store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грим и спирали за очи    Спирали    Bourjois Volume Glamour Ultra Black Mascara - Дъл...
Начало   Козметика    ...    Спирали  
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Bourjois Volume Glamour Ultra Black Mascara


Дълготрайна спирала за обемни мигли

Цена:  17.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена извън гр. София кликни тук.
Продукт#177504
ВидСпирала
НаличностДа, на склад при доставчик - време за доставка 7 дни
Физически е наличен при доставчик на store.bg. Времето за обработка на заявките е 7 - работни дни.
МаркаBourjois
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com
EAN3052503806105
Категории
Разфасовка12 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката1.90 / 12.50 / 2.50 cm
Тегло0.024 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Bourjois
Завладяващ поглед, подчертан в наситено черно!
Да, спиралата "Volume Glamour Ultra Black" на "Bourjois" осигурява очарователни резултати. Тя придава плътност и обем на миглите, благодарение на вложения естествен восък. Формулата съдържа черни минерални пигменти, които обгръщат косъмчетата с интензивен цвят и придават драматичност на погледа. Текстурата е дълготрайна и поддържа ефектния обем на миглите през целия ден. Дизайнът на четката осигурява прецизно нанасяне, без образуване на бучки или слепване на косъмчетата. Спиралата е идеална за дневен или вечерен грим, за да събирате погледите върху себе си.
  • Aqua (Water)
  • Paraffin
  • Cyclopentasiloxane
  • Cera Alba (Beeswax)
  • Palmitic Acid
  • Stearic Acid
  • Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax
  • Acacia Senegal Gum
  • Triethanolamine
  • Acrylates Copolymer
  • Isododecane
  • Dimethiconol
  • Phenoxyethanol
  • Hydroxyethylcellulose
  • Oryza Sativa (Rice) Bran Wax
  • Aminomethyl Propanediol
  • Panthenol
  • Methylparaben
  • Propylparaben
  • Tocopheryl Acetate
  • Sodium Acetate
  • Simethicone
  • Isopropyl Alcohol
  • Cellulose
  • Polysorbate 65
  • Pantolactone
  • Sorbic Acid
  • Benzoic Acid
  • Butylparaben
  • Ethylparaben
  • Isobutylparaben
  • Sulfuric Acid
  • May Contain:
    • CI 75470 (Carmine)
    • CI 77007 (Ultramarines)
    • CI 77019 (Mica)
    • CI 77163 (Bismuth Oxychloride)
    • CI 77288 (Chromium Oxide Greens)
    • CI 77289 (Chromium Hydroxide Green)
    • CI 77491
    • CI 77492
    • CI 77499 (Iron Oxides)
    • CI 77510 (Ferric Ferrocyanide)
    • CI 77742 (Manganese Violet)
    • CI 77891 (Titanium Dioxide)
"Радостта от живота" е мотото на френската козметична марка "Bourjois", която винаги е в крак с времето и радва своите клиенти с иновации в областта на красотата, цвета и съвременните тенденции. Динамиката, креативността и яркостта са заложени в основата на нейната концепция. Компанията е производител на козметични продукти и декоративна козметика, която в продължение на повече от 150 години функционира активно на козметичният пазар. Тя разполага с две собствени лаборатории - козметична и парфюмерийна, като всички продукти на марката се произвеждат единствено във Франция. Там се провеждат и всичките лабораторни изследвания и тестове на компанията. Продуктите на марката се характеризират с високо качество, оригиналност, иновативност, лекота на употреба и достъпни цени. Козметиката на "Bourjois" е адресирана към жените, за които красотата е синоним на свобода, стил и чувственост.
Как започва всичко?
Историята на "Bourjois" започва през далечната 1863 година, когато актьорът Жозеф-Албер Понсен започва да създава театрален грим. Именно тогава се появява първият в историята на козметиката сух руж (до този момент е имало само маслени). Той е поместен в малка кутийка "Bourjois", която се превръща в символ на марката, запазил своята актуалност и до днес. С появата на тази кръгла кутийка се слага началото на нова ера в козметичната индустрия, а именно макияжът започва да минава през дерматологичен контрол и за първи път се появяват различни нюанси, вариращи от червено и керемидено, до розово и оранжево. Този руж придобива голяма популярност първоначално в театралните среди, след което и в цяла Франция. Година по-късно Понсен започва да доставя своят сух руж на всички императорски театри във Франция. През 1868 година той предава малкия си бизнес на своя амбициозен приятел Александър-Наполеон Буржоа (оттам идва и името на компанията), който прави продуктите разпознаваеми в цял свят и развива марката на международно ниво. Освен легендарния руж, компанията започва да произвежда и множество други козметични продукти, като червила, гланцове за устни, сенки, спирали, пудри, лакове за нокти, сапуни и др. Още в онези години всеки продукт на компанията разполага с оригинално име и привличаща вниманието оригинална опаковка. Още тогава Александър-Наполеон е наясно, че козметиката с марка "Bourjois" трябва непрекъснато да се развива и усъвършенства, за да може винаги да предложи на клиентите си нещо ново и различно. При създаването на своите козметични продукти той започва да добавя лек цветен аромат. Компанията разполага с богат и разнообразен асортимент от продукти, а цветовата гама на марката предизвиква истински фурор за своето време сред представителките на нежния пол. По това време (XIX век) нито един производител на козметични продукти не е в състояние да предложи на купувачите си толкова разнообразна и хармонична козметична палитра, като тази на "Bourjois"! Постепенно компанията се превръща в общопризната международна марка, предлагаща средства за ежедневен грим.

През 1879 година на булевард "Сен-Мартен" в Париж отваря врати и първият бутик "Bourjois", след което марката придобива масово разпространение, а парижанките се редят на опашка, за да се сдобият с невероятните продукти, които марката предлага. Същата година компанията представя новия си продукт - оризовата пудра "Java", която придава гладкост и сияние на кожата. Тя се превръща в истински бестселър и през 1892 година е отличена с награда на международното изложение за козметични продукти. Само за 1897 година са продадени 2 милиона кутийки от популярния продукт. През 1890 компанията представя първия си козметичен комплект - "L'ami Des Dames", който включва пудра за лице, червило, четка и молив за очи и вежди. През 1924 година "Bourjois" представя първия си аромат - "Mon Parfum", а четири години по-късно се появява и новият парфюм "Soir De Paris", който е създаден от известния парфюмер Ernest Beaux. Пикантният с цветни нотки кехлибарен аромат е поместен в изискана бутилка в тъмносин цвят. Първоначално той започва да се продава само в САЩ под името "Evening in Paris", скоро след което се превръща в един от най-популярните парфюми в света. През 1927 година в пресата се появява първата реклама на "Bourjois". Всички рекламни кампании на компанията представят съвременната прогресивна жена, гримът за която се явява едно удоволствие и начин на изразяване. Някои от рекламите на марката носят социално-политически смисъл. Пример за това е рекламната кампания от 1936 година, която предизвиква бурни реакции във френския парламент. В нея е изобразена жена с модерна къса прическа, придружена с лозунга "Жената ще гласува!". По времето когато рекламната кампания се появява жените не са имали право да гласуват в президентските и парламентарни избори.
"Bourjois" днес
За "Bourjois" са важни желанията и чувствата на жената и тя винаги се стреми да ги отразява максимално добре. Към днешна дата палитрата от козметични продукти на компанията включва почти 400 цвята, зад разработката на които се грижи екип от професионални специалисти. Новите си продукти тя лансира шест пъти в годината, освен това редовно модернизира и обновява дизайна на опаковките си. "Bourjois" редовно пуска на пазара и сезонни колекции в актуалните цветове и текстури за сезона. Всяка година компанията предлага лимитирани колекции от своите малки кръгли кутийки, който са емблематични за марката. През 2013 година "Bourjois" празнува своя 150-годишен юбилей.
Начин на употреба
  • Когато поставяте спиралата, започнете от горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Нанесете от спиралата, като започнете от основата, максимално близо до корените и движите четката от корена към върха на миглите.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния към външния ъгъл на окото.
  • Затворете окото и извийте връхчетата на миглите нагоре.
  • След това може да погледнете нагоре и да сложите спирала върху долните мигли.
  • Наблегнете в двата края.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените спиралата "Bourjois Volume Glamour Ultra Black Mascara", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази спирала, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват спиралата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази спирала, купуват също
Revlon ColorSilk Beautiful Color - Безамонячна трайна боя за коса - спирала
Revlon ColorSilk Beautiful Color
Безамонячна трайна боя за коса

Revlon
16 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.39 лв.
Golden Rose Classic Lipstick - Дълготрайно червило - спирала
Golden Rose Classic Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
47 варианта за избор на номер на червилото:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.00 лв.
Canni Gel Color System UV & LED - Гел лак за нокти - спирала
Canni Gel Color System UV & LED
Гел лак за нокти

Canni
250 варианта за избор на цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.00 лв.
Canni Rubber System Camouflage Base - Цветна база за гел лак - спирала
Canni Rubber System Camouflage Base
Цветна база за гел лак

Canni
Избор за цвят на базата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.00 лв.
Golden Rose Lipliner - Молив за устни - спирала
Golden Rose Lipliner
Молив за устни

Golden Rose
22 варианта за избор на номер на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.30 лв.
Bourjois Rouge Velvet The Lipstick - Червило с матов ефект - спирала
Bourjois Rouge Velvet The Lipstick
Червило с матов ефект

Bourjois
22 варианта за избор на нюанс на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.49 лв.
Head & Shoulders Soothing Care - Успокояващ шампоан против пърхот с екстракт от евкалипт - спирала
Head & Shoulders Soothing Care
Успокояващ шампоан против пърхот с екстракт от евкалипт

Head & Shoulders
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.70 лв.
Четка за сенки за очи - IsaDora Eyeshadow Blender Brush - спирала
Четка за сенки за очи - IsaDora Eyeshadow Blender Brush
IsaDora
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  17.90 лв.
Bourjois 123 Perfect Foundation - SPF 10 - Дълготраен фон дьо тен за безупречен вид - спирала
Bourjois 123 Perfect Foundation - SPF 10
Дълготраен фон дьо тен за безупречен вид

Bourjois
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Цена:  24.99 лв.
Извивачка за мигли - спирала
Извивачка за мигли
Barbara Hofmann
Избор за цвят:
Цена:  9.20 лв.

Bourjois Volume Glamour Ultra Black Mascara


Дълготрайна спирала за обемни мигли

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  17.99 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена извън гр. София кликни тук.
Продукт#177504
ВидСпирала
НаличностДа, на склад при доставчик - време за доставка 7 дни
Физически е наличен при доставчик на store.bg. Времето за обработка на заявките е 7 - работни дни.
МаркаBourjois
Официален сайт на Bourjoiswww.bourjois.com
EAN3052503806105
Категории
Разфасовка12 ml
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката1.90 / 12.50 / 2.50 cm
Тегло0.024 kg
Описание
Завладяващ поглед, подчертан в наситено черно!
Да, спиралата "Volume Glamour Ultra Black" на "Bourjois" осигурява очарователни резултати. Тя придава плътност и обем на миглите, благодарение на вложения естествен восък. Формулата съдържа черни минерални пигменти, които обгръщат косъмчетата с интензивен цвят и придават драматичност на погледа. Текстурата е дълготрайна и поддържа ефектния обем на миглите през целия ден. Дизайнът на четката осигурява прецизно нанасяне, без образуване на бучки или слепване на косъмчетата. Спиралата е идеална за дневен или вечерен грим, за да събирате погледите върху себе си.
Състав
  • Aqua (Water)
  • Paraffin
  • Cyclopentasiloxane
  • Cera Alba (Beeswax)
  • Palmitic Acid
  • Stearic Acid
  • Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax
  • Acacia Senegal Gum
  • Triethanolamine
  • Acrylates Copolymer
  • Isododecane
  • Dimethiconol
  • Phenoxyethanol
  • Hydroxyethylcellulose
  • Oryza Sativa (Rice) Bran Wax
  • Aminomethyl Propanediol
  • Panthenol
  • Methylparaben
  • Propylparaben
  • Tocopheryl Acetate
  • Sodium Acetate
  • Simethicone
  • Isopropyl Alcohol
  • Cellulose
  • Polysorbate 65
  • Pantolactone
  • Sorbic Acid
  • Benzoic Acid
  • Butylparaben
  • Ethylparaben
  • Isobutylparaben
  • Sulfuric Acid
  • May Contain:
    • CI 75470 (Carmine)
    • CI 77007 (Ultramarines)
    • CI 77019 (Mica)
    • CI 77163 (Bismuth Oxychloride)
    • CI 77288 (Chromium Oxide Greens)
    • CI 77289 (Chromium Hydroxide Green)
    • CI 77491
    • CI 77492
    • CI 77499 (Iron Oxides)
    • CI 77510 (Ferric Ferrocyanide)
    • CI 77742 (Manganese Violet)
    • CI 77891 (Titanium Dioxide)
За Bourjois
"Радостта от живота" е мотото на френската козметична марка "Bourjois", която винаги е в крак с времето и радва своите клиенти с иновации в областта на красотата, цвета и съвременните тенденции. Динамиката, креативността и яркостта са заложени в основата на нейната концепция. Компанията е производител на козметични продукти и декоративна козметика, която в продължение на повече от 150 години функционира активно на козметичният пазар. Тя разполага с две собствени лаборатории - козметична и парфюмерийна, като всички продукти на марката се произвеждат единствено във Франция. Там се провеждат и всичките лабораторни изследвания и тестове на компанията. Продуктите на марката се характеризират с високо качество, оригиналност, иновативност, лекота на употреба и достъпни цени. Козметиката на "Bourjois" е адресирана към жените, за които красотата е синоним на свобода, стил и чувственост.
Как започва всичко?
Историята на "Bourjois" започва през далечната 1863 година, когато актьорът Жозеф-Албер Понсен започва да създава театрален грим. Именно тогава се появява първият в историята на козметиката сух руж (до този момент е имало само маслени). Той е поместен в малка кутийка "Bourjois", която се превръща в символ на марката, запазил своята актуалност и до днес. С появата на тази кръгла кутийка се слага началото на нова ера в козметичната индустрия, а именно макияжът започва да минава през дерматологичен контрол и за първи път се появяват различни нюанси, вариращи от червено и керемидено, до розово и оранжево. Този руж придобива голяма популярност първоначално в театралните среди, след което и в цяла Франция. Година по-късно Понсен започва да доставя своят сух руж на всички императорски театри във Франция. През 1868 година той предава малкия си бизнес на своя амбициозен приятел Александър-Наполеон Буржоа (оттам идва и името на компанията), който прави продуктите разпознаваеми в цял свят и развива марката на международно ниво. Освен легендарния руж, компанията започва да произвежда и множество други козметични продукти, като червила, гланцове за устни, сенки, спирали, пудри, лакове за нокти, сапуни и др. Още в онези години всеки продукт на компанията разполага с оригинално име и привличаща вниманието оригинална опаковка. Още тогава Александър-Наполеон е наясно, че козметиката с марка "Bourjois" трябва непрекъснато да се развива и усъвършенства, за да може винаги да предложи на клиентите си нещо ново и различно. При създаването на своите козметични продукти той започва да добавя лек цветен аромат. Компанията разполага с богат и разнообразен асортимент от продукти, а цветовата гама на марката предизвиква истински фурор за своето време сред представителките на нежния пол. По това време (XIX век) нито един производител на козметични продукти не е в състояние да предложи на купувачите си толкова разнообразна и хармонична козметична палитра, като тази на "Bourjois"! Постепенно компанията се превръща в общопризната международна марка, предлагаща средства за ежедневен грим.

През 1879 година на булевард "Сен-Мартен" в Париж отваря врати и първият бутик "Bourjois", след което марката придобива масово разпространение, а парижанките се редят на опашка, за да се сдобият с невероятните продукти, които марката предлага. Същата година компанията представя новия си продукт - оризовата пудра "Java", която придава гладкост и сияние на кожата. Тя се превръща в истински бестселър и през 1892 година е отличена с награда на международното изложение за козметични продукти. Само за 1897 година са продадени 2 милиона кутийки от популярния продукт. През 1890 компанията представя първия си козметичен комплект - "L'ami Des Dames", който включва пудра за лице, червило, четка и молив за очи и вежди. През 1924 година "Bourjois" представя първия си аромат - "Mon Parfum", а четири години по-късно се появява и новият парфюм "Soir De Paris", който е създаден от известния парфюмер Ernest Beaux. Пикантният с цветни нотки кехлибарен аромат е поместен в изискана бутилка в тъмносин цвят. Първоначално той започва да се продава само в САЩ под името "Evening in Paris", скоро след което се превръща в един от най-популярните парфюми в света. През 1927 година в пресата се появява първата реклама на "Bourjois". Всички рекламни кампании на компанията представят съвременната прогресивна жена, гримът за която се явява едно удоволствие и начин на изразяване. Някои от рекламите на марката носят социално-политически смисъл. Пример за това е рекламната кампания от 1936 година, която предизвиква бурни реакции във френския парламент. В нея е изобразена жена с модерна къса прическа, придружена с лозунга "Жената ще гласува!". По времето когато рекламната кампания се появява жените не са имали право да гласуват в президентските и парламентарни избори.
"Bourjois" днес
За "Bourjois" са важни желанията и чувствата на жената и тя винаги се стреми да ги отразява максимално добре. Към днешна дата палитрата от козметични продукти на компанията включва почти 400 цвята, зад разработката на които се грижи екип от професионални специалисти. Новите си продукти тя лансира шест пъти в годината, освен това редовно модернизира и обновява дизайна на опаковките си. "Bourjois" редовно пуска на пазара и сезонни колекции в актуалните цветове и текстури за сезона. Всяка година компанията предлага лимитирани колекции от своите малки кръгли кутийки, който са емблематични за марката. През 2013 година "Bourjois" празнува своя 150-годишен юбилей.
Начин на употреба
  • Когато поставяте спиралата, започнете от горните мигли, като повдигнете брадичката и насочите поглед надолу.
  • Нанесете от спиралата, като започнете от основата, максимално близо до корените и движите четката от корена към върха на миглите.
  • Започвайте нанасянето от вътрешния към външния ъгъл на окото.
  • Затворете окото и извийте връхчетата на миглите нагоре.
  • След това може да погледнете нагоре и да сложите спирала върху долните мигли.
  • Наблегнете в двата края.
Други интересни предложения
Bourjois Volume Glamour Mascara
Дълготрайна спирала за обемни мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  17.99 лв.
Bourjois Eye Catching Mascara
Спирала за обемни мигли
Цена:  21.99 лв.
Bourjois Volume Glamour Push Up Black Serum Mascara
Спирала за обемни и извити мигли
Цена:  20.69 лв.
Bourjois Volume Glamour Push Up Waterproof Mascara
Водоустойчива спирала за обемни мигли
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  20.69 лв.
Bourjois Volume Reveal Mascara
Спирала за обемни мигли с огледалце
Цена:  24.69 лв.
Bourjois Volume Reveal Adjustable Mascara
Спирала за обемни мигли с огледалце
Цена:  24.69 лв.
Bourjois Volume Reveal Waterproof Mascara
Водоустойчива спирала за обемни мигли с огледалце
Цена:  24.69 лв.
Bourjois Volume Glamour Ultra Curl Mascara
Дълготрайна спирала за обемни и извити мигли
Цена:  17.99 лв.
Bourjois Volume Glamour Push Up Mascara
Спирала за обемни мигли
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  20.69 лв.
Bourjois Twist Up The Volume Mascara
Спирала за обемни и дълги мигли
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.99 лв.
Назад към "Спирали за мигли"
Козметика за коса
Хидратиращ гел за лице за нормална и комбинирана кожа
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги