store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Бръснене и обезкосмяване    Бръснене    ...    Gillette Blue 3 Sense Care - Самобръсн...
Начало   Козметика    ...    ...    Самобръснач...  
Търсене
Козметика на
промо цени
Ново в
сектор козметика
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Gillette Blue 3 Sense Care


Самобръсначки в опаковка от 3 броя от серията "Blue 3"

Цена:  7.40 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази самобръсначка може да бъде доставена в дните:
Понеделник 08-06-2020 г., Вторник 09-06-2020 г. или
Сряда 10-06-2020 г.
Продукт#156302
ВидСамобръсначка
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаGillette
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN7702018361892
Категории
За тип кожаЧувствителна
Подходяща заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката18.00 / 18.00 / 2.00 cm
Тегло0.051 kg
  • Описание
  • За Gillette
Самобръсначка за еднократна употреба от серията "Gillette Blue 3", с три остриета, за безопасно и гладко бръснене. Създадена за мъже с чувствителна кожа, специалната овлажняваща лента отделя 3 пъти по-голямо количество лубрикант, в сравнение с другите самобръсначки от същата серия. Той създава невидим слой върху кожата, който осигурява безопасно плъзгане на остриетата и отрязване на косъмчетата максимално близо до корена. Ергономичната дръжка приляга перфектно в ръката и осигурява добър контрол на движението, за постигане на безупречни резултати.
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Начин на употреба
  1. Почистете кожата преди бръснене.
  2. Сложете малко количество гел, крем или пяна за бръснене на ръката си и нанесете върху предварително намокрена, с топла или хладка вода, кожа.
  3. Масажирайте старателно за по-добро проникване и омекотяване на брадата.
  4. Избръснете се.
  5. Изплакнете с топла вода.
  6. Нежно подсушете лицето, попивайки кожата с мека кърпа.
  7. Нанесете подходящ афтършейв или лосион за след бръснене.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 2 гласа 
За да оцените самобръсначката "Gillette Blue 3 Sense Care", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази самобръсначка, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват самобръсначката, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази самобръсначка, купуват също
Антибактериален гел за ръце с екстракт от смрадлика - Разфасовка от 50 ml - самобръсначка
Антибактериален гел за ръце с екстракт от смрадлика
Разфасовка от 50 ml

Бочко
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.20 лв.
Бебешки влажни кърпички с екстракт от лайка - Опаковки от 72 броя и 90 броя - самобръсначка
Бебешки влажни кърпички с екстракт от лайка
Опаковки от 72 броя и 90 броя

Бочко
Избор за разфасовка:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  1.90 лв.
Бебешки влажни кърпички със смрадлика - Опаковки от 24 ÷ 90 броя - самобръсначка
Бебешки влажни кърпички със смрадлика
Опаковки от 24 ÷ 90 броя

Бочко
Избор за разфасовка:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.80 лв.
Schwarzkopf Perfect Mousse - Трайна мус-боя без амоняк - самобръсначка
Schwarzkopf Perfect Mousse
Трайна мус-боя без амоняк

Schwarzkopf
Избор за цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.89 лв.
Nivea Men Creme - Мъжки крем за лице, ръце и тяло - самобръсначка
Nivea Men Creme
Мъжки крем за лице, ръце и тяло

Nivea
Вземи сега с отстъпка от -11% до 13!
За повече подробности виж в страницата на продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  2.49 лв.
Етерично масло от чаено дърво - Разфасовка от 10 ml - самобръсначка
Етерично масло от чаено дърво
Разфасовка от 10 ml

Bulgarian Rose
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.70 лв.
Golden Rose Rich Color - Лак за нокти с гел технология - самобръсначка
Golden Rose Rich Color
Лак за нокти с гел технология

Golden Rose
32 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.79 лв.
Gillette Fusion Power - Резервни ножчета от серията "Fusion" - самобръсначка
Gillette Fusion Power
Резервни ножчета от серията "Fusion"

Gillette
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  37.90 лв.
Golden Rose Powder Blush - Пресован руж за лице - самобръсначка
Golden Rose Powder Blush
Пресован руж за лице

Golden Rose
Избор за номер на ружа:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.90 лв.
Мокри кърпички за почистване на грим с антиейдж ефект - Опаковка от 20 броя - самобръсначка
Мокри кърпички за почистване на грим с антиейдж ефект
Опаковка от 20 броя

Nature of Agiva
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.39 лв.
Бебешки крем за лице с био пшенични трици и био невен - От серията "Topfer Babycare" - самобръсначка
Бебешки крем за лице с био пшенични трици и био невен
От серията "Topfer Babycare"

Topfer
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.50 лв.
Пудра за вана с био пшенични трици и био маслиново масло - От серията "Topfer Babycare" - самобръсначка
Пудра за вана с био пшенични трици и био маслиново масло
От серията "Topfer Babycare"

Topfer
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  17.80 лв.
Бебешки лосион за тяло с био пшенични трици, био невен и био маслиново масло - От серията "Topfer Babycare" - самобръсначка
Бебешки лосион за тяло с био пшенични трици, био невен и био маслиново масло
От серията "Topfer Babycare"

Topfer
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  18.00 лв.
Scholl Foot Spray 24h Performance - Спрей за крака против миризма - самобръсначка
Scholl Foot Spray 24h Performance
Спрей за крака против миризма

Scholl
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.10 лв.
Измиващ гел-ексфолиант с флорална вода от здравец - От серията "Elea Skin Care - Geranium" - самобръсначка
Измиващ гел-ексфолиант с флорална вода от здравец
От серията "Elea Skin Care - Geranium"

Elea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.70 лв.
Golden Rose Liquid Concealer - Течен коректор за лице - самобръсначка
Golden Rose Liquid Concealer
Течен коректор за лице

Golden Rose
Избор за номер на коректора:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.50 лв.
Golden Rose Terracotta Stardust - Руж за лице с блестящи частици - самобръсначка
Golden Rose Terracotta Stardust
Руж за лице с блестящи частици

Golden Rose
Избор за номер на ружа:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.60 лв.
Golden Rose Velvet Matte Lipstick - Матово червило с наситен цвят - самобръсначка
Golden Rose Velvet Matte Lipstick
Матово червило с наситен цвят

Golden Rose
39 варианта за избор на номер на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.00 лв.
Golden Rose Shimmer Gloss - Гланц за устни с блясък - самобръсначка
Golden Rose Shimmer Gloss
Гланц за устни с блясък

Golden Rose
Избор за номер на гланца:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.50 лв.
Четка за боядисване на коса - самобръсначка
Четка за боядисване на коса
Mania
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.29 лв.
Купичка за боядисване - самобръсначка
Купичка за боядисване
Mania
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.49 лв.
Scottish Fine Soaps Men's Grooming Thistle & Black Pepper Face & Beard Care Kit - Комплект за мъже с козметика за лице и брада от серията  "Men's Grooming" - самобръсначка
Scottish Fine Soaps Men's Grooming Thistle & Black Pepper Face & Beard Care Kit
Комплект за мъже с козметика за лице и брада от серията "Men's Grooming"

Scottish Fine Soaps
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  53.00 лв.
Мъжки шампоан против косопад - С етерично масло от мащерка - самобръсначка
Мъжки шампоан против косопад
С етерично масло от мащерка

Petrole Hahn
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.80 лв.
Wet'n'Wild Cover All Concealer Palette - Палитра с коректори от серията "Cover All" - самобръсначка
Wet'n'Wild Cover All Concealer Palette
Палитра с коректори от серията "Cover All"

Wet'n'Wild
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.

Gillette Blue 3 Sense Care


Самобръсначки в опаковка от 3 броя от серията "Blue 3"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  7.40 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази самобръсначка може да бъде доставена в дните:
Понеделник 08-06-2020 г., Вторник 09-06-2020 г. или
Сряда 10-06-2020 г.
Продукт#156302
ВидСамобръсначка
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаGillette
Официален сайт на Gillettewww.gillette.com
EAN7702018361892
Категории
За тип кожаЧувствителна
Подходяща заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката18.00 / 18.00 / 2.00 cm
Тегло0.051 kg
Описание
Самобръсначка за еднократна употреба от серията "Gillette Blue 3", с три остриета, за безопасно и гладко бръснене. Създадена за мъже с чувствителна кожа, специалната овлажняваща лента отделя 3 пъти по-голямо количество лубрикант, в сравнение с другите самобръсначки от същата серия. Той създава невидим слой върху кожата, който осигурява безопасно плъзгане на остриетата и отрязване на косъмчетата максимално близо до корена. Ергономичната дръжка приляга перфектно в ръката и осигурява добър контрол на движението, за постигане на безупречни резултати.
За Gillette
Над 100-годишна история се крие зад успеха на „Gillette“ – днес най-популярните продуктите за бръснене в целия свят, а преди дълги години, впечатляваща иновация, променила живота на мъжете. Всъщност иновативната стъпка е направена от американеца Кинг Жилет. В края на 80-те години на миналия век Кинг е познат като дългогодишен пътуващ търговец. Никой не подозира обаче, че скоро той ще бъде истински иноватор със свое изобретение – първата самобръсначка със сменяеми ножчета за еднократна употреба.

Kакто при повечето изобретения, идеята за това на Жилет също е резултат от случайността. Един ден, вършейки сутрешното си бръснене, Кинг забелязва, че бръсначът му е изхабен и с досада си помисля, че отново трябва да го занесе на точилар. Скоростно след тази мисъл обаче го връхлита и въпроса дали не е по-лесно, ако притъпените остриета просто се изхвърлят и заменят с нови. Търсейки отговора, новаторската идея за самобръсначка със сменяеми ножчета се стоварва с гръм и трясък в мислите на Кинг. Завладява го до такава степен, че не след дълго, той е наясно точно каква ще е конструкцията на самобръсначката и вида на ножчетата. Няколко години обаче делят Кинг от производството на изобретението му. Основната пречка е, че не може да открие начин, по който да направи тънки и здрави ножчета за бръснене, каквито е замислил по проект.

През 1901 г. Кинг Жилет осъществява идеята си и основава компания „American Safety Razor”. Създава изобретението си благодарение на едно ново запознанство – това с инженер Уилям Никълсън. Заедно патентоват технологията на самобръсначката и започват производството ѝ в компанията на Кинг, която година след основаването си вече е преименувана на „Gillete Safety Razor Company“. Първата партида от иновативните продукти е готова през 1903 г. Тогава Жилет продава 51 самобръсначки и 168 ножчета. На следващата година обаче цифрите са главозамайващо високи – повече от 90 000 самобръсначки и 120 000 ножчета. Успехът не спира да се разраства и скоро след това „Gillette Company“ отваря първия си чуждестранен офис в Лондон. През следващите четири години вече има производствени предприятия и офиси в Париж, Монреал, Берлин и Лестър.

Освен международния успех обаче, едва ли някой може да си пожелае по-добра реклама от тази на самобръсначката „Gillette“. По време на Първата световна война, правителството на САЩ поръчва 3,5 млн. самобръсначки и 36 млн. ножове, които предоставя на всички свои войски. Поръчката моментално “изстрелва” “Gillette” в лидерските редици и популярността връхлита компанията буквално за дни. Превръща я и в основен доставчик на принца на Уелс. Не след дълго Кинг Жилет успява да направи и още един голям удар. Осъществява поредната новаторска идея, като създава първата по рода си маркетингова кампания, предлагайки безплатно в търговска мрежа най-добрите самобръсначки на времето. Това удвоява успеха и компанията на Жилет вече е безспорен лидер на пазара за продукти за бръснене.

Печелившо следвоенният период и най-масовата маркетингова кампания са последвани от разширяване на продуктовата гама. “Gillette” въвежда кремове за бръснене и все по-усъвършенствани модели на оригиналната си самобръсначка. Три броя ножчета и специални овлажняващи ленти изненадват всички потребители, но и бързо се приемат. През 1969 г. се появяват и първите в света неръждаеми ножчета с платинено покритие. През следващите години разширяването на каталога започва да обхваща и други ниши. До 1996 г. компанията на Кинг Жилет вече е собственик на химикалки “Paper Mate”, батерии “Duracell” и продукти за устна хигиена “Oral-B”.

В дългогодишната си история компания „Gillette“ претърпява множество промени не само в продуктовата си гама, но и в с управленската си структура. След смъртта на Кинг Жилет през 1932 г. мястото на изпълнителния директор се заема от различни личности, а опитите за придобиване на компанията не спират. С пристигането на новото хилядолетие обаче наближава и последният момент, в който компанията се изявява самостоятелно на международните пазари. През 2005 г. „Gillette“ вече е част от „Procter & Gamble“.

За изненада на мнозина сделката не срива репутацията на иноватор, която „Gillette“ гради стотици години. Само няколко месеца след сливането с „Procter & Gamble“ се появяват продуктите от серия „Gillette Fusion“, които са изцяло в стила на Кинг Жилет. Това са две самобръсначки със сменяеми ножчета – едната ръчна, а другата на батерии. С богатсво от предимства те се превръщат в представители на иновацията. Пет ножчета, овлажняваща лента, допълнително острие на гърба за труднодостъпните зони, ергономична дръжка и индикатор за смяната на ножчетата – след повече от 100 години „Gillette“ отново успява напълно да промени начина, по който се бръснат мъжете. Но не забравя и дамите. Предлага продуктова гама „Gillette Venus“, която включва специално създадени за дамите самобръсначки и гелове за бръснене.

Днес „Gillette“ продължава да бъде лидер на пазара. Освен самобръсначки, пяна и гелове за бръснене, през последните години в каталога се появяват дезодоранти, разнообразни варианти на део гел против изпотяване, афтършейв и лосион за след бръснене. Продуктите са познати на потребителите в над 200 държави по света. Впечатлява и голям брой известни личности. Сред тях са световноизвестните спортисти Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри. Всъщност от 2007 г. се превръщат и в най-добре познатото трио, като стават посланици на „Gillette“. Разбира се и до днес гамата на марката не спира да се разширява. Но винаги се движи една крачка напред, защото най-важни за развитието са иновациите.
Начин на употреба
  1. Почистете кожата преди бръснене.
  2. Сложете малко количество гел, крем или пяна за бръснене на ръката си и нанесете върху предварително намокрена, с топла или хладка вода, кожа.
  3. Масажирайте старателно за по-добро проникване и омекотяване на брадата.
  4. Избръснете се.
  5. Изплакнете с топла вода.
  6. Нежно подсушете лицето, попивайки кожата с мека кърпа.
  7. Нанесете подходящ афтършейв или лосион за след бръснене.
Други интересни предложения
Gillette Blue 3 Comfort
Самобръсначки в опаковки от 3 и 6 броя от серията "Blue 3"
Цена:  7.40 лв.
Gillette Blue 3 Simple
Самобръсначки в опаковка от 4 броя от серията "Blue 3"
Цена:  4.70 лв.
Gillette SkinGuard Sensitive Razor
Самобръсначка за чувствителна кожа
Цена:  22.70 лв.
Gillette Blue 3 Pride
Самобръсначки в опаковки от 3 и 6 броя от серията "Blue 3"
Цени от:  7.40 лв.
Gillette Mach 3 Regular
Резервни ножчета в опаковки от 2 ÷ 8 броя от серията "Mach 3"
Цени от:  12.50 лв.
Gillette 2
Самобръсначки в опаковка от 5 броя за еднократна употреба
Цена:  3.70 лв.
Gillette Fusion ProShield FlexBall
Самобръсначка от серията "Fusion"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  32.60 лв.
Gillette Blue II Plus
Самобръсначки в опаковка от 5 броя за еднократна употреба
Цена:  4.10 лв.
Gillette Fusion ProGlide Power FlexBall
Самобръсначка с батерия от серията "Fusion"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  36.20 лв.
Gillette Mach 3 Sensitive
Самобръсначка от серията "Mach 3"
Цена:  12.80 лв.
Назад към "Мъжки самобръсначки и консумативи"
Вземи избрани спирали с отстъпки до 27%
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Козметика за коса
Коректор за прикриване на несъвършенства
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги