store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Бръснене и обезкосмяване    Бръснене    Афтършейв    Old Spice Original After Shave -...
Начало   Козметика    ...    ...    Афтършейв  
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Почистване и грижа за дома

Old Spice Original After Shave


Афтършейв от серията "Original"

Цена:  12.50 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този афтършейв може да бъде доставен в дните:
Петък 14-08-2020 г., Понеделник 17-08-2020 г. или
Вторник 18-08-2020 г.
Продукт#161324
ВидАфтършейв
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаOld Spice
EAN5011321772335
Категории
Разфасовка100 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.30 / 12.10 / 5.20 cm
Тегло0.234 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Old Spice
Афтършейвът от серията "Original" на "Old Spice" е подходящ за самонадеяните, опасни и умни мъже. Неговият аромат носи усещане за свобода, риск и скорост. Ароматът му съчетава свежи цитрусови нотки, сладникавост на манго и маракуя и лек оттенък на ванилия с мускус. Използвайте веднага след бръснене и ще усетите неговото ободряващо и тонизиращо кожата действие, което ще я предпази от раздразнение и възпаление.
  • Alcohol Denat.
  • Aqua
  • Propylene Glycol
  • Parfum
  • Benzyl Alcohol
  • Limonene
  • Linalool
  • Eugenol
  • Benzyl Benzoate
  • Citronellol
  • Geraniol
  • Cinnamyl Alcohol
  • Citral
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Evernia Furfuracea Extract
  • Evernia Prunastri Extract
  • Hexyl Cinnamal
  • Hydroxycitronellal
"Здравейте, дами. Погледнете мъжа си, сега погледнете мен, погледнете пак мъжа си, а сега отново мен. Тъжно, но той не е аз. Ако спре да използва душ гел с дамски аромат и вземе "Old Spice", той ще ухае така, сякаш съм аз... И сега погледнете отново към мен... А какво е в главата Ви? Ето аз го имам - вижте ръцете ми, това са 2 билета за събитието, което обожавате. Погледнете отново - да, билетите сега са диаманти. Всичко е възможно, когато Вашият мъж ухае на "Old Spice". Ухай на мъж, пич!"
Така звучи една от забавните и вече световноизвестни ТВ реклами на американската марка "Old Spice". А човекът, който казва това пред камерата е актьорът Исая Мустафа или чернокожият и мускулест рекламен герой, който популяризира мъжкия аромат на "Old Spice" и дори донесе награда "Emi" за рекламния клип. Всъщност кампанията със забавните реклами стартира през 2010 г., а финалният слоган на всяка от тях гласи: "Ухай на мъж, пич! ("Smell like a man, man!"). Е, посланието е съвсем оправдано, просто защото повече от 75 години "Old Spice" специализира в производството на мъжки козметични продукти. А сега от екипа на марката казват: "днес "Old Spice" е по-успешна от всякога".

Със сигурност заслуга за постиженията има създаването на забавните видео маркетинговите кампании, които се превърнаха в т.нар. "вирусни уеб хитове" - реклами, разпространяващи се от човек на човек и достигащи милиони гледания, благодарение на своята оригиналност и забавен сюжет. Трябва да признаем обаче, че и голяма част от успеха се дължи на градената от дълги години репутация. Заради нея мнозина познават "Old Spice" като марка с традиции и продукти със запомнящи се етикети, които показват снимки на американските търговски кораби и екзотични острови от търговията с подправки. Дори днес снимка в открито море продължава да бъде разпознаваема и успешна за марката. А идеята за морската тематика на етикетите се появява още с първите продукти на марката.

Всичко започва през 1937 г. когато американската компания "Shulton" представя козметичната марка "Old Spice". И колкото и иронично да звучи, днес марката може да е известна с каталог от мъжки продукти, но първата създадена формула е разработена за дами. Дебютният продукт е парфюм, наречен "Early American Old Spice". Нежното му ухание започва да печели все повече жени, а през следващата 1938 г. парфюмът вече е изключително успешен. Към края на същата година се появяват и два мъжки продукта - афтършейв и сапун за бръснене. Тогава за предложенията и за мъжете, и за дамите основателят на компания "Shulton", Уилям Шулц, избира етикети с морска тематика. Естествено това съвсем не е случайно. Шулц силно се интересувал от темата за колониализма и по-специално търговията с подправки. Очевидно интересът му е бил огромен, но не само защото марката стартира с името "Old Spice" (в превод "старата подправка"), а и защото продуктите са в опаковки, на които има снимки на американски търговски кораби, плаващи в открито море. Е, подобно на използваните снимки с плаващи кораби към чужди земи, продуктите на "Old Spice" също преминават границите на своята родина. През годините козметичните формули на марката започват да се виждат по рафтовете на магазини в десетки страни по света. А с времето "Old Spice" насочва вниманието си към разработването на продукти за мъжете и то дотолкова, че става добре позната за всички като изцяло мъжка козметична марка.

С настъпването на 90-те години марката продължава да бъде познатият производител на мъжка козметика, но не и да е представител на компания "Shulton". Причината е смяната на собственика - през юни 1990 г. "Old Spice" става част от компания "Procter & Gamble", която притежава световноизвестни марки като "Gillette", "Pantene" и "Always". Въпреки промяната, развитието на марката продължава в същата посока с още попълнения. Или както казват новите собственици: "От закупуването на "Old Spice", ние продължаваме да се осигуряваме много от оригиналните продукти на марката, но и да въвеждаме няколко нови продукта, които да подобрят линията". Точно поради това "Old Spice" започва да се съсредоточава върху иновационен подход за разработване на козметика за комплексна грижа за кожата. Така в каталога се появяват продукти като шампоани, сапуни, душ гелове, дезодоранти и различни видове гел за бръснене, афтършейв и део стик против изпотяване. И след появата на новите попълнения, оказва се формулите им са успешни. Продуктите против изпотяване и дезодорантите, например, се нареждат до козметичните представители с най-високия потребителски рейтинг в "Amazon".

Едновременно с успехите обаче новите собственици на марката отчитат и една малка пречка по пътя към развитието. Въпреки че марката не е строго определена за потребители на конкретна възраст, тя не е популярна сред младите мъже и те смятат, че "Old Spice" e по-скоро подходяща козметика за бащите им. Е, това може и да изглежда като проблем, но не означава, че не може да бъде разрешен. От "Procter & Gamble" предприемат стъпки, с които да таргетират марката и към по-младите. За да спечели доверието им, "Old Spice" показва ТВ реклами с Brian Urlacher - американски футболист от отбора "Chicago Bears". И след това с още послания постепенно дистанцията с младите се скъсява, а успехите се увеличават. До 2003 г. един от дезодорантите на "Old Spice" става вторият най-продаваем в САЩ. През 2010 г. марката става официален спонсор и доставчик на козметични продукти за Националната футболна лига в САЩ (NFL).

И до днес "Old Spice" продължава да се развива. В началото на 2014 г. представя първите си продукти за коса в каталога. В този момент много от създадените козметични серии вече разполагат с огромна популярност. Сред известните козметични гами са "Old Spice Whitewater" и "Old Spice Wolfthorn". Дори запазените традиционни формули в серия "Old Spice Original" имат голям брой почитатели. И все пак, ако някой зададе въпроса какво точно е постигнала марката, то специалистите от "Procter & Gamble" биха отговарили така: "Днес "Old Spice" притежава голямо продуктово портфолио, което постоянно расте. Марката има също автентичност и доверие от мъжете в близо 70 страни по света".
Начин на употреба
Нанесете афтършейва върху чиста кожа след бръснене, като избягвате разранената и възпалена кожа.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 6 гласа 
За да оцените афтършейва "Old Spice Original After Shave", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
Добави мнение 
НИКОЛА КИРЧЕВ
прекрасен афтършейф
Закупилите този афтършейв, купуват също
L'Oreal Excellence Creme Triple Care Color - Трайна крем боя за коса - афтършейв
L'Oreal Excellence Creme Triple Care Color
Трайна крем боя за коса

Loreal Paris
22 варианта за избор на номер на цвета:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.99 лв.
Leganza Coloring Conditioner - Оцветяващ балсам за коса със 7 масла - афтършейв
Leganza Coloring Conditioner
Оцветяващ балсам за коса със 7 масла

Leganza
16 варианта за избор на цвят на балсама:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.50 лв.
Elseve Color Vive Purple Shampoo - Шампоан за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци - афтършейв
Elseve Color Vive Purple Shampoo
Шампоан за неутрализиране на жълти и оранжеви оттенъци

Loreal Paris
Стандартна цена 8.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.49 лв.
Антибактериален гел за ръце и защитна козметика - Бочко - афтършейв
Антибактериален гел за ръце и защитна козметика - Бочко
Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.99 лв.
Крем за ръце против напуквания с облепиха - афтършейв
Крем за ръце против напуквания с облепиха
Rosa Impex
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  0.99 лв.
Слънцезащитен спрей за бебета и деца - афтършейв
Слънцезащитен спрей за бебета и деца
Бочко
Избор за SPF фактор:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  12.90 лв.
Nivea Men Creme - Мъжки крем за лице, ръце и тяло - афтършейв
Nivea Men Creme
Мъжки крем за лице, ръце и тяло

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  2.79 лв.
Fa Men Comfort Dive Deodorant Roll-On - Ролон дезодорант за мъже - афтършейв
Fa Men Comfort Dive Deodorant Roll-On
Ролон дезодорант за мъже

Fa
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.89 лв.
Клечки за уши от 100% органичен памук - Опаковка от 200 броя - афтършейв
Клечки за уши от 100% органичен памук
Опаковка от 200 броя

Ipek Sisa
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.50 лв.
Nivea Men Deep Clean Shower Gel - Душ гел за мъже от серията "Deep" - афтършейв
Nivea Men Deep Clean Shower Gel
Душ гел за мъже от серията "Deep"

Nivea
Вземи сега с отстъпка -24%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  4.09 лв.
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17 - Течен фон дьо тен за естествен тен - афтършейв
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17
Течен фон дьо тен за естествен тен

Loreal Paris
14 варианта за избор на нюанс на фон дьо тена:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.99 лв.
L'Oreal Magic Retouch For Blondes with Dark Roots - Спрей за изрусена коса за прикриване на тъмни корени - афтършейв
L'Oreal Magic Retouch For Blondes with Dark Roots
Спрей за изрусена коса за прикриване на тъмни корени

Loreal Paris
Избор за цвят на спрея:
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.99 лв.
Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation - Фон дьо тен с матиращ ефект за нормална към мазна кожа - афтършейв
Maybelline Fit Me Matte + Poreless Foundation
Фон дьо тен с матиращ ефект за нормална към мазна кожа

Maybelline
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  12.99 лв.
Old Spice Original Deodorant Spray - Дезодорант за мъже от серията "Original" - афтършейв
Old Spice Original Deodorant Spray
Дезодорант за мъже от серията "Original"

Old Spice
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Maybelline SuperStay 24H Full Coverage Foundation - Дълготраен фон дьо тен с високо покритие - афтършейв
Maybelline SuperStay 24H Full Coverage Foundation
Дълготраен фон дьо тен с високо покритие

Maybelline
Избор за нюанс на фон дьо тена:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  18.49 лв.
Венификс - Масажен активен гел с див кестен, невен и охлюви - афтършейв
Венификс
Масажен активен гел с див кестен, невен и охлюви

Golden Snail
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.60 лв.
Шампоан с българска зелена хума и ментово масло - За бързо омазняваща се коса - афтършейв
Шампоан с българска зелена хума и ментово масло
За бързо омазняваща се коса

Avia
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.90 лв.
Elea Colour & Care Hair Toner - Полутраен тонер за коса - афтършейв
Elea Colour & Care Hair Toner
Полутраен тонер за коса

Elea
Избор за цвят на тонера:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  3.20 лв.
Garnier Micellar Cleansing Milky Water - Почистваща мицеларна млечна вода - афтършейв
Garnier Micellar Cleansing Milky Water
Почистваща мицеларна млечна вода

Garnier
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.69 лв.
Golden Rose Terracotta Eyeshadow - Сенки за очи - афтършейв
Golden Rose Terracotta Eyeshadow
Сенки за очи

Golden Rose
16 варианта за избор на цвят на сенките:
Цена:  7.30 лв.
Nivea Crayon Lipstick Color Lip Balm - Цветен балсам за устни - афтършейв
Nivea Crayon Lipstick Color Lip Balm
Цветен балсам за устни

Nivea
Избор за цвят на балсама:
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  10.89 лв.

Old Spice Original After Shave


Афтършейв от серията "Original"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  12.50 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този афтършейв може да бъде доставен в дните:
Петък 14-08-2020 г., Понеделник 17-08-2020 г. или
Вторник 18-08-2020 г.
Продукт#161324
ВидАфтършейв
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаOld Spice
EAN5011321772335
Категории
Разфасовка100 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.30 / 12.10 / 5.20 cm
Тегло0.234 kg
Описание
Афтършейвът от серията "Original" на "Old Spice" е подходящ за самонадеяните, опасни и умни мъже. Неговият аромат носи усещане за свобода, риск и скорост. Ароматът му съчетава свежи цитрусови нотки, сладникавост на манго и маракуя и лек оттенък на ванилия с мускус. Използвайте веднага след бръснене и ще усетите неговото ободряващо и тонизиращо кожата действие, което ще я предпази от раздразнение и възпаление.
Състав
  • Alcohol Denat.
  • Aqua
  • Propylene Glycol
  • Parfum
  • Benzyl Alcohol
  • Limonene
  • Linalool
  • Eugenol
  • Benzyl Benzoate
  • Citronellol
  • Geraniol
  • Cinnamyl Alcohol
  • Citral
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Evernia Furfuracea Extract
  • Evernia Prunastri Extract
  • Hexyl Cinnamal
  • Hydroxycitronellal
За Old Spice
"Здравейте, дами. Погледнете мъжа си, сега погледнете мен, погледнете пак мъжа си, а сега отново мен. Тъжно, но той не е аз. Ако спре да използва душ гел с дамски аромат и вземе "Old Spice", той ще ухае така, сякаш съм аз... И сега погледнете отново към мен... А какво е в главата Ви? Ето аз го имам - вижте ръцете ми, това са 2 билета за събитието, което обожавате. Погледнете отново - да, билетите сега са диаманти. Всичко е възможно, когато Вашият мъж ухае на "Old Spice". Ухай на мъж, пич!"
Така звучи една от забавните и вече световноизвестни ТВ реклами на американската марка "Old Spice". А човекът, който казва това пред камерата е актьорът Исая Мустафа или чернокожият и мускулест рекламен герой, който популяризира мъжкия аромат на "Old Spice" и дори донесе награда "Emi" за рекламния клип. Всъщност кампанията със забавните реклами стартира през 2010 г., а финалният слоган на всяка от тях гласи: "Ухай на мъж, пич! ("Smell like a man, man!"). Е, посланието е съвсем оправдано, просто защото повече от 75 години "Old Spice" специализира в производството на мъжки козметични продукти. А сега от екипа на марката казват: "днес "Old Spice" е по-успешна от всякога".

Със сигурност заслуга за постиженията има създаването на забавните видео маркетинговите кампании, които се превърнаха в т.нар. "вирусни уеб хитове" - реклами, разпространяващи се от човек на човек и достигащи милиони гледания, благодарение на своята оригиналност и забавен сюжет. Трябва да признаем обаче, че и голяма част от успеха се дължи на градената от дълги години репутация. Заради нея мнозина познават "Old Spice" като марка с традиции и продукти със запомнящи се етикети, които показват снимки на американските търговски кораби и екзотични острови от търговията с подправки. Дори днес снимка в открито море продължава да бъде разпознаваема и успешна за марката. А идеята за морската тематика на етикетите се появява още с първите продукти на марката.

Всичко започва през 1937 г. когато американската компания "Shulton" представя козметичната марка "Old Spice". И колкото и иронично да звучи, днес марката може да е известна с каталог от мъжки продукти, но първата създадена формула е разработена за дами. Дебютният продукт е парфюм, наречен "Early American Old Spice". Нежното му ухание започва да печели все повече жени, а през следващата 1938 г. парфюмът вече е изключително успешен. Към края на същата година се появяват и два мъжки продукта - афтършейв и сапун за бръснене. Тогава за предложенията и за мъжете, и за дамите основателят на компания "Shulton", Уилям Шулц, избира етикети с морска тематика. Естествено това съвсем не е случайно. Шулц силно се интересувал от темата за колониализма и по-специално търговията с подправки. Очевидно интересът му е бил огромен, но не само защото марката стартира с името "Old Spice" (в превод "старата подправка"), а и защото продуктите са в опаковки, на които има снимки на американски търговски кораби, плаващи в открито море. Е, подобно на използваните снимки с плаващи кораби към чужди земи, продуктите на "Old Spice" също преминават границите на своята родина. През годините козметичните формули на марката започват да се виждат по рафтовете на магазини в десетки страни по света. А с времето "Old Spice" насочва вниманието си към разработването на продукти за мъжете и то дотолкова, че става добре позната за всички като изцяло мъжка козметична марка.

С настъпването на 90-те години марката продължава да бъде познатият производител на мъжка козметика, но не и да е представител на компания "Shulton". Причината е смяната на собственика - през юни 1990 г. "Old Spice" става част от компания "Procter & Gamble", която притежава световноизвестни марки като "Gillette", "Pantene" и "Always". Въпреки промяната, развитието на марката продължава в същата посока с още попълнения. Или както казват новите собственици: "От закупуването на "Old Spice", ние продължаваме да се осигуряваме много от оригиналните продукти на марката, но и да въвеждаме няколко нови продукта, които да подобрят линията". Точно поради това "Old Spice" започва да се съсредоточава върху иновационен подход за разработване на козметика за комплексна грижа за кожата. Така в каталога се появяват продукти като шампоани, сапуни, душ гелове, дезодоранти и различни видове гел за бръснене, афтършейв и део стик против изпотяване. И след появата на новите попълнения, оказва се формулите им са успешни. Продуктите против изпотяване и дезодорантите, например, се нареждат до козметичните представители с най-високия потребителски рейтинг в "Amazon".

Едновременно с успехите обаче новите собственици на марката отчитат и една малка пречка по пътя към развитието. Въпреки че марката не е строго определена за потребители на конкретна възраст, тя не е популярна сред младите мъже и те смятат, че "Old Spice" e по-скоро подходяща козметика за бащите им. Е, това може и да изглежда като проблем, но не означава, че не може да бъде разрешен. От "Procter & Gamble" предприемат стъпки, с които да таргетират марката и към по-младите. За да спечели доверието им, "Old Spice" показва ТВ реклами с Brian Urlacher - американски футболист от отбора "Chicago Bears". И след това с още послания постепенно дистанцията с младите се скъсява, а успехите се увеличават. До 2003 г. един от дезодорантите на "Old Spice" става вторият най-продаваем в САЩ. През 2010 г. марката става официален спонсор и доставчик на козметични продукти за Националната футболна лига в САЩ (NFL).

И до днес "Old Spice" продължава да се развива. В началото на 2014 г. представя първите си продукти за коса в каталога. В този момент много от създадените козметични серии вече разполагат с огромна популярност. Сред известните козметични гами са "Old Spice Whitewater" и "Old Spice Wolfthorn". Дори запазените традиционни формули в серия "Old Spice Original" имат голям брой почитатели. И все пак, ако някой зададе въпроса какво точно е постигнала марката, то специалистите от "Procter & Gamble" биха отговарили така: "Днес "Old Spice" притежава голямо продуктово портфолио, което постоянно расте. Марката има също автентичност и доверие от мъжете в близо 70 страни по света".
Начин на употреба
Нанесете афтършейва върху чиста кожа след бръснене, като избягвате разранената и възпалена кожа.
Продукти от серията "Old Spice Original"
Old Spice Original Deodorant Spray
Дезодорант за мъже от серията "Original"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Old Spice Original Shower Gel
Душ гел за мъже от серията "Original"
Цени от:  5.40 лв.
Други интересни предложения
Men's Master Professional Matt & Refreshing Aftershave Lotion
Лосион за след бръснене с розмарин за всеки тип кожа
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.40 лв.
Old Spice Original Deodorant Spray
Дезодорант за мъже от серията "Original"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.90 лв.
Gillette Series After Shave Splash Arctic Ice
Афтършейв с охлаждащ ефект от серията "Series"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  12.10 лв.
Old Spice Original Shower Gel
Душ гел за мъже от серията "Original"
Цени от:  5.40 лв.
Old Spice Lagoon After Shave
Афтършейв от серията "Lagoon"
Цена:  12.50 лв.
Old Spice Wolfthorn After Shave
Афтършейв от серията "Wolfthorn"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  12.50 лв.
Old Spice Whitewater After Shave
Афтършейв лосион от серията "Whitewater"
Цена:  12.50 лв.
Old Spice Cooling Shower Gel + Shampoo 2 in 1
Душ гел и шампоан за мъже - 2 в 1
Цена:  5.40 лв.
Афтършейв - Barbon
Цена:  3.70 лв.
Afrodita Cosmetics Men After Shave Extra Sensitive Lotion
Лосион за след бръснене за чувствителна кожа
Цена:  4.90 лв.
Назад към "Афтършейв"
Купи 2 продукта и участвай за стъклено шише!
Вземи сега любимото си червило на специална цена!
Купи продукт Persil или Silan и се включи в томбола за награда!
Купи 2 продукта и вземи 35% отстъпка промо код.
Дамски дезодоранти
Дамски парфюм
Козметика против жълти и оранжеви оттенъци за руса, бяла и ...
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги