store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Loreal Paris  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Loreal Paris    L'Oreal Mega Gloss Infallible - Хидратиращ гланц за устни за бляс...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на този гланц
Апликатор
 
Цветове
102 Scream and Shout
103 Protest Queen
104 Mafia Gloss
109 Fight For It
110 I Got The Power
201 Champagne Shower
204 On The List
206 For The Ladies
309 Sayonara Sunset
404 Raspoutine-Me
405 The Bigger The Better
407 Smoke Me Up
501 Bulletproof
502 Hold Me Close
505 Never Let Me Go
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Mega Gloss Infallible


Хидратиращ гланц за устни за блясък и обем
Цена:  15.99 лв.
Избери цвят на гланца:
  • 15.99 лв.
    103 Protest Queen
  • 15.99 лв.
    109 Fight For It
  • 15.99 лв.
    110 I Got The Power
  • 15.99 лв.
    505 Never Let Me Go
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този гланц може да бъде доставен в дните:
Понеделник 21-01-2019 г., Вторник 22-01-2019 г. или
Сряда 23-01-2019 г.
Този гланц може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#162073
ВидГланц
Наличност
102 Scream and Shout
104 Mafia Gloss
201 Champagne Shower
204 On The List
206 For The Ladies
309 Sayonara Sunset
404 Raspoutine-Me
405 The Bigger The Better
407 Smoke Me Up
501 Bulletproof
502 Hold Me Close
Не, този модел не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
103 Protest Queen
109 Fight For It
505 Never Let Me Go
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
110 I Got The Power
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
110 I Got The Power
Възможна
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
102 Scream and Shout
3600522996415
103 Protest Queen
3600522996422
104 Mafia Gloss
3600522996439
109 Fight For It
3600522996484
110 I Got The Power
3600522996491
201 Champagne Shower
3600522996507
204 On The List
3600522996538
206 For The Ladies
3600522996552
309 Sayonara Sunset
3600522996682
404 Raspoutine-Me
3600522996736
405 The Bigger The Better
3600522996743
407 Smoke Me Up
3600522996767
501 Bulletproof
3600522996781
502 Hold Me Close
3600522996798
505 Never Let Me Go
3600522996828
Категории
Разфасовка8 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката1.50 / 9.00 / 1.50 cm
Тегло
201 Champagne Shower
0.029 kg
103 Protest Queen
109 Fight For It
309 Sayonara Sunset
0.030 kg
102 Scream and Shout
104 Mafia Gloss
110 I Got The Power
204 On The List
206 For The Ladies
404 Raspoutine-Me
405 The Bigger The Better
407 Smoke Me Up
501 Bulletproof
502 Hold Me Close
505 Never Let Me Go
0.300 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Гланцът "Infallible" от "L'Oréal" е професионален шейпър за устни, снабден с Lip Hugger апликатор. Той "улавя" идеалното количество гланц и позволява разпределянето на текстурата така, че да оформите перфектен контур. Формулата на гланца съдържа хиалуронова киселина, която осигурява интензивна хидратация и обем на устните. Добавените антиоксиданти и витамини подхранват деликатната им кожа и я поддържат мека и еластична, а наситени пигменти ги "обличат" в цвят с интензивен блясък.
Гланцът се предлага в богата палитра от цветове с различни ефекти. Той не оставя лепнещо усещане и е дълготраен, за красива и бляскава усмивка през целия ден.
Цветове: 102, 103, 104, 109 и 110
  • C18-36 Acid Triglyceride
  • Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2
  • Polybutene
  • Pentaerythrityl Tetraisostearate
  • Tridecyl Trimellitate
  • Diisostearyl Malate
  • Silica Dimethyl Silylate
  • Pentylene Glycol
  • Caprylyl Glycol
  • Alumina
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • Tocopheryl Acetate
  • Calcium Sodium Borosilicate
  • Calcium Aluminum Borosilicate
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Sodium Saccharin
  • Silica
  • Linalool
  • Tin Oxide
  • Sodium Hyaluronate
  • Parfum / Fragrance
  • May Contain
    • Ci 77891 / Titanium Dioxide
    • Ci 45410 / Red 28 Lake
    • Ci 45380 / Red 22 Lake
    • Ci 77491, Ci 77492, Ci 77499 / Iron Oxides
    • Mica
    • Ci 15850 / Red 7
    • Ci 15985 / Yellow 6 Lake
    • Ci 19140 / Yellow 5 Lake
    • Ci 15850 / Red 6
    • Ci 15850 / Red 7 Lake
    • Ci 42090 / Blue 1 Lake
Цветове: 201, 204 и 206
  • C18-36 Acid Triglyceride
  • Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2
  • Polybutene
  • Pentaerythrityl Tetraisostearate
  • Tridecyl Trimellitate
  • Diisostearyl Malate
  • Silica Dimethyl Silylate (NANO)
  • Silica Dimethyl Silylate
  • Calcium Sodium Borosilicate
  • Pentylene Glycol
  • Caprylyl Glycol
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Silica
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • Alumina
  • Calcium Aluminum Borosilicate
  • Tocopheryl Acetate
  • Tin Oxide
  • Sodium Saccharin
  • Magnesium Silicate
  • Sodium Hyaluronate
  • Parfum / Fragrance
  • May Contain:
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • Mica
    • CI 7749, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides
    • CI 45410 / RED 28 Lake
    • CI 45380 / Red 22 Lake
    • CI 15850 / Red 7
    • CI 15985 / Yellow 6 Lake
    • CI 19140 / Yellow 5 Lake
    • CI 15850 / Red 6
    • CI 15850 / Red 7 Lake
    • CI 42090 / Blue 1 Lake
    • CI 75470 / Carmine
Цвят: 309
  • C18-36 Acid Triglyceride
  • Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2
  • Polybutene
  • Pentaerythrityl Tetraisostearate
  • Tridecyl Trimellitate
  • Diisostearyl Malate
  • Silica Dimethyl Silylate (NANO) / Silica Dimethyl Silylate
  • Pentylene Glycol
  • Caprylyl Glycol
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • Alumina
  • Calcium Sodium Borosilicate
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Calcium Aluminum Borosilicate
  • Magnesium Silicate
  • Silica
  • Benzyl Alcohol
  • Linalool
  • Tin Oxide
  • Parfum / Fragrance
  • May Contain:
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • CI 45410 / Red 28 Lake
    • CI 45380 / Red 22 Lake
    • Mica
    • CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides
    • CI 15985 / Yellow 6 Lake
    • CI 15850 / Red 7
    • CI 45410 / Red 27
    • CI 19140 / Yellow 5 Lake
    • CI 15850 / Red 6
    • CI 15850 / Red 7 Lake
    • CI 42090 / Blue 1 Lake
    • CI 75470 / Carmine
Цвят: 404
  • Dimethicone
  • Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2
  • Diisostearyl Malate
  • Dimethicone Crosspolymer
  • Hydrogenated Polyisobutene
  • Phenyl Trimethicone
  • Kaolin
  • Hdi/Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer
  • Isostearyl Isostearate
  • Polyethylene
  • Vinyl Dimethicone/Methicone Silsesquioxane Crosspolymer
  • Nylon-12
  • Pentylene Glycol
  • Caprylyl Glycol
  • Ethylhexylglycerin
  • Alumina
  • Tocopheryl Acetate
  • Silica
  • Benzyl Alcohol
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • Calcium Sodium Borosilicate
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Calcium Aluminum Borosilicate
  • Geraniol
  • Magnesium Silicate
  • Silica Dimethyl Silylate (NANO) / Silica Dimethyl Silylate
  • Hexyl Cinnamal
  • Hydroxycitronellal
  • Tin Oxide
  • Sodium Hyaluronate
  • Parfum / Fragrance
  • May Contain:
    • Mica
    • Ci 45410 / Red 28 Lake
    • Ci 77891 / Titanium Dioxide
    • Ci 15850 / Red 7
    • Ci 45380 / Red 22 Lake
    • Ci 77491, Ci 77492, Ci 77499 / Iron Oxides
    • Ci 15985 / Yellow 6 Lake
    • Ci 42090 / Blue 1 Lake
    • Ci 19140 / Yellow 5 Lake
    • Ci 15850 / Red 6
    • Ci 15850 / Red 7 Lake
    • Ci 75470 / Carmine
Цветове: 405 и 407
  • Pentylene Glycol
  • Caprylyl Glycol
  • Ethylhexylglycerin
  • Alumina
  • Tocopheryl Acetate
  • Silica
  • Benzyl Alcohol
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • Calcium Sodium Borosilicate
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Calcium Aluminum Borosilicate
  • Geraniol
  • Magnesium Silicate
  • Silica Dimethyl Silylate (NANO) / Silica Dimethyl Silylate
  • Hexyl Cinnamal
  • Hydroxycitronellal
  • Tin Oxide
  • Sodium Hyaluronate
  • Parfum / Fragrance
  • May Contain:
    • Mica
    • Ci 45410 / Red 28 Lake
    • Ci 77891 / Titanium Dioxide
    • Ci 15850 / Red 7
    • Ci 45380 / Red 22 Lake
    • Ci 77491, Ci 77492, Ci 77499 / Iron Oxides
    • Ci 15985 / Yellow 6 Lake
    • Ci 42090 / Blue 1 Lake
    • Ci 19140 / Yellow 5 Lake
    • Ci 15850 / Red 6
    • Ci 15850 / Red 7 Lake
    • Ci 75470 / Carmine
Цветове: 501, 502 и 505
  • Trimethylsiloxyphenyl Dimethicone
  • Octyldodecanol
  • Acrylic Acid / Isobutyl Acrylate / Isobornyl Acrylate Copolymer
  • Isododecane
  • Squalane
  • Polybutene
  • Silica Dimethyl Silylate (NANO) / Silica Dimethyl Silylate
  • Octyldodecyl Neopentanoate
  • Calcium Aluminum Borosilicate
  • Caprylyl Glycol
  • Silica (NANO) / Silica
  • Caprylic / Capric Glycerides
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Calcium Sodium Borosilicate
  • Alumina
  • Tocopheryl Acetate
  • Silica
  • Butylene Glycol
  • Aqua / Water
  • Magnesium Silicate
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Tin Oxide
  • Limonene
  • Benzyl Alcohol
  • Citronellol
  • Linalool
  • Perilla Ocymoides Extract / Perilla Ocymoides Leaf Extract
  • Sodium Hyaluronate
  • Parfum / Fragrance
  • May Contain:
    • Mica
    • CI 77891 / Titanium Dioxide
    • CI 45410 / Red 28 Lake
    • CI 45380 / Red 22 Lake
    • CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides
    • CI 15985 / Yellow 6 Lake
    • CI 15850 / Red 7
    • CI 19140 / Yellow 5 Lake
    • CI 15850 / Red 6
    • CI 15850 / Red 7 Lake
    • CI 75470 / Carmine, CI 42090 / Blue 1 Lake
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете гланца като следвате контура на устните, за да подчертаете тяхната форма.
  • В центъра на устните нанесете щедро количество от гланца, като така ще им придадете обем и интензивен блясък.
Рейтинг
Рейтинг: 8.50 / 4 гласа 
За да оцените гланца "L'Oreal Mega Gloss Infallible", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този гланц, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват гланца, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този гланц, купуват също
L'Oreal Colorista Washout - Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista" - гланц
L'Oreal Colorista Washout
Полу-трайна боя за коса от серията "Colorista"

Loreal Paris
13 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Canni Gel Color System UV & LED - Гел лак за нокти - гланц
Canni Gel Color System UV & LED
Гел лак за нокти

Canni
256 варианта за избор на цвят на лака:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.00 лв.
Marion Hair Color Shampoo - Шампоан оцветител в сашета с алое вера и кератин - гланц
Marion Hair Color Shampoo
Шампоан оцветител в сашета с алое вера и кератин

Marion
Избор за цвят на шампоана:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  1.90 лв.
Essie Colors - Дълготраен лак за нокти - гланц
Essie Colors
Дълготраен лак за нокти

Essie
56 варианта за избор на цвят на лака:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.29 лв.
Golden Rose Classic Lipstick - Дълготрайно червило - гланц
Golden Rose Classic Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
55 варианта за избор на номер на червилото:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.70 лв.
Dove Original Beauty Cream Bar - Тоалетен крем сапун - гланц
Dove Original Beauty Cream Bar
Тоалетен крем сапун

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Dove Go Fresh Restore whit Blue Fig & Orange Blossom Scent Soap - Крем сапун с аромат на смокиня и портокалов цвят от серията "Go Fresh - Restore" - гланц
Dove Go Fresh Restore whit Blue Fig & Orange Blossom Scent Soap
Крем сапун с аромат на смокиня и портокалов цвят от серията "Go Fresh - Restore"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.10 лв.
Garnier Olia - Трайна боя за коса без амоняк - гланц
Garnier Olia
Трайна боя за коса без амоняк

Garnier
25 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.99 лв.

L'Oreal Mega Gloss Infallible


Хидратиращ гланц за устни за блясък и обем
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  15.99
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този гланц може да бъде доставен в дните:
Понеделник 21-01-2019 г., Вторник 22-01-2019 г. или
Сряда 23-01-2019 г.
Този гланц може да бъде доставен в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#162073
ВидГланц
Наличност
102 Scream and Shout
104 Mafia Gloss
201 Champagne Shower
204 On The List
206 For The Ladies
309 Sayonara Sunset
404 Raspoutine-Me
405 The Bigger The Better
407 Smoke Me Up
501 Bulletproof
502 Hold Me Close
Не, този модел не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
103 Protest Queen
109 Fight For It
505 Never Let Me Go
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
110 I Got The Power
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
110 I Got The Power
Възможна
Марка
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
102 Scream and Shout
3600522996415
103 Protest Queen
3600522996422
104 Mafia Gloss
3600522996439
109 Fight For It
3600522996484
110 I Got The Power
3600522996491
201 Champagne Shower
3600522996507
204 On The List
3600522996538
206 For The Ladies
3600522996552
309 Sayonara Sunset
3600522996682
404 Raspoutine-Me
3600522996736
405 The Bigger The Better
3600522996743
407 Smoke Me Up
3600522996767
501 Bulletproof
3600522996781
502 Hold Me Close
3600522996798
505 Never Let Me Go
3600522996828
Категории
Разфасовка8 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката1.50 / 9.00 / 1.50 cm
Тегло
201 Champagne Shower
0.029 kg
103 Protest Queen
109 Fight For It
309 Sayonara Sunset
0.030 kg
102 Scream and Shout
104 Mafia Gloss
110 I Got The Power
204 On The List
206 For The Ladies
404 Raspoutine-Me
405 The Bigger The Better
407 Smoke Me Up
501 Bulletproof
502 Hold Me Close
505 Never Let Me Go
0.300 kg
Още снимки на този гланц
Апликатор
Цветове
102 Scream and Shout
103 Protest Queen
104 Mafia Gloss
109 Fight For It
110 I Got The Power
201 Champagne Shower
204 On The List
206 For The Ladies
309 Sayonara Sunset
404 Raspoutine-Me
405 The Bigger The Better
407 Smoke Me Up
501 Bulletproof
502 Hold Me Close
505 Never Let Me Go
Описание
Гланцът "Infallible" от "L'Oréal" е професионален шейпър за устни, снабден с Lip Hugger апликатор. Той "улавя" идеалното количество гланц и позволява разпределянето на текстурата така, че да оформите перфектен контур. Формулата на гланца съдържа хиалуронова киселина, която осигурява интензивна хидратация и обем на устните. Добавените антиоксиданти и витамини подхранват деликатната им кожа и я поддържат мека и еластична, а наситени пигменти ги "обличат" в цвят с интензивен блясък.
Гланцът се предлага в богата палитра от цветове с различни ефекти. Той не оставя лепнещо усещане и е дълготраен, за красива и бляскава усмивка през целия ден.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанесете гланца като следвате контура на устните, за да подчертаете тяхната форма.
  • В центъра на устните нанесете щедро количество от гланца, като така ще им придадете обем и интензивен блясък.
Декоративна козметика с хиалуронова киселина
L'Oreal Unlimited Mascara
Спирала за дълги мигли от серията "Infallible"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  28.99 лв.
Bell HypoAllergenic Moisturizing Primer
Хипоалергенна овлажняваща основа за грим от серията "HypoAllergenic"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  17.70 лв.
Vivienne Sabo Ideal Sublime Concealer
Коректор за лице с апликатор
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Revlon Ultra HD Gel Lipcolor
Хидратиращо гел червило с хиалуронова киселина
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  18.69 лв.
Artdeco High Definition Foundation
Дълготраен фон дьо тен с плътно покритие и ултра лека текстура
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  47.30 лв.
Още декоративна козметика с хиалуронова киселина
Козметика за коса с хиалуронова киселина
Orzene Beer Hyalucare Shampoo Britle + Fine Hair
Шампоан за тънка и склонна към накъсване коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  7.39 лв.
Orzene Beer Hyalucare Smoothing Cream Britle + Fine Hair
Изглаждащ крем за тънка и склонна към накъсване коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.79 лв.
Biopoint Seven Ages Youth Mask
Маска за млада и блестяща коса от серията "Seven Ages"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  21.50 лв.
Biopoint Seven Ages Youth Serum
Серум за млада и блестяща коса от серията "Seven Ages"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  24.50 лв.
Biopoint Seven Ages Youth Shampoo
Шампоан за млада и блестяща коса от серията "Seven Ages"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  17.10 лв.
Още козметика за коса с хиалуронова киселина
Козметика за тяло с хиалуронова киселина
Black Sea Stars Magnetic Serum
Серум за лице с лифтинг ефект от серията "Magnetic"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  47.90 лв.
SNB Active Moisturizing Skin Serum
Активен хидратиращ серум за ръце
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.60 лв.
Carroten Aquavelvet After Sun Moisturising After Sun Sorbet Lotion
Хидратиращ лосион за след слънце с охлаждащ ефект от серията "Aquavelvet"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  13.50 лв.
Carroten Aquavelvet Moisturising Suncare Milk Spray - SPF 30
Слънцезащитно мляко спрей от серията "Aquavelvet"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  24.40 лв.
Carroten Aquavelvet Moisturising Suncare Milk - SPF 30
Слънцезащитно мляко от серията "Aquavelvet"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.20 лв.
Още козметика за тяло с хиалуронова киселина
Още козметика за лице с хиалуронова киселина
Други интересни предложения
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през януари
Titania на специални цени
Козметика и аксесоари с отстъпки от 20%
Head & Shoulders Supreme Moisture
Хидратиращи шампоани и балсами против пърхот
Lanaform Dolce
Електрически уред за стъпала
Colgate Max White Expert
Избелваща паста за зъби и четка + избелваща писалка
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Подарък от Vademecum
Artesania Latina - кораби от дърво