store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Парфюми и дезодоранти    Парфюми    EDT    Gucci Made To Measure - Комплект от парфюм, балсам за след бръснене и шампоан за мъже
Начало   Козметика    ...    ...    EDT  

Gucci Made To Measure


Комплект от парфюм, балсам за след бръснене и шампоан за мъже

Gucci Made To Measure - Комплект от парфюм, балсам за след бръснене и шампоан за мъже - продукт
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
 
Внимание!
На този етап продуктът не се предлага в store.bg.
 Доставка:
В момента този продукт не може да бъде доставен.
 Основни параметри:
Продукт#164-521
Наличност
МаркаGucci
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Още снимки на този продукт
Парфюм
Балсам
Шампоан
Gucci Made To Measure - Комплект от парфюм, балсам за след бръснене и шампоан за мъже - продукт
Още снимки на този продукт
Парфюм
Балсам
Шампоан

Gucci Made To Measure


Комплект от парфюм, балсам за след бръснене и шампоан за мъже

 
Внимание!
На този етап продуктът не се предлага в store.bg.
 Доставка:
В момента този продукт не може да бъде доставен.
 Основни параметри:
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Алтернативни предложения
Подаръчен комплект La Rive Brave Man - продукт
Подаръчен комплект La Rive Brave Man
Мъжки парфюм и дезодорант

La Rive
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  31.99 лв.
Подаръчен комплект La Rive Cabana - продукт
Подаръчен комплект La Rive Cabana
Мъжки парфюм и дезодорант

La Rive
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  35.09 лв.
Подаръчен комплект La Rive Cash For Men - продукт
Подаръчен комплект La Rive Cash For Men
Мъжки парфюм и дезодорант

La Rive
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  35.09 лв.
Описание
След успеха на аромата за дамите "Gucci Première", който излезе през 2012 г., от "Gucci" създадоха и аромат за мъже, "Made To Measure". Модерна легенда в развитие, това е вълнуващ аромат за мъжа, който е уверен, изтънчен и изисква най-доброто. Аромат, който винаги успява да остави трайно впечатление и да отличи мъжа, който го носи. Композицията на аромата е пикантно ориенталска, направена като костюм по поръчка. Внимателно създаден от първокласни съставки от целия свят, изисканият аромат напомня за луксозното и взискателно майсторство на "Gucci". Бутилката е изработена от бляскаво, висококачествено и дизайнерско стъкло и е завършена с ръчно направена солидна, метална капачка. Парфюмът е представен в перлено сива опаковка, украсена с диамантения мотив на "Gucci", в приглушен тъмно сив цвят, който датира още от 30-те години на миналия век и отразява наследството на марката. Комплектът включва парфюм, балсам за след бръснене и шампоан. Продуктите са подбрани така, че да осигурят комплексна козметична грижа за мъжа. Шампоанът е подходящ както за тяло, така и за коса. Освен това, всички формули са създадени с аромата на "Made To Measure", за да може уханията им да са напълно хармонични, дори след смесването им.
Концепцията на аромата е вдъхновена от идеята за костюми по поръчка, където всеки един нюанс и съставка допринасят за структурата и текстурата на продукта, създавайки едно хармонично цяло. Ароматът е специално създаден според философията на "Gucci" за внимание към детайла - ухание, за което са трябвали много години и стотици повторения, за да се получи сегашният мъжествен и изискан аромат. Само още една съставка е нужда, за да стане ароматът завършен - мъжът. Както костюмът е просто дреха с красив силует, докато някой не го облече, то и ароматът "Made To Measure" изисква мъж, който да го допълни и да му предаде характер.

Лице на линията "Made To Measure" е известният американски актьор, режисьор и сценарист Джеймс Франко. Изпълнителният директор на марката, Фрида Джианини, обясни избора на модел:
"Визията на "Made To Measure" трябваше да бъде нещо изключително специално и това е което постигнахме. Стилно и културно е, точно както нашия, облечен в костюм, главен герой."
Ароматните нотки на "Made To Measure"
Върхови нотки:
  • френска лавандула - ароматна и чиста флорална нотка
  • калабрийски бергамот - лек и елегантен цитрусов аромат с горчиво-кисел нюанс
  • анасон - дълбок и силен аромат, който напомня на лакриц

Средни или сърцеви нотки:
  • индийско орехче - пикантно-сладък дървесен аромат, който носи ориенталско усещане
  • плод от хвойна - класическа пикантна и ободряваща нотка с остатъчно усещане за свежест

Базови нотки:
  • лабданум - дълбок кожен и кехлибарен аромат с ориенталски привкус
  • пачули - екзотичен, сладък и тежък аромат с дървесен нюанс
  • кожа - дълбок аромат, който напомня на изработени от кожа продукти

Парфюмът е от типа EDT (Eau de Toilette).
Състав
Парфюм
  • Alcohol Denat.
  • Aqua (Water)
  • Parfum (Fragrance)
  • Ethylhexyl Methoxycinnamate
  • Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate
  • Propylene Glycol
  • Methylparaben
  • BHT
  • Limonene
  • Linalool
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Hydroxycitronellal
  • Benzyl Salicylate
  • Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde
  • Citronellol
  • Coumarin
  • Cinnamal
  • Citral
  • Eugenol
  • Geraniol
  • CI 17200 (Red 33)
  • CI 42090 (Blue 1)
  • CI 19140 (Yellow 5)
Балсам за след бръснене
  • Aqua (Water)
  • Alcohol Denat.
  • Cetearyl Ethylhexanoate
  • Propylene Glycol
  • Glycerin
  • Parfum (Fragrance)
  • Tocopheryl Acetate
  • Panthenol
  • Peg-40 Hydrogenated Castor Oil
  • Methylparaben
  • Carbomer
  • Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer
  • Sodium Hydroxide
  • Disodium EDTA
  • Sodium Hyaluronate
  • Pantolactone
  • Limonene
  • Linalool
  • Benzyl Salicylate
  • Hydroxycitronellal
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Citronellol
  • Coumarin
  • Cinnamal
  • Eugenol
Шампоан за коса и тяло
  • Aqua (Water)
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Sodium Lauryl Sulfate
  • Parfum (Fragrance)
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Sodium Chloride
  • Citric Acid
  • Peg-40 Hydrogenated Castor Oil
  • Sodium Citrate
  • Sodium Benzoate
  • Sodium Xylenesulfonate
  • Disodium EDTA
  • Magnesium Nitrate
  • BHT
  • Methylchloroisothiazolinone
  • Magnesium Chloride
  • Methylisothiazolinone
  • Limonene
  • Linalool
  • Benzyl Salicylate
  • Hydroxycitronellal
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Citronellol
За Gucci
Историята на една от най-известните модни къщи в света "Gucci" започва във великолепната Флоренция, с раждането на Гучио Гучи - обикновено момче, син на занаятчия и домакиня, който се превръща в един от най-известните италиански дизайнери на XX век. Неговата марка запазва лидерските си позиции в световната мода и до днес, като се явява символ на богатство, лукс и престиж.

Началото е положено през далечната 1921 година, когато Гучи създава малка семейна компания, занимаваща се с производството на кожени изделия - колани, куфари, портмонета, чанти и др. Преди да стартира своя бизнес, талантливият италианец много внимателно избира логото на компанията си, в резултат на което той се спира на две кръстосани букви G, с които марката е известна и разпознаваема в цял свят и до днес. Благодарение на висококачествените ръчно изработени продукти, компанията просперира и през 1938 година Гучи открива първия си фирмен магазин в сърцето на Италия - Рим. Там са се продавали женските чанти с бамбукови дръжки и велурените мокасини с метален орнамент, които впоследствие се превръщат в емблематични за марката. През 1940 година към бизнеса на Гучио се присъединява синът му - Алдо Гучи, който решава да разшири продуктовия асортимент на марката. Скоро след това се появяват изисканите копринени шалове на "Gucci", които се превръщат в любим аксесоар на такива икони на стила като Одри Хепбърн, Грейс Кели и Жаклин Кенеди, както и вратовръзки и ризи, също изработени от висококачествена коприна. В началото на 50-те години компанията открива свои фирмени бутици в световните модни центрове - Париж, Лондон и Ню Йорк, а едни от най-популярните актриси и поп звезди се редят на опашка, за да се сдобият с някое "бижу" от колекциите на "Gucci".

През 1953 година основателят на марката Гучио Гучи внезапно умира. Бизнесът му е наследен от четиримата му сина, които решават да променят концепцията на семейната компания, започвайки да произвеждат и предлагат само луксозни облекла за богатите и заможни хора по света. По този начин към 50-годишнината от съществуването си "Gucci" се превръща в една от най-успешните модни компании в света, чийто клиенти са елитът на обществото. Впоследствие асортиментът на компанията се допълва с козметични средства и парфюмна линия, като и до днес те имат множество фенове и са изключително търсени в световен мащаб. Управлението на компанията поема Алдо Гучи, който с лекота умее да разпознава вкусовете и предпочитанията на богатите. Брат му Родолфо, който е известен актьор започва да помага за развитието на марката и нейното популяризиране сред продуценти, режисьори и актьори. След известно време продуктите на "Gucci" започват да се появяват в най-известните и високобюджетни кинопродукции, а сред феновете на марката са личности като Франк Синатра, кралицата на Англия и принцеса Маргарет.

След смъртта на Гучи обаче престижът на марката постепенно започва да пада, поради постоянните конфликти сред многобройните наследници и не добре замислената маркетингова стратегия. Обрат в историята на марката настъпва в средата на 80-те години, когато начело на компанията става внукът на Гучио Гучи - Маурицио. Той се справя със семейните раздори и привлича към компанията талантливи хора от цял свят, сред които е перспективният американски дизайнер Том Форд, който успешно възвръща престижа на марката. Взимайки за основа култовите продукти на "Gucci" (онези същите чанти и мокасини), Форд им придава напълно нов облик, експериментирайки с материали, форми и цветова гама. Той е сред първите дизайнери, които представят колекции с дрехи в "унисекс" стил. Неговите модели са секси, изпъчват енергия и съответстват напълно на духа на времето. Ето защо много скоро към списъка с редовни клиенти на марката се присъединяват Мадона, Гуинет Полтроу, Елизабет Хърли и други известни личности. След като през 2003 година Том Форд напуска "Gucci", компанията продължава развитието си под ръководството на новия творчески директор Фрида Джанини.

Зад лаконичното название "Gucci" се крият множество колекции от стилни дрехи, елегантни обувки и луксозни аксесоари, но разкошът на тази модна къща би бил незавършен без собствен аромат, с които да се асоциират клиентите на марката. Към днешна дата компанията разполага с множество парфюмни линии, които са перфектна комбинация от елегантност, енергия и жажда за живот. Те създават индивидуален образ на притежателите си, а дизайнът им винаги се препокрива с концепцията на самите аромати, което ги прави още по-приятни и атрактивни.
Парфюмерия
При създаването на парфюмите си "Gucci" работи в сътрудничество с едни от най-квалифицираните имена в парфюмния свят - парфюмерите Michel Almairac, Dominique Ropion, Daniela (Roche) Andrier, Antoine Maisondieu, Guy Robert, Karine Dubreuil, Maurice Roucel, Firmenich, Ilias Ermenidis, Givaudan, Jacques Huclier и Lorenzo Villoresi. През 1974 година компанията лансира дебютния си женски парфюм "Gucci №1", който е елегантен стилен и сдържан аромат. След неговия завиден успех се появяват и очакваните "Gucci №2" и "Gucci №3", като всеки от тях заема собствена потребителска ниша, допълвайки цялостната ароматна композиция, характерна за "Gucci". През 1995 година се появява свежият цветно-плодов със загадъчни пикантни нотки аромат за жени "Gucci Accenti". Той е създаден с участието на Том Форд, който успява да запази стила на модната къща, едновременно с това внасяйки своята индивидуалност. Парфюмът придобива голям успех и оттогава "Gucci" практически ежегодно радва любителите на аромати с нови попълнения към парфюмните си линии. Следващо допълнение в парфюмната колекция на "Gucci" е свежият и нежен аромат "Gucci Envy", представен през 1997 година. Година по-късно излиза и мъжкия вариант на парфюма - "Envy for Men", който за кратко време придобива голяма популярност сред представителите на силния пол. С появата си парфюмната линия "Gucci Rush" предизвиква истински фурор както сред жените, така и сред мъжете. Нейните импулсивни и страстни аромати не могат да се сравнят с нищо друго и оставят трайни следи у притежателите си.

През 2010 година творческият директор на "Gucci" Фрида Джианини, създава парфюма "Gucci Guilty" - дързък аромат за тези, които диктуват модата. Той е адресиран към модерната жена, която знае как да живее живота си на пълни обороти и е готова да се изправи пред всяко предизвикателство, за да получи това, което иска. Рекламно лице на аромата е американската певица и актриса Еван Рейчъл Ууд. Тя си партнира с известния американски актьор Крис Еванс, който е рекламно лице на мъжката версия на парфюма - "Guilty Pour Homme", който излиза на пазара през 2011 година. Година по-късно се появява ароматът "Gucci Première", който възхвалява звездата във всяка жена. Това е женствен аромат, насочен към съвременната жена, която се наслаждава на постиженията си и носи авторитета с лекота. Където и да се намира, тя е модна икона. Точно затова, лице на този аромат е американската актриса Блейк Лайвли, която е въплъщение на съвременната и успяла жена. След успеха на този женски аромат, компанията създава мъжкия аромат "Made To Measure", който винаги успява да остави трайно впечатление и да отличи мъжа, който го носи. Концепцията на аромата е вдъхновена от идеята за костюми по поръчка, където всеки един нюанс и съставка допринасят за структурата и текстурата на продукта, създавайки едно хармонично цяло. Ароматът е специално създаден според философията на "Gucci" за внимание към детайла - ухание, за което са трябвали много години и стотици повторения, за да се получи сегашният мъжествен и изискан аромат. Рекламно лице на аромата е известният американски актьор, режисьор и сценарист Джеймс Франко, който е олицетворение на съвременния мъж.

Към момента марката "Gucci" е част от огромната корпорация "Pinault-Printemps-Redoute" и заема водеща позиция в модната индустрия по отношение на продажбите. Тя е на върха повече от 90 години и е една от най-известните, престижни и лесно разпознаваеми марки в света.
Начин на употреба
  • Напръскайте с парфюма на някое от местата, където най-добре се улавя пулса - зад ушите, на китките, в свивките на лактите и в основата на врата. По този начин ароматът ще се усеща по-дълго време.
  • Препоръчително е парфюмирането с тоалетна вода да става от разстояние около 15 cm, за да бъде обхваната по-голяма площ, а и да не се образуват "локвички" по кожата или незаличими петна по дрехите.
Употреба на шампоана за коса и тяло
  • Влезте под душа и се намокрете.
  • Сложете около половин чаена лъжичка от шампоана върху гъба за баня или косата си.
  • Разтъркайте гъбата, докато шампоанът се превърне в пяна.
  • Нежно разнесете продукта по кожата или косата си.
  • Изплакнете добре с вода.
Употреба на балсама за след бръснене
  • Измийте лицето си обилно с хладка вода, след като сте се избръснали.
  • Сложете около една чаена лъжичка от балсама на дланта на едната си ръка.
  • Разтрийте двете си ръце една в друга за около 2 - 3 секунди.
  • Нанесете продукта върху влажната кожа на лицето Ви.
В комплекта
Комплектът съдържа:
  • парфюм - 50 ml
  • балсам за след бръснене - 50 ml
  • шампоан за коса и тяло - 50 ml
Рейтинг
Рейтинг: 8.00 / 2 гласа 
За да оцениш продукта "Gucci Made To Measure", избери цифрата отговаряща на твоята оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за този продукт, направи го сега!

Твоето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видиш всички останали мнения, натисни бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Пластири против пъпки
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Намаление на хиляди книги
Ваучери за подарък от store.bg