Ако понякога за свободата да бъде себе си една жена среща ограничения, това не значи, че няма помощници, които да ѝ помагат да се бори за нея. Ето, например, един от тях: "Everbel" или марката дамски превръзки, чиито основатели казват:
"Създадохме продукти за жените, които искат да се чувстват пълноценни, независимо от обстоятелствата".Първата крачка към проектирането на продуктите е направена през 2004 г., когато "Everbel" е основана. Стартира като част от българската компания "Фикосота Синтез", днес известна с богат каталог от водещи марки в България и чужбина, сред които перилни препарати "Savex", "Tema", "Semana" и "My Forest", козметични продукти "
Teo", сапуни "Tet-a-Tet", натурална козметика "All Nature", козметика за най-малките "
Teo Bebe", памперси "
Pufies" и още много други. Е, с присъединяването си към тях обаче "Everbel" става първата марка на производителя, която предлага дамски превръзки. Тя дебютира с представянето на 2 вида класически дамски превръзки и 2 вида със специфично покритие – "Everbel Cotton soft" с памучен слой за предпазване на чувствителната женска кожа от раздразнения и "Everbel Silk dry" с копринен слой, който не позволява връщане на течността и запазва повърхността на превръзката напълно суха. Въпреки това, търсенето на още по-усъвършенствана формула, която да подари свобода и комфорт на жената, не спира. И следващите пречки на свободната и уверена същност на дамите, които са "под прицел", са забързаното ежедневие и постоянното движение. Наясно с този толкова често срещан начин на живот, в края на 2004 г. екипът на "Everbel" създава превръзки с обновен дизайн и "Everpotect" слой – уникално покритие, което позволява бързо и ефективно попиване на течността, независимо от наклона или всичките ежедневни ставания и сядания на една жена.
С настъпването на 2005 г. марката за пореден път доказва, че за получаването на увереност и свободна същност никога не трябва да се спираш пред предизвикателствата, а напротив – да търсиш начин да ги преодоляваш. И поредният начин, който "Everbel" намира е проектирането на нови продукти. В каталога се появяват дамските превръзки "Sensitive Normal", "Sensitive Light" и "Sensitive Super", като всички са с памучен слой, изработен специално за дамите с чувствителна кожа към покритията на повечето превръзките. Но, даже и след това, през следващите години усилената работа на екипа на марката не спира. И през март 2007 г. резултатът от нея е налице. "Everbel" показва абсолютно нов дизайн на превръзките, а причината за новата концепция на марката е търсенето на максимална грижа за жената. А експертите я представят като съвкупност от: сигурност с помощта на отличната попивателна способност на превръзките "Everbel", комфорт заради тяхната мекота и гъвкавост и увереност, дължащи се на тяхната дебелина.
С течение на времето каталогът на "Everbel" продължава да се развива. През 2007 г. марката предлага удобни двойни опаковки с превръзки за дамите, които мислят практично и пазаруват по-рядко. А две години по-късно се появява и ново решение за увереността през динамичното ежедневие – превръзките "Flexy Move", създадени едновременно с покритите "Sensitive" за деликатна грижа на чувствителната кожа и със слой "Everprotect", попиващ бързо и ефективно задържащ течността във вътрешността на превръзката. Освен това, в дизайнът са добавени зони по дължината на превръзката за максимално попиване и странично разположени зони за защита против протичане.
И до днес "Everbel" не спира да създава нови попълнения. А при разработването на всеки следващ продукт за каталога, специалистите от марката не забравят за кого го създават. Или по-точно, както самите те казват:
"Независимо от това дали работеща, майка или вечно търсеща своето призвание, всяка жена се стреми към красота и любов. По пътя към тях се среща с какви ли не предизвикателства, но важното е да не спира да търси. "Everbel" е за дамите, които са любопитни и дръзки, за тези, които прегръщат приключенията и правят от тях истории. За дамите, които все питат... за дамите, които не си поставят граници – да бъдат свободни да избират, да обичат, да грешат и да бъдат себе си"
Вдъхновена от тях, марка продължава да се развива. И всеки продукт се създава от специалистите така, че да описва напълно жената на "Everbel" – променяща се, модерна, хармонична и свободна да бъде себе си. Всъщност, дори марката до известна степен е такава. И идва момент, в който силно си проличава, че тя е също толкова динамична, модерна и свободна в търсенето на развитие. Това се случва през 2011 г., когато производството на дамските превръзки "Everbel" се премества в Италия. Тогава се появяват продукти с обновена визия, както и напълно нови попълнения – ежедневните превръзки "Everbel Siluette", разработени във вариантите "Aloe Vera", "Sunny Flowers" и "Cotton Soft".