Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Спирали  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грим и спирали за очи    Спирали    Max Factor 2000 Calorie Waterproof Volume Mascara...
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Цветове
Цвят на спиралата
 

Max Factor 2000 Calorie Waterproof Volume Mascara


Водоустойчива спирала за елегантно обемни мигли

Цена:  13.39 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Сряда 18-12-2019 г., Четвъртък 19-12-2019 г. или
Петък 20-12-2019 г.
Продукт#163709
ВидСпирала
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
МаркаMax Factor
EAN5013965382062
Категории
ВодоустойчивостДа
Разфасовка9 ml
Размери∅ 1.6 x 12 cm
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката1.10 / 11.60 / 1.10 cm
Тегло0.045 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Max Factor
Емблематичният класически външен вид с обемни мигли никога не излиза от мода със спиралата "2000 Calorie" на "Max Factor"!
Тя е водоустойчива и с черен цвят и ще Ви осигури перфектно оформените мигли, независимо от времето и преживяванията Ви. Спиралата прави миглите три пъти по-обемни и гъсти, отколкото тези, върху които тя не е използвана. Тя изсъхва бързо върху миглите, след като е нанесена, като по този начин предотвратява размазване и следи от допир. Подходяща е за хора с чувствителни очи и носещи контактни лещи, тъй като не съдържа аромати.
  • C11-12 Isoparaffin
  • Polyethylene
  • Disteardimonium Hectorite
  • Cera Carnauba
  • Trihydroxystearin
  • Propylene Carbonate
  • Pentaerythrityl Hydrogenated Rosinate
  • Tall Oil Glycerides
  • Phenoxyethanol
  • Aqua
  • BHA
  • Propylparaben
  • May Contain:
    • CI 77007
    • CI 77491
    • CI 77492
    • CI 77499
Знаете ли какво е общото между първия фон дьо тен, първите изкуствени мигли и първата водоустойчива козметика? Е, ако мислите, че във формулите им има една и съща "тайна" съставка, то определено ще Ви изненадаме. Отговорът на въпроса е името "Max Factor" или световно известната козметична марка, която днес е достъпна за всички дами по света, но преди дълги години е "помощник" единствено на холивудските звезди от големия екран. Нещо повече: именно "Max Factor" е създателят на бляскавия им имидж и дори създателят на думата "грим". Да, очевидно съвсем заслужено днес марката е една от световно известните козметични производители с водещи позиции. Но не само днес. Когато се обърнем назад към историята, също толкова очевидно става, че марката е била водеща още със създаването си, а и във всеки един момент до днешни времена.
"Max Factor" преди
Всичко започва с уменията, идеите и смелостта на един човек - Максимилиан Факторович, по-късно получил името Макс Фактор, а още по-късно станал и основател на своя козметична марка. Опитът и знанията си за козметичния свят обаче Макс "подхранва" много по-рано - в детските си години. А тях прекарва в родното си градче Лодз (тогава в територията на Русия, но днес част от Полша). Роден през 1872 г. в този град, Макс израства в семейство с еврейски произход, но с изключително скромен начин на живот. Дотолкова, че едва 8-годишен Максимилиан започва да помага в местната аптека, където със страничния поглед върху смесването на субстанции момчето поставя основите на интереса си към козметичните формули. По-късно, вече 23-годишен, Макс разполага и с опит в занаята на перукарството, а също и със смелост в търсенето на по-добър начин на живот. Младежът се премества да живее в град Рязан и отваря собствено магазинче, в което продава собственоръчно направени парфюми, кремове, гримове и перуки. Един ден целият този асортимент впечатлява едни случайни клиенти - актьори от пътуваща театрална трупа. Но както се казва "няма нищо случайно" и Максимилиан определено се убеждава в това. Актьорите остават впечатлени от продуктите и не след дълго сценичният грим на представленията им е този от магазинчето на Макс. А след тази "реклама" младият мъж е назначен за козметичен експерт в Руската опера и дори избран за консултант по красота в двора на Николай II.

С течение на времето обаче антисемитските настроения в родината на момчето се увеличават и стават причина Макс отново да поеме в търсене на по-добър начин на живот. Крачката към него е направена през 1904 г., когато младият Максимилиан емигрира в САЩ и официално получава името Макс Фактор от емигрантските власти. Въпреки че началото на новото място е изключително трудно за чужденеца в Америка, той не се отказва. Дори забелязва нещо важно за неговия успех – това, че за начинаещата кино индустрия гримът е важна част. Така през 1908 г. Макс отваря собствен магазин, а година по-късно основава своята компания "Max Factor". При набиращата скорост кино индустрия Макс започва да екпериментира с различни съставки, опитвайки се да създаде безупречен грим за филмовите актьори. И резултатът се появява. През 1814г. Макс Фактор създава уникален тогава кино грим - лек и с покривен нюанс крем, наречен "Flexible Greasepaint" и подобен на фон дьо тена днес. Продуктът бързо впечатлява всички, защото не създава ефект "маска", не засъхва и не се рони, както предишния кино грим, който използват повечето актьори. Не след дълго името на козметичната марка "Max Factor" бързо се разпространява и постига големи успехи. Дотолкова, че в златната ера на грима в Холивуд "Max Factor" е единственото име, което се грижи за вида на звездите от черно-белия екран. Сред първите клиенти на марката, например, e Чарли Чаплин. А с течение на времето "Max Factor" става създател на иконичния външен вид на най-известните кино дами на епохата, като Ава Гарднър, Джийн Харлоу и Марлене Дитрих.

Също толкова иконични обаче стават и продуктите, създадени от козметичния експерт Макс Фактор. Още през първите години от старта на марката, много актриси в Холивуд нямат търпение да пробват крема "Flexible Greasepaint", познат още като "гъвкавия грим". Едновременно с това мнозина искат и да набавят перуките, направени от естествена коса. Освен това, Макс създава още нещо, което става хит за кино индустрията - изкуствените мигли, които са специално проектирани за актрисата Филис Хейвер, поискала да изиграе ролята на жената-вамп. Скоро след това този продукт става големият триумф на марката. Но след него се появяват и още триумфални постижения. През 1916 г. Макс добавя в каталога сенки за очи и моливи за вежди, които са и първите продукти на разположение извън филмовата индустрия. А с настъпването на 1918 г. Макс Фактор прави поредната голяма крачка напред - измисля принципа "Цветова хармония" и така създава тенденция в грима, като за първи път в историята пудрата, ружът, сенките и червилото са в цветова хармония с естествения цвят на косата, очите и кожата.

С настъпването на 1920 г. Макс проектира и пълна гама от козметични продукти за кино индустрията и обществото, а за представянето на изобретенията си въвежда съвсем нова дума - "грим". Оттогава "гримът" и "гримирането" стават популярни фрази в речника на много дами. През следващите години нововъведенията на "Max Factor" не спират да събират погледите. От 1928 г. по настоятелна препоръка на Макс актрисата Джин Харлоу става първата в света платинена блондинка и веднага след това суперзвезда, която поставя тенденция сред жените в обществеността. След няколко години "Max Factor" измисля и представя още един полезен принцип за постигането на перфектен грим - основателят на марката създава специалното си изобретение "Calibrator Beauty", чрез което взима размерите на различни черти и зони, определя структурата на лицето и така решава как, колко и какъв грим да използва в дадени зони на едно лице и оптически да скрие негов малък дефект. Е, дори и след тази нова тенденция козметичната марка успява да продължава да впечатлява. И то с поява на поредица от иновативни продукти. От 1935 г. марката представя "Pan Cake" пудрата, която отново грабва кино звездите заради това, че след нанасянето на тънък слой не засъхва и поддържа визията прекрасна при вече появилата се цветна филмова лента. Още знаменити продукти в каталога на марката са също дълготрайното червило "Tru-Color", очните линии, наситен туш за мигли и "Creme Puff" - продуктът, който съчетава в едно кремообразната основа и пудрата, проявявайки матиращ ефект.

Идва момент обаче, в който знаменитите продукти продължават да се появяват без присъствието на емблематичния си създател. През 1938 Макс Фактор умира на 66-годишна възраст, а управлението на бизнеса остава в ръцете на неговия син. Но и наследникът успява да се справи също толкова блестящо. По време на неговото управление се появяват още хитови продукти в каталога: различни цветове лакове за нокти, първият коректор, прикриващ несъвършенствата по кожата, първата спирала, която се предлага в познатото днес продълговато шишенце и се нанася със специална четка, без необходимост от намокрянето и втриването ѝ в кутийка с туш. Всъщност през годините марката не спира да расте, дори и след като идва време, в което нов собственик без фамилия Фактор в името си, поема управлението - това е компания "Procter & Gamble".
"Max Factor" сега
От 1991 г. до днес "Max Factor" e част от компания "Procter & Gamble". Но традициите, поставени от основателя се запазват. Даже и частица от историческите постижения на марката остават - от 1984 г. до днес музей "Max Factor" е с отворени врати и посреща посетители в сградата, в която холивудските актриси са били гримирани и фризирани от специалисти на марката.

Днес "Max Factor" продължава да присъства под светлините на прожекторите и продуктите ѝ да се използват от множество известни личности. Все пак марката предизвиква появата на първия в историята Оскар за филмов грим. A в днешни времена "Max Factor" се появява и на модните подиуми, като нейни продукти "се грижат" за безупречната визия на много от моделите на "Milan Fashion Week". Едновременно с този успех редица доказани професионални гримьори признават нейните качества. А някои от тях дори сливат опита си с марката и започват съвместна работа - от 2004 г., например, един от най-влиятелните гримьори в света, Пат Макграт, става директор в отдела "Max Factor Global Creative Design".

Що се отнася до продуктите, то "запазената марка" да впечатляват с нововъведения също остава. Ето защо, например, през 2001 г. от "Max Factor" представят дълготрайното червило "Lipfinity", за което посочват, че подарява ярък и неотразим цвят в продължение на 12 часа. Вероятно точно поради това между 2006 г. и 2008 г. едно "Lipfinity" се продава на всеки 9 секунди в световен мащаб. Е, има и още емблематични продукти от новото време, които "Max Factor" създава. Такива са бестселър спиралите за очи "False Lash Effect" и озаряващите тена продукти "Eye Luminizer Brightener" и "Skin Luminizer Foundation".

Всъщност нито за миг специалистите от марката не изневеряват на репутацията ѝ на "изобретател", допринесъл за напредъка на козметичния свят. Така, въпреки дългата история, дори и в 21 век "Max Factor" продължава да комбинира науката и артистизма в гримирането, за да се създаде водещи и емблематични продукти, като част от последните представители са цветните и хидратиращи формули за устни "Colour Elixir". Е, понякога има и иновативни попълнения, като "Colour Effect Flipstick", съчетаващ две различни червила или продуктът с опаковка, подобна на спиралата, но с по едно червило от горната и от долната си страна. Също толкова иновативна стъпка напред показват и продуктите от серия "Max Factor Facefinity", сред които формулата "All Day Flawless 3 in 1 Foundation", съчетаваща действията на 3 продукта - основа за нанасяне на грима, коректор за прикриване на несъвършенствата и течен фон дьо тен за продължително покритие.

Тези и още много други представители в каталога печелят признания и добри отзиви. А освен известните под светлината на прожекторите, водещият производител на декоративна козметика печели милиони жени от различни точки на света. И всяка от дамите може да избира сред изобилие от декоративна козметика, според своите стил и предпочитания, дори тип кожа. Каталогът предлага от различни видове моливи за вежди, очни линии, спирали и моливи за очи през CC коректори, бронзанти, пудри, фон дьо тени и основи за грим до разнообразни палитри лакове за нокти, червила, гланцове и сенки за очи. Но освен продуктите си, "Max Factor" решава да сподели и щипка от опита и експертността си. Прави го чрез публикуване на безплатни съвети и практически видео уроци в сайта си, чрез консултации за правилното използване на изобилие от продукти. И всичко това, защото "вярваме, че всяка жена може да бъде бляскава", както казват от екипа на марката.
Начин на употреба
  • Погледнете надолу и нанесете спиралата с помощта на огледало върху миглите на клепача - от единия край до другия и от корена до върха.
  • Погледнете нагоре и нанесете върху долните мигли.
  • Използвайте и върха на четката, за да нанесете и върху най-малките мигли.
  • Изчакайте малко и повторете нанасянето върху горните мигли.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцените спиралата "Max Factor 2000 Calorie Waterproof Volume Mascara", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази спирала, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват спиралата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази спирала, купуват също
Tesori d'Oriente China Orchid - Подаръчен комплект с парфюм и дезодорант - спирала
Tesori d'Oriente China Orchid
Подаръчен комплект с парфюм и дезодорант

Tesori d'Oriente
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.50 лв.
Elea Professional Colour & Care - Трайна крем боя за коса - спирала
Elea Professional Colour & Care
Трайна крем боя за коса

Elea
34 варианта за избор на цвят на боята:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.50 лв.
Max Factor Kohl Eye Liner Pencil - Молив за очи - спирала
Max Factor Kohl Eye Liner Pencil
Молив за очи

Max Factor
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.97 лв.
Manhattan All in One Lipstick - Хидратиращо червило с дълготраен цвят - спирала
Manhattan All in One Lipstick
Хидратиращо червило с дълготраен цвят

Manhattan
11 варианта за избор на цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.20 лв.
Mustela Stelatopia Emollient Balm - Емолиентен балсам за бебета и деца с атопична кожа от серията "Stelatopia" - спирала
Mustela Stelatopia Emollient Balm
Емолиентен балсам за бебета и деца с атопична кожа от серията "Stelatopia"

Mustela
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  30.90 лв.
Maybelline The Blushed Nudes Eyeshadow Palette - Палитра сенки за очи - спирала
Maybelline The Blushed Nudes Eyeshadow Palette
Палитра сенки за очи

Maybelline
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  22.90 лв.
Пинсета със скосен връх и декорации - От серията "Agiva Professional" - спирала
Пинсета със скосен връх и декорации
От серията "Agiva Professional"

Agiva
Избор за цвят:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.40 лв.
Двустранна пила за нокти с мотиви - С грит 180/240 - спирала
Двустранна пила за нокти с мотиви
С грит 180/240

Emmi - Nail
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.00 лв.
Wet'n'Wild Photo Focus Concealer - Течен коректор за лице с фото финиш - спирала
Wet'n'Wild Photo Focus Concealer
Течен коректор за лице с фото финиш

Wet'n'Wild
Избор за нюанс на коректора:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Течен сапун за ръце с екстракт от алое вера - спирала
Течен сапун за ръце с екстракт от алое вера
Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.20 лв.
Течен сапун за ръце с екстракт от лавандула - спирала
Течен сапун за ръце с екстракт от лавандула
Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.20 лв.
Четка за тупиране - спирала
Четка за тупиране
Kent
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.00 лв.
Шампоан против пърхот - Balance and Care - За коса със суха себорея - спирала
Шампоан против пърхот - Balance and Care
За коса със суха себорея

Keranove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.00 лв.
Двустранна пила за нокти - За оформяне и заглаждане с грит 180/600 - спирала
Двустранна пила за нокти
За оформяне и заглаждане с грит 180/600

Emmi - Nail
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.20 лв.
Maybelline Total Temptation Mascara - Спирала за обемни мигли - спирала
Maybelline Total Temptation Mascara
Спирала за обемни мигли

Maybelline
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  17.49 лв.
Eveline Art Professional Make Up Cover Stick - Коректор-стик с дълготраен ефект - спирала
Eveline Art Professional Make Up Cover Stick
Коректор-стик с дълготраен ефект

Eveline
Избор за нюанс на коректора:
Цена:  5.80 лв.
Maybelline Crayon Expression Kajal - Дълготраен водоустойчив молив за очи - спирала
Maybelline Crayon Expression Kajal
Дълготраен водоустойчив молив за очи

Maybelline
Избор за цвят на молива:
Цена:  8.99 лв.

Max Factor 2000 Calorie Waterproof Volume Mascara


Водоустойчива спирала за елегантно обемни мигли

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  13.39 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази спирала може да бъде доставена в дните:
Сряда 18-12-2019 г., Четвъртък 19-12-2019 г. или
Петък 20-12-2019 г.
Продукт#163709
ВидСпирала
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне6 месеца
МаркаMax Factor
EAN5013965382062
Категории
ВодоустойчивостДа
Разфасовка9 ml
Размери∅ 1.6 x 12 cm
Подходяща заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката1.10 / 11.60 / 1.10 cm
Тегло0.045 kg
Цветове
Цвят на спиралата
Описание
Емблематичният класически външен вид с обемни мигли никога не излиза от мода със спиралата "2000 Calorie" на "Max Factor"!
Тя е водоустойчива и с черен цвят и ще Ви осигури перфектно оформените мигли, независимо от времето и преживяванията Ви. Спиралата прави миглите три пъти по-обемни и гъсти, отколкото тези, върху които тя не е използвана. Тя изсъхва бързо върху миглите, след като е нанесена, като по този начин предотвратява размазване и следи от допир. Подходяща е за хора с чувствителни очи и носещи контактни лещи, тъй като не съдържа аромати.
Състав
  • C11-12 Isoparaffin
  • Polyethylene
  • Disteardimonium Hectorite
  • Cera Carnauba
  • Trihydroxystearin
  • Propylene Carbonate
  • Pentaerythrityl Hydrogenated Rosinate
  • Tall Oil Glycerides
  • Phenoxyethanol
  • Aqua
  • BHA
  • Propylparaben
  • May Contain:
    • CI 77007
    • CI 77491
    • CI 77492
    • CI 77499
За Max Factor
Знаете ли какво е общото между първия фон дьо тен, първите изкуствени мигли и първата водоустойчива козметика? Е, ако мислите, че във формулите им има една и съща "тайна" съставка, то определено ще Ви изненадаме. Отговорът на въпроса е името "Max Factor" или световно известната козметична марка, която днес е достъпна за всички дами по света, но преди дълги години е "помощник" единствено на холивудските звезди от големия екран. Нещо повече: именно "Max Factor" е създателят на бляскавия им имидж и дори създателят на думата "грим". Да, очевидно съвсем заслужено днес марката е една от световно известните козметични производители с водещи позиции. Но не само днес. Когато се обърнем назад към историята, също толкова очевидно става, че марката е била водеща още със създаването си, а и във всеки един момент до днешни времена.
"Max Factor" преди
Всичко започва с уменията, идеите и смелостта на един човек - Максимилиан Факторович, по-късно получил името Макс Фактор, а още по-късно станал и основател на своя козметична марка. Опитът и знанията си за козметичния свят обаче Макс "подхранва" много по-рано - в детските си години. А тях прекарва в родното си градче Лодз (тогава в територията на Русия, но днес част от Полша). Роден през 1872 г. в този град, Макс израства в семейство с еврейски произход, но с изключително скромен начин на живот. Дотолкова, че едва 8-годишен Максимилиан започва да помага в местната аптека, където със страничния поглед върху смесването на субстанции момчето поставя основите на интереса си към козметичните формули. По-късно, вече 23-годишен, Макс разполага и с опит в занаята на перукарството, а също и със смелост в търсенето на по-добър начин на живот. Младежът се премества да живее в град Рязан и отваря собствено магазинче, в което продава собственоръчно направени парфюми, кремове, гримове и перуки. Един ден целият този асортимент впечатлява едни случайни клиенти - актьори от пътуваща театрална трупа. Но както се казва "няма нищо случайно" и Максимилиан определено се убеждава в това. Актьорите остават впечатлени от продуктите и не след дълго сценичният грим на представленията им е този от магазинчето на Макс. А след тази "реклама" младият мъж е назначен за козметичен експерт в Руската опера и дори избран за консултант по красота в двора на Николай II.

С течение на времето обаче антисемитските настроения в родината на момчето се увеличават и стават причина Макс отново да поеме в търсене на по-добър начин на живот. Крачката към него е направена през 1904 г., когато младият Максимилиан емигрира в САЩ и официално получава името Макс Фактор от емигрантските власти. Въпреки че началото на новото място е изключително трудно за чужденеца в Америка, той не се отказва. Дори забелязва нещо важно за неговия успех – това, че за начинаещата кино индустрия гримът е важна част. Така през 1908 г. Макс отваря собствен магазин, а година по-късно основава своята компания "Max Factor". При набиращата скорост кино индустрия Макс започва да екпериментира с различни съставки, опитвайки се да създаде безупречен грим за филмовите актьори. И резултатът се появява. През 1814г. Макс Фактор създава уникален тогава кино грим - лек и с покривен нюанс крем, наречен "Flexible Greasepaint" и подобен на фон дьо тена днес. Продуктът бързо впечатлява всички, защото не създава ефект "маска", не засъхва и не се рони, както предишния кино грим, който използват повечето актьори. Не след дълго името на козметичната марка "Max Factor" бързо се разпространява и постига големи успехи. Дотолкова, че в златната ера на грима в Холивуд "Max Factor" е единственото име, което се грижи за вида на звездите от черно-белия екран. Сред първите клиенти на марката, например, e Чарли Чаплин. А с течение на времето "Max Factor" става създател на иконичния външен вид на най-известните кино дами на епохата, като Ава Гарднър, Джийн Харлоу и Марлене Дитрих.

Също толкова иконични обаче стават и продуктите, създадени от козметичния експерт Макс Фактор. Още през първите години от старта на марката, много актриси в Холивуд нямат търпение да пробват крема "Flexible Greasepaint", познат още като "гъвкавия грим". Едновременно с това мнозина искат и да набавят перуките, направени от естествена коса. Освен това, Макс създава още нещо, което става хит за кино индустрията - изкуствените мигли, които са специално проектирани за актрисата Филис Хейвер, поискала да изиграе ролята на жената-вамп. Скоро след това този продукт става големият триумф на марката. Но след него се появяват и още триумфални постижения. През 1916 г. Макс добавя в каталога сенки за очи и моливи за вежди, които са и първите продукти на разположение извън филмовата индустрия. А с настъпването на 1918 г. Макс Фактор прави поредната голяма крачка напред - измисля принципа "Цветова хармония" и така създава тенденция в грима, като за първи път в историята пудрата, ружът, сенките и червилото са в цветова хармония с естествения цвят на косата, очите и кожата.

С настъпването на 1920 г. Макс проектира и пълна гама от козметични продукти за кино индустрията и обществото, а за представянето на изобретенията си въвежда съвсем нова дума - "грим". Оттогава "гримът" и "гримирането" стават популярни фрази в речника на много дами. През следващите години нововъведенията на "Max Factor" не спират да събират погледите. От 1928 г. по настоятелна препоръка на Макс актрисата Джин Харлоу става първата в света платинена блондинка и веднага след това суперзвезда, която поставя тенденция сред жените в обществеността. След няколко години "Max Factor" измисля и представя още един полезен принцип за постигането на перфектен грим - основателят на марката създава специалното си изобретение "Calibrator Beauty", чрез което взима размерите на различни черти и зони, определя структурата на лицето и така решава как, колко и какъв грим да използва в дадени зони на едно лице и оптически да скрие негов малък дефект. Е, дори и след тази нова тенденция козметичната марка успява да продължава да впечатлява. И то с поява на поредица от иновативни продукти. От 1935 г. марката представя "Pan Cake" пудрата, която отново грабва кино звездите заради това, че след нанасянето на тънък слой не засъхва и поддържа визията прекрасна при вече появилата се цветна филмова лента. Още знаменити продукти в каталога на марката са също дълготрайното червило "Tru-Color", очните линии, наситен туш за мигли и "Creme Puff" - продуктът, който съчетава в едно кремообразната основа и пудрата, проявявайки матиращ ефект.

Идва момент обаче, в който знаменитите продукти продължават да се появяват без присъствието на емблематичния си създател. През 1938 Макс Фактор умира на 66-годишна възраст, а управлението на бизнеса остава в ръцете на неговия син. Но и наследникът успява да се справи също толкова блестящо. По време на неговото управление се появяват още хитови продукти в каталога: различни цветове лакове за нокти, първият коректор, прикриващ несъвършенствата по кожата, първата спирала, която се предлага в познатото днес продълговато шишенце и се нанася със специална четка, без необходимост от намокрянето и втриването ѝ в кутийка с туш. Всъщност през годините марката не спира да расте, дори и след като идва време, в което нов собственик без фамилия Фактор в името си, поема управлението - това е компания "Procter & Gamble".
"Max Factor" сега
От 1991 г. до днес "Max Factor" e част от компания "Procter & Gamble". Но традициите, поставени от основателя се запазват. Даже и частица от историческите постижения на марката остават - от 1984 г. до днес музей "Max Factor" е с отворени врати и посреща посетители в сградата, в която холивудските актриси са били гримирани и фризирани от специалисти на марката.

Днес "Max Factor" продължава да присъства под светлините на прожекторите и продуктите ѝ да се използват от множество известни личности. Все пак марката предизвиква появата на първия в историята Оскар за филмов грим. A в днешни времена "Max Factor" се появява и на модните подиуми, като нейни продукти "се грижат" за безупречната визия на много от моделите на "Milan Fashion Week". Едновременно с този успех редица доказани професионални гримьори признават нейните качества. А някои от тях дори сливат опита си с марката и започват съвместна работа - от 2004 г., например, един от най-влиятелните гримьори в света, Пат Макграт, става директор в отдела "Max Factor Global Creative Design".

Що се отнася до продуктите, то "запазената марка" да впечатляват с нововъведения също остава. Ето защо, например, през 2001 г. от "Max Factor" представят дълготрайното червило "Lipfinity", за което посочват, че подарява ярък и неотразим цвят в продължение на 12 часа. Вероятно точно поради това между 2006 г. и 2008 г. едно "Lipfinity" се продава на всеки 9 секунди в световен мащаб. Е, има и още емблематични продукти от новото време, които "Max Factor" създава. Такива са бестселър спиралите за очи "False Lash Effect" и озаряващите тена продукти "Eye Luminizer Brightener" и "Skin Luminizer Foundation".

Всъщност нито за миг специалистите от марката не изневеряват на репутацията ѝ на "изобретател", допринесъл за напредъка на козметичния свят. Така, въпреки дългата история, дори и в 21 век "Max Factor" продължава да комбинира науката и артистизма в гримирането, за да се създаде водещи и емблематични продукти, като част от последните представители са цветните и хидратиращи формули за устни "Colour Elixir". Е, понякога има и иновативни попълнения, като "Colour Effect Flipstick", съчетаващ две различни червила или продуктът с опаковка, подобна на спиралата, но с по едно червило от горната и от долната си страна. Също толкова иновативна стъпка напред показват и продуктите от серия "Max Factor Facefinity", сред които формулата "All Day Flawless 3 in 1 Foundation", съчетаваща действията на 3 продукта - основа за нанасяне на грима, коректор за прикриване на несъвършенствата и течен фон дьо тен за продължително покритие.

Тези и още много други представители в каталога печелят признания и добри отзиви. А освен известните под светлината на прожекторите, водещият производител на декоративна козметика печели милиони жени от различни точки на света. И всяка от дамите може да избира сред изобилие от декоративна козметика, според своите стил и предпочитания, дори тип кожа. Каталогът предлага от различни видове моливи за вежди, очни линии, спирали и моливи за очи през CC коректори, бронзанти, пудри, фон дьо тени и основи за грим до разнообразни палитри лакове за нокти, червила, гланцове и сенки за очи. Но освен продуктите си, "Max Factor" решава да сподели и щипка от опита и експертността си. Прави го чрез публикуване на безплатни съвети и практически видео уроци в сайта си, чрез консултации за правилното използване на изобилие от продукти. И всичко това, защото "вярваме, че всяка жена може да бъде бляскава", както казват от екипа на марката.
Начин на употреба
  • Погледнете надолу и нанесете спиралата с помощта на огледало върху миглите на клепача - от единия край до другия и от корена до върха.
  • Погледнете нагоре и нанесете върху долните мигли.
  • Използвайте и върха на четката, за да нанесете и върху най-малките мигли.
  • Изчакайте малко и повторете нанасянето върху горните мигли.
Спирали от серията "Max Factor 2000 Calorie"
Max Factor 2000 Calorie Dramatic Volume Mascara
Цветна спирала за елегантно обемни мигли
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  13.39 лв.
Други интересни предложения
Max Factor 2000 Calorie Curl Addict Mascara
Спирала за обемни и извити мигли
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  16.10 лв.
Max Factor Volume Infusion Mascara
Спирала за обемни мигли
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  22.70 лв.
Max Factor Rise & Shine Lift & Volume Mascara
Спирала за повдигнати и обемни мигли
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  22.70 лв.
Max Factor Radiant Lift Long Lasting Concealer
Течен коректор за лице с дълготрайно покритие
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  15.20 лв.
Max Factor Kohl Eye Liner Pencil
Молив за очи
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.97 лв.
Max Factor 2000 Calorie Dramatic Volume Mascara
Цветна спирала за елегантно обемни мигли
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  13.39 лв.
Max Factor Masterpiece Max High Volume & Definition Mascara
Цветна спирала за обем и перфектно оформени мигли
Цена:  19.37 лв.
Max Factor False Lash Effect Mascara
Цветна спирала за ефект "изкуствени мигли"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  23.49 лв.
Max Factor Masterpiece High Definition Mascara
Спирала за перфектно разделени и подчертани мигли
Цена:  16.39 лв.
Max Factor Clump Defy Volumising Mascara
Спирала за обем и оформяне на миглите без сплъстяване
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  22.70 лв.
Назад към "Спирали за мигли"
Коледни подаръци
Подаръци от L'Oreal Paris!
Купи 2 продукта L'Oreal и можеш да спечелиш подарък.
Спечели подарък от Catrice!
Купи продукт Catrice и се включи в томболата.
Празнична визия
Създай своята парти визия с продукти Live и got2b.
Промоция "Markwins"
Комплекти и куфарчета с гримове с 25% отстъпка.
Maybelline Instant Eraser
Коректор за прикриване на несъвършенства
Maybelline Snapscara
Спирала за обемни и гъвкави мигли
Catrice The Dewy Routine
Декоративна козметика
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Коледни подаръци
Artesania Latina - кораби от дърво