store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Collistar    Collistar Men's Line After-Shave + Daily Protective Supermoisturizer...
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване

Collistar Men's Line After-Shave + Daily Protective Supermoisturizer


Афтършейв за чувствителна кожа + хидратиращ крем за лице от серията "Men's Line"
Цена:  70.00 лв.
Безплатна доставка за гр. София.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.

Този продукт може да бъде доставен в:
Понеделник 29-05-2017 г. или
Вторник 30-05-2017 г.
Продукт#167052
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Collistarwww.collistar.com
EAN8015150280136
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Тегло0.250 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Collistar
Афтършейвът на "Collistar" е изключително нежен и осигурява пълен комфорт за чувствителната кожа, която лесно бива раздразнена при бръснене. Продуктът незабавно облекчава и успокоява зачервяванията и раздразненията по вашата кожа. Формулата му е обогатена с масло от ший, което има изключителни хидратиращи свойства и е подходящо дори за чувствителен тип кожа. Афтършейвът не съдържа алкохол, благодарение на което не изсушава допълнително вече изпръхналата и опъната от бръсненето кожа на лицето.
Към него има и подарък - дневен предпазващ и хидратиращ крем за лице. Кремът гарантира перфектна хидратация при всякакви климатични и атмосферни условия, благодарение на съдържащите се в него хиалуронова киселина, витамин A, витамин B6, витамин C и витамин E. Текстурата му е лека, немазна и се абсорбира много бързо. Той прави кожата мека, еластична и сияйна. Кремът може да се използва сутрин и вечер, както и след бръснене.
Афтършейв:
  • Aqua
  • Aluminum Starch Octenylsuccinate
  • Butylene Glycol
  • Cyclopentasiloxane
  • C12-15 Alkyl Benzoate
  • Coco-Caprylate / Caprate
  • Dicaprylyl Ether
  • Glyceryl Stearate
  • Steareth-21
  • Parfum
  • Sodium PCA
  • Steareth-2
  • Hexyldecanol
  • DI-C12-13 Alkyl Malate
  • Hexyldecyl Laurate
  • Butyrospermum Parkii Butter
  • Stearic Acid
  • PEG-100 Stearate
  • Tocopheryl Acetate
  • Distarch Phosphate
  • PPG-25-Laureth-25
  • Phenoxyethanol
  • Dimethicone / Vinyl Dimethicone Crosspolymer Menthyl Lactate
  • PVM / MA Decadiene Crosspolymer
  • Methylparaben
  • Propylparaben
  • Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer Bisabolol
  • Allantoin
  • Tetrasodium EDTA
  • Sodium Hydroxide
  • Dmdm Hydantoin
  • Retinyl Palmitate
  • Sodium Hyaluronate
  • Pyridoxine HCL
  • Linseed Acid
  • Benzyl Benzoate
  • Benzyl Salicylate
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citral
  • Coumarin
  • Eugenol
  • Hexyl Cinnamal
  • Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde Limonene
  • Linalool
Знаете ли какво би се получило, ако съчетаете типично италианските стил, елегантност и вкус с иновативността? Сложен въпрос, но отговорът може да се посочи само с една дума – "Collistar" или водещата италианска козметична марка, известна едновременно с традиционалността си и със създаването на иновации в каталога си. А "виновниците" за тази репутация, естествено, са продуктите на марката. Днес част от каталога са иновативни предложения като първите антицелулитни капсули с чисти съставки, първият скраб с морски соли и етерични масла и впечатляващите бронзиращи "магически" капки, с които кожата бързо придобива дълбок и интензивен тен. Но това далеч не са всички примери за иновации на италианската козметична марка.

Oще след като прави първите си стъпки в козметичния свят, "Collistar" показва, че се фокусира върху нововъведенията. Марката дебютира в Милано през 1983 г., когато от козметично разделението на водещата фармацевтична компания "Zambeletti" се превръща в самостоятелен производител, представящ иновации в света на козметиката. Скоро след старта си "Collistar" влиза в историята на козметологията, като разработва неповторим бронзант с прахообразна формула. И с течение на времето именно уменията за създаване на новости стават причина за многобройните успехи на марката. Поредното постижение, например, се случва през 1991 г. Тогава "Collistar" получава репутацията на единствения италиански производител с продукт, който е експонат в музей или по-точно: на постоянната изложба "Леонардо да Винчи", организирана за иновации в Музея на науката и технологиите в Милано, присъства един суперхидратиращ и подхранващ крем "Collistar", като основната причина за това е неговата иновативна формула.

Следвайки от самото начало стратегическата визия на своя ръководител Daniela Sacerdote, марката и за миг не спира да върви по успешния път на своето развитие. А мнозина започват да я характеризират с комбинацията между силна отдаденост към родното, но и силна заинтересованост към иновационните постижения в науката. И това се случва заради факта, че "Collistar" произвежда всичките си продукти в Италия, но "граници" в използваните знания за създаването на формулите си марката никога не поставя. Дори при направата на своите рекламни кампании проявява нюх към нестандартното, непознатото, иновативното. "Collistar" е първият производител в Италия, който използва редакционна печатна кампания с рекламиране на продукти в статии, посветени на красотата. Освен това, "Collistar" се нарежда до първите козметични производители с продукти, представяни чрез радио реклами. Естествено, с напредването на технологичния свят, като един привърженик на новостите, козметичният производител не пропуска и позиционирането си в интернет пространството. Така "Collistar" става и една от първите козметични марки, които се възползват пълноценно от интернет – през 1995 г. тя стартира уебсайт, съдържащ цялата информация, цени и характеристики на своите продукти или ползи, които тогава малцина успяват да предоставят на своите потребители.

През следващите години иновациите продължават. С настъпването на 1996 г. "Collistar" става първенец с представянето на уникален антицелулитен спрей. Но подобно на началото, след една иновация, като че ли задължително следват успехи и признания. Е, тези след иновативния спрей се появяват през следващата 1997 г., когато продуктите "Collistar" дебютират в Европа и започват да бъдат ценени от много чуждестранни потребители. Скоро след това марката започва да разпространява своите формули също в Близкия и Далечния Изток, а после и в Южна Америка. Междувременно обаче "Collistar" става една от най-продаваните марки в козметичните магазини на територията на родината си. А що се отнася до това каква е причината за постижението, специалистите на марката отговарят така: "Всичко е плод на научния подход и използването на модерни технологии, съчетани с изцяло италианска страст към креативност, качество, елегантност и красота. Затова "Collistar" едновременно произвежда в Италия, иновативна е и винаги е в челните редици на изследователската област". Е, тези думи оправдават успешното позициониране на марката в италианските граници, но с пълна сила важат и за бъдещия международен успех. Той постепенно започва да се увеличава, а през 2003 г. достига размери, които нареждат марката до световните лидери в козметичния бранш.

Въпреки световните успехи, "Collistar" не забравя родината и дори показва колко голяма е любовта ѝ към нея. Това се случва през 2014 г., когато марката стартира проекта си "Ti amo Italia" – идея, която е не само израз на любов, но и едно положително послание за произведеното в Италия и "празник" на нейната хилядолетна култура и нейните таланти, проявяващи знания, експертност, творчество и страст. Как е показано всичко това? Всъщност "Collistar" стартира проекта с нови продукти, чието представяне от екипа на марката е: "специална колекция от козметични формули, създадени с висококачествени и ценни съставки за кожата, които са взети от природните богатства на Италия". Така, повече от всякога, с този проект "Collistar" насърчава използването на продукти с италиански съставки. Освен това, марката отново прави и нововъведение: включва се като спонсор и партньор на изследвания в Университета в Сиена, които се провеждат за разработване на активни съставки, съдържащи се в местни италиански растенията. Всичко това е напълно нов метод за сектора на италианската козметика, ангажиращ се да насърчава развитието на италианските продукти. Но ангажимента на "Collistar" далеч не се ограничава дотук. Освен активни съставки с италиански произход, специалистите включват и също толкова ценните качества на италиански експерти и то някои в съвсем различни области от тази на козметологията. Звучи невероятно, но все пак за "Collistar" е типично. Така със старта на проекта се появяват продукти с етикет "Ti amo Italia", някои от които с опаковки, проектирани от емблематичния стил на модния дизайнер Antonio Marras. А след сътрудничеството с таланта в модните среди, марката започва партньорство с "Kartell". Тогава всички в Италия виждат за първи път козметична марка и марка за проектиране на дизайнерски продукти за дома да обединят усилия в създаването на колекцията гримове "Trasparenze".

Всъщност представените тогава гримове никак не са първия подобен тип продукти на марката. През последните години "Collistar" създава изобилие от декоративна козметика. В каталога присъстват от сенки, очни линии, спирали и моливи за очи през пудри, коректори и фон дьо тени до червила и гланцове за устни. Но въпреки това разнообразие, грижата за кожата не е пренебрегната. "Collistar" създава "рецепти" за перфектно тяло, сред които са: кремове, скрабове, лосиони и специални терапии от серия "Collistar Special Perfect Body" и антицелулитни продукти от гама "Collistar Anticellulite Strategy". Освен това, италианският производител обръща внимание и на грижата за кожата през лятната почивка, създавайки слънцезащитните продукти и формули за перфектен тен "Sun Tan". Каталогът на марката предлага също и изобилие от продукти за лице, които отново са разделени на няколко основни серии, така че всеки да намери подходящите формули за себе си. Сред продуктовите гами от "Collistar" представят формулите с чисти съставки "Pure Actives", специално разработените продукти за първи признаци на стареене "Special First Wrinkles" и козметичните помощници от серия "Special Anti-Age", проектирани да помагат в борбата с дълбоките бръчки. И понеже представителите на силния пол също имат нужда от козметична грижа в каталога присъстват мъжки продукти за лице и тяло, обединени в серия "Collistar Men's line".

До днес козметичната марка продължава да разширява каталога си с нови попълнения. И въпреки че през последните години марката е собственост на италианската компания "Bolton Goup", която има над 50 престижни марки в каталога си, философията на "Collistar" остава непроменена. Продуктите се разработват с помощта на италианската традиция, на иновации и модерни технологии, на научни постижения и изследване, като формулите са създадени без тестване върху животни. Експертността също е важна част от процеса на разработка на продуктите. Затова част от "ресурсите" на "Collistar" са специалисти в научни институти и лаборатории, спа центрове, салони за красота, дори експерти в козметичната хирургия. Що се отнася до успехите, то те определено са надминали размерите на първоначалните постижения. Днес марката присъства в над 40 страни, където не спира да печели позитивни отзиви. Сред държавите, в които "Collistar" придобива голяма популярност са Русия, Холандия, Испания, Германия и Полша.
Начин на употреба
  • Нанесете афтършейва на подсушено лице веднага след бръснене.
  • Нанасяйте крема върху почистено лице или след бръснене, с леки масажиращи движения.
  • Избягвайте да нанасяте около околоочния контур.
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • афтършейв - 100 ml
  • крем за лице - 30 ml
Рейтинг
За да оцените продукта "Collistar Men's Line After-Shave + Daily Protective Supermoisturizer", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Collistar Men's Line After-Shave + Daily Protective Supermoisturizer


Афтършейв за чувствителна кожа + хидратиращ крем за лице от серията "Men's Line"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  70.00 лв.
Продукт#167052
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Collistarwww.collistar.com
EAN8015150280136
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Тегло0.250 kg
Описание
Афтършейвът на "Collistar" е изключително нежен и осигурява пълен комфорт за чувствителната кожа, която лесно бива раздразнена при бръснене. Продуктът незабавно облекчава и успокоява зачервяванията и раздразненията по вашата кожа. Формулата му е обогатена с масло от ший, което има изключителни хидратиращи свойства и е подходящо дори за чувствителен тип кожа. Афтършейвът не съдържа алкохол, благодарение на което не изсушава допълнително вече изпръхналата и опъната от бръсненето кожа на лицето.
Към него има и подарък - дневен предпазващ и хидратиращ крем за лице. Кремът гарантира перфектна хидратация при всякакви климатични и атмосферни условия, благодарение на съдържащите се в него хиалуронова киселина, витамин A, витамин B6, витамин C и витамин E. Текстурата му е лека, немазна и се абсорбира много бързо. Той прави кожата мека, еластична и сияйна. Кремът може да се използва сутрин и вечер, както и след бръснене.
За Collistar
Знаете ли какво би се получило, ако съчетаете типично италианските стил, елегантност и вкус с иновативността? Сложен въпрос, но отговорът може да се посочи само с една дума – "Collistar" или водещата италианска козметична марка, известна едновременно с традиционалността си и със създаването на иновации в каталога си. А "виновниците" за тази репутация, естествено, са продуктите на марката. Днес част от каталога са иновативни предложения като първите антицелулитни капсули с чисти съставки, първият скраб с морски соли и етерични масла и впечатляващите бронзиращи "магически" капки, с които кожата бързо придобива дълбок и интензивен тен. Но това далеч не са всички примери за иновации на италианската козметична марка.

Oще след като прави първите си стъпки в козметичния свят, "Collistar" показва, че се фокусира върху нововъведенията. Марката дебютира в Милано през 1983 г., когато от козметично разделението на водещата фармацевтична компания "Zambeletti" се превръща в самостоятелен производител, представящ иновации в света на козметиката. Скоро след старта си "Collistar" влиза в историята на козметологията, като разработва неповторим бронзант с прахообразна формула. И с течение на времето именно уменията за създаване на новости стават причина за многобройните успехи на марката. Поредното постижение, например, се случва през 1991 г. Тогава "Collistar" получава репутацията на единствения италиански производител с продукт, който е експонат в музей или по-точно: на постоянната изложба "Леонардо да Винчи", организирана за иновации в Музея на науката и технологиите в Милано, присъства един суперхидратиращ и подхранващ крем "Collistar", като основната причина за това е неговата иновативна формула.

Следвайки от самото начало стратегическата визия на своя ръководител Daniela Sacerdote, марката и за миг не спира да върви по успешния път на своето развитие. А мнозина започват да я характеризират с комбинацията между силна отдаденост към родното, но и силна заинтересованост към иновационните постижения в науката. И това се случва заради факта, че "Collistar" произвежда всичките си продукти в Италия, но "граници" в използваните знания за създаването на формулите си марката никога не поставя. Дори при направата на своите рекламни кампании проявява нюх към нестандартното, непознатото, иновативното. "Collistar" е първият производител в Италия, който използва редакционна печатна кампания с рекламиране на продукти в статии, посветени на красотата. Освен това, "Collistar" се нарежда до първите козметични производители с продукти, представяни чрез радио реклами. Естествено, с напредването на технологичния свят, като един привърженик на новостите, козметичният производител не пропуска и позиционирането си в интернет пространството. Така "Collistar" става и една от първите козметични марки, които се възползват пълноценно от интернет – през 1995 г. тя стартира уебсайт, съдържащ цялата информация, цени и характеристики на своите продукти или ползи, които тогава малцина успяват да предоставят на своите потребители.

През следващите години иновациите продължават. С настъпването на 1996 г. "Collistar" става първенец с представянето на уникален антицелулитен спрей. Но подобно на началото, след една иновация, като че ли задължително следват успехи и признания. Е, тези след иновативния спрей се появяват през следващата 1997 г., когато продуктите "Collistar" дебютират в Европа и започват да бъдат ценени от много чуждестранни потребители. Скоро след това марката започва да разпространява своите формули също в Близкия и Далечния Изток, а после и в Южна Америка. Междувременно обаче "Collistar" става една от най-продаваните марки в козметичните магазини на територията на родината си. А що се отнася до това каква е причината за постижението, специалистите на марката отговарят така: "Всичко е плод на научния подход и използването на модерни технологии, съчетани с изцяло италианска страст към креативност, качество, елегантност и красота. Затова "Collistar" едновременно произвежда в Италия, иновативна е и винаги е в челните редици на изследователската област". Е, тези думи оправдават успешното позициониране на марката в италианските граници, но с пълна сила важат и за бъдещия международен успех. Той постепенно започва да се увеличава, а през 2003 г. достига размери, които нареждат марката до световните лидери в козметичния бранш.

Въпреки световните успехи, "Collistar" не забравя родината и дори показва колко голяма е любовта ѝ към нея. Това се случва през 2014 г., когато марката стартира проекта си "Ti amo Italia" – идея, която е не само израз на любов, но и едно положително послание за произведеното в Италия и "празник" на нейната хилядолетна култура и нейните таланти, проявяващи знания, експертност, творчество и страст. Как е показано всичко това? Всъщност "Collistar" стартира проекта с нови продукти, чието представяне от екипа на марката е: "специална колекция от козметични формули, създадени с висококачествени и ценни съставки за кожата, които са взети от природните богатства на Италия". Така, повече от всякога, с този проект "Collistar" насърчава използването на продукти с италиански съставки. Освен това, марката отново прави и нововъведение: включва се като спонсор и партньор на изследвания в Университета в Сиена, които се провеждат за разработване на активни съставки, съдържащи се в местни италиански растенията. Всичко това е напълно нов метод за сектора на италианската козметика, ангажиращ се да насърчава развитието на италианските продукти. Но ангажимента на "Collistar" далеч не се ограничава дотук. Освен активни съставки с италиански произход, специалистите включват и също толкова ценните качества на италиански експерти и то някои в съвсем различни области от тази на козметологията. Звучи невероятно, но все пак за "Collistar" е типично. Така със старта на проекта се появяват продукти с етикет "Ti amo Italia", някои от които с опаковки, проектирани от емблематичния стил на модния дизайнер Antonio Marras. А след сътрудничеството с таланта в модните среди, марката започва партньорство с "Kartell". Тогава всички в Италия виждат за първи път козметична марка и марка за проектиране на дизайнерски продукти за дома да обединят усилия в създаването на колекцията гримове "Trasparenze".

Всъщност представените тогава гримове никак не са първия подобен тип продукти на марката. През последните години "Collistar" създава изобилие от декоративна козметика. В каталога присъстват от сенки, очни линии, спирали и моливи за очи през пудри, коректори и фон дьо тени до червила и гланцове за устни. Но въпреки това разнообразие, грижата за кожата не е пренебрегната. "Collistar" създава "рецепти" за перфектно тяло, сред които са: кремове, скрабове, лосиони и специални терапии от серия "Collistar Special Perfect Body" и антицелулитни продукти от гама "Collistar Anticellulite Strategy". Освен това, италианският производител обръща внимание и на грижата за кожата през лятната почивка, създавайки слънцезащитните продукти и формули за перфектен тен "Sun Tan". Каталогът на марката предлага също и изобилие от продукти за лице, които отново са разделени на няколко основни серии, така че всеки да намери подходящите формули за себе си. Сред продуктовите гами от "Collistar" представят формулите с чисти съставки "Pure Actives", специално разработените продукти за първи признаци на стареене "Special First Wrinkles" и козметичните помощници от серия "Special Anti-Age", проектирани да помагат в борбата с дълбоките бръчки. И понеже представителите на силния пол също имат нужда от козметична грижа в каталога присъстват мъжки продукти за лице и тяло, обединени в серия "Collistar Men's line".

До днес козметичната марка продължава да разширява каталога си с нови попълнения. И въпреки че през последните години марката е собственост на италианската компания "Bolton Goup", която има над 50 престижни марки в каталога си, философията на "Collistar" остава непроменена. Продуктите се разработват с помощта на италианската традиция, на иновации и модерни технологии, на научни постижения и изследване, като формулите са създадени без тестване върху животни. Експертността също е важна част от процеса на разработка на продуктите. Затова част от "ресурсите" на "Collistar" са специалисти в научни институти и лаборатории, спа центрове, салони за красота, дори експерти в козметичната хирургия. Що се отнася до успехите, то те определено са надминали размерите на първоначалните постижения. Днес марката присъства в над 40 страни, където не спира да печели позитивни отзиви. Сред държавите, в които "Collistar" придобива голяма популярност са Русия, Холандия, Испания, Германия и Полша.
Начин на употреба
  • Нанесете афтършейва на подсушено лице веднага след бръснене.
  • Нанасяйте крема върху почистено лице или след бръснене, с леки масажиращи движения.
  • Избягвайте да нанасяте около околоочния контур.
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • афтършейв - 100 ml
  • крем за лице - 30 ml
Още козметика от серията "Collistar Men's Line"
Още козметика за лице с масло от ший
Още козметика за лице с витамин E
Още козметика за лице с витамин A
Още козметика за лице с витамин C
Декоративна козметика с витамин C
Козметика за коса с витамин C
Козметика за тяло с витамин C
Декоративна козметика с витамин A
Козметика за коса с витамин A
Козметика за тяло с витамин A
Декоративна козметика с витамин E
Козметика за коса с витамин E
Козметика за тяло с витамин E
Декоративна козметика с масло от ший
Козметика за коса с масло от ший
Козметика за тяло с масло от ший
Други интересни предложения
Collistar Men's Line After-Shave + Daily Revitalizing Anti-Wrinkle Cream
Афтършейв за чувствителна кожа + ревитализиращ крем за лице от серията "Men's Line"
Цена:  70.00 лв.
Foltene Pharma Men Hair & Scalp Treatment
Терапия против косопад за мъже
Цена:  70.10 лв.
Collistar Acqua Attiva Shower Shampoo
Шампоан за коса и тяло за мъже от серията "Men's Line"
Цена:  47.00 лв.
Golden Rose Lip Care Vitamin Power Lip Protector
Балсам за устни с витамини
Цена:  2.70 лв.
Collistar Men's Line Perfect Adherence Shaving Foam
Пяна за бръснене за чувствителна кожа от серията "Men's Line"
Цена:  26.90 лв.
Collistar Men's Line Face & Beard Moisturizing Fluid
Овлажняващ флуид за лице и брада за мъже от серията "Men's Line"
Цена:  68.00 лв.
Bodi Beauty Bille-PH Winter Protection Cream - SPF 30
Зимен защитен крем за лице и тяло от серията "Bille-PH"
Цена:  10.90 лв.
Canna Therapy Natural Cannabis Cream
Подмладяващ крем за лице с био канабис
Цена:  49.90 лв.
Spa Master Professional Complex Hair Fluid
Флуид за коса с витаминен комплекс
Цена:  9.90 лв.
Collistar Total Perfection Duo - SPF 15
Фон дьо тен и коректор за всеки тип кожа
Цена:  76.00 лв.
Назад
Как да се защитим от слънцето?
Всичко, което трябва да знаем за слънцезащитната козметика.
Спечели подарък от "Titania"
Купи продукт от серията "Foot Care" и учатваш в томбола за награда.
Промоция "All Nature"
Подбрана гама козметика за лице на промоцени през май.
Промоция "Barbara Hofmann"
Четки и апликатори за грим с 20% отстъпка през месец май.
Спечели подарък от "Garnier"
Пазарувай, забавлявай се и се включи в томбола за награда.
Влез във форма за лятото!
Наближава лятото - плаж, бански и ... време е да влезеш във форма!
Maybelline Lash Sensational Luscious Full Fan Effect Mascara
Спирала за обемни и извити мигли с наситен черен цвят
Old Spice Danger Zone
Козметика против изпотяване за мъже
L'Oreal Nude Magique BB Cream
BB крем за уеднаквяване на тена