От практична самобръсначка с 2 фини ножчета до още по-практична с 6 и дори 7 ножчета, с фин тример и с лентичка, съдържаща
алое вера,
витамин E и масло от
лавандула, които успокояват дори
чувствителната кожа. За създаването на тези и още други практични качества на самобръсначките, както и за произвеждането на висококачествени системи за бръснене работи "Dorco". Вниманието на компанията към продуктите за бръснене не е от днес - началото ѝ започва през далечната 1955 г., когато е основана в Южна Корея. Но от скромния старт с течение на времето производителят "върви" към големи, големи успехи.
В продуктите си "Dorco" използва своя патент, а именно ъглово позициониране на ножчетата. Тази система осигурява лесно промиване на ножовете и позволява по-плавно приплъзване върху кожата, лекота при използване и бръснене без наранявания. А създаването на първата в света технология с 6 ножчета е само малка част от иновациите, които създава компанията. През 2014 г. "Dorco" произвежда и първата самобръсначка с нова иновативна технология със 7 ножчета.
Днес "Dorco" е сред лидерите за продукти за бръснене на азиатския пазар. И не само - производителят има представителства в редица държави по света. Компанията предлага голямо разнообразие от продукти и системи за бръснене - от дамските и мъжки самобръсначки за еднократна употреба до различните видове резервни ножчета, от създадените практични детайли, полезни за бръсненето, през щадящите и грижливи към кожата добавени съставки в лентичките, от иновативни системи за фино и прецизно бръснене до антикорозионни и издръжливи ножчета.
"Именно иновациите и технологичният напредък са отличителни черти на "Dorco", споделят от компанията. И допълват:
"Целта на "Dorco" е да осигури изключително практично и лесно бръснене за всички, които използват продуктовата линия."
До днешно време производителят продължава да върви напред с внимание към иновациите, за да създава практични предложения за клиентите. А продуктите от каталога достигат до милиони мъже и жени от над 130 държави.