  • Изчакайте да изсъхне очната линия преди да отворите очи.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените очната линия "Bourjois Liner Pinceau Liquid Eyeliner", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази очна линия, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват очната линия, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази очна линия, купуват също
L'Oreal Lip Liner Couture by Color Riche - Молив за устни - очна линия
L'Oreal Lip Liner Couture by Color Riche
Молив за устни

Loreal Paris
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.49 лв.
L'Oreal Color Riche Rouge - Дълготрайно червило в ярки цветове от серията "Color Riche" - очна линия
L'Oreal Color Riche Rouge
Дълготрайно червило в ярки цветове от серията "Color Riche"

Loreal Paris
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.59 лв.
Bourjois Rouge Edition Velvet - Дълготрайно течно червило за устни с матов ефект - очна линия
Bourjois Rouge Edition Velvet
Дълготрайно течно червило за устни с матов ефект

Bourjois
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  21.49 лв.

Bourjois Liner Pinceau Liquid Eyeliner


Дълготрайна течна очна линия

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена за нюанс на спиралата - 32 Noir Beaux-Arts:  19.69 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена извън гр. София кликни тук.
Продукт#177565
ВидОчна линия
НаличностДа, на склад при доставчик - време за доставка 7 дни
Физически е наличен при доставчик на store.bg. Времето за обработка на заявките е 7 - работни дни.
Годност след отваряне6 месеца
МаркаBourjois
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com
Категории
Разфасовка2.5 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Тегло0.020 kg
Още снимки на тази очна линия
Апликатор на очната линия
Цветове
35 Ultra Black
Описание
Перфектно очертаният поглед помага да изразите Вашата индивидуалност. С подходящата очна линия, очите Ви ще бъдат подчертани и съблазнителни. "Liner Pinceau" от "Bourjois" създава съвършено контуриран поглед. Дълготрайният и интензивен цвят се дължи на високо пигментираната формула. Течната консистенция осигурява плътно покритие и дълбок черен цвят, който не избледнява до 16 часа*. Очната линия е с гъвкав апликатор, който следва линията на клепача и осигурява прецизност по време на нанасянето. Благодарение на него, с лекота ще създадете своята съвършена тънка или дебела линия.

* Резултатът е постигнат при 68% от 21 жени, подложени на офталмологични тестове.
Състав
  • Aqua (Water)
  • Propylene Glycol
  • Styrene / Acrylates / Ammonium Methacrylate Copolymer
  • Kaolin
  • Magnesium Aluminum Silicate
  • Cera Alba (Beeswax)
  • Polysorbate 20
  • Cetyl Phosphate
  • Phenoxyethanol
  • PEG-6 Stearate
  • Shellac
  • Butylene Glycol
  • Simethicone
  • Triethanolamine
  • Cellulose Gum
  • PEG-32 Stearate
  • Methylparaben
  • PEG-32;PEG-6
  • Propylparaben
  • Sodium Lauryl Sulfate
  • Tetrasodium EDTA
  • Tocopheryl Acetate
  • Citric Acid
  • Tocopherol
  • Lecithin
  • Ascorbyl Palmitate
  • Glyceryl Stearate
  • Glyceryl Oleate
  • May Contain:
    • CI 75470 (Carmine)
    • CI (Aluminum Powder)
    • CI 77007 (Ultramarines)
    • CI 77019 (Mica)
    • CI 77163 (Bismuth Oxychloride)
    • CI 77288 (Chromium Oxide Greens)
    • CI 77289 (Chromium Hydroxide Green)
    • CI 77491
    • CI 77492
    • CI 77499 (Iron Oxides)
    • CI 77510 (Ferric Ferrocyanide)
    • CI 77510 (Ferric Ammonium Ferrocyanide)
    • CI 77742 (Manganese Violet)
    • CI 77891 (Titanium Dioxide)
За Bourjois
"Радостта от живота" е мотото на френската козметична марка "Bourjois", която винаги е в крак с времето и радва своите клиенти с иновации в областта на красотата, цвета и съвременните тенденции. Динамиката, креативността и яркостта са заложени в основата на нейната концепция. Компанията е производител на козметични продукти и декоративна козметика, която в продължение на повече от 150 години функционира активно на козметичният пазар. Тя разполага с две собствени лаборатории - козметична и парфюмерийна, като всички продукти на марката се произвеждат единствено във Франция. Там се провеждат и всичките лабораторни изследвания и тестове на компанията. Продуктите на марката се характеризират с високо качество, оригиналност, иновативност, лекота на употреба и достъпни цени. Козметиката на "Bourjois" е адресирана към жените, за които красотата е синоним на свобода, стил и чувственост.
Как започва всичко?
Историята на "Bourjois" започва през далечната 1863 година, когато актьорът Жозеф-Албер Понсен започва да създава театрален грим. Именно тогава се появява първият в историята на козметиката сух руж (до този момент е имало само маслени). Той е поместен в малка кутийка "Bourjois", която се превръща в символ на марката, запазил своята актуалност и до днес. С появата на тази кръгла кутийка се слага началото на нова ера в козметичната индустрия, а именно макияжът започва да минава през дерматологичен контрол и за първи път се появяват различни нюанси, вариращи от червено и керемидено, до розово и оранжево. Този руж придобива голяма популярност първоначално в театралните среди, след което и в цяла Франция. Година по-късно Понсен започва да доставя своят сух руж на всички императорски театри във Франция. През 1868 година той предава малкия си бизнес на своя амбициозен приятел Александър-Наполеон Буржоа (оттам идва и името на компанията), който прави продуктите разпознаваеми в цял свят и развива марката на международно ниво. Освен легендарния руж, компанията започва да произвежда и множество други козметични продукти, като червила, гланцове за устни, сенки, спирали, пудри, лакове за нокти, сапуни и др. Още в онези години всеки продукт на компанията разполага с оригинално име и привличаща вниманието оригинална опаковка. Още тогава Александър-Наполеон е наясно, че козметиката с марка "Bourjois" трябва непрекъснато да се развива и усъвършенства, за да може винаги да предложи на клиентите си нещо ново и различно. При създаването на своите козметични продукти той започва да добавя лек цветен аромат. Компанията разполага с богат и разнообразен асортимент от продукти, а цветовата гама на марката предизвиква истински фурор за своето време сред представителките на нежния пол. По това време (XIX век) нито един производител на козметични продукти не е в състояние да предложи на купувачите си толкова разнообразна и хармонична козметична палитра, като тази на "Bourjois"! Постепенно компанията се превръща в общопризната международна марка, предлагаща средства за ежедневен грим.

През 1879 година на булевард "Сен-Мартен" в Париж отваря врати и първият бутик "Bourjois", след което марката придобива масово разпространение, а парижанките се редят на опашка, за да се сдобият с невероятните продукти, които марката предлага. Същата година компанията представя новия си продукт - оризовата пудра "Java", която придава гладкост и сияние на кожата. Тя се превръща в истински бестселър и през 1892 година е отличена с награда на международното изложение за козметични продукти. Само за 1897 година са продадени 2 милиона кутийки от популярния продукт. През 1890 компанията представя първия си козметичен комплект - "L'ami Des Dames", който включва пудра за лице, червило, четка и молив за очи и вежди. През 1924 година "Bourjois" представя първия си аромат - "Mon Parfum", а четири години по-късно се появява и новият парфюм "Soir De Paris", който е създаден от известния парфюмер Ernest Beaux. Пикантният с цветни нотки кехлибарен аромат е поместен в изискана бутилка в тъмносин цвят. Първоначално той започва да се продава само в САЩ под името "Evening in Paris", скоро след което се превръща в един от най-популярните парфюми в света. През 1927 година в пресата се появява първата реклама на "Bourjois". Всички рекламни кампании на компанията представят съвременната прогресивна жена, гримът за която се явява едно удоволствие и начин на изразяване. Някои от рекламите на марката носят социално-политически смисъл. Пример за това е рекламната кампания от 1936 година, която предизвиква бурни реакции във френския парламент. В нея е изобразена жена с модерна къса прическа, придружена с лозунга "Жената ще гласува!". По времето когато рекламната кампания се появява жените не са имали право да гласуват в президентските и парламентарни избори.
"Bourjois" днес
За "Bourjois" са важни желанията и чувствата на жената и тя винаги се стреми да ги отразява максимално добре. Към днешна дата палитрата от козметични продукти на компанията включва почти 400 цвята, зад разработката на които се грижи екип от професионални специалисти. Новите си продукти тя лансира шест пъти в годината, освен това редовно модернизира и обновява дизайна на опаковките си. "Bourjois" редовно пуска на пазара и сезонни колекции в актуалните цветове и текстури за сезона. Всяка година компанията предлага лимитирани колекции от своите малки кръгли кутийки, който са емблематични за марката. През 2013 година "Bourjois" празнува своя 150-годишен юбилей.
Начин на употреба
  • Започнете да нанасяте очната линия от вътрешния ъгъл на окото към външния.
  • С едната ръка изпънете леко клепача, за да Ви е по-удобно да направите прецизна линия.
  • Нанасяйте очната линия възможно най-близо до миглите.
  • Ако искате драматичен ефект, в края удебелете и изтеглете линията настрани.
  • Изчакайте да изсъхне очната линия преди да отворите очи.
Други интересни предложения
Назад към "Очна линия"
Избери сред разнообразие от спирали на страхотни цени.
Купи поне 2 продукта Fa от и може да спечелиш самонадуваем дюшек.
Купи продукт Schwarzkopf и се включи в томболата.
Козметика за коса
Коректор за прикриване на несъвършенства
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги