Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Червила  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Червила и гланц за устни    Червила    L'Oreal Color Riche Rouge - Дълготрайно че...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Цветове
131 Mistinguette
136 Flamingo Elegance
230 Coral Showroom
288 Intense Fuchsia
373 Magnetic Coral
377 Perfect Red
378 Velvet Rose
379 Sensual Rose
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

L'Oreal Color Riche Rouge


Дълготрайно червило в ярки цветове от серията "Color Riche"

Цена:  20.59 лв.
Избери цвят на червилото:
  • 20.59 лв.
    230 Coral Showroom
  • 20.59 лв.
    378 Velvet Rose
  • 20.59 лв.
    379 Sensual Rose
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Това червило може да бъде доставено в дните:
Петък 18-10-2019 г., Понеделник 21-10-2019 г. или
Вторник 22-10-2019 г.
Продукт#153998
ВидЧервило
Наличност
377 Perfect Red
136 Flamingo Elegance
131 Mistinguette
288 Intense Fuchsia
373 Magnetic Coral
Не, този модел не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
230 Coral Showroom
378 Velvet Rose
379 Sensual Rose
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне2 години
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
288 Intense Fuchsia
3600521795484
373 Magnetic Coral
3600521966365
377 Perfect Red
3600521966402
378 Velvet Rose
3600521967850
379 Sensual Rose
3600521967867
136 Flamingo Elegance
3600522851066
230 Coral Showroom
3600522851110
131 Mistinguette
3600522857273
Категории
Разфасовка5 ml
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката1.50 / 7.50 / 1.70 cm
Тегло0.023 kg
  • Описание
  • Състав
  • За L'Oreal Paris
Перфектният външен вид е важен за уверените и стилни жени. За да поддържат и акцентират на красивите си черти, дамите използват различни козметични средства. За съвършен финиш на грима е необходимо червило, в наситен и дълготраен цвят. Точно такъв продукт създадоха специалистите от "L'Oréal".

Червилото "Color Riche Rouge" осигурява нежна грижа за устните. Иновативната му формула е обогатена с витамин E и Омега-3 мастни киселини. Комбинацията от действията на активните съставки хидратира устните и им придава неустоима мекота. Червилото е в ярки и наситени цветове, които матират и в същото време оставят лек блясък. Текстурата му дарява устните с дълготрайно покритие, прави ги по-обемни и сочни.
  • Lanolin Liquida / Lanolin Oil
  • Oleyl Erucate
  • Sesamum Indicum Oil / Sesame Seed Oil
  • PPG-5 Lanolin Wax
  • Acetylated Lanolin
  • Cera Microcristallina / Microcrystalline Wax
  • Cera Alba / Beeswax
  • Paraffin
  • Synthetic Wax
  • Calcium Aluminum Borosilicate
  • Disteardimonium Hectorite
  • Tocopheryl Acetate
  • Rosa Canina Fruit Oil
  • Calcium Sodium Borosilicate
  • Alumina
  • Synthetic Fluorphlogopite
  • Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate
  • Silica
  • Geraniol
  • Tin Oxide
  • Benzyl Alcohol
  • Hexyl Cinnamal
  • Hydroxycitronellal
  • Methyl-2-Octynoate
  • Polyethylene Terephthalate
  • Polymethyl Methacrylate
  • Parfum / Fragrance
  • May Contain:
    • CI 77891 (Titanium Dioxide)
    • Mica
    • CI 77491
    • CI 77492
    • CI 77499 (Iron Oxides)
    • CI 45410 (Red 28 Lake)
    • CI 15850 (Red 7)
    • CI 15985 (Yellow 6 Lake)
    • CI 45380 (Red 22 Lake)
    • CI 77163 (Bismuth Oxychloride)
    • CI 42090 (Blue 1 Lake)
    • CI 75470 (Carmine)
    • CI 19140 (Yellow 5 Lake)
    • CI 15850 (Red 7 Lake)
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Ако устните Ви са напукани, направете си пилинг, за да станат по-гладки.
  • Нанесете червилото прецизно.
  • За по-траен ефект на червилото нанесете веднъж, след което притиснете устните към книжна салфетка, за да отнемете това, което е в повече.
  • След това нанесете още един тънък втори слой за повече дълготрайност.
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 2 гласа 
За да оцените червилото "L'Oreal Color Riche Rouge", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за това червило, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват червилото, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите това червило, купуват също
Garnier Olia - Трайна боя за коса без амоняк - червило
Garnier Olia
Трайна боя за коса без амоняк

Garnier
16 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.49 лв.
Chamos Acaci Rice Bran Facial Mask - Интензивна подмладяваща маска за лице с оризови трици от серията "Acaci" - червило
Chamos Acaci Rice Bran Facial Mask
Интензивна подмладяваща маска за лице с оризови трици от серията "Acaci"

Chamos
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.60 лв.
Bell Classic Lipstick - Дълготрайно червило - червило
Bell Classic Lipstick
Дълготрайно червило

Bell
35 варианта за избор на цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.70 лв.
Bourjois Rouge Edition Velvet - Дълготрайно течно червило за устни с матов ефект - червило
Bourjois Rouge Edition Velvet
Дълготрайно течно червило за устни с матов ефект

Bourjois
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  21.49 лв.
Антибактериални влажни кърпички - В опаковка от 15 броя - червило
Антибактериални влажни кърпички
В опаковка от 15 броя

Бочко
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  0.89 лв.
Avril Le Crayon Yeaux - Дълготраен био молив за очи - червило
Avril Le Crayon Yeaux
Дълготраен био молив за очи

Avril
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.70 лв.
Lactacyd Pharma - Антибактериален интимен лосион - червило
Lactacyd Pharma
Антибактериален интимен лосион

Lactacyd
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.19 лв.
L'Oreal Lip Liner Couture by Color Riche - Молив за устни - червило
L'Oreal Lip Liner Couture by Color Riche
Молив за устни

Loreal Paris
Избор за цвят на молива:
Цена:  12.49 лв.
Lactacyd Moisturising - Хидратиращ интимен лосион с екстракт от лотос - червило
Lactacyd Moisturising
Хидратиращ интимен лосион с екстракт от лотос

Lactacyd
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.19 лв.
Bourjois Liner Pinceau Liquid Eyeliner - Дълготрайна течна очна линия - червило
Bourjois Liner Pinceau Liquid Eyeliner
Дълготрайна течна очна линия

Bourjois
Избор за нюанс на спиралата:
Цена:  19.69 лв.
SNB Protective Lotion - Противогъбичен лосион за нокти с клотримазол - червило
SNB Protective Lotion
Противогъбичен лосион за нокти с клотримазол

SNB
Избор за разфасовка:
Цени от:  8.90 лв.
Lactacyd Soothing - Успокояващ интимен лосион - червило
Lactacyd Soothing
Успокояващ интимен лосион

Lactacyd
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.49 лв.
L'Oreal Infaillible X3 - Дълготрайно червило с издръжливост 24 часа - червило
L'Oreal Infaillible X3
Дълготрайно червило с издръжливост 24 часа

Loreal Paris
Избор за цвят на червилото:
Цена:  23.99 лв.
Maybelline Crayon Expression Kajal - Дълготраен водоустойчив молив за очи - червило
Maybelline Crayon Expression Kajal
Дълготраен водоустойчив молив за очи

Maybelline
Избор за цвят на молива:
Цена:  8.99 лв.

L'Oreal Color Riche Rouge


Дълготрайно червило в ярки цветове от серията "Color Riche"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  20.59
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Това червило може да бъде доставено в дните:
Петък 18-10-2019 г., Понеделник 21-10-2019 г. или
Вторник 22-10-2019 г.
Продукт#153998
ВидЧервило
Наличност
377 Perfect Red
136 Flamingo Elegance
131 Mistinguette
288 Intense Fuchsia
373 Magnetic Coral
Не, този модел не е наличен
Изчерпан и не се очакват наличности в близко бъдеще
230 Coral Showroom
378 Velvet Rose
379 Sensual Rose
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне2 години
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN
288 Intense Fuchsia
3600521795484
373 Magnetic Coral
3600521966365
377 Perfect Red
3600521966402
378 Velvet Rose
3600521967850
379 Sensual Rose
3600521967867
136 Flamingo Elegance
3600522851066
230 Coral Showroom
3600522851110
131 Mistinguette
3600522857273
Категории
Разфасовка5 ml
Подходящо заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката1.50 / 7.50 / 1.70 cm
Тегло0.023 kg
Цветове
131 Mistinguette
136 Flamingo Elegance
230 Coral Showroom
288 Intense Fuchsia
373 Magnetic Coral
377 Perfect Red
378 Velvet Rose
379 Sensual Rose
Описание
Перфектният външен вид е важен за уверените и стилни жени. За да поддържат и акцентират на красивите си черти, дамите използват различни козметични средства. За съвършен финиш на грима е необходимо червило, в наситен и дълготраен цвят. Точно такъв продукт създадоха специалистите от "L'Oréal".

Червилото "Color Riche Rouge" осигурява нежна грижа за устните. Иновативната му формула е обогатена с витамин E и Омега-3 мастни киселини. Комбинацията от действията на активните съставки хидратира устните и им придава неустоима мекота. Червилото е в ярки и наситени цветове, които матират и в същото време оставят лек блясък. Текстурата му дарява устните с дълготрайно покритие, прави ги по-обемни и сочни.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Ако устните Ви са напукани, направете си пилинг, за да станат по-гладки.
  • Нанесете червилото прецизно.
  • За по-траен ефект на червилото нанесете веднъж, след което притиснете устните към книжна салфетка, за да отнемете това, което е в повече.
  • След това нанесете още един тънък втори слой за повече дълготрайност.
Грим за устни от серията "L'Oreal Color Riche"
L'Oreal Color Riche Plump'n Glow Lipstick
Червило за устни с блестящ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.59 лв.
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick
Дълготрайно червило за устни с матов ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.59 лв.
L'Oreal Paris Color Riche Shine Lipstick
Червило за устни с блястящ ефект
Цена:  20.59 лв.
L'Oreal Lip Liner Couture by Color Riche
Молив за устни
Цена:  12.49 лв.
L'Oreal Color Riche Made for Me Naturals
Хидратиращо червило в телесни цветове
Цена:  20.59 лв.
Още грим за устни от серията "L'Oreal Color Riche"
Продукти за маникюр от серията "L'Oreal Color Riche "
L'Oreal Color Riche Le Vernis
Устойчив лак за нокти
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Декоративна козметика с витамин E
L'Oreal Unbelieva Brow Long Lasting Brow Gel
Дълготраен гел за вежди
Цена:  26.99 лв.
Maybelline Color Sensational Smoked Roses Lipstick
Кремообразно червило с опушен завършек
Цена:  13.99 лв.
Maybelline SuperStay Full Coverage Concealer
Коректор за пълно прикриване на тъмни кръгове около очите
Цена:  15.49 лв.
L'Oreal Color Riche Ultra Matte Free the Nudes Lipstick
Червило за устни с ултра матов ефект
Цена:  20.59 лв.
Maybelline Snapscara Mascara
Спирала за обемни и гъвкави мигли
Цена:  13.99 лв.
Maybelline Hydra Extreme Matte Lipstick
Хидратиращо червило с матов ефект
Цена:  6.29 лв.
Maybelline X Puma Matte + Metallic Eyeshadow Duo Stick
Дуо стик сенки за очи
Цена:  21.90 лв.
Maybelline Color Sensational Made for All
Кремообразно червило за всеки тон на кожата
Цена:  13.99 лв.
L'Oreal Infaillible 24H Fresh Wear Foundation
Дълготраен фон дьо тен от серията "Infallible"
Цена:  19.49 лв.
Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick
Дълготрайно течно матово червило
Цена:  7.30 лв.
Maybelline X Puma Color + Gloss Face Duo Stick
Дуо стик руж и хайлайтър за лице
Цена:  18.99 лв.
Artdeco Full Mat Long-Lasting Lip Color
Течно червило за устни с матов ефект
Цена:  19.90 лв.
Essence Colour Boost Mad About Matte Liquid Lipstick
Течно матово червило
Цена:  5.90 лв.
Maybelline Fit Me Concealer
Коректор за лице
Цена:  9.99 лв.
Manhattan Easy Match Make Up 3 in 1 - SPF 20
Хидратиращ фон дьо тен
Цена:  17.10 лв.
L'Oreal True Match Super Blendable Foundation - SPF 17
Течен фон дьо тен за естествен тен
Цена:  19.49 лв.
Lip Smacker Coca-Cola Cherry
Балсам за устни от серията "Coca-Cola"
Цена:  4.20 лв.
Lip Smacker Lippy Pals - Bunny
Балсам за устни с аромат на морковена торта
Цена:  7.48 лв.
Golden Rose Smart Lips Moisturising Lipstick
Автоматично хидратиращо червило-молив
Цена:  5.70 лв.
Sante Lip Lacquer Color Gloss
Цветен гланц за устни
Цена:  12.99 лв.
Wet'n'Wild Silk Finish Lipstick
Червило с интензивен цвят
Цени от:  2.90 лв.
Bourjois Smoky Stories Quad Eyeshadows
Дълготрайни сенки за очи в четири цвята
Цена:  19.99 лв.
Aura Lip Liner
Дълготраен молив за устни
Цени от:  5.49 лв.
Max Factor Kohl Eye Liner Pencil
Молив за очи
Цена:  7.90 лв.
Още декоративна козметика с витамин E
Козметика за коса с витамин E
Nivea Men Craft Stylers Fixating Styling Gel
Фиксиращ гел за коса с лъскав блясък от серията "Craft Stylers"
Цена:  6.09 лв.
Nivea Men Craft Stylers Defining Styling Gel
Оформящ гел за коса за мъже с полуматов ефект от серията "Craft Stylers"
Цена:  6.09 лв.
Urtekram Coconut Hair Oil
Масло за мека и блестяща коса от серията "Coconut"
Цена:  15.90 лв.
Londa Color Blend Technology
Трайна крем боя за коса
Цена:  6.20 лв.
Професионална паста с екстра силна фиксация
От серията "Eugene Perma - Artiste Style"
Цена:  43.00 лв.
Clear Anti-Dandruff Soft & Shiny Hair Shampoo
Подхранващ шампоан против пърхот
Цена:  10.40 лв.
Petrole Hahn Rituels d'Inde Sensation Shampooing Douche
Душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от джинджифил за мъже
Цена:  6.80 лв.
Petrole Hahn Rituels d'Oceanie Frecheure Shampooing Douche
Освежаващ душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от евкалипт за мъже
Цена:  6.80 лв.
Petrole Hahn Rituels d'Amerique Energie Shampooing Douche
Енергизиращ душ гел и шампоан 2 в 1 с масло от кедър за мъже
Цена:  6.80 лв.
Visage Illuminating Liquid Crystals
Течни кристали от серията "Illuminating"
Цена:  8.09 лв.
Cycle Vital Cream Shampoo
Професионален био крем шампоан за коса от серията "Certified Organic"
Цена:  24.00 лв.
Cycle Vital Exceptional Spray
Професионален спрей за коса за блясък от серията "Exceptional Oils"
Цена:  37.00 лв.
Gosh Vitamin Booster Overnight Dry Oil
Сухо олио за коса за нощна терапия от серията "Vitamin Booster"
Цена:  16.40 лв.
Gosh Vitamin Booster Conditioner
Балсам с витамини за всеки тип коса от серията "Vitamin Booster"
Цена:  9.20 лв.
Gosh Vitamin Booster Shampoo
Шампоан с витамини за всеки тип коса от серията "Vitamin Booster"
Цени от:  9.20 лв.
Afrodita Cosmetics Hair Professional Gloss Hair Elixir 3 in 1
Еликсир за коса с витамин E за блясък
Цена:  15.70 лв.
Afrodita Cosmetics Hair Professional Silicone Elixir
Силиконов еликсир за коса за топлинна защита
Цена:  13.90 лв.
Afrodita Cosmetics Hair Professional Great Burdock Oil 3 in 1 Nourish Care
Възстановяващо олио против косопад
Цена:  9.80 лв.
Afrodita Cosmetics Hair Professional Walnut Oil 3 in1
Подхранващо и регенериращо олио за тъмни коси
Цена:  9.80 лв.
Biotrade Sebomax Sensitive Soothing Shampoo
Шампоан за чувствителен скалп без сулфати от серията "Sebomax"
Цена:  16.20 лв.
Elseve Color Vive Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream
Шампоан без сулфати за боядисана коса
Цена:  8.99 лв.
Black Sea Stars Vitality Hair Care Oil
Подхранващо и защитаващо олио за коса от серията "Vitality"
Цена:  6.50 лв.
Black Sea Stars Vitality Conditioner
Балсам за коса за обем и блясък от серията "Vitality"
Цена:  9.90 лв.
Pantene Repair & Protect Dry Oil with Vitamin E
Сухо олио за възстановяване на увредена коса от серията "Repair & Protect"
Цена:  10.30 лв.
Още козметика за коса с витамин E
Козметика за тяло с витамин E
Козметика за лице с витамин E
Други интересни предложения
L'Oreal Color Riche Plump'n Glow Lipstick
Червило за устни с блестящ ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.59 лв.
L'Oreal Color Riche Matte Obsession Lipstick
Дълготрайно червило за устни с матов ефект
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  20.59 лв.
L'Oreal Color Riche Le Vernis
Устойчив лак за нокти
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
L'Oreal Paris Color Riche Shine Lipstick
Червило за устни с блястящ ефект
Цена:  20.59 лв.
Олио за коса, лице и тяло - SOS
С екстракт от босвелия, растителни масла и витамин E
Цена:  32.70 лв.
L'Oreal Color Riche Made for Me Naturals
Хидратиращо червило в телесни цветове
Цена:  20.59 лв.
L'Oreal Lip Liner Couture by Color Riche
Молив за устни
Цена:  12.49 лв.
L'Oreal Color Riche Crayon Le Smoky
Интензивен молив за опушен грим с апликатор
Цена:  11.99 лв.
L’Oreal Color Riche Le Khol
Интензивен молив за очи
Цена:  11.99 лв.
L'Oreal Infaillible X3
Дълготрайно червило с издръжливост 24 часа
Цена:  23.99 лв.
Назад към "Червила"
Точният стил за всеки мъж
Купи продукти Durex и можеш да спечелиш награда.
Спирали L'Oreal с отстъпка
Вземи спирали L'Oreal на супер цени!
Спечели подарък от Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Ново от Catrice
Виж гримовете от колекциятa Есен/Зима 2019
Спечели подарък от Salamander
Купи продукт Salamander и се включи в томбола за награда.
Palette Intensive Color Creme Metallic
Боя за коса с ефект металик
Braun Silk-expert Pro3 IPL
Фотоепилатор
Fa Brazilian Vibes
Козметика за тяло
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
}