Замисляли ли сте се, че понякога животът на определена марка може да е не по-малко интересен, завладяващ и вълнуващ, колкото и животът на човека! Как започва всичко? Нека надникнем в многопластовия и увлекателен свят на "Baldessarini", който оставя трайна и значима следа в историята на модата, разпростирайки се далеч извън границите на Германия.
"Baldessarini" е популярна немска марка, която предлага мъжко облекло и аксесоари. В последствие продуктовият асортимент на модната къща се разширява и през 2002 година тя пуска отделна линия парфюми, през 2009 година лансира бижута и слънчеви очила, а през 2011 - часовници, с което утвърждава своето водещо място във формирането на идеален цялостен стил за мъжете. Дизайнерската марка успешно съчетава безкомпромисно качество и елегантност, което я прави една от най-успешните и предпочитани марки в света. Кръстена е на името на своя създател - австралийският дизайнер с немски корени Вернер Балдесарини. Самата марка е основана през 1993 година и въпреки своята относително кратка история, тя успява да си създаде репутация като една от най-предпочитаните марки сред любителите на лукса. Година след създаването си е лансирана и първата колекция мъжки облекла.
С името Вернер Балдесарини е свързан разцвета на марката "Hugo Boss". Като тогавашен главен дизайнер на марката той създава ексклузивни колекции от дрехи и аксесоари за мъже. Негова е и идеята за създаването на легендарния делови костюм Hugo Boss, който е част от гардероба на всеки уважаващ себе си бизнесмен. През май 2003 година обаче Вернер Балдесарини напуска модната къща "Hugo Boss" и се съсредоточава единствено върху "Baldessarini". Воден от желанието да прави това, което му харесва, без да се съобразява с пазарните промени и стремежа хората да получават удоволствие от носенето на неговите дрехи, го тласкат към това нелеко решение, предвид факта, че цели 27 години е бил главен дизайнер на марката.
Голяма изненада е, дори и за самия дизайнер, че "Baldessarini" става изключително популярна и започва да носи сериозни приходи. Тя е носител на множество международни награди, свързани с развитието на модния свят. От край време да шие костюми от висококачествени луксозни материали е мечта на талантливия дизайнер. Той дава и едно от най-запомнящите се определения в света на модата, относно скъпия костюм:
"Знаете ли каква е разликата между скъпия костюм и евтиния? Скъпият дори когато се мачка, го прави с благородство!"
Вернер Балдесарини се показва като любител на комбинацията между ексцентричност, елегантност и класика. Това необичайно съчетание скоро бива забелязано и удостоено с наградата "Micheal Price Award", за най-добра колекция мъжки облекла! Следваща смела стъпка на талантливия дизайнер е свързана с рекламната политика на компанията. Вместо известен модел, който да представи марката, Балдесарини избира образа на обикновения мъж, в лицето на Чарлз Шуман, който е собственик на известен бар в Германия и автор на книга за коктейли. Вернер решава да заложи на интригуващия и недостъпен образ на мъжа, като по този начин затвърждава провокативния, мистериозен и секси имидж на марката. И тук залогът му се оказва печеливш - Шуман с лекота пресъздава идеята за мъжественост, стил и елегантност, отличаващи мъжа от момчето, които са заложени в марката. Нейната концепция е адресирана към уверения в себе си модерен мъж, който притежава изискан вкус и не се опитва да доказва нищо на никого. Мъжът "Baldessarini" е ценител на класиката, но в същото време не е изгубил своя авантюристичен дух и желанието за приключения.
Като естествено допълнение към цялостния образ на мъжа "Baldessarini" се явява парфюмната линия на марката.
Парфюмите "Baldessarini"
Още с появата на линията за парфюми, "Baldessarini" създава правила в света на ароматите.
В парфюмерийния свят, марката продължава да поддържа отличителния си белег, като комбинира яркия си характер с този на мъжа, който ползва ароматите "Baldessarini". Той е уверен, опитен и независим мъж, който притежава едновременно вътрешна сила и елегантност, в синхрон с изкуството му да съблазнява и да демонстрира недостъпност. Именно с претенцията, че "отличава мъжа от момчето", още от самото начало, марката ясно се позиционира сред своята аудитория – стилни мъже с характер, които стоят твърдо зад своята мъжественост, хора на действието, а не на думите. Те не са длъжни да доказват нищо на никого, способни са да покорят всякакви върхове.
Ароматите на "Baldessarini" разкриват един свят на разкошна парфюмерия, който придава на мъжете индивидуалност и дързост. Техните притежателите ценят свободата си, но в същото време успяват да се съобразяват с желанията на другите. Това е заложено и в концепцията на всички парфюми на марката. Смел, решителен и внимателен - такъв е мъжът "Baldessarini". Ароматите на "Baldessarini" са богати, наситени и мелодични. Основен приоритет при тяхното създаване безспорно е високото качество. Те привличат със своята мъжественост, в тях се отразява опитът и дързостта, което така силно привлича жените. Не изневерявайки на себе си и на безупречния си усет, дизайнерът отново избира за рекламно лице Чарлз Шуман, който по перфектен начин въплъщава образа на аудиторията и идеологията и ценностите на парфюмите "Baldessarini", които залагат на мъжественост, лукс и космополитност.
"Baldessarini" е първият аромат на марката, който още с появата си през 2002 година се превръща в истински бестселър на компанията! Уханието му е оригинално, мъжествено и модерно - класика в селективната парфюмерия! Той печели наградата на Fifi Awards в категориите "най-добър мъжки аромат" и "най-добър дизайн на бутилката", с което Вернер Балдесарини се превръща в първия германец в историята, който получава тази престижна награда в областта на Висшата мода! След този невероятен успех следват ароматите "Secret Mission" (загадъчен и динамичен аромат, който придружава мъжа на неговата индивидуална тайна мисия, придавайки му зашеметяваща аура), "Ambre" (елегантно и луксозно ухание, което улавя същността на съблазънта в съчетание със самоувереността и стила на опитния и космополитен джентълмен), "Nautic Spirit" (ароматът разказва историята на истинския авантюрист, който води интересен, изпълнен с приключения живот и обича да прекарва дните си в открито море) и други, които се превръщат в хитови.
Мъжът "Baldessarini" е този мъж, който всяка жена би желала да има до себе си!Ароматите на марката пресъздават аромата на самия живот!