store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Грижа за кожата    Против целулит    Collistar Anticellulite Strat...
Начало   Козметика    ...    ...    Против целу...  
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките

Collistar Anticellulite Strategy Intensive Anticellulite Serum


Интензивен антицелулитен серум с растителни стволови клетки и "ултразвук" ефект от серията "Anticellulite Strategy"

Collistar Anticellulite Strategy Intensive Anticellulite Serum - Интензивен антицелулитен серум с растителни стволови клетки и "ултразвук" ефект от серията "Anticellulite Strategy" - серум
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
 Доставка:
В момента този серум не може да бъде доставен.
 Основни параметри:
Продукт#163-585
ВидСерум
Наличност
МаркаCollistar
Официален сайт на Collistarwww.collistar.com »
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Разфасовка200 ml
Collistar Anticellulite Strategy Intensive Anticellulite Serum - Интензивен антицелулитен серум с растителни стволови клетки и "ултразвук" ефект от серията "Anticellulite Strategy" - серум

Collistar Anticellulite Strategy Intensive Anticellulite Serum


Интензивен антицелулитен серум с растителни стволови клетки и "ултразвук" ефект от серията "Anticellulite Strategy"

 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
 Доставка:
В момента този серум не може да бъде доставен.
 Основни параметри:
Продукт#163-585
ВидСерум
Наличност
МаркаCollistar
Официален сайт на Collistarwww.collistar.com »
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Разфасовка200 ml
Алтернативни предложения
SNB Nail Care All in One - серум
SNB Nail Care All in One
Заздравител за нокти, основа и топ лак 3 в 1

SNB
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  11.90 лв.
Lavera Complete Care Fluoride-Free Toothpaste - серум
Lavera Complete Care Fluoride-Free Toothpaste
Паста за зъби за цялостна грижа без флуорид

Lavera
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  9.70 лв.
Parodontax Classic Toothpaste - серум
Parodontax Classic Toothpaste
Паста за зъби против кървене на венци без флуорид

Parodontax
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Стандартна цена 10.20 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.69 лв.
Parodontax Ultra Clean - серум
Parodontax Ultra Clean
Паста за зъби против кървене на венците

Parodontax
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Стандартна цена 10.20 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.69 лв.
Лидерът в антицелулитните терапии "Collistar" предлага таргетирани специализирани продукти, които са насочени към проблемите, свързани с различните типове целулит, в серията си от продукти "Anticellulite Strategy". козметиката от тази серия е с доказана клинична ефективност.
Антицелулитният серум е с интензивно стягащо действие. Формулата му представлява невероятна синергия между стволови клетки от ехинацея и иновативен комплекс Phytosonic®. Силното действие на стволовите клетки ефективно се бори с упорития и болезнен целулит. Вложеният комплекс е с активни отслабващи свойства. Неговият механизъм, подобен на "ултразвук" ефект въздейства на мастните клетки. Комбинацията от активни съставки се абсорбира бързо от кожата, стяга я, тонизира я и я оставя гладка на допир.

Отличителни съставки и свойства:
  • екстракт от ехинацея - с дрениращи свойства, помага за регенерацията на кожата
  • екстракт от зелена еуглена - едноклетъчно микроводорасло, което подпомага възстановяването на кожата и увеличава устойчивостта ѝ на умора
  • масло от жожоба - добър овлажнител, който намалява видимостта на неравностите по кожата и отпушва порите
  • дизахарид Trehalose - поддържа кожата хидратирана
  • Aqua
  • Dipropylene Glycol
  • PEG-6 Caprylic / Capric Glycerides
  • Butylene Glycol
  • Glycerin
  • Euglena Gracilis Extract
  • Hydrogenated Vegetable Oil
  • Ceteareth-20
  • Isostearyl Isostearate
  • Glaucium Flavum Leaf Extract
  • Caffeine
  • Sodium Hyaluronate
  • Echinacea Angustifolia Extract
  • Maltodextrin
  • Trehalose
  • Sclerotium Gum
  • Simmondsia Chinensis Seed Oil
  • Phenoxyethanol
  • Parfum
  • Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer
  • Triethanolamine
  • Ethylhexylglycerin
  • Butylene / Ethylene / Styrene Copolymer
  • Glyceryl Acrylate/Acrylic Acid Copolymer
  • Ethylene / Propylene / Styrene Copolymer
  • Propylene Glycol
  • Benzyl Salicylate
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Geraniol
  • Hexyl Cinnamal
  • Limonene
  • Linalool
Знаете ли какво би се получило, ако съчетаете типично италианските стил, елегантност и вкус с иновативността? Сложен въпрос, но отговорът може да се посочи само с една дума – "Collistar" или водещата италианска козметична марка, известна едновременно с традиционалността си и със създаването на иновации в каталога си. А "виновниците" за тази репутация, естествено, са продуктите на марката. Днес част от каталога са иновативни предложения като първите антицелулитни капсули с чисти съставки, първият скраб с морски соли и етерични масла и впечатляващите бронзиращи "магически" капки, с които кожата бързо придобива дълбок и интензивен тен. Но това далеч не са всички примери за иновации на италианската козметична марка.

Още след като прави първите си стъпки в козметичния свят, "Collistar" показва, че се фокусира върху нововъведенията. Марката дебютира в Милано през 1983 г., когато от козметично разделението на водещата фармацевтична компания "Zambeletti" се превръща в самостоятелен производител, представящ иновации в света на козметиката. Скоро след старта си "Collistar" влиза в историята на козметологията, като разработва неповторим бронзант с прахообразна формула. И с течение на времето именно уменията за създаване на новости стават причина за многобройните успехи на марката. Поредното постижение, например, се случва през 1991 г. Тогава "Collistar" получава репутацията на единствения италиански производител с продукт, който е експонат в музей или по-точно: на постоянната изложба "Леонардо да Винчи", организирана за иновации в Музея на науката и технологиите в Милано, присъства един суперхидратиращ и подхранващ крем "Collistar", като основната причина за това е неговата иновативна формула.

Следвайки от самото начало стратегическата визия на своя ръководител Daniela Sacerdote, марката и за миг не спира да върви по успешния път на своето развитие. А мнозина започват да я характеризират с комбинацията между силна отдаденост към родното, но и силна заинтересованост към иновационните постижения в науката. И това се случва заради факта, че "Collistar" произвежда всичките си продукти в Италия, но "граници" в използваните знания за създаването на формулите си марката никога не поставя. Дори при направата на своите рекламни кампании проявява нюх към нестандартното, непознатото, иновативното. "Collistar" е първият производител в Италия, който използва редакционна печатна кампания с рекламиране на продукти в статии, посветени на красотата. Освен това, "Collistar" се нарежда до първите козметични производители с продукти, представяни чрез радио реклами. Естествено, с напредването на технологичния свят, като един привърженик на новостите, козметичният производител не пропуска и позиционирането си в интернет пространството. Така "Collistar" става и една от първите козметични марки, които се възползват пълноценно от интернет – през 1995 г. тя стартира уебсайт, съдържащ цялата информация, цени и характеристики на своите продукти или ползи, които тогава малцина успяват да предоставят на своите потребители.

През следващите години иновациите продължават. С настъпването на 1996 г. "Collistar" става първенец с представянето на уникален антицелулитен спрей. Но подобно на началото, след една иновация, като че ли задължително следват успехи и признания. Е, тези след иновативния спрей се появяват през следващата 1997 г., когато продуктите "Collistar" дебютират в Европа и започват да бъдат ценени от много чуждестранни потребители. Скоро след това марката започва да разпространява своите формули също в Близкия и Далечния Изток, а после и в Южна Америка. Междувременно обаче "Collistar" става една от най-продаваните марки в козметичните магазини на територията на родината си. А що се отнася до това каква е причината за постижението, специалистите на марката отговарят така: "Всичко е плод на научния подход и използването на модерни технологии, съчетани с изцяло италианска страст към креативност, качество, елегантност и красота. Затова "Collistar" едновременно произвежда в Италия, иновативна е и винаги е в челните редици на изследователската област". Е, тези думи оправдават успешното позициониране на марката в италианските граници, но с пълна сила важат и за бъдещия международен успех. Той постепенно започва да се увеличава, а през 2003 г. достига размери, които нареждат марката до световните лидери в козметичния бранш.

Въпреки световните успехи, "Collistar" не забравя родината и дори показва колко голяма е любовта ѝ към нея. Това се случва през 2014 г., когато марката стартира проекта си "Ti amo Italia" - идея, която е не само израз на любов, но и едно положително послание за произведеното в Италия и "празник" на нейната хилядолетна култура и нейните таланти, проявяващи знания, експертност, творчество и страст. Как е показано всичко това? Всъщност "Collistar" стартира проекта с нови продукти, чието представяне от екипа на марката е: "специална колекция от козметични формули, създадени с висококачествени и ценни съставки за кожата, които са взети от природните богатства на Италия". Така, повече от всякога, с този проект "Collistar" насърчава използването на продукти с италиански съставки. Освен това, марката отново прави и нововъведение: включва се като спонсор и партньор на изследвания в Университета в Сиена, които се провеждат за разработване на активни съставки, съдържащи се в местни италиански растенията. Всичко това е напълно нов метод за сектора на италианската козметика, ангажиращ се да насърчава развитието на италианските продукти. Но ангажимента на "Collistar" далеч не се ограничава дотук. Освен активни съставки с италиански произход, специалистите включват и също толкова ценните качества на италиански експерти и то някои в съвсем различни области от тази на козметологията. Звучи невероятно, но все пак за "Collistar" е типично. Така със старта на проекта се появяват продукти с етикет "Ti amo Italia", някои от които с опаковки, проектирани от емблематичния стил на модния дизайнер Antonio Marras. А след сътрудничеството с таланта в модните среди, марката започва партньорство с "Kartell". Тогава всички в Италия виждат за първи път козметична марка и марка за проектиране на дизайнерски продукти за дома да обединят усилия в създаването на колекцията гримове "Trasparenze".

Всъщност представените тогава гримове никак не са първия подобен тип продукти на марката. През последните години "Collistar" създава изобилие от декоративна козметика. В каталога присъстват от сенки, очни линии, спирали и моливи за очи през пудри, коректори и фон дьо тени до червила и гланцове за устни. Но въпреки това разнообразие, грижата за кожата не е пренебрегната. "Collistar" създава "рецепти" за перфектно тяло, сред които са: кремове, скрабове, лосиони и специални терапии от серия "Collistar Special Perfect Body" и антицелулитни продукти от гама "Collistar Anticellulite Strategy".
Освен това, италианският производител обръща внимание и на грижата за кожата през лятната почивка, създавайки слънцезащитните продукти и формули за перфектен тен "Sun Tan". Каталогът на марката предлага също и изобилие от продукти за лице, които отново са разделени на няколко основни серии, така че всеки да намери подходящите формули за себе си. Сред продуктовите гами от "Collistar" представят формулите с чисти съставки "Pure Actives", специално разработените продукти за първи признаци на стареене "Special First Wrinkles" и козметичните помощници от серия "Special Anti-Age", проектирани да помагат в борбата с дълбоките бръчки. И понеже представителите на силния пол също имат нужда от козметична грижа в каталога присъстват мъжки продукти за лице и тяло, обединени в серия "Collistar Men's line".

До днес козметичната марка продължава да разширява каталога си с нови попълнения. И въпреки че през последните години марката е собственост на италианската компания "Bolton Goup", която има над 50 престижни марки в каталога си, философията на "Collistar" остава непроменена. Продуктите се разработват с помощта на италианската традиция, на иновации и модерни технологии, на научни постижения и изследване, като формулите са създадени без тестване върху животни. Експертността също е важна част от процеса на разработка на продуктите. Затова част от "ресурсите" на "Collistar" са специалисти в научни институти и лаборатории, спа центрове, салони за красота, дори експерти в козметичната хирургия. Що се отнася до успехите, то те определено са надминали размерите на първоначалните постижения. Днес марката присъства в над 40 страни, където не спира да печели позитивни отзиви. Сред държавите, в които "Collistar" придобива голяма популярност са Русия, Холандия, Испания, Германия и Полша.
Начин на употреба
  • Нанесете малко количество в зоните от тялото, които е необходимо да бъдат третирани.
  • Използвайте кръгови масажни движения.
  • Прилагайте ежедневно.
  • Продуктът е подходящ за всички типове целулит, като при по-упорит е най-добре да се съчетае с други формули от серията "Collistar Anticellulite Strategy".
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 1 глас 
За да оцениш серума "Collistar Anticellulite Strategy Intensive Anticellulite Serum", избери цифрата отговаряща на твоята оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за този серум, направи го сега!

Твоето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват серума, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видиш всички останали мнения, натисни бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Декоративна козметика с ехинацея
SNB Nail Care All in One - серум
SNB Nail Care All in One
Заздравител за нокти, основа и топ лак 3 в 1

SNB
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  11.90 лв.
Продукти за устна хигиена с ехинацея
Lavera Complete Care Fluoride-Free Toothpaste - серум
Lavera Complete Care Fluoride-Free Toothpaste
Паста за зъби за цялостна грижа без флуорид

Lavera
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  9.70 лв.
Curaprox Be You Whitening Toothpaste Grapefruit - серум
Curaprox Be You Whitening Toothpaste Grapefruit
Паста за зъби с вкус на грейпфрут от серията Be You

Curaprox
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  26.90 лв.
Curaprox Be You Whitening Toothpaste Blackberry - серум
Curaprox Be You Whitening Toothpaste Blackberry
Паста за зъби с вкус на къпина от серията Be You

Curaprox
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  26.90 лв.
Curaprox Be You Whitening Toothpaste Peach - серум
Curaprox Be You Whitening Toothpaste Peach
Паста за зъби с вкус на праскова от серията Be You

Curaprox
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  26.90 лв.
Curaprox Be You Whitening Toothpaste Watermelon - серум
Curaprox Be You Whitening Toothpaste Watermelon
Паста за зъби с вкус на диня от серията Be You

Curaprox
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  26.90 лв.
Parodontax Classic Toothpaste - серум
Parodontax Classic Toothpaste
Паста за зъби против кървене на венци без флуорид

Parodontax
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Стандартна цена 10.20 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.69 лв.
Lavera Complete Care Mouthwash - серум
Lavera Complete Care Mouthwash
Вода за уста без флуорид и алкохол

Lavera
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Цена:  18.50 лв.
Parodontax Ultra Clean - серум
Parodontax Ultra Clean
Паста за зъби против кървене на венците

Parodontax
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Стандартна цена 10.20 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.69 лв.
Козметика за лице с ехинацея
Mondial Axolute Homme Multiaction Antiage Cream - серум
Mondial Axolute Homme Multiaction Antiage Cream
Мултиактивен крем за мъже против бръчки от серията Axolute

Mondial
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  44.00 лв.
Спирала за обемни мигли
Серум за лице против стареене
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Почистване и грижа за дома
Ваучери за подарък от store.bg
Намаление на хиляди книги