store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грим и спирали за очи    Спирали    Max Factor Masterpiece High Definition Mascara - ...
Начало   Козметика    ...    Спирали  
Търсене
Козметика на
промо цени
Ново в
сектор козметика
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на тази спирала
Четка на спиралата
 
Цветове
1 Rich Black
2 Black / Brown
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

Max Factor Masterpiece High Definition Mascara


Спирала за перфектно разделени и подчертани мигли

Цена за цвят на спиралата - 1 Rich Black:  19.09 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Петък 05-06-2020 г., Понеделник 08-06-2020 г. или
Вторник 09-06-2020 г.
Продукт#163779
ВидСпирала
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
МаркаMax Factor
EAN5011321164901
Категории
Разфасовка4.5 ml
Размери∅ 1.6 x 12 cm
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката1.10 / 12.00 / 1.10 cm
Тегло0.042 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Max Factor
Спиралата "Masterpiece High Definition" ще Ви осигури перфектно разделени и подчертани мигли!
С нея ще имате с до пет пъти по-оформени мигли, отколкото с всяка друга спирала - тя ще ги обособи и фиксира, като същевременно ще им придаде обем. Специално изработената четка с малки ресници позволява безпроблемното и лесно нанасяне дори на най-малки и труднодостъпни мигли. Спиралата ще Ви гарантира перфектен поглед, без сплъстяване и размазване. Подходяща е и за хора с чувствителни очи и носещи контактни лещи.
  • Aqua
  • Styrene / Acrylates Copolymer
  • Propylene Glycol
  • Laureth-4
  • PEG-8 Dimethicone
  • PVP
  • Phenoxyethanol
  • Methylparaben
  • Trisodium EDTA
  • Hydroxyethylcellulose
  • May Contain:
    • CI 77499
    • CI 77266
    • CI 77007
    • CI 77491
    • CI 77492
    • CI 77288
    • CI 77891
Знаете ли какво е общото между първия фон дьо тен, първите изкуствени мигли и първата водоустойчива козметика? Е, ако мислите, че във формулите им има една и съща "тайна" съставка, то определено ще Ви изненадаме. Отговорът на въпроса е името "Max Factor" или световно известната козметична марка, която днес е достъпна за всички дами по света, но преди дълги години е "помощник" единствено на холивудските звезди от големия екран. Нещо повече: именно "Max Factor" е създателят на бляскавия им имидж и дори създателят на думата "грим". Да, очевидно съвсем заслужено днес марката е една от световно известните козметични производители с водещи позиции. Но не само днес. Когато се обърнем назад към историята, също толкова очевидно става, че марката е била водеща още със създаването си, а и във всеки един момент до днешни времена.
"Max Factor" преди
Всичко започва с уменията, идеите и смелостта на един човек - Максимилиан Факторович, по-късно получил името Макс Фактор, а още по-късно станал и основател на своя козметична марка. Опитът и знанията си за козметичния свят обаче Макс "подхранва" много по-рано - в детските си години. А тях прекарва в родното си градче Лодз (тогава в територията на Русия, но днес част от Полша). Роден през 1872 г. в този град, Макс израства в семейство с еврейски произход, но с изключително скромен начин на живот. Дотолкова, че едва 8-годишен Максимилиан започва да помага в местната аптека, където със страничния поглед върху смесването на субстанции момчето поставя основите на интереса си към козметичните формули. По-късно, вече 23-годишен, Макс разполага и с опит в занаята на перукарството, а също и със смелост в търсенето на по-добър начин на живот. Младежът се премества да живее в град Рязан и отваря собствено магазинче, в което продава собственоръчно направени парфюми, кремове, гримове и перуки. Един ден целият този асортимент впечатлява едни случайни клиенти - актьори от пътуваща театрална трупа. Но както се казва "няма нищо случайно" и Максимилиан определено се убеждава в това. Актьорите остават впечатлени от продуктите и не след дълго сценичният грим на представленията им е този от магазинчето на Макс. А след тази "реклама" младият мъж е назначен за козметичен експерт в Руската опера и дори избран за консултант по красота в двора на Николай II.

С течение на времето обаче антисемитските настроения в родината на момчето се увеличават и стават причина Макс отново да поеме в търсене на по-добър начин на живот. Крачката към него е направена през 1904 г., когато младият Максимилиан емигрира в САЩ и официално получава името Макс Фактор от емигрантските власти. Въпреки че началото на новото място е изключително трудно за чужденеца в Америка, той не се отказва. Дори забелязва нещо важно за неговия успех – това, че за начинаещата кино индустрия гримът е важна част. Така през 1908 г. Макс отваря собствен магазин, а година по-късно основава своята компания "Max Factor". При набиращата скорост кино индустрия Макс започва да екпериментира с различни съставки, опитвайки се да създаде безупречен грим за филмовите актьори. И резултатът се появява. През 1814г. Макс Фактор създава уникален тогава кино грим - лек и с покривен нюанс крем, наречен "Flexible Greasepaint" и подобен на фон дьо тена днес. Продуктът бързо впечатлява всички, защото не създава ефект "маска", не засъхва и не се рони, както предишния кино грим, който използват повечето актьори. Не след дълго името на козметичната марка "Max Factor" бързо се разпространява и постига големи успехи. Дотолкова, че в златната ера на грима в Холивуд "Max Factor" е единственото име, което се грижи за вида на звездите от черно-белия екран. Сред първите клиенти на марката, например, e Чарли Чаплин. А с течение на времето "Max Factor" става създател на иконичния външен вид на най-известните кино дами на епохата, като Ава Гарднър, Джийн Харлоу и Марлене Дитрих.

Също толкова иконични обаче стават и продуктите, създадени от козметичния експерт Макс Фактор. Още през първите години от старта на марката, много актриси в Холивуд нямат търпение да пробват крема "Flexible Greasepaint", познат още като "гъвкавия грим". Едновременно с това мнозина искат и да набавят перуките, направени от естествена коса. Освен това, Макс създава още нещо, което става хит за кино индустрията - изкуствените мигли, които са специално проектирани за актрисата Филис Хейвер, поискала да изиграе ролята на жената-вамп. Скоро след това този продукт става големият триумф на марката. Но след него се появяват и още триумфални постижения. През 1916 г. Макс добавя в каталога сенки за очи и моливи за вежди, които са и първите продукти на разположение извън филмовата индустрия. А с настъпването на 1918 г. Макс Фактор прави поредната голяма крачка напред - измисля принципа "Цветова хармония" и така създава тенденция в грима, като за първи път в историята пудрата, ружът, сенките и червилото са в цветова хармония с естествения цвят на косата, очите и кожата.

С настъпването на 1920 г. Макс проектира и пълна гама от козметични продукти за кино индустрията и обществото, а за представянето на изобретенията си въвежда съвсем нова дума - "грим". Оттогава "гримът" и "гримирането" стават популярни фрази в речника на много дами. През следващите години нововъведенията на "Max Factor" не спират да събират погледите. От 1928 г. по настоятелна препоръка на Макс актрисата Джин Харлоу става първата в света платинена блондинка и веднага след това суперзвезда, която поставя тенденция сред жените в обществеността. След няколко години "Max Factor" измисля и представя още един полезен принцип за постигането на перфектен грим - основателят на марката създава специалното си изобретение "Calibrator Beauty", чрез което взима размерите на различни черти и зони, определя структурата на лицето и така решава как, колко и какъв грим да използва в дадени зони на едно лице и оптически да скрие негов малък дефект. Е, дори и след тази нова тенденция козметичната марка успява да продължава да впечатлява. И то с поява на поредица от иновативни продукти. От 1935 г. марката представя "Pan Cake" пудрата, която отново грабва кино звездите заради това, че след нанасянето на тънък слой не засъхва и поддържа визията прекрасна при вече появилата се цветна филмова лента. Още знаменити продукти в каталога на марката са също дълготрайното червило "Tru-Color", очните линии, наситен туш за мигли и "Creme Puff" - продуктът, който съчетава в едно кремообразната основа и пудрата, проявявайки матиращ ефект.

Идва момент обаче, в който знаменитите продукти продължават да се появяват без присъствието на емблематичния си създател. През 1938 Макс Фактор умира на 66-годишна възраст, а управлението на бизнеса остава в ръцете на неговия син. Но и наследникът успява да се справи също толкова блестящо. По време на неговото управление се появяват още хитови продукти в каталога: различни цветове лакове за нокти, първият коректор, прикриващ несъвършенствата по кожата, първата спирала, която се предлага в познатото днес продълговато шишенце и се нанася със специална четка, без необходимост от намокрянето и втриването ѝ в кутийка с туш. Всъщност през годините марката не спира да расте, дори и след като идва време, в което нов собственик без фамилия Фактор в името си, поема управлението - това е компания "Procter & Gamble".
"Max Factor" сега
От 1991 г. до днес "Max Factor" e част от компания "Procter & Gamble". Но традициите, поставени от основателя се запазват. Даже и частица от историческите постижения на марката остават - от 1984 г. до днес музей "Max Factor" е с отворени врати и посреща посетители в сградата, в която холивудските актриси са били гримирани и фризирани от специалисти на марката.

Днес "Max Factor" продължава да присъства под светлините на прожекторите и продуктите ѝ да се използват от множество известни личности. Все пак марката предизвиква появата на първия в историята Оскар за филмов грим. A в днешни времена "Max Factor" се появява и на модните подиуми, като нейни продукти "се грижат" за безупречната визия на много от моделите на "Milan Fashion Week". Едновременно с този успех редица доказани професионални гримьори признават нейните качества. А някои от тях дори сливат опита си с марката и започват съвместна работа - от 2004 г., например, един от най-влиятелните гримьори в света, Пат Макграт, става директор в отдела "Max Factor Global Creative Design".

Що се отнася до продуктите, то "запазената марка" да впечатляват с нововъведения също остава. Ето защо, например, през 2001 г. от "Max Factor" представят дълготрайното червило "Lipfinity", за което посочват, че подарява ярък и неотразим цвят в продължение на 12 часа. Вероятно точно поради това между 2006 г. и 2008 г. едно "Lipfinity" се продава на всеки 9 секунди в световен мащаб. Е, има и още емблематични продукти от новото време, които "Max Factor" създава. Такива са бестселър спиралите за очи "False Lash Effect" и озаряващите тена продукти "Eye Luminizer Brightener" и "Skin Luminizer Foundation".

Всъщност нито за миг специалистите от марката не изневеряват на репутацията ѝ на "изобретател", допринесъл за напредъка на козметичния свят. Така, въпреки дългата история, дори и в 21 век "Max Factor" продължава да комбинира науката и артистизма в гримирането, за да се създаде водещи и емблематични продукти, като част от последните представители са цветните и хидратиращи формули за устни "Colour Elixir". Е, понякога има и иновативни попълнения, като "Colour Effect Flipstick", съчетаващ две различни червила или продуктът с опаковка, подобна на спиралата, но с по едно червило от горната и от долната си страна. Също толкова иновативна стъпка напред показват и продуктите от серия "Max Factor Facefinity", сред които формулата "All Day Flawless 3 in 1 Foundation", съчетаваща действията на 3 продукта - основа за нанасяне на грима, коректор за прикриване на несъвършенствата и течен фон дьо тен за продължително покритие.

Тези и още много други представители в каталога печелят признания и добри отзиви. А освен известните под светлината на прожекторите, водещият производител на декоративна козметика печели милиони жени от различни точки на света. И всяка от дамите може да избира сред изобилие от декоративна козметика, според своите стил и предпочитания, дори тип кожа. Каталогът предлага от различни видове моливи за вежди, очни линии, спирали и моливи за очи през CC коректори, бронзанти, пудри, фон дьо тени и основи за грим до разнообразни палитри лакове за нокти, червила, гланцове и сенки за очи. Но освен продуктите си, "Max Factor" решава да сподели и щипка от опита и експертността си. Прави го чрез публикуване на безплатни съвети и практически видео уроци в сайта си, чрез консултации за правилното използване на изобилие от продукти. И всичко това, защото "вярваме, че всяка жена може да бъде бляскава", както казват от екипа на марката.
Начин на употреба
  • Погледнете надолу и нанесете спиралата с помощта на огледало върху миглите на клепача - от единия край до другия и от корена до върха.
  • Погледнете нагоре и нанесете върху долните мигли.
  • Използвайте и върха на четката, за да нанесете и върху най-късите мигли.
  • Изчакайте малко и повторете нанасянето върху горните мигли.
  • Никога не оставяйте спиралата си не добре затворена, тъй като може да изсъхне.
Рейтинг
Рейтинг: 8.75 / 4 гласа 
За да оцените спиралата "Max Factor Masterpiece High Definition Mascara", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази спирала, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват спиралата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази спирала, купуват също
Мицеларен хининов шампоан с укрепващо действие - От серията "Herbal Time" - спирала
Мицеларен хининов шампоан с укрепващо действие
От серията "Herbal Time"

Rosa Impex
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.70 лв.
Хининова маска-еликсир за коса - От серията "Herbal Time" - спирала
Хининова маска-еликсир за коса
От серията "Herbal Time"

Rosa Impex
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.00 лв.
Обогатена хининова вода за коса против косопад - От серията "Herbal Time" - спирала
Обогатена хининова вода за коса против косопад
От серията "Herbal Time"

Rosa Impex
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.50 лв.
Listerine Total Care - Антибактериална вода за уста с 6 действия - спирала
Listerine Total Care
Антибактериална вода за уста с 6 действия

Listerine
Избор за опаковка от:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  8.20 лв.
Четиристранна полираща блок пила за нокти - От серията "Agiva Proffesional" - спирала
Четиристранна полираща блок пила за нокти
От серията "Agiva Proffesional"

Agiva
Стандартна цена 3.20 лв.
Вземи сега с отстъпка -19%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  2.60 лв.
Acorelle Nature Beach Oil - Плажно олио с масло от каранджа от серията "Nature Sun" - спирала
Acorelle Nature Beach Oil
Плажно олио с масло от каранджа от серията "Nature Sun"

Acorelle
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  57.90 лв.
Golden Rose 60 Sec Express Dry Nail Lacquer - Бързосъхнещ лак за нокти - спирала
Golden Rose 60 Sec Express Dry Nail Lacquer
Бързосъхнещ лак за нокти

Golden Rose
Избор за номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.60 лв.
Manhattan Brow Shake Filling Powder - Пудра-филър за скулптуриране на вежди - спирала
Manhattan Brow Shake Filling Powder
Пудра-филър за скулптуриране на вежди

Manhattan
Избор за цвят на пудра-филъра:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.30 лв.
Сенки за вежди - Комплект в кутия с апликатор и шаблони - спирала
Сенки за вежди
Комплект в кутия с апликатор и шаблони

Essence
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.50 лв.
Ампули против косопад - Prevention and Density - Опаковка от 5 x 10 ml - спирала
Ампули против косопад - Prevention and Density
Опаковка от 5 x 10 ml

Keranove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.00 лв.
Маска за лице с бадем и краставица - спирала
Маска за лице с бадем и краставица
Himalaya
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.10 лв.
Revlon Ultimate All-In-One Mascara - Спирала за мигли с 5 действия - спирала
Revlon Ultimate All-In-One Mascara
Спирала за мигли с 5 действия

Revlon
Избор за цвят на спиралата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.89 лв.
Скосена четка за руж от естествен косъм - От серията “Twelve“ - спирала
Скосена четка за руж от естествен косъм
От серията “Twelve“

Kent
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.00 лв.
Четка за устни - От серията “Twelve“ - спирала
Четка за устни
От серията “Twelve“

Kent
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.00 лв.
Скосена четка за вежди - От серията “Kent Twelve“ - спирала
Скосена четка за вежди
От серията “Kent Twelve“

Kent
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.00 лв.
Bell Royal Mat Lipstick - Червило с матиращ ефект и екстракт от алое вера - спирала
Bell Royal Mat Lipstick
Червило с матиращ ефект и екстракт от алое вера

Bell
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.30 лв.
L'Oreal Unlimited Mascara - Спирала за дълги мигли от серията "Infallible" - спирала
L'Oreal Unlimited Mascara
Спирала за дълги мигли от серията "Infallible"

Loreal Paris
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  28.99 лв.
Garnier Ambre Solaire Sensitive Advanced Face Gel Cream - SPF 50+ - Слънцезащитен гел крем за лице и деколте за чувствителна кожа - спирала
Garnier Ambre Solaire Sensitive Advanced Face Gel Cream - SPF 50+
Слънцезащитен гел крем за лице и деколте за чувствителна кожа

Garnier
Стандартна цена 15.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  14.39 лв.

Max Factor Masterpiece High Definition Mascara


Спирала за перфектно разделени и подчертани мигли

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена за цвят на спиралата - 1 Rich Black:  19.09 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Петък 05-06-2020 г., Понеделник 08-06-2020 г. или
Вторник 09-06-2020 г.
Продукт#163779
ВидСпирала
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
МаркаMax Factor
EAN5011321164901
Категории
Разфасовка4.5 ml
Размери∅ 1.6 x 12 cm
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката1.10 / 12.00 / 1.10 cm
Тегло0.042 kg
Още снимки на тази спирала
Четка на спиралата
Цветове
1 Rich Black
2 Black / Brown
Описание
Спиралата "Masterpiece High Definition" ще Ви осигури перфектно разделени и подчертани мигли!
С нея ще имате с до пет пъти по-оформени мигли, отколкото с всяка друга спирала - тя ще ги обособи и фиксира, като същевременно ще им придаде обем. Специално изработената четка с малки ресници позволява безпроблемното и лесно нанасяне дори на най-малки и труднодостъпни мигли. Спиралата ще Ви гарантира перфектен поглед, без сплъстяване и размазване. Подходяща е и за хора с чувствителни очи и носещи контактни лещи.
Състав
  • Aqua
  • Styrene / Acrylates Copolymer
  • Propylene Glycol
  • Laureth-4
  • PEG-8 Dimethicone
  • PVP
  • Phenoxyethanol
  • Methylparaben
  • Trisodium EDTA
  • Hydroxyethylcellulose
  • May Contain:
    • CI 77499
    • CI 77266
    • CI 77007
    • CI 77491
    • CI 77492
    • CI 77288
    • CI 77891
За Max Factor
Знаете ли какво е общото между първия фон дьо тен, първите изкуствени мигли и първата водоустойчива козметика? Е, ако мислите, че във формулите им има една и съща "тайна" съставка, то определено ще Ви изненадаме. Отговорът на въпроса е името "Max Factor" или световно известната козметична марка, която днес е достъпна за всички дами по света, но преди дълги години е "помощник" единствено на холивудските звезди от големия екран. Нещо повече: именно "Max Factor" е създателят на бляскавия им имидж и дори създателят на думата "грим". Да, очевидно съвсем заслужено днес марката е една от световно известните козметични производители с водещи позиции. Но не само днес. Когато се обърнем назад към историята, също толкова очевидно става, че марката е била водеща още със създаването си, а и във всеки един момент до днешни времена.
"Max Factor" преди
Всичко започва с уменията, идеите и смелостта на един човек - Максимилиан Факторович, по-късно получил името Макс Фактор, а още по-късно станал и основател на своя козметична марка. Опитът и знанията си за козметичния свят обаче Макс "подхранва" много по-рано - в детските си години. А тях прекарва в родното си градче Лодз (тогава в територията на Русия, но днес част от Полша). Роден през 1872 г. в този град, Макс израства в семейство с еврейски произход, но с изключително скромен начин на живот. Дотолкова, че едва 8-годишен Максимилиан започва да помага в местната аптека, където със страничния поглед върху смесването на субстанции момчето поставя основите на интереса си към козметичните формули. По-късно, вече 23-годишен, Макс разполага и с опит в занаята на перукарството, а също и със смелост в търсенето на по-добър начин на живот. Младежът се премества да живее в град Рязан и отваря собствено магазинче, в което продава собственоръчно направени парфюми, кремове, гримове и перуки. Един ден целият този асортимент впечатлява едни случайни клиенти - актьори от пътуваща театрална трупа. Но както се казва "няма нищо случайно" и Максимилиан определено се убеждава в това. Актьорите остават впечатлени от продуктите и не след дълго сценичният грим на представленията им е този от магазинчето на Макс. А след тази "реклама" младият мъж е назначен за козметичен експерт в Руската опера и дори избран за консултант по красота в двора на Николай II.

С течение на времето обаче антисемитските настроения в родината на момчето се увеличават и стават причина Макс отново да поеме в търсене на по-добър начин на живот. Крачката към него е направена през 1904 г., когато младият Максимилиан емигрира в САЩ и официално получава името Макс Фактор от емигрантските власти. Въпреки че началото на новото място е изключително трудно за чужденеца в Америка, той не се отказва. Дори забелязва нещо важно за неговия успех – това, че за начинаещата кино индустрия гримът е важна част. Така през 1908 г. Макс отваря собствен магазин, а година по-късно основава своята компания "Max Factor". При набиращата скорост кино индустрия Макс започва да екпериментира с различни съставки, опитвайки се да създаде безупречен грим за филмовите актьори. И резултатът се появява. През 1814г. Макс Фактор създава уникален тогава кино грим - лек и с покривен нюанс крем, наречен "Flexible Greasepaint" и подобен на фон дьо тена днес. Продуктът бързо впечатлява всички, защото не създава ефект "маска", не засъхва и не се рони, както предишния кино грим, който използват повечето актьори. Не след дълго името на козметичната марка "Max Factor" бързо се разпространява и постига големи успехи. Дотолкова, че в златната ера на грима в Холивуд "Max Factor" е единственото име, което се грижи за вида на звездите от черно-белия екран. Сред първите клиенти на марката, например, e Чарли Чаплин. А с течение на времето "Max Factor" става създател на иконичния външен вид на най-известните кино дами на епохата, като Ава Гарднър, Джийн Харлоу и Марлене Дитрих.

Също толкова иконични обаче стават и продуктите, създадени от козметичния експерт Макс Фактор. Още през първите години от старта на марката, много актриси в Холивуд нямат търпение да пробват крема "Flexible Greasepaint", познат още като "гъвкавия грим". Едновременно с това мнозина искат и да набавят перуките, направени от естествена коса. Освен това, Макс създава още нещо, което става хит за кино индустрията - изкуствените мигли, които са специално проектирани за актрисата Филис Хейвер, поискала да изиграе ролята на жената-вамп. Скоро след това този продукт става големият триумф на марката. Но след него се появяват и още триумфални постижения. През 1916 г. Макс добавя в каталога сенки за очи и моливи за вежди, които са и първите продукти на разположение извън филмовата индустрия. А с настъпването на 1918 г. Макс Фактор прави поредната голяма крачка напред - измисля принципа "Цветова хармония" и така създава тенденция в грима, като за първи път в историята пудрата, ружът, сенките и червилото са в цветова хармония с естествения цвят на косата, очите и кожата.

С настъпването на 1920 г. Макс проектира и пълна гама от козметични продукти за кино индустрията и обществото, а за представянето на изобретенията си въвежда съвсем нова дума - "грим". Оттогава "гримът" и "гримирането" стават популярни фрази в речника на много дами. През следващите години нововъведенията на "Max Factor" не спират да събират погледите. От 1928 г. по настоятелна препоръка на Макс актрисата Джин Харлоу става първата в света платинена блондинка и веднага след това суперзвезда, която поставя тенденция сред жените в обществеността. След няколко години "Max Factor" измисля и представя още един полезен принцип за постигането на перфектен грим - основателят на марката създава специалното си изобретение "Calibrator Beauty", чрез което взима размерите на различни черти и зони, определя структурата на лицето и така решава как, колко и какъв грим да използва в дадени зони на едно лице и оптически да скрие негов малък дефект. Е, дори и след тази нова тенденция козметичната марка успява да продължава да впечатлява. И то с поява на поредица от иновативни продукти. От 1935 г. марката представя "Pan Cake" пудрата, която отново грабва кино звездите заради това, че след нанасянето на тънък слой не засъхва и поддържа визията прекрасна при вече появилата се цветна филмова лента. Още знаменити продукти в каталога на марката са също дълготрайното червило "Tru-Color", очните линии, наситен туш за мигли и "Creme Puff" - продуктът, който съчетава в едно кремообразната основа и пудрата, проявявайки матиращ ефект.

Идва момент обаче, в който знаменитите продукти продължават да се появяват без присъствието на емблематичния си създател. През 1938 Макс Фактор умира на 66-годишна възраст, а управлението на бизнеса остава в ръцете на неговия син. Но и наследникът успява да се справи също толкова блестящо. По време на неговото управление се появяват още хитови продукти в каталога: различни цветове лакове за нокти, първият коректор, прикриващ несъвършенствата по кожата, първата спирала, която се предлага в познатото днес продълговато шишенце и се нанася със специална четка, без необходимост от намокрянето и втриването ѝ в кутийка с туш. Всъщност през годините марката не спира да расте, дори и след като идва време, в което нов собственик без фамилия Фактор в името си, поема управлението - това е компания "Procter & Gamble".
"Max Factor" сега
От 1991 г. до днес "Max Factor" e част от компания "Procter & Gamble". Но традициите, поставени от основателя се запазват. Даже и частица от историческите постижения на марката остават - от 1984 г. до днес музей "Max Factor" е с отворени врати и посреща посетители в сградата, в която холивудските актриси са били гримирани и фризирани от специалисти на марката.

Днес "Max Factor" продължава да присъства под светлините на прожекторите и продуктите ѝ да се използват от множество известни личности. Все пак марката предизвиква появата на първия в историята Оскар за филмов грим. A в днешни времена "Max Factor" се появява и на модните подиуми, като нейни продукти "се грижат" за безупречната визия на много от моделите на "Milan Fashion Week". Едновременно с този успех редица доказани професионални гримьори признават нейните качества. А някои от тях дори сливат опита си с марката и започват съвместна работа - от 2004 г., например, един от най-влиятелните гримьори в света, Пат Макграт, става директор в отдела "Max Factor Global Creative Design".

Що се отнася до продуктите, то "запазената марка" да впечатляват с нововъведения също остава. Ето защо, например, през 2001 г. от "Max Factor" представят дълготрайното червило "Lipfinity", за което посочват, че подарява ярък и неотразим цвят в продължение на 12 часа. Вероятно точно поради това между 2006 г. и 2008 г. едно "Lipfinity" се продава на всеки 9 секунди в световен мащаб. Е, има и още емблематични продукти от новото време, които "Max Factor" създава. Такива са бестселър спиралите за очи "False Lash Effect" и озаряващите тена продукти "Eye Luminizer Brightener" и "Skin Luminizer Foundation".

Всъщност нито за миг специалистите от марката не изневеряват на репутацията ѝ на "изобретател", допринесъл за напредъка на козметичния свят. Така, въпреки дългата история, дори и в 21 век "Max Factor" продължава да комбинира науката и артистизма в гримирането, за да се създаде водещи и емблематични продукти, като част от последните представители са цветните и хидратиращи формули за устни "Colour Elixir". Е, понякога има и иновативни попълнения, като "Colour Effect Flipstick", съчетаващ две различни червила или продуктът с опаковка, подобна на спиралата, но с по едно червило от горната и от долната си страна. Също толкова иновативна стъпка напред показват и продуктите от серия "Max Factor Facefinity", сред които формулата "All Day Flawless 3 in 1 Foundation", съчетаваща действията на 3 продукта - основа за нанасяне на грима, коректор за прикриване на несъвършенствата и течен фон дьо тен за продължително покритие.

Тези и още много други представители в каталога печелят признания и добри отзиви. А освен известните под светлината на прожекторите, водещият производител на декоративна козметика печели милиони жени от различни точки на света. И всяка от дамите може да избира сред изобилие от декоративна козметика, според своите стил и предпочитания, дори тип кожа. Каталогът предлага от различни видове моливи за вежди, очни линии, спирали и моливи за очи през CC коректори, бронзанти, пудри, фон дьо тени и основи за грим до разнообразни палитри лакове за нокти, червила, гланцове и сенки за очи. Но освен продуктите си, "Max Factor" решава да сподели и щипка от опита и експертността си. Прави го чрез публикуване на безплатни съвети и практически видео уроци в сайта си, чрез консултации за правилното използване на изобилие от продукти. И всичко това, защото "вярваме, че всяка жена може да бъде бляскава", както казват от екипа на марката.
Начин на употреба
  • Погледнете надолу и нанесете спиралата с помощта на огледало върху миглите на клепача - от единия край до другия и от корена до върха.
  • Погледнете нагоре и нанесете върху долните мигли.
  • Използвайте и върха на четката, за да нанесете и върху най-късите мигли.
  • Изчакайте малко и повторете нанасянето върху горните мигли.
  • Никога не оставяйте спиралата си не добре затворена, тъй като може да изсъхне.
Други интересни предложения
Max Factor 2000 Calorie Curl Addict Mascara
Спирала за обемни и извити мигли
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.09 лв.
Max Factor Rise & Shine Lift & Volume Mascara
Спирала за повдигнати и обемни мигли
Цена:  23.49 лв.
Max Factor Volume Infusion Mascara
Спирала за обемни мигли
Цена:  23.49 лв.
Max Factor Smokey Eye Drama Kit
Палитра с 4 цвята сенки за очи
Цена:  15.90 лв.
Max Factor Colour Elixir Cushion
Хидратиращ гланц за устни с наситен цвят
Цена:  15.29 лв.
Max Factor Masterpiece Max High Volume & Definition Mascara
Цветна спирала за обем и перфектно оформени мигли
Цена:  22.29 лв.
Max Factor False Lash Effect Mascara
Цветна спирала за ефект "изкуствени мигли"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.90 лв.
Max Factor 2000 Calorie Waterproof Volume Mascara
Водоустойчива спирала за елегантно обемни мигли
Цена:  15.39 лв.
Max Factor 2000 Calorie Dramatic Volume Mascara
Цветна спирала за елегантно обемни мигли
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  15.39 лв.
Max Factor Mastertouch Concealer
Течен коректор с прецизен апликатор за нанасяне
Цена:  14.99 лв.
Назад към "Спирали за мигли"
Вземи избрани спирали с отстъпки до 27%
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Крем боя за коса
Дамски парфюм
Коректор за прикриване на несъвършенства
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги