store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Парфюми и дезодоранти    Парфюми    ...    Baldessarini Secret Mis...
Начало   Козметика    ...    ...    ...    ED...  
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Baldessarini Secret Mission EDT


Парфюм за мъже

Цена:  122.00 лв.
Безплатна доставка за гр. София.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този парфюм може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 27-02-2020 г. или
Петък 28-02-2020 г.
Продукт#170993
ВидПарфюм
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаBaldessarini
EAN4011700917013
Категории
Разфасовка50 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 12.00 / 4.50 cm
Тегло0.300 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Baldessarini
"Secret Mission" е първият парфюм, създаден след като ароматите "Baldessarini" станаха част от компанията "Mäurer & Wirtz". Неговата мисия със сигурност се увенчава с успех! През 2013 година той печели наградата "Prix de Beauté", в категорията "Мъжки парфюм". Церемонията се провежда ежегодно от списание "Cosmopolitan", на която квалифицирано жури от експерти отличава най-впечатляващите и новаторски парфюми и козметични продукти на годината.

По време на церемонията изпълнителният директор на "Mäurer & Wirtz" Томас Сийгер-Хелбах (Thomas Seeger-Helbach) отбеляза:
"С "Baldessarini Secret Mission" ние продължаваме по пътя на досегашното развитие на ароматите от марката, а именно уповавайки се на качество, елегантност и стил. Наградата е не само чудесно доказателство, че сме успели да осъществим тези цели, а също така и подчертава нашия опит в сферата на луксозната козметика. Изключително сме поласкани от факта, че жените също обожават този аромат."
При създаването на ароматния шедьовър "Secret Mission", парфюмерите от "Baldessarini" обединяват идеята за живот, изпълнен с опасности и тайни, със стремежа за преодоляване на възникналите пречки и твърдост при постигането на поставените цели. Главният герой на композицията е мъж със силен характер и индивидуален стил, който живее живота си на пълни обороти и е готов да посрещне всякакви предизвикателства. Той има своя собствена мисия и "Secret Mission" е негов верен спътник, неотменна част от неговото лично пътуване. Ароматът е мъжествен и придава на мъжа, който го носи загадъчност, мистериозност и харизма, които привличат и очароват всички, които той среща по пътя си.


Съставът на парфюма е изключително интересен, създаден съвместно с известната парфюмерийна къща IFF. Парфюмната композиция се разгръща със свежи нотки на бергамот, кипарис и босилек, следвани от кардамон, лавандула и ароматен здравец. Финалните щрихи към уханието на парфюма са представени от пачули, топъл мускус и екзотичен акорд на дървото Агар, които придават загадъчни и елегантни нюанси.

Дизайнът на флакона и опаковката е идентичен - представен в черен цвят, с три хоризонтални сини линии. Парфюмът се предлага с двойна опаковка, като на гърба на външната опаковка е изобразено рекламното лице на аромата - Чарлз Шуман (Charles Schumann).
Ароматните нотки на парфюмната композиция "Secret Mission"
Върхови нотки:
  • бергамот - цитрусова горчива нотка с лек елегантен аромат
  • кипарис - свеж, тръпчиво-смолист аромат, с пикантно-задимени нотки
  • босилек - свежа лютива зелена нотка с приятен градински аромат

Средни или сърдечни нотки:
  • кардамон - интензивен сладък, ароматен и леко пикантен аромат
  • лавандула - ярък, наситен и опияняващ аромат, с цветно-тревисти нотки
  • здравец - универсална нотка, която напомня аромата на роза

Базови нотки:
  • бял кедър - отличителен дървесен аромат с пикантен нюанс и меланхолична нотка
  • мускус - дълбок и остър аромат, който балансира цялостната композиция на парфюма и добавя нотки на чувственост и топлина
  • дърво Агар - придава на аромата разкошен ориенталски оттенък, обвит с тайнственост и мистика

Парфюмът е от типа EDT (Eau de Toilette).
  • Alcohol
  • Fragrance (Parfum)
  • Water (Aqua)
  • Hydroxycitronellal
  • Limonene
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Linalool
  • Ethylhexyl Methoxycinnamate
  • Butyl Methoxydibenzoylmethane
  • Ethylhexyl Salicylate\Coumarin
  • Citral
  • Geraniol
  • BHT
  • CI 60725 (Violet 2)
Замисляли ли сте се, че понякога животът на определена марка може да е не по-малко интересен, завладяващ и вълнуващ, колкото и животът на човека! Как започва всичко? Нека надникнем в многопластовия и увлекателен свят на "Baldessarini", който оставя трайна и значима следа в историята на модата, разпростирайки се далеч извън границите на Германия.

"Baldessarini" е популярна немска марка, която предлага мъжко облекло и аксесоари. В последствие продуктовият асортимент на модната къща се разширява и през 2002 година тя пуска отделна линия парфюми, през 2009 година лансира бижута и слънчеви очила, а през 2011 - часовници, с което утвърждава своето водещо място във формирането на идеален цялостен стил за мъжете. Дизайнерската марка успешно съчетава безкомпромисно качество и елегантност, което я прави една от най-успешните и предпочитани марки в света. Кръстена е на името на своя създател - австралийският дизайнер с немски корени Вернер Балдесарини. Самата марка е основана през 1993 година и въпреки своята относително кратка история, тя успява да си създаде репутация като една от най-предпочитаните марки сред любителите на лукса. Година след създаването си е лансирана и първата колекция мъжки облекла.

С името Вернер Балдесарини е свързан разцвета на марката "Hugo Boss". Като тогавашен главен дизайнер на марката той създава ексклузивни колекции от дрехи и аксесоари за мъже. Негова е и идеята за създаването на легендарния делови костюм Hugo Boss, който е част от гардероба на всеки уважаващ себе си бизнесмен. През май 2003 година обаче Вернер Балдесарини напуска модната къща "Hugo Boss" и се съсредоточава единствено върху "Baldessarini". Воден от желанието да прави това, което му харесва, без да се съобразява с пазарните промени и стремежа хората да получават удоволствие от носенето на неговите дрехи, го тласкат към това нелеко решение, предвид факта, че цели 27 години е бил главен дизайнер на марката.

Голяма изненада е, дори и за самия дизайнер, че "Baldessarini" става изключително популярна и започва да носи сериозни приходи. Тя е носител на множество международни награди, свързани с развитието на модния свят. От край време да шие костюми от висококачествени луксозни материали е мечта на талантливия дизайнер. Той дава и едно от най-запомнящите се определения в света на модата, относно скъпия костюм:
"Знаете ли каква е разликата между скъпия костюм и евтиния? Скъпият дори когато се мачка, го прави с благородство!"
Вернер Балдесарини се показва като любител на комбинацията между ексцентричност, елегантност и класика. Това необичайно съчетание скоро бива забелязано и удостоено с наградата "Micheal Price Award", за най-добра колекция мъжки облекла! Следваща смела стъпка на талантливия дизайнер е свързана с рекламната политика на компанията. Вместо известен модел, който да представи марката, Балдесарини избира образа на обикновения мъж, в лицето на Чарлз Шуман, който е собственик на известен бар в Германия и автор на книга за коктейли. Вернер решава да заложи на интригуващия и недостъпен образ на мъжа, като по този начин затвърждава провокативния, мистериозен и секси имидж на марката. И тук залогът му се оказва печеливш - Шуман с лекота пресъздава идеята за мъжественост, стил и елегантност, отличаващи мъжа от момчето, които са заложени в марката. Нейната концепция е адресирана към уверения в себе си модерен мъж, който притежава изискан вкус и не се опитва да доказва нищо на никого. Мъжът "Baldessarini" е ценител на класиката, но в същото време не е изгубил своя авантюристичен дух и желанието за приключения.
Като естествено допълнение към цялостния образ на мъжа "Baldessarini" се явява парфюмната линия на марката.

Парфюмите "Baldessarini"
Още с появата на линията за парфюми, "Baldessarini" създава правила в света на ароматите.
В парфюмерийния свят, марката продължава да поддържа отличителния си белег, като комбинира яркия си характер с този на мъжа, който ползва ароматите "Baldessarini". Той е уверен, опитен и независим мъж, който притежава едновременно вътрешна сила и елегантност, в синхрон с изкуството му да съблазнява и да демонстрира недостъпност. Именно с претенцията, че "отличава мъжа от момчето", още от самото начало, марката ясно се позиционира сред своята аудитория – стилни мъже с характер, които стоят твърдо зад своята мъжественост, хора на действието, а не на думите. Те не са длъжни да доказват нищо на никого, способни са да покорят всякакви върхове.
Ароматите на "Baldessarini" разкриват един свят на разкошна парфюмерия, който придава на мъжете индивидуалност и дързост. Техните притежателите ценят свободата си, но в същото време успяват да се съобразяват с желанията на другите. Това е заложено и в концепцията на всички парфюми на марката. Смел, решителен и внимателен - такъв е мъжът "Baldessarini". Ароматите на "Baldessarini" са богати, наситени и мелодични. Основен приоритет при тяхното създаване безспорно е високото качество. Те привличат със своята мъжественост, в тях се отразява опитът и дързостта, което така силно привлича жените. Не изневерявайки на себе си и на безупречния си усет, дизайнерът отново избира за рекламно лице Чарлз Шуман, който по перфектен начин въплъщава образа на аудиторията и идеологията и ценностите на парфюмите "Baldessarini", които залагат на мъжественост, лукс и космополитност.

"Baldessarini" е първият аромат на марката, който още с появата си през 2002 година се превръща в истински бестселър на компанията! Уханието му е оригинално, мъжествено и модерно - класика в селективната парфюмерия! Той печели наградата на Fifi Awards в категориите "най-добър мъжки аромат" и "най-добър дизайн на бутилката", с което Вернер Балдесарини се превръща в първия германец в историята, който получава тази престижна награда в областта на Висшата мода! След този невероятен успех следват ароматите "Secret Mission" (загадъчен и динамичен аромат, който придружава мъжа на неговата индивидуална тайна мисия, придавайки му зашеметяваща аура), "Ambre" (елегантно и луксозно ухание, което улавя същността на съблазънта в съчетание със самоувереността и стила на опитния и космополитен джентълмен), "Nautic Spirit" (aроматът разказва историята на истинския авантюрист, който води интересен, изпълнен с приключения живот и обича да прекарва дните си в открито море) и други, които се превръщат в хитови.

Мъжът "Baldessarini" е този мъж, който всяка жена би желала да има до себе си!Ароматите на марката пресъздават аромата на самия живот!
Начин на употреба
  • Напръскайте с парфюма на някое от местата, където най-добре се улавя пулса - зад ушите, на китките, в свивките на лактите и в основата на врата. По този начин ароматът ще се усеща по-дълго време.
  • Препоръчително е парфюмирането с тоалетна вода да става от разстояние около 15 cm, за да бъде обхваната по-голяма площ, а и да не се образуват "локвички" по кожата или незаличими петна по дрехите.
Рейтинг
Рейтинг: 8.00 / 1 глас 
За да оцените парфюма "Baldessarini Secret Mission EDT", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този парфюм, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват парфюма, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Baldessarini Secret Mission EDT


Парфюм за мъже

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  122.00 лв.
Безплатна доставка за гр. София.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този парфюм може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 27-02-2020 г. или
Петък 28-02-2020 г.
Продукт#170993
ВидПарфюм
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаBaldessarini
EAN4011700917013
Категории
Разфасовка50 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката7.00 / 12.00 / 4.50 cm
Тегло0.300 kg
Описание
"Secret Mission" е първият парфюм, създаден след като ароматите "Baldessarini" станаха част от компанията "Mäurer & Wirtz". Неговата мисия със сигурност се увенчава с успех! През 2013 година той печели наградата "Prix de Beauté", в категорията "Мъжки парфюм". Церемонията се провежда ежегодно от списание "Cosmopolitan", на която квалифицирано жури от експерти отличава най-впечатляващите и новаторски парфюми и козметични продукти на годината.

По време на церемонията изпълнителният директор на "Mäurer & Wirtz" Томас Сийгер-Хелбах (Thomas Seeger-Helbach) отбеляза:
"С "Baldessarini Secret Mission" ние продължаваме по пътя на досегашното развитие на ароматите от марката, а именно уповавайки се на качество, елегантност и стил. Наградата е не само чудесно доказателство, че сме успели да осъществим тези цели, а също така и подчертава нашия опит в сферата на луксозната козметика. Изключително сме поласкани от факта, че жените също обожават този аромат."
При създаването на ароматния шедьовър "Secret Mission", парфюмерите от "Baldessarini" обединяват идеята за живот, изпълнен с опасности и тайни, със стремежа за преодоляване на възникналите пречки и твърдост при постигането на поставените цели. Главният герой на композицията е мъж със силен характер и индивидуален стил, който живее живота си на пълни обороти и е готов да посрещне всякакви предизвикателства. Той има своя собствена мисия и "Secret Mission" е негов верен спътник, неотменна част от неговото лично пътуване. Ароматът е мъжествен и придава на мъжа, който го носи загадъчност, мистериозност и харизма, които привличат и очароват всички, които той среща по пътя си.


Съставът на парфюма е изключително интересен, създаден съвместно с известната парфюмерийна къща IFF. Парфюмната композиция се разгръща със свежи нотки на бергамот, кипарис и босилек, следвани от кардамон, лавандула и ароматен здравец. Финалните щрихи към уханието на парфюма са представени от пачули, топъл мускус и екзотичен акорд на дървото Агар, които придават загадъчни и елегантни нюанси.

Дизайнът на флакона и опаковката е идентичен - представен в черен цвят, с три хоризонтални сини линии. Парфюмът се предлага с двойна опаковка, като на гърба на външната опаковка е изобразено рекламното лице на аромата - Чарлз Шуман (Charles Schumann).
Ароматните нотки на парфюмната композиция "Secret Mission"
Върхови нотки:
  • бергамот - цитрусова горчива нотка с лек елегантен аромат
  • кипарис - свеж, тръпчиво-смолист аромат, с пикантно-задимени нотки
  • босилек - свежа лютива зелена нотка с приятен градински аромат

Средни или сърдечни нотки:
  • кардамон - интензивен сладък, ароматен и леко пикантен аромат
  • лавандула - ярък, наситен и опияняващ аромат, с цветно-тревисти нотки
  • здравец - универсална нотка, която напомня аромата на роза

Базови нотки:
  • бял кедър - отличителен дървесен аромат с пикантен нюанс и меланхолична нотка
  • мускус - дълбок и остър аромат, който балансира цялостната композиция на парфюма и добавя нотки на чувственост и топлина
  • дърво Агар - придава на аромата разкошен ориенталски оттенък, обвит с тайнственост и мистика

Парфюмът е от типа EDT (Eau de Toilette).
Състав
  • Alcohol
  • Fragrance (Parfum)
  • Water (Aqua)
  • Hydroxycitronellal
  • Limonene
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Linalool
  • Ethylhexyl Methoxycinnamate
  • Butyl Methoxydibenzoylmethane
  • Ethylhexyl Salicylate\Coumarin
  • Citral
  • Geraniol
  • BHT
  • CI 60725 (Violet 2)
За Baldessarini
Замисляли ли сте се, че понякога животът на определена марка може да е не по-малко интересен, завладяващ и вълнуващ, колкото и животът на човека! Как започва всичко? Нека надникнем в многопластовия и увлекателен свят на "Baldessarini", който оставя трайна и значима следа в историята на модата, разпростирайки се далеч извън границите на Германия.

"Baldessarini" е популярна немска марка, която предлага мъжко облекло и аксесоари. В последствие продуктовият асортимент на модната къща се разширява и през 2002 година тя пуска отделна линия парфюми, през 2009 година лансира бижута и слънчеви очила, а през 2011 - часовници, с което утвърждава своето водещо място във формирането на идеален цялостен стил за мъжете. Дизайнерската марка успешно съчетава безкомпромисно качество и елегантност, което я прави една от най-успешните и предпочитани марки в света. Кръстена е на името на своя създател - австралийският дизайнер с немски корени Вернер Балдесарини. Самата марка е основана през 1993 година и въпреки своята относително кратка история, тя успява да си създаде репутация като една от най-предпочитаните марки сред любителите на лукса. Година след създаването си е лансирана и първата колекция мъжки облекла.

С името Вернер Балдесарини е свързан разцвета на марката "Hugo Boss". Като тогавашен главен дизайнер на марката той създава ексклузивни колекции от дрехи и аксесоари за мъже. Негова е и идеята за създаването на легендарния делови костюм Hugo Boss, който е част от гардероба на всеки уважаващ себе си бизнесмен. През май 2003 година обаче Вернер Балдесарини напуска модната къща "Hugo Boss" и се съсредоточава единствено върху "Baldessarini". Воден от желанието да прави това, което му харесва, без да се съобразява с пазарните промени и стремежа хората да получават удоволствие от носенето на неговите дрехи, го тласкат към това нелеко решение, предвид факта, че цели 27 години е бил главен дизайнер на марката.

Голяма изненада е, дори и за самия дизайнер, че "Baldessarini" става изключително популярна и започва да носи сериозни приходи. Тя е носител на множество международни награди, свързани с развитието на модния свят. От край време да шие костюми от висококачествени луксозни материали е мечта на талантливия дизайнер. Той дава и едно от най-запомнящите се определения в света на модата, относно скъпия костюм:
"Знаете ли каква е разликата между скъпия костюм и евтиния? Скъпият дори когато се мачка, го прави с благородство!"
Вернер Балдесарини се показва като любител на комбинацията между ексцентричност, елегантност и класика. Това необичайно съчетание скоро бива забелязано и удостоено с наградата "Micheal Price Award", за най-добра колекция мъжки облекла! Следваща смела стъпка на талантливия дизайнер е свързана с рекламната политика на компанията. Вместо известен модел, който да представи марката, Балдесарини избира образа на обикновения мъж, в лицето на Чарлз Шуман, който е собственик на известен бар в Германия и автор на книга за коктейли. Вернер решава да заложи на интригуващия и недостъпен образ на мъжа, като по този начин затвърждава провокативния, мистериозен и секси имидж на марката. И тук залогът му се оказва печеливш - Шуман с лекота пресъздава идеята за мъжественост, стил и елегантност, отличаващи мъжа от момчето, които са заложени в марката. Нейната концепция е адресирана към уверения в себе си модерен мъж, който притежава изискан вкус и не се опитва да доказва нищо на никого. Мъжът "Baldessarini" е ценител на класиката, но в същото време не е изгубил своя авантюристичен дух и желанието за приключения.
Като естествено допълнение към цялостния образ на мъжа "Baldessarini" се явява парфюмната линия на марката.

Парфюмите "Baldessarini"
Още с появата на линията за парфюми, "Baldessarini" създава правила в света на ароматите.
В парфюмерийния свят, марката продължава да поддържа отличителния си белег, като комбинира яркия си характер с този на мъжа, който ползва ароматите "Baldessarini". Той е уверен, опитен и независим мъж, който притежава едновременно вътрешна сила и елегантност, в синхрон с изкуството му да съблазнява и да демонстрира недостъпност. Именно с претенцията, че "отличава мъжа от момчето", още от самото начало, марката ясно се позиционира сред своята аудитория – стилни мъже с характер, които стоят твърдо зад своята мъжественост, хора на действието, а не на думите. Те не са длъжни да доказват нищо на никого, способни са да покорят всякакви върхове.
Ароматите на "Baldessarini" разкриват един свят на разкошна парфюмерия, който придава на мъжете индивидуалност и дързост. Техните притежателите ценят свободата си, но в същото време успяват да се съобразяват с желанията на другите. Това е заложено и в концепцията на всички парфюми на марката. Смел, решителен и внимателен - такъв е мъжът "Baldessarini". Ароматите на "Baldessarini" са богати, наситени и мелодични. Основен приоритет при тяхното създаване безспорно е високото качество. Те привличат със своята мъжественост, в тях се отразява опитът и дързостта, което така силно привлича жените. Не изневерявайки на себе си и на безупречния си усет, дизайнерът отново избира за рекламно лице Чарлз Шуман, който по перфектен начин въплъщава образа на аудиторията и идеологията и ценностите на парфюмите "Baldessarini", които залагат на мъжественост, лукс и космополитност.

"Baldessarini" е първият аромат на марката, който още с появата си през 2002 година се превръща в истински бестселър на компанията! Уханието му е оригинално, мъжествено и модерно - класика в селективната парфюмерия! Той печели наградата на Fifi Awards в категориите "най-добър мъжки аромат" и "най-добър дизайн на бутилката", с което Вернер Балдесарини се превръща в първия германец в историята, който получава тази престижна награда в областта на Висшата мода! След този невероятен успех следват ароматите "Secret Mission" (загадъчен и динамичен аромат, който придружава мъжа на неговата индивидуална тайна мисия, придавайки му зашеметяваща аура), "Ambre" (елегантно и луксозно ухание, което улавя същността на съблазънта в съчетание със самоувереността и стила на опитния и космополитен джентълмен), "Nautic Spirit" (aроматът разказва историята на истинския авантюрист, който води интересен, изпълнен с приключения живот и обича да прекарва дните си в открито море) и други, които се превръщат в хитови.

Мъжът "Baldessarini" е този мъж, който всяка жена би желала да има до себе си!Ароматите на марката пресъздават аромата на самия живот!
Начин на употреба
  • Напръскайте с парфюма на някое от местата, където най-добре се улавя пулса - зад ушите, на китките, в свивките на лактите и в основата на врата. По този начин ароматът ще се усеща по-дълго време.
  • Препоръчително е парфюмирането с тоалетна вода да става от разстояние около 15 cm, за да бъде обхваната по-голяма площ, а и да не се образуват "локвички" по кожата или незаличими петна по дрехите.
Други интересни предложения
Назад към "Парфюми EDT"
Купи продукт Beology и можеш да спечелиш четка за коса.
Вземи спирали L'Oreal на супер цени!
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Нежни и женствени аромати.
Мицеларна млечна вода
Спирала за обемни мигли
Козметика за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви ...
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги