store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Petrole Hahn  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Petrole Hahn    Petrole Hahn Dencite Volume et Matiere Shampoo - Шампоан за обемна и ...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Petrole Hahn Dencite Volume et Matiere Shampoo


Шампоан за обемна и плътна коса за мъже
Цена:  6.80 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този шампоан може да бъде доставен в дните:
Понеделник 22-04-2019 г. или
Вторник 23-04-2019 г.
Този шампоан може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#172691
ВидШампоан
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Petrole Hahnwww.petrole-hahn.com
EAN3140100325713
Категории
За тип косаЗа всеки тип
Разфасовка250 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката8.00 / 18.50 / 3.20 cm
Тегло0.290 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Petrole Hahn
Изтъняването и оредяването на косата при мъжете е неприятно, а понякога действа и отрицателно на самочувствието. За да разрешат този проблем, специалистите от "Pétrol Hahn" създават шампоан за увеличаване на обема и плътността на косата. Той помага на мъжете да се преборят с рядката и склонна към изтъняване коса. Патентованата му формула е с активен комплекс Densyl 3D, чиято ефективност е научно доказана*. Специалният комплекс уплътнява текстурата на косъма, като го удебелява и видимо увеличава диаметъра му. В състава е вложен екстракт от бамбук, който подсилва косата и ѝ придава еластичност.
Шампоанът е с неустоим мъжествен аромат и е подходящ за ежедневна употреба. Още след първото измиване се очаква косата да придобие по-голяма плътност още от корените и да увеличи своя обем.

* Проведен тест сред 30 души, които ползват продукта в домашни условия в продължение на 4 седмици.
  • Laureth-4
  • Sodium Chloride
  • VP / VA Copolymer
  • Parfum (Fragrance)
  • Polyquaternium-10
  • Propylene Glycol
  • DMDM Hydrantoin
  • Panthenol
  • Linalool
  • Bambusa Vulgaris (Bambo) Shoot Extract
  • Limonene
  • Sorbitol
  • Sodium Acetate
  • Citronellol
  • Isopropyl Alcohol
  • Citral
  • Triethanolamine
  • Citric Acid
"Експертна грижа за косата на мъжете" е мотото, с което френската марка "Petrole Hahn" създава всички свои продукти от дълги години насам. С течение на времето броят на мъжете по света, които се доверяват на формулите в каталога, се увеличава. Освен това, поредица от спортисти стават рекламни лица и посланици на марката. След 2000 г., например, част от партньорствата са тези със световния и европейски шампион по футбол Бишенте Лизаразу, също с Робер Пирес или един от популярните играчи на националния отбор по футбол на Франция, както и с Димитри Яшвили - член на френския ръгби отбор, който завърши на второ място в "Rugby World Cup Final" през 2011г. През годините обаче успешното развитие на марката не се ограничава дотук и продуктовата гама също расте. А резултатът днес е, че "Petrole Hahn" предлага комплексна грижа за косата на всеки мъж - от измиването с шампоан през третирането на конкретен проблем с лечебни формули до стилизирането и дори боядисването.

Естествено, минава време докато "Petrole Hahn" придобие облика на днешната специализирана марка. Но пък има стабилна основа. Нейният старт е поставен през 1885 г., когато фармацевтът Charles Hahn от Женева измисля лосион за възстановяване и разкрасяване на косата. Формулата бързо е забелязана заради една своя особеност: има аромат, който е резултат на смес от лимон, портокал и бергамот. През следващите години популярността на лосиона се предава от уста на уста. Е, очевидно достига впечатляващи размери, защото през 1896 г. фармацевтът и създател на формулата регистрира официално своята собствена марка - "Petrole Hahn". С течение на времето това име се вижда все по-често в различни дрогерии и дори става популярно сред професионалните стилисти. Освен това, от 1975 г. "Petrole Hahn" вече е марка, достъпна в хипермаркетите. А през следващите години развитието продължава на пълни обороти и марката постига успехи в чужбина.

Е, очевидно успехът на чужда територия също е бил впечатляващ. И това си проличава през 1998 г., когато "Eugene Perma" - френска компания и пионер в грижата за коса - става новият собственик на "Petrole Hahn". Дотогава производителят от Франция е известен с най-различни продукти за косата, сред които стилизиращите формули "Artiste" и тези за комплексна грижа "Cycle Vital". А когато "Petrole Hahn" се присъединява към "семейството", компанията си поставя целта да създаде първата изцяло мъжка марка в сегмента на грижата за косата. Скоро след това дебютира серия от шампоани, разработена за мъжете. Появяват се шампоан за нормална коса, а също и формула за мазна. Освен това, за много от специфичните проблеми при мъжете, също има решения: например, шампоан против косопад, дори такъв против пърхот за чувствителен скалп. Не след дълго каталогът успява да впечатли и с появата на боя за коса за мъже, разработена от френските специалисти.

Днес "Petrole Hahn" продължава да развиват каталога в синхрон с мотото "експертна грижа за косата на мъжете". От старта до днес обаче марката има една специална "рецепта", за да осигури грижата – част от основните съставки винаги са етерични масла, избрани според техните уникални свойства. Каталогът представя дори и продукти, в които е включена "частица" от първата формула за коса, с която се прочува марката: комбинацията на масла от портокал, лимон и бергамот.
Начин на употреба
  • Нанесете от шампоана на влажна коса.
  • Масажирайте скалпа и оставете продуктът да подейства 2 - 3 минути.
  • След това изплакнете косата.
  • В случай на контакт с очите изплакнете обилно с вода.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените шампоана "Petrole Hahn Dencite Volume et Matiere Shampoo", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този шампоан, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват шампоана, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Petrole Hahn Dencite Volume et Matiere Shampoo


Шампоан за обемна и плътна коса за мъже
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  6.80 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този шампоан може да бъде доставен в дните:
Понеделник 22-04-2019 г. или
Вторник 23-04-2019 г.
Този шампоан може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#172691
ВидШампоан
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Годност след отваряне1 година
Марка
Официален сайт на Petrole Hahnwww.petrole-hahn.com
EAN3140100325713
Категории
За тип косаЗа всеки тип
Разфасовка250 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката8.00 / 18.50 / 3.20 cm
Тегло0.290 kg
Описание
Изтъняването и оредяването на косата при мъжете е неприятно, а понякога действа и отрицателно на самочувствието. За да разрешат този проблем, специалистите от "Pétrol Hahn" създават шампоан за увеличаване на обема и плътността на косата. Той помага на мъжете да се преборят с рядката и склонна към изтъняване коса. Патентованата му формула е с активен комплекс Densyl 3D, чиято ефективност е научно доказана*. Специалният комплекс уплътнява текстурата на косъма, като го удебелява и видимо увеличава диаметъра му. В състава е вложен екстракт от бамбук, който подсилва косата и ѝ придава еластичност.
Шампоанът е с неустоим мъжествен аромат и е подходящ за ежедневна употреба. Още след първото измиване се очаква косата да придобие по-голяма плътност още от корените и да увеличи своя обем.

* Проведен тест сред 30 души, които ползват продукта в домашни условия в продължение на 4 седмици.
За Petrole Hahn
"Експертна грижа за косата на мъжете" е мотото, с което френската марка "Petrole Hahn" създава всички свои продукти от дълги години насам. С течение на времето броят на мъжете по света, които се доверяват на формулите в каталога, се увеличава. Освен това, поредица от спортисти стават рекламни лица и посланици на марката. След 2000 г., например, част от партньорствата са тези със световния и европейски шампион по футбол Бишенте Лизаразу, също с Робер Пирес или един от популярните играчи на националния отбор по футбол на Франция, както и с Димитри Яшвили - член на френския ръгби отбор, който завърши на второ място в "Rugby World Cup Final" през 2011г. През годините обаче успешното развитие на марката не се ограничава дотук и продуктовата гама също расте. А резултатът днес е, че "Petrole Hahn" предлага комплексна грижа за косата на всеки мъж - от измиването с шампоан през третирането на конкретен проблем с лечебни формули до стилизирането и дори боядисването.

Естествено, минава време докато "Petrole Hahn" придобие облика на днешната специализирана марка. Но пък има стабилна основа. Нейният старт е поставен през 1885 г., когато фармацевтът Charles Hahn от Женева измисля лосион за възстановяване и разкрасяване на косата. Формулата бързо е забелязана заради една своя особеност: има аромат, който е резултат на смес от лимон, портокал и бергамот. През следващите години популярността на лосиона се предава от уста на уста. Е, очевидно достига впечатляващи размери, защото през 1896 г. фармацевтът и създател на формулата регистрира официално своята собствена марка - "Petrole Hahn". С течение на времето това име се вижда все по-често в различни дрогерии и дори става популярно сред професионалните стилисти. Освен това, от 1975 г. "Petrole Hahn" вече е марка, достъпна в хипермаркетите. А през следващите години развитието продължава на пълни обороти и марката постига успехи в чужбина.

Е, очевидно успехът на чужда територия също е бил впечатляващ. И това си проличава през 1998 г., когато "Eugene Perma" - френска компания и пионер в грижата за коса - става новият собственик на "Petrole Hahn". Дотогава производителят от Франция е известен с най-различни продукти за косата, сред които стилизиращите формули "Artiste" и тези за комплексна грижа "Cycle Vital". А когато "Petrole Hahn" се присъединява към "семейството", компанията си поставя целта да създаде първата изцяло мъжка марка в сегмента на грижата за косата. Скоро след това дебютира серия от шампоани, разработена за мъжете. Появяват се шампоан за нормална коса, а също и формула за мазна. Освен това, за много от специфичните проблеми при мъжете, също има решения: например, шампоан против косопад, дори такъв против пърхот за чувствителен скалп. Не след дълго каталогът успява да впечатли и с появата на боя за коса за мъже, разработена от френските специалисти.

Днес "Petrole Hahn" продължава да развиват каталога в синхрон с мотото "експертна грижа за косата на мъжете". От старта до днес обаче марката има една специална "рецепта", за да осигури грижата – част от основните съставки винаги са етерични масла, избрани според техните уникални свойства. Каталогът представя дори и продукти, в които е включена "частица" от първата формула за коса, с която се прочува марката: комбинацията на масла от портокал, лимон и бергамот.
Начин на употреба
  • Нанесете от шампоана на влажна коса.
  • Масажирайте скалпа и оставете продуктът да подейства 2 - 3 минути.
  • След това изплакнете косата.
  • В случай на контакт с очите изплакнете обилно с вода.
Още козметика за коса с бамбук
Още козметика за тяло с бамбук
Още козметика за лице с бамбук
Други интересни предложения
Lavera Men Sensitiv Shower Gel 3 in 1
Витализиращ душ гел за лице, коса и тяло за мъже от серията "Men Sensitiv"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.40 лв.
Мъжки шампоан против пърхот за нормална коса
С етерични масла от лимон и бергамот
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.80 лв.
Мъжки шампоан за нормална коса
С провитамин B5 и цитрусови етерични масла
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.80 лв.
Мъжки шампоан против косопад и пърхот
С етерични масла от лимон, портокал и бергамот
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.80 лв.
Neobio Shampoo & Dushgel 2 in 1
Шампоан и душ гел 2 в 1 с маслина и бамбук
Цена:  8.90 лв.
Petrole Hahn Purity Shampoo
Мъжки шампоан за нормална към мазна коса
Цена:  9.00 лв.
Мъжки шампоан против пърхот за чувствителен скалп
С неутрално pH и екстракт от евкалипт
Цена:  6.80 лв.
Nivea Men Sensitive Shower Gel
Душ гел за мъже за чувствителна кожа от серията "Sensitive"
Цена:  5.29 лв.
Nivea Volume Care Shampoo
Шампоан за обем от серията "Volume Care"
Вземи сега с отстъпка -23%!
За повече подробности виж в продукта.
Цени от:  5.89 лв.
Logona Silk & Sleek Shampoo Bamboo
Шампоан за обем и блясък с бамбук
Цена:  17.99 лв.
Назад
Промоция Nacomi
Вземи избрана козметика с 10% отстъпка.
Спечели подарък от Kneipp
Купи продукт Kneipp и се включи в томбола за награда.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Elseve Color Vive Purple
Козметика за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви ...
Nivea Sleeping Mask
Нощни маски за лице
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво