Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    За всеки ти...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за лицето    Дневни кремове    За всеки тип кожа    L'Oreal Nutri-Gold Extr...
Мобилна версия
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на този крем
Опаковка на продукта
 

L'Oreal Nutri-Gold Extraordinary Oil Cream


Подхранващ дневен крем с антиейдж ефект

Цена:  18.49 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Сряда 27-11-2019 г., Четвъртък 28-11-2019 г. или
Петък 29-11-2019 г.
Продукт#149434
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600522632191
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.00 / 13.00 / 5.00 cm
Тегло0.143 kg
Видео
  • Описание
  • За серията L'Oréal Nutri-Gold
  • За L'Oreal Paris
Специалистите от "L'Oréal" създадоха крем за лице, вдъхновен от азиатската красота. Иновативната му формула е обогатена с ценни масла, които подхранват в дълбочина, възстановяват и озаряват кожата, като в същото време водят борба с бръчките. Богатата формула предпазва кожата от щетите на студеното зимно време и обещава до 90% намаляване на сухотата и усещането за опъване. Кремът укрепва и защитава лицето от вятър, замърсяване и интензивна смяна на ниски и високи температури. Обогатен с безценното пчелно млечице и про-калций, кремът подхранва кожата и я дарява с така жадуваните влага и блясък. Нежната му текстура е немазна и копринено мека, което ѝ позволява да се абсорбира бързо от кожата. Във формулата са вложени и масла от лавандула и розмарин, които подпомагат овлажняването на дермалните слоеве и намаляват появата на признаци на умора. В нея се съдържат маслени микрокапсули, които при допир с кожата се разтапят и по този начин помагат за оптимално абсорбиране на ценните съставки. С крема лицето Ви е сияйно и с младежко излъчване.

Действие на активните съставки:
  • масло от лавандула - намалява зачервяванията и се бори с досадните бръчки, като стимулира притока на кислород в клетките
  • масло от розмарин - облекчава подпухналостта и подуването и има стягащо действие
  • бял жасмин - омекотява, хидратира и подхранва в дълбочина
Когато температурата навън е много висока или ниска, въздухът е сух, има силен вятър или изгарящо слънце – това се отразява на кожата, изсушава я, дава усещане за парене и болезнено опъване, дори преждевременно я състарява. За да се избегнат всички тези отрицателни последствия, от "L'Oreal" са създали великолепна серия козметични продукти, които да се погрижат за успокояването, подхранването и предпазването на сухата кожа от вредни влияния - "L'Oréal Nutri-Gold".

Подхранващ съставки в продуктите на серията
Пчелно млечице, което съдържащо важни аминокиселини, минерали и олиго-елементи. То прониква в кожата, подхранва и я възстановява интензивно в дълбочина.
Про-калций, който е био-съвместим и лесно се усвоява от кожата. Той стимулира заздравяването на междуклетъчните връзки и възвръщаща плътността на кожата, като създава защитна бариера срещу изсушаване.
Комплекс от 10 етерични масла, сред които такива от роза, лайка, риган, портокал и др., които са с доказано регенериращо и подмладяващо действие.

Резултати от употребата на продукти от серията:
  • Мигновено намалява чувството за болезнена опънатост.
  • Ден след ден, кожата възстановява хидро- и липобаланса си.
  • След четири седмици тя е преодоляла проблема със сухотата на 90%.

Ако кожата ви се нуждае от допълнително подхранване, защото е много чувствителна и суха, за такъв тип френските производители са създали и няколко допълнителни „копринени“ nutri-gold продукта. В тях са добавени екстракт от жасмин и комплекс от етерични масла. Жасминът нежно се грижи за кожата, като я успокоява и подсилва еластиновите връзки, оформящи контура на лицето.
Текстурата на продуктите е лека, немазна, а ценните масла помагат за регулиране на липо- и хидробаланса на кожата.
Серията е предназначена за употреба между 30 и 50–годишна възраст.
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанасяйте крема сутрин, върху добре почистена кожа.
  • Масажирайте леко до пълното му попиване.
Рейтинг
Рейтинг: 8.89 / 9 гласа 
За да оцените крема "L'Oreal Nutri-Gold Extraordinary Oil Cream", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този крем, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват крема, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този крем, купуват също
L'Oreal Excellence Creme - Трайна крем боя за коса със защитна технология - крем
L'Oreal Excellence Creme
Трайна крем боя за коса със защитна технология

Loreal Paris
Избор за цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
L'Oreal Excellence Creme Triple Care Color - Трайна крем боя за коса - крем
L'Oreal Excellence Creme Triple Care Color
Трайна крем боя за коса

Loreal Paris
21 варианта за избор на номер на цвета:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
Mixa Hyalurogel Rich Intensive Hydration Cream - Хидратиращ крем за лице с хиалуронова киселина за чувствителна и много суха кожа - крем
Mixa Hyalurogel Rich Intensive Hydration Cream
Хидратиращ крем за лице с хиалуронова киселина за чувствителна и много суха кожа

Mixa
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.99 лв.
Garnier Skin Naturals Hyaluron Shot Fresh-Mix Tissue Mask - Изглаждаща маска за лице с хиалурон от серията "Skin Naturals" - крем
Garnier Skin Naturals Hyaluron Shot Fresh-Mix Tissue Mask
Изглаждаща маска за лице с хиалурон от серията "Skin Naturals"

Garnier
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.99 лв.
Garnier Skin Naturals Vitamin C Shot Fresh-Mix Tissue Mask - Енергизираща и озаряваща маска за лице с витамин C от серията "Skin Naturals" - крем
Garnier Skin Naturals Vitamin C Shot Fresh-Mix Tissue Mask
Енергизираща и озаряваща маска за лице с витамин C от серията "Skin Naturals"

Garnier
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.99 лв.
Maybelline Lash Sensational - Спирала за обемни и извити мигли - крем
Maybelline Lash Sensational
Спирала за обемни и извити мигли

Maybelline
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.99 лв.
Farmona Herbal Care Siberian Iris Anti-Wrinkle Eye Roll-On Cream - Околоочен крем-ролон против стареене и тъмни кръгове от серията "Herbal Care" - крем
Farmona Herbal Care Siberian Iris Anti-Wrinkle Eye Roll-On Cream
Околоочен крем-ролон против стареене и тъмни кръгове от серията "Herbal Care"

Farmona
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  10.90 лв.
Golden Rose Matte Lipstick Crayon - Червило-молив с матов ефект - крем
Golden Rose Matte Lipstick Crayon
Червило-молив с матов ефект

Golden Rose
26 варианта за избор на номер на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.00 лв.
Nivea Mango Shine Lip Balm - Балсам за устни с аромат на манго - крем
Nivea Mango Shine Lip Balm
Балсам за устни с аромат на манго

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.89 лв.
L'Oreal Revitalift Cicacream Day Cream - Дневен крем за лице против бръчки с азиатска центела - крем
L'Oreal Revitalift Cicacream Day Cream
Дневен крем за лице против бръчки с азиатска центела

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  23.99 лв.
Elseve Total Repair 5 Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream - Шампоан без сулфати за суха и увредена коса - крем
Elseve Total Repair 5 Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream
Шампоан без сулфати за суха и увредена коса

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.99 лв.
Golden Rose Dream Lips Lipliner - Молив за устни - крем
Golden Rose Dream Lips Lipliner
Молив за устни

Golden Rose
25 варианта за избор на цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.30 лв.
Garnier Skin Naturals Moisture + Freshness Tissue Mask - Хидратираща и освежаваща памучна маска за лице за нормална към комбинирана кожа от серията "Skin Naturals" - крем
Garnier Skin Naturals Moisture + Freshness Tissue Mask
Хидратираща и освежаваща памучна маска за лице за нормална към комбинирана кожа от серията "Skin Naturals"

Garnier
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.99 лв.
Nivea Urban Skin Defence Day Cream - SPF 20 - Защитен дневен крем за лице за дълготрайна хидратация - крем
Nivea Urban Skin Defence Day Cream - SPF 20
Защитен дневен крем за лице за дълготрайна хидратация

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  11.89 лв.
Омекотяващ и успокояващ балсам за устни с прополис - крем
Омекотяващ и успокояващ балсам за устни с прополис
Propolis
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.99 лв.
Essence Kajal Eye Pencil - Молив за очи - крем
Essence Kajal Eye Pencil
Молив за очи

Essence
Избор за цвят на молива:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.29 лв.
L'Oreal Color Riche Le Vernis - Устойчив лак за нокти - крем
L'Oreal Color Riche Le Vernis
Устойчив лак за нокти

Loreal Paris
Избор за цвят на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Крем за силно напукани пети - С масла от розмарин и жълт кантарион - крем
Крем за силно напукани пети
С масла от розмарин и жълт кантарион

Bodi Beauty
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.70 лв.
Тоалетен крем-вазелин за силно напукани ръце и крака - крем
Тоалетен крем-вазелин за силно напукани ръце и крака
Bodi Beauty
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.70 лв.
Антицелулитен масажен крем - С пет етерични масла - крем
Антицелулитен масажен крем
С пет етерични масла

Lavena
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.90 лв.
Подмладяващ крем за лице с козе мляко и маслина - крем
Подмладяващ крем за лице с козе мляко и маслина
Rosa Impex
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Цена:  0.99 лв.
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly Daily Moisturizing Jelly - Хидратиращ гел за лице за нормална и комбинирана кожа от серията "Skin Naturals" - крем
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly Daily Moisturizing Jelly
Хидратиращ гел за лице за нормална и комбинирана кожа от серията "Skin Naturals"

Garnier
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.99 лв.
Rimmel Brow Shake Filling Powder - Пудра за вежди - крем
Rimmel Brow Shake Filling Powder
Пудра за вежди

Rimmel
Избор за цвят на пудрата:
Стандартна цена 9.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.36 лв.

L'Oreal Nutri-Gold Extraordinary Oil Cream


Подхранващ дневен крем с антиейдж ефект

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  18.49 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Сряда 27-11-2019 г., Четвъртък 28-11-2019 г. или
Петък 29-11-2019 г.
Продукт#149434
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
МаркаLoreal Paris
Официален сайт на Loreal Pariswww.lorealparisbulgaria.c
EAN3600522632191
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.00 / 13.00 / 5.00 cm
Тегло0.143 kg
Още снимки на този крем
Опаковка на продукта
Описание
Специалистите от "L'Oréal" създадоха крем за лице, вдъхновен от азиатската красота. Иновативната му формула е обогатена с ценни масла, които подхранват в дълбочина, възстановяват и озаряват кожата, като в същото време водят борба с бръчките. Богатата формула предпазва кожата от щетите на студеното зимно време и обещава до 90% намаляване на сухотата и усещането за опъване. Кремът укрепва и защитава лицето от вятър, замърсяване и интензивна смяна на ниски и високи температури. Обогатен с безценното пчелно млечице и про-калций, кремът подхранва кожата и я дарява с така жадуваните влага и блясък. Нежната му текстура е немазна и копринено мека, което ѝ позволява да се абсорбира бързо от кожата. Във формулата са вложени и масла от лавандула и розмарин, които подпомагат овлажняването на дермалните слоеве и намаляват появата на признаци на умора. В нея се съдържат маслени микрокапсули, които при допир с кожата се разтапят и по този начин помагат за оптимално абсорбиране на ценните съставки. С крема лицето Ви е сияйно и с младежко излъчване.

Действие на активните съставки:
  • масло от лавандула - намалява зачервяванията и се бори с досадните бръчки, като стимулира притока на кислород в клетките
  • масло от розмарин - облекчава подпухналостта и подуването и има стягащо действие
  • бял жасмин - омекотява, хидратира и подхранва в дълбочина
За серията L'Oréal Nutri-Gold
Когато температурата навън е много висока или ниска, въздухът е сух, има силен вятър или изгарящо слънце – това се отразява на кожата, изсушава я, дава усещане за парене и болезнено опъване, дори преждевременно я състарява. За да се избегнат всички тези отрицателни последствия, от "L'Oreal" са създали великолепна серия козметични продукти, които да се погрижат за успокояването, подхранването и предпазването на сухата кожа от вредни влияния - "L'Oréal Nutri-Gold".

Подхранващ съставки в продуктите на серията
Пчелно млечице, което съдържащо важни аминокиселини, минерали и олиго-елементи. То прониква в кожата, подхранва и я възстановява интензивно в дълбочина.
Про-калций, който е био-съвместим и лесно се усвоява от кожата. Той стимулира заздравяването на междуклетъчните връзки и възвръщаща плътността на кожата, като създава защитна бариера срещу изсушаване.
Комплекс от 10 етерични масла, сред които такива от роза, лайка, риган, портокал и др., които са с доказано регенериращо и подмладяващо действие.

Резултати от употребата на продукти от серията:
  • Мигновено намалява чувството за болезнена опънатост.
  • Ден след ден, кожата възстановява хидро- и липобаланса си.
  • След четири седмици тя е преодоляла проблема със сухотата на 90%.

Ако кожата ви се нуждае от допълнително подхранване, защото е много чувствителна и суха, за такъв тип френските производители са създали и няколко допълнителни „копринени“ nutri-gold продукта. В тях са добавени екстракт от жасмин и комплекс от етерични масла. Жасминът нежно се грижи за кожата, като я успокоява и подсилва еластиновите връзки, оформящи контура на лицето.
Текстурата на продуктите е лека, немазна, а ценните масла помагат за регулиране на липо- и хидробаланса на кожата.
Серията е предназначена за употреба между 30 и 50–годишна възраст.
За L'Oreal Paris
„Когато попита къде е най-красивата жена, която се е раждала върху земята, всички майки го отведоха при дъщерите си." „100 години самота“ на Габриел Гарсия Маркес

Подобно на Маркес, създателят на най-влиятелната козметична компания в света „L'Oreal Paris“ е вярвал, че всеки е красив, а красотата трябва да се подчертава и пази. Точно на това – на грижата за красотата, се е посветила френската козметична компания и го прави повече от 100 години – 100 години красота.

Създадена през 1907 г. от френския химик Йожен Шулер, до днес „L'Oreal“ постига световен успех и печели верни почитателки в повече от 150 страни по целия свят. Своят пазарен дебют компанията прави с революционен продукт – първата в света синтетична боя за коса, в която се използва окислител. Следват редица успешни продукти, които се грижат не само за красотата на косата, но и за кожата, създават свои аромати и редица серии декоративна козметика.
За първата си боя за коса Йожен имал два варианта на име - “Black and Gold”, заради тъмните и светли нюанси, които се постигат с нея и "L'Aureоle" – име, вдъхновено от модна по онова време прическа (от лат. „aureola“ - ореол). Йожен използвал второто, като го опростил – "L'Oreal". То е с гръцки произход – "orea" („красота“).

През 1908 г., само със 120 франка в джоба, младият химик регистрирал първата си компания, чието седалище било в тристаен апартамент на улица „d'Alger“ в Париж. В трапезарията му той правел демонстрации на продуктите, а спалнята била неговата лаборатория. Йожен вършел всичко сам – нощем произвеждал боите за коса, а сутрин ги продавал на парижките салони за красота.

Освен блестящ химик, младият французин имал и изключителен търговски нюх. През 1909 г. той спечелил доверието на счетоводител от Еперне, който му заел 4000 франка и мащабите на малката фирма се променили.
Шулер сменил името на компанията си на "L'Oreal", взел втори апартамент и наел първия си служител. За да стимулира продажбите, той започнал да рекламира в популярното по онова време списание “La Coiffure de Paris”.
Само година по-късно той започнал да изнася своите продукти в Австрия и Италия, а от 1914 г. - и в Унгария, Германия, Белгия, Холандия, Швейцария и Русия.
През 20-те години модата се променила и жените започнали да подстригват косите си къси. A, късите прически изискват повече часове в салона и, по-важното – по-често боядисване. От „L'Oreal“ отговарят на тази потребност, като създават боите „Imédia Liquide“.

През следващото десетилетие (30-те години на ХХ в.) Йожен видял огромен потенциал в създаването на продукти за лична хигиена за тяло и коса. През 1934 г. компанията създала първия в света шампоан за масовия пазар, който е без сапун. „L'Oreal“ вече очертава основните насоки във философията си – да прави високотехнологични продукти, достъпни за голям брой хора. И резултата не закъснява. Само година по-късно на пазара е представено първото слънцезащитно олио „Ambre Solaire“, което се превръща в абсолютен хит на френския пазар.

Успоредно с новите продукти, френската компания не спира да рекламира новите си линии, като залага на популярни лица. През 1941 г. се появява печатна реклама с Рита Хейуърт на серия декоративна козметика на „Maybelline“.
След края на Втората световна война, „L'Oreal“ развива силно производството си на нови бои за коса, които достигат до много потребители, благодарение на подобрените канали за дистрибуция.
В 1953 г. е създадена компанията „Cosmair“, лицензирана да предлага „Л'Ореал“ на американския пазар.

60-те години на ХХ в. френската компания прави нов пробиви на пазара. Пуска новаторския лак за коса „Elnett“, който предизвиква световен фурор в коафьорския бранш. За разлика от досега използваните лакове, които се отстраняват от косата изключително трудно, „Elnett“ съдържа полимери, които падат само с едно сресване.
През 1964 г. „L'Oreal“ придобива „ароматната“ марка „Lancôme“, а по-късно същата година и „Garnier“ . Това е и десетилетието, в което френския козметичен гигант успешно навлиза на пазара за декоративна козметика и сектора с висококачествени парфюми.
От 1965 г. е присъединен и парфюмерийният отдел на „Guy Laroche“. Стартът на съвместната им дейност по създаването на нови аромати е даден с парфюма „Fidji“.

От 1966 г. стартира производството на първата боя за коса за масовия пазар „Preference“. Продължава и тенденцията по присъединяване на марки и компании, които произвеждат добре познати, утвърдени продукти - „Biotherm“, фармацевтичните лаборатории „Synthélabo“, марката „Gemey“.
През 70-те години в САЩ стартира рекламната кампания „Because I’m Worth It“ („Защото го заслужавам!“), с която „Л'Ореал“ стават известна в цял свят.

В средата на десетилетието „Vichy“ създава серията „Аqualia“, която е първата козметика, която е с овлажняващ ефект, базиран на анти-дехидратиращ комплекс. От „L'Oreal“ са подписали споразумение за присъединяване на „Vichy“ още през 1954 година, но официалното сливане през 1980 година.
Нов фурор на парфюмерийния пазар прави излезлият през 1978 г. „Anais Anais“ на „Cacharel“, който е още една от забележителните „ароматни“ марки, придобити от френския гигант.

Покрай множеството сливания и присъединявания, обаче, в „L'Oreal“ дори за миг не се отклоняват от своят цел да са в помощ на всички, които имат проблеми с кожата си, както и да бъдат партньор в борбата срещу стареенето. С тази цел, през 1979 г. е открит CIRD (Международен Център за Дерматологични Изследвания), чиято дейност е насочена към решаване на кожни проблеми и откриване на нови методи за борба със стареенето.

През 80-те години „Л'Ореал“ придобива „Plénitude“, „Ralph Lauren Fragrances“, „Helena Rubinstein“, фармацевтичните лаборатории на „La Roche-Posay“, които са специализирани в разработването на продукти за грижа за кожата.

През 90-те години компанията разширява своето присъствие на пазара с продукти, предназначени за професионални фризьори, чрез марката „Redken“. Стартира и нова вълна от слънцезащитни продукти „Capital Soleil“ от „Vichy“, които съдържат нов филтър Mexoryl SX.
Появява се и нов продукт в боите за коса - „L'Orеal D'Or“, който изсветлява и прави косата да изглежда „целуната от слънцето“.

През 1996 г. „L'Orеal“ превзема американския пазар за декоративна козметика, чрез ново сливане – с „Maybelline“ и чилийската „Unisa“. През 1998 г. френският гигант стартира партньорска програма с UNESCO, посветена на важната роля, която играят жените в науката.
В новия век „L'Oréal“ разширява марките си за декоративна козметика, както и такива за грижа за косата. Тя присъвединява водещата аржентинска компания „Miss Ylang“, американската „Carson“ - световен лидер в производството на етнически продукти за коса, „Matrix“ (марка номер едно на американския професионален пазар за грижа за косата), както и „Respons“ - за производство на шампоана.

През 2001 г. част от френското семейство става „BioMedic“, които са специализирани в производство на продукти за грижа за кожата, съпътстващи различни дерматологични интервенции и процедури в пластичната хирургия.
През 2002 г. холандските дизайнери Viktor & Rolf влизат в партньорство с „L'Oreal“ за създаването на нови аромати.

В 2003 г. „L'Orеal“ влиза в списъка на 50-те най-уважавани компании в света, според бизнес списанието „Fortune“. Същата година компанията открива първия изследователски център в света, чиято дейност е посветена на изучаването на спецификата на кожата и косата на различните етнически групи.
„Л'Ореал“ придобива един от трите най-големи марки в Китай за грижа за кожата „Mininurse“, която към 2003 г. притежава повече от 280 000 търговски обекти в цялата страна.
В 2004 г. се прави ново споразумение между мажоритарните акционери на „L'Oreal“ за усвояването на холдинговото дружество „Gesparal“. След приключване на сделката, семейството Бетанкур (наследниците на Йожен Шулер) и „Нестле“ стават директни акционери. Същата година компанията получава наградата Global Leadership за най-добри производствени практики, връчена на генералния директор сър Линдзи Оуен-Джоунс.

През следващите години към „Л'Ореал“ са присъединени „The Body Shop“ - 7-та по големина марка с висок растеж и "естествено ориентирани" сегменти в света. Тя притежава разнообразен портфейл от международни марки с различен културен произход.
Следва присъединяването на американската компания „PureOlogy“ - една от луксозните марки, предлагани на професионалните коафьори. Тя става популярна със своите шампоани, които са силно подхранващи и без съдържание на сулфати.
През 2008 г. се извършва едно дългоочаквано сливане с „Yves Saint Laurent Beauté“. Продуктите с марката YSL са включени в гамата на луксозните стоки на компанията.
Други популярни марки на френската компания, които присъстват и на българския пазар са „Mixa“ - продукти за грижа за тялото, „Essie“ - лакове за нокти, „Elseve“, „Garnier“, „Maybelline“ и др.
След отбелязването през 2009 г. на „100 години красота“ - един век от създаването на “L'Oreal“, компанията и за миг не спира своето развитие и, честно казано – годините никак не ѝ личат, а ѝ отиват.
Начин на употреба
  • Нанасяйте крема сутрин, върху добре почистена кожа.
  • Масажирайте леко до пълното му попиване.
Козметика за лице с лавандула
Garnier Bio Lavandin Anti-Age Eye Care
Био околоочен крем против стареене с лавандула от серията "Garnier Bio"
Цена:  14.99 лв.
Garnier Bio Lavandin Anti-Age Day Cream
Био дневен крем за лице против стареене с лавандула от серията "Garnier Bio"
Цена:  14.99 лв.
Garnier Bio Lavandin Smooth & Glow Facial Oil
Био олио за лице с лавандула от серията "Garnier Bio"
Цена:  19.99 лв.
Speick Men Sensitive After Shave Balsam
Балсам за след бръсене от серията "Men"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  26.60 лв.
Био лавандулова вода
Разфасовка от 250 ml
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.50 лв.
Rubelia Oil Beauty Elixir Face and Neck Care
Олио за лице и шия
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.50 лв.
Bodi Beauty Bille-GD Superactive Anti-Acne Cream-Gel
Анти-акне крем-гел за лице от серията за проблемна кожа "Bille-GD"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.00 лв.
Nature of Agiva Flower Bio Lavender Water
Био лавандулова вода от серията "Flower"
Цена:  5.40 лв.
Barba Italiana Anti-Flaking Beard Cream - Donatello
Ексфолиращ крем за брада
Цена:  39.00 лв.
Garnier Skin Naturals Moisture + Relaxing Super Hydrating Detiring Mask
Супер хидратираща памучна маска за уморена кожа от серията "Skin Naturals"
Цена:  3.99 лв.
Elfeya Cosmetics Pure & Natural
Масло за лице и шия за уморена и стресирана кожа с чаено дърво и лавандула
Цена:  18.90 лв.
Fleurance Nature Brightening Corrector Care
Изсветляващ био коректор против пигментни петна
Цена:  34.70 лв.
Rozeda Bulgarian Lavender Water
Българска лавандулова вода в разфасовки от 50 ÷ 1000 ml
Цени от:  1.80 лв.
Nature of Agiva Flower Face Wash Gel
Измиващ гел за лице за проблемна кожа от серията "Flower"
Цена:  5.40 лв.
Nature of Agiva Flower Perfect Skin Day Cream Renovator
Озаряващ дневен крем за суха и чувствителна кожа от серията "Flower"
Цена:  6.90 лв.
Odylique Essential Care Spot-On Serum
Серум за лице против кожни несъвършенства
Цена:  20.90 лв.
Крем за лице с лавандула и мед
От серията "Lavender & Honey"
Цена:  9.70 лв.
Мицеларна вода с лавандула и мед
От серията "Lavender & Honey"
Цена:  5.20 лв.
Натурална лавандулова вода
Цена:  4.70 лв.
Speick Thermal Cleansing Milk
Почистващо мляко за чувствителна кожа от серията "Thermal"
Цена:  27.90 лв.
Мокри кърпички за почистване на грим
Опаковка от 20 броя за проблемна кожа
Цена:  1.29 лв.
Speick Men Shaving Cream
Крем за бръснене от серията "Men"
Цена:  9.90 лв.
Акнестоп ролон
От серията "RYOR Aknestop"
Цена:  14.00 лв.
Още козметика за лице с лавандула
Козметика за лице с жасмин
Collagena Naturalis Depigment Lumiskin Effect Specific Care
Интензивен крем депигмент за лице за всеки тип кожа от серията "Naturalis"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  29.80 лв.
Collagena Naturalis Night Cream
Нощен крем за лице за нормална до суха кожа от серията "Naturalis"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.80 лв.
Collagena Naturalis Lumisphere Day Cream
Дневен крем за лице за нормална до суха кожа от серията "Naturalis"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  26.80 лв.
Dr. Scheller Organic Jasmine 24h Moisture Care
Хидратиращ крем за суха кожа с био екстракт от жасмин
Цена:  27.99 лв.
L'Oreal Rare Flowers Cleansing Wash
Почистващ гел за лице за суха и чувствителна кожа
Цена:  9.69 лв.
Крем за околоочен контур против бръчки с жасмин
От серията "Ziaja Anti-Age Jasmine"
Цена:  8.89 лв.
Нощен крем против бръчки с жасмин
От серията "Ziaja Anti-Age Jasmine"
Цена:  10.40 лв.
Ziaja Jasmine Day Cream Anti-Wrinkle - SPF6
Дневен крем против бръчки с жасмин от серията "Anti-Age Jasmine"
Цена:  10.39 лв.
Още козметика за лице с жасмин
Още козметика за лице с пчелно млечице
Козметика за лице с розмарин
M. Asam Vino Gold V Form Perfecring Serum
Серум за лице против бръчки от серията "Vino Gold"
Цена:  33.60 лв.
Масло за почистване на грим
Цена:  14.99 лв.
Bodi Beauty Bille-GD Superactive Anti-Acne Gel Wash
Анти-акне измиващ гел за лице от серията за проблемна кожа "Bille-GD"-
Цена:  7.10 лв.
Lumene Arctic Hydra Care Moisture & Relief Rich Eye Cream
Хидратиращ и успокояващ околоочен крем за суха и чувствителна кожа
Цена:  38.90 лв.
Lumene Arctic Hydra Care Moisture & Relief Rich Day Cream
Хидратиращ и успокояващ дневен крем за суха и чувствителна кожа
Цена:  48.80 лв.
Lumene Arctic Hydra Care Moisture & Relief Rich Oleo-Serum
Хидратиращ и успокояващ олио-серум за суха и чувствителна кожа
Цена:  52.60 лв.
Lumene Klassikko Advanced Anti-Age Revitalizing Rich Face Mask
Ревитализиращa маска за лице против стареене от серията "Klassikko"
Цена:  23.00 лв.
Lumene Klassikko Advanced Anti-Age Revitalizing Rich Serum
Ревитализиращ серум за лице против бръчки от серията "Klassikko"
Цена:  33.00 лв.
Lumene Klassikko Advanced Anti-Age Revitalizing Rich Eye Cream
Ревитализиращ околоочен крем против стареене от серията "Klassikko"
Цена:  29.00 лв.
Lumene Klassikko Advanced Anti-Age Revitalizing Rich Night Cream
Ревитализиращ нощен крем за лице против стареене от серията "Klassikko"
Цена:  31.00 лв.
Lumene Klassikko Advanced Anti-Age Revitalizing Rich Day Cream - SPF 30
Ревитализиращ дневен крем за лице против стареене от серията "Klassikko"
Цена:  31.00 лв.
Lumene Sisu Deep Clean Purifying Cleansing Oil
Почистващо олио за лице от серията "Sisu"
Цена:  42.90 лв.
Lumene Sisu Recover & Protect Facial Oil
Възстановяващо защитно олио за лице от серията "Sisu"
Цена:  78.00 лв.
Lumene Sisu Deep Clean Purifying Mask
Дълбоко почистваща маска за лице от серията "Sisu"
Цена:  68.90 лв.
Lumene Harmonia Nutri-Recharging Purifying Peat Mask
Почистваща торфена маска за лице от серията "Harmonia"
Цена:  48.80 лв.
Lumene Nordic Chic Mattifying & Pore Smoothing Primer
Матираща и изглаждаща порите база за грим
Цена:  26.00 лв.
Afrodita Cosmetics Almond Natural Oil
Мултифункционално натурално масло за суха и чувствителна кожа
Цена:  15.90 лв.
Chamos Hinijini Dharma Mask
Подхранваща маска за лице против бръчки
Цена:  3.99 лв.
Bergman Aqua Injection Intense Moisturizing Serum
Интензивно хидратиращ серум за лице
Цена:  185.00 лв.
Erborian Yuza Sorbet
Хидратиращ дневен крем с екстракт от юдзу
Цена:  99.96 лв.
Балсам за устни с био нар и марула
От серията "Sante Family"
Цена:  6.99 лв.
Околоочен крем с био нар и марула
От серията "Sante Family"
Цена:  16.99 лв.
Крем за лице с 24-часово действие - с био нар и смокиня
От серията "Sante Family"
Цена:  16.99 лв.
Нощен крем за лице с био нар и марула
От серията "Sante Family"
Цена:  14.99 лв.
Още козметика за лице с розмарин
Козметика за лице с калций
Декоративна козметика с калций
Продукти за устна хигиена с калций
Козметика за коса с калций
Козметика за тяло с калций
Декоративна козметика с розмарин
Продукти за ароматерапия и релаксация с розмарин
Козметика за коса с розмарин
Козметика за тяло с розмарин
Козметика за коса с пчелно млечице
Козметика за тяло с пчелно млечице
Продукти за ароматерапия и релаксация с жасмин
Козметика за тяло с жасмин
Продукти за ароматерапия и релаксация с лавандула
Козметика за коса с лавандула
Козметика за тяло с лавандула
Други интересни предложения
Био лавандулова вода
Разфасовка от 250 ml
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.50 лв.
Collagena Naturalis Depigment Lumiskin Effect Specific Care
Интензивен крем депигмент за лице за всеки тип кожа от серията "Naturalis"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  29.80 лв.
Barba Italiana Three-Valued Lotion - Leonardo
Лосион за мъже против косопад, пърхот и омазняване
Цена:  67.00 лв.
Rozeda Bulgarian Lavender Water
Българска лавандулова вода в разфасовки от 50 ÷ 1000 ml
Цени от:  1.80 лв.
L'Oreal Nutri-Gold Rich Night Cream
Възстановяващ нощен крем за суха кожа от серията "Nutri-Gold"
Цена:  18.49 лв.
Ароматерапевтично олио за вана за всеки тип кожа
С натурални масла от жасмин и арган
Цена:  10.10 лв.
Крем за околоочен контур против бръчки с жасмин
От серията "Ziaja Anti-Age Jasmine"
Цена:  8.89 лв.
Етерично масло от лавандула 100%
Разфасовка от 10 ml
Цена:  9.95 лв.
Nivea Anti-Wrinkle + Revitalizing Day Care 55+
Регенериращ дневен крем за лице против бръчки
Цена:  11.89 лв.
Крем за лице с лавандула и мед
От серията "Lavender & Honey"
Цена:  9.70 лв.
Назад към "Дневни кремове за всеки тип кожа"
Спечели Advent Calendar
Поръчай 2 продукта Essence и можеш да спечелиш!
Karl Lagerfeld X L'Oreal
Лимитираната колекция гримове е вече тук!
Спечели подарък от Salamander
Купи продукт Salamander и се включи в томбола за награда.
Elseve Color Vive Purple
Козметика за коса за неутрализиране на жълти и оранжеви ...
Catrice Lala Berling
Декоративна козметика и аксесоари
5 търсения от други посетители:
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво