store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Червила и гланц за устни    Червила    Стик червила    Collistar Art Design Lipstick ...
Начало   Козметика    ...    ...    Стик червил...  
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките

Collistar Art Design Lipstick


Червило с интезивен цвят

Collistar Art Design Lipstick - Червило с интезивен цвят - червило
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
 Доставка:
В момента това червило не може да бъде доставено.
 Основни параметри:
Продукт#165-805
ВидЧервило
Наличност
Годност след отваряне2 години
МаркаCollistar
Официален сайт на Collistarwww.collistar.com »
Категории
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Цветове
04 chesnut
06 intense pink
07 candy pink
08 geranium
09 strawberry
11 papaya
13 coral
14 passion
16 ruby
17 orchid
18 blackberry
Collistar Art Design Lipstick - Червило с интезивен цвят - червило
Цветове
04 chesnut
06 intense pink
07 candy pink
08 geranium
09 strawberry
11 papaya
13 coral
14 passion
16 ruby
17 orchid
18 blackberry
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

Collistar Art Design Lipstick


Червило с интезивен цвят

 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
 Доставка:
В момента това червило не може да бъде доставено.
 Основни параметри:
Продукт#165-805
ВидЧервило
Наличност
Годност след отваряне2 години
МаркаCollistar
Официален сайт на Collistarwww.collistar.com »
Категории
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Алтернативни предложения
Gosh Velvet Touch Lipstick - червило
Gosh Velvet Touch Lipstick
Дълготрайно червило от серията Velvet Touch

Gosh
14 варианта за избор на цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  11.20 лв.
Wet'n'Wild Silk Finish Lipstick - червило
Wet'n'Wild Silk Finish Lipstick
Червило с интензивен цвят

Wet'n'Wild
Избор за цвят на червилото:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цени от:  4.50 лв.
L'Oreal Color Riche Made for Me Naturals - червило
L'Oreal Color Riche Made for Me Naturals
Хидратиращо червило от серията Color Riche

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  22.99 лв.
IsaDora Perfect Moisture Lipstick - червило
IsaDora Perfect Moisture Lipstick
Дълготрайно хидратиращо червило с наситен цвят

IsaDora
Избор за цвят на червилото:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  41.00 лв.
IsaDora Lip Desire Sculpting Lipstick - червило
IsaDora Lip Desire Sculpting Lipstick
Скулптуриращо червило със сияен финиш

IsaDora
Избор за цвят на червилото:
Цена:  41.00 лв.
Видео
"Art Design" на "Collistar" е червило, което Ви помага да превърнете устните си в "творение на изкуството". То има кадифена текстура, която обгръща устните Ви с мекота и комфорт с невероятен завършек от наситен цвят. Цветовете на червилото имат изчистени и интензивни нюанси, които озаряват усмивката Ви. С помощта на екстракти от червени горски плодове, червилото подхранва устните и ги прави да изглеждат по-плътни и гладки, изглаждайки фините линии по тях. Като истинско бижу, червилото е поместено в опаковка с атрактивен дизайн, който е като малък творчески шедьовър на италианската изработка.

Футуристична визия, дълготрайни пигменти, деликатна и кремообразна текстура, нежна грижа, по-плътни и по-гладки устни - това е всичко, което дамите с високи изисквания очакват от своето червило и сега могат го получат с червилото "Art Design".
Знаете ли какво би се получило, ако съчетаете типично италианските стил, елегантност и вкус с иновативността? Сложен въпрос, но отговорът може да се посочи само с една дума – "Collistar" или водещата италианска козметична марка, известна едновременно с традиционалността си и със създаването на иновации в каталога си. А "виновниците" за тази репутация, естествено, са продуктите на марката. Днес част от каталога са иновативни предложения като първите антицелулитни капсули с чисти съставки, първият скраб с морски соли и етерични масла и впечатляващите бронзиращи "магически" капки, с които кожата бързо придобива дълбок и интензивен тен. Но това далеч не са всички примери за иновации на италианската козметична марка.

Още след като прави първите си стъпки в козметичния свят, "Collistar" показва, че се фокусира върху нововъведенията. Марката дебютира в Милано през 1983 г., когато от козметично разделението на водещата фармацевтична компания "Zambeletti" се превръща в самостоятелен производител, представящ иновации в света на козметиката. Скоро след старта си "Collistar" влиза в историята на козметологията, като разработва неповторим бронзант с прахообразна формула. И с течение на времето именно уменията за създаване на новости стават причина за многобройните успехи на марката. Поредното постижение, например, се случва през 1991 г. Тогава "Collistar" получава репутацията на единствения италиански производител с продукт, който е експонат в музей или по-точно: на постоянната изложба "Леонардо да Винчи", организирана за иновации в Музея на науката и технологиите в Милано, присъства един суперхидратиращ и подхранващ крем "Collistar", като основната причина за това е неговата иновативна формула.

Следвайки от самото начало стратегическата визия на своя ръководител Daniela Sacerdote, марката и за миг не спира да върви по успешния път на своето развитие. А мнозина започват да я характеризират с комбинацията между силна отдаденост към родното, но и силна заинтересованост към иновационните постижения в науката. И това се случва заради факта, че "Collistar" произвежда всичките си продукти в Италия, но "граници" в използваните знания за създаването на формулите си марката никога не поставя. Дори при направата на своите рекламни кампании проявява нюх към нестандартното, непознатото, иновативното. "Collistar" е първият производител в Италия, който използва редакционна печатна кампания с рекламиране на продукти в статии, посветени на красотата. Освен това, "Collistar" се нарежда до първите козметични производители с продукти, представяни чрез радио реклами. Естествено, с напредването на технологичния свят, като един привърженик на новостите, козметичният производител не пропуска и позиционирането си в интернет пространството. Така "Collistar" става и една от първите козметични марки, които се възползват пълноценно от интернет – през 1995 г. тя стартира уебсайт, съдържащ цялата информация, цени и характеристики на своите продукти или ползи, които тогава малцина успяват да предоставят на своите потребители.

През следващите години иновациите продължават. С настъпването на 1996 г. "Collistar" става първенец с представянето на уникален антицелулитен спрей. Но подобно на началото, след една иновация, като че ли задължително следват успехи и признания. Е, тези след иновативния спрей се появяват през следващата 1997 г., когато продуктите "Collistar" дебютират в Европа и започват да бъдат ценени от много чуждестранни потребители. Скоро след това марката започва да разпространява своите формули също в Близкия и Далечния Изток, а после и в Южна Америка. Междувременно обаче "Collistar" става една от най-продаваните марки в козметичните магазини на територията на родината си. А що се отнася до това каква е причината за постижението, специалистите на марката отговарят така: "Всичко е плод на научния подход и използването на модерни технологии, съчетани с изцяло италианска страст към креативност, качество, елегантност и красота. Затова "Collistar" едновременно произвежда в Италия, иновативна е и винаги е в челните редици на изследователската област". Е, тези думи оправдават успешното позициониране на марката в италианските граници, но с пълна сила важат и за бъдещия международен успех. Той постепенно започва да се увеличава, а през 2003 г. достига размери, които нареждат марката до световните лидери в козметичния бранш.

Въпреки световните успехи, "Collistar" не забравя родината и дори показва колко голяма е любовта ѝ към нея. Това се случва през 2014 г., когато марката стартира проекта си "Ti amo Italia" - идея, която е не само израз на любов, но и едно положително послание за произведеното в Италия и "празник" на нейната хилядолетна култура и нейните таланти, проявяващи знания, експертност, творчество и страст. Как е показано всичко това? Всъщност "Collistar" стартира проекта с нови продукти, чието представяне от екипа на марката е: "специална колекция от козметични формули, създадени с висококачествени и ценни съставки за кожата, които са взети от природните богатства на Италия". Така, повече от всякога, с този проект "Collistar" насърчава използването на продукти с италиански съставки. Освен това, марката отново прави и нововъведение: включва се като спонсор и партньор на изследвания в Университета в Сиена, които се провеждат за разработване на активни съставки, съдържащи се в местни италиански растенията. Всичко това е напълно нов метод за сектора на италианската козметика, ангажиращ се да насърчава развитието на италианските продукти. Но ангажимента на "Collistar" далеч не се ограничава дотук. Освен активни съставки с италиански произход, специалистите включват и също толкова ценните качества на италиански експерти и то някои в съвсем различни области от тази на козметологията. Звучи невероятно, но все пак за "Collistar" е типично. Така със старта на проекта се появяват продукти с етикет "Ti amo Italia", някои от които с опаковки, проектирани от емблематичния стил на модния дизайнер Antonio Marras. А след сътрудничеството с таланта в модните среди, марката започва партньорство с "Kartell". Тогава всички в Италия виждат за първи път козметична марка и марка за проектиране на дизайнерски продукти за дома да обединят усилия в създаването на колекцията гримове "Trasparenze".

Всъщност представените тогава гримове никак не са първия подобен тип продукти на марката. През последните години "Collistar" създава изобилие от декоративна козметика. В каталога присъстват от сенки, очни линии, спирали и моливи за очи през пудри, коректори и фон дьо тени до червила и гланцове за устни. Но въпреки това разнообразие, грижата за кожата не е пренебрегната. "Collistar" създава "рецепти" за перфектно тяло, сред които са: кремове, скрабове, лосиони и специални терапии от серия "Collistar Special Perfect Body" и антицелулитни продукти от гама "Collistar Anticellulite Strategy".
Освен това, италианският производител обръща внимание и на грижата за кожата през лятната почивка, създавайки слънцезащитните продукти и формули за перфектен тен "Sun Tan". Каталогът на марката предлага също и изобилие от продукти за лице, които отново са разделени на няколко основни серии, така че всеки да намери подходящите формули за себе си. Сред продуктовите гами от "Collistar" представят формулите с чисти съставки "Pure Actives", специално разработените продукти за първи признаци на стареене "Special First Wrinkles" и козметичните помощници от серия "Special Anti-Age", проектирани да помагат в борбата с дълбоките бръчки. И понеже представителите на силния пол също имат нужда от козметична грижа в каталога присъстват мъжки продукти за лице и тяло, обединени в серия "Collistar Men's line".

До днес козметичната марка продължава да разширява каталога си с нови попълнения. И въпреки че през последните години марката е собственост на италианската компания "Bolton Goup", която има над 50 престижни марки в каталога си, философията на "Collistar" остава непроменена. Продуктите се разработват с помощта на италианската традиция, на иновации и модерни технологии, на научни постижения и изследване, като формулите са създадени без тестване върху животни. Експертността също е важна част от процеса на разработка на продуктите. Затова част от "ресурсите" на "Collistar" са специалисти в научни институти и лаборатории, спа центрове, салони за красота, дори експерти в козметичната хирургия. Що се отнася до успехите, то те определено са надминали размерите на първоначалните постижения. Днес марката присъства в над 40 страни, където не спира да печели позитивни отзиви. Сред държавите, в които "Collistar" придобива голяма популярност са Русия, Холандия, Испания, Германия и Полша.
Начин на употреба
  • Ако устните Ви са напукани, направете си пилинг, за да станат по-гладки.
  • Нанесете малко червило в края на устните, по средата на долната и горната устна.
  • След това запълнете останалата част от устните си, като използвате метода на "свързване на точки".
  • Може да използвате и молив за устни за очертаване на контура и подсилване на цвета на червилото.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцениш червилото "Collistar Art Design Lipstick", избери цифрата отговаряща на твоята оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за това червило, направи го сега!

Твоето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват червилото, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видиш всички останали мнения, натисни бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите това червило, купуват също
L'Oreal Magic Retouch - червило
L'Oreal Magic Retouch
Спрей за прикриване на корени

Loreal Paris
Избор за цвят на спрея:
Стандартна цена 10.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Матиращ флуид за лице
Спирала за обемни мигли
Хидратираща козметика за лице
5 търсения от други посетители:
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Почистване и грижа за дома
Ваучери за подарък от store.bg
Намаление на хиляди книги