store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Logona  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Logona    Logona Daily Care Bio Aloe & Verveine Cream - Крем за лице и тяло с алое ве...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Logona Daily Care Bio Aloe & Verveine Cream


Крем за лице и тяло с алое вера и върбинка от серията "Daily Care"
Цена:  24.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Вторник 26-02-2019 г. или
Сряда 27-02-2019 г.
Продукт#148979
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Logonawww.logona.de
Каталожен номер02427
EAN4017645015395
Категории
СъставкиНатурални
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка150 ml
За възрастНад 6 години
Тегло0.150 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Logona
Продуктът съдържа 100% натурални съставки, от които 70% са био съставки.
Кремът за лице от серията "Daily Care" на "Logona" е с формула, съчетала в себе си безценни растителни масла и екстракти, за да осигури всичко необходимо за пълноценна грижа. Неговите активни съставки с меко действие и комплексът от масла от ший, жожоба и пчелен восък възвръщат баланса на сухата и дехидратирана кожа. Включеният екстракт от върбинка придава освежаващ цитрусов аромат, който е удоволствие за сетивата. В крема за лице има био алкохол извлечен от пшеница, който не изсушава кожата, а подпомага нейното почистване.
Кремът за лице е подходящ за всеки тип кожа и за ежедневна употреба от цялото семейство. Не съдържа глутен и е подходящ за вегетарианци и вегани.

Активни съставки:
Био произходът на съставки е гарантиран от "Logona".
Формулата е без съдържание на етилов алкохол, глутен, силикони и парабени.
  • Aqua (Water)
  • Olea Europaea (Olive) Fruit Oil - био зехтин
  • Elaeis Guineensis (Palm) Oil - био палмово масло
  • Aloe Barbadensis Leaf Juice - био сок от листата на алое вера
  • Cera Alba (Beeswax)
  • Glycerin
  • Glyceryl Stearate Citrate
  • Sorbitan Stearate
  • Behenyl Alcohol
  • Parfum (Essential Oils)
  • Butyrospermum Parkii (Shea Butter) - био масло от ший
  • Palmitic Acid
  • Stearic Acid
  • Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil - био масло от жожоба
  • Verbena Officinalis - био екстракт от върбинка
  • Xanthan Gum
  • Sucrose Cocoate
  • Alcohol - био алкохол от пшеница
  • Sodium Levulinate
  • Potassium Sorbate
  • Sodium Anisate
  • Lactic Acid
  • Sodium Lactate
  • PCA Ethyl Cocoyl Arginate
  • Tocopherol
  • Limonene
  • Linalool
  • Citral
  • Geraniol
  • Citronellol

Био произходът на съставките е гарантиран от "Logona".
В историята на европейската натурална козметика има име, което се свързва с началото на началата в "зелената вълна" на бранша. Това е името на немската марка "Logona", която се ражда от необузданата любов на младото поколение и духа на екологичното движение от 70-те години на ХХ в. Заедно с малкия си отбор от съмишленици, тогава 26-годишният Ханс Хензел взима решение да предлага висококачествени натурални козметични продукти. През 1987 г. той основава "Lorien Goods", последван от най-големите успехи в областта на натуралната козметика, която вече повече от 35 години предлага козметика, която е грижовна не само към хората, но и към природата.

Всичко започва през 1975 г., когато Хензел основава "Die Alraune" - един от първите магазини за здравословни храни в Германия. Продуктовата гама се състои от зърнени храни, подправки, билки и натурална козметика, внесени от Великобритания и Испания.
Само три години по-късно, с цел да предложат на клиентите си козметика, в която няма вредни, съмнителни или наистина опасни химикали, той решава да направи информационни листовки за използването на натуралната козметика. Раздадени са над 100 000 брошури.

През 1981 г. екипът на Хензел полага сизифовски усилия, за да се бори срещу синтетичните химикали, с които се обработват суровините в козметиката. Затова всички от "Lorien Goods" се ангажират да гарантират, че суровините, които използват в своите продукти, отговарят на собствените им стандарти за качество. Те започват да търсят сами билки, цветя и растения, които да отговарят на високите им изисквания, като не се двоумят да го правят и в чужбина, както и директно от земеделските производители, които отглеждат лечебни растения по биологичен начин. Кухнята на съмишлениците се превръща в импровизирана лаборатория за създаване на първоначалните формули, като първите продукти са изработени в преустроен гараж.

В зората на 80-те години "зелените" поддръжници на Хензел правят своите пионерски, новаторски продукти: първата естествена козметика за страдащите от алергии и първите чисто билкови бои за коса без синтетични добавки. В този "цветен" пазарен сегмент "ЛОГОНА" продължава да води и днес. В създадената от тях билкова линия бои за коса през 1985 г., особено се отличава къната, която е базирана на био суровини от Египет (удостоена с награда Alternative през 2003 година).

През 1985 г., компанията е принудена от съда да смени името си, поради аналогията с "Loreal". Така "Lorien" става "Logona Naturkosmetik". Това не променя положителната нагласа на клиентите и нарастването на феновете на великолепните продукти с марката "Logona".
През 1988 г. излиза първият техен органичен слънцезащитен продукт, а през 1989 г. – първата декоративна козметика на компанията.

От 1994 г. стартира производството на първите напълно естествени шампоани на немската марка. Те съдържат само растителни повърхностно активни вещества и нямат синтетични съставки. За сравнение - 15 години по-късно, шампоани, които са сертифицирани по най-високите френски стандарти за органични козметични продукти, все още съдържат синтетични повърхностно активни вещества.
През втората половина на 1990 г. , компанията активно се бори за етикета "натурална козметика". Целта е да има ясни правила за натуралната козметика и по-голяма прозрачност за клиентите.

През 1996 г. Хайнц-Юрген Вейланд, управител на "LOGOCOS", става председател на работна група, представляваща различни производители, които искат да изработят стандарти в тази насока. Чак през 2001 г. е утвърден стандарта "BDIH" за натурална козметика, което е сериозна крачка напред. А през 2008 г. "Логона" патентова крем-боите си за коса, които са без всякакви синтетични добавки. За разлика от всички други билкови бои за коса, техните "Color Creme" дори не трябва да се разбъркват. Те са готова да се използват веднага и са особено практични за оцветяване на корените на косата. А след като започва да се стреми към чистия състав на боите, компанията става част и от инициаторите на стриктното спазване на "NATRUE" стандарта за натурални и органични козметични продукти. Следващата крачка на "Logona", поглеждайки към 35-годишната си история, е да каже: "Благодаря ти, природа!", защото именно тя е източникът на всички великолепни оздравителни и разкрасителни продукти, създадени за хората.

Сертифициране и качество на продуктите
Днес продуктите на "Logona" продължават да бъдат създавани с помощта на естествени съставки, голяма част от които са и от биоземеделие. Нито един продукт не се тества върху животни, като това е изключително важно правило в компанията. Както казват от ръководството: "Борбата срещу опитите върху животни в Китай и прилагането на алтернативни методи за изпитване са от огромно значение в нашата компания. Поради тази причина, ние се ангажираме да работим за правата на животните и сме в тясно сътрудничество с организация "PETA" ("Хора за етично отношение към животните")".

Към пълната забрана за тестове върху животни от компанията добавят още едно правило: провеждане на контрол във всеки един етап от производството на формулите. След всичко това готовите продукти преминават както през строга вътрешна проверка, така и през изискванията на независими сертифициращи органи.


За каталога на компанията резултатите от усилената работа са:
Качество, посочено с печат "BIO" – когато поставя този печат на дадена опаковка, компанията посочва високото съдържание на органични съставки във формулата, като произходът им е гарантиран от "Logona".
Голям брой продукти, определяни като подходящи за вегани и съдържащи само растителни съставки.
Създаване на безглутенови продукти за всеки с алергия към глутен, на които "Логона" поставя печат, за да ги маркира като такива.
Формули, разработени без съдържание на лактоза и подходящи за хората с лактозна непоносимост и алергия.
Продукти, произведени в съответствие с регламентите на организация "PETA", което гарантира, че не са тествани върху животни.
Получаване на международно признатите сертификати "NATRUE" и "BDIH", удостоверяващи качеството на натуралните и биологични козметични продукти.
Начин на употреба
  • Нанесете сутрин с кръгови движения върху почистената кожа на лицето и шията.
  • Може да се използва и върху тялото.
Сертификати
Продуктът е сертифициран от NaТrue.

Продуктът е сертифициран от BDIH.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 2 гласа 
За да оцените крема "Logona Daily Care Bio Aloe & Verveine Cream", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този крем, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват крема, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Logona Daily Care Bio Aloe & Verveine Cream


Крем за лице и тяло с алое вера и върбинка от серията "Daily Care"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  24.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Вторник 26-02-2019 г. или
Сряда 27-02-2019 г.
Продукт#148979
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Марка
Официален сайт на Logonawww.logona.de
Каталожен номер02427
EAN4017645015395
Категории
СъставкиНатурални
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка150 ml
За възрастНад 6 години
Тегло0.150 kg
Описание
Продуктът съдържа 100% натурални съставки, от които 70% са био съставки.
Кремът за лице от серията "Daily Care" на "Logona" е с формула, съчетала в себе си безценни растителни масла и екстракти, за да осигури всичко необходимо за пълноценна грижа. Неговите активни съставки с меко действие и комплексът от масла от ший, жожоба и пчелен восък възвръщат баланса на сухата и дехидратирана кожа. Включеният екстракт от върбинка придава освежаващ цитрусов аромат, който е удоволствие за сетивата. В крема за лице има био алкохол извлечен от пшеница, който не изсушава кожата, а подпомага нейното почистване.
Кремът за лице е подходящ за всеки тип кожа и за ежедневна употреба от цялото семейство. Не съдържа глутен и е подходящ за вегетарианци и вегани.

Активни съставки:
Био произходът на съставки е гарантиран от "Logona".
Формулата е без съдържание на етилов алкохол, глутен, силикони и парабени.
За Logona
В историята на европейската натурална козметика има име, което се свързва с началото на началата в "зелената вълна" на бранша. Това е името на немската марка "Logona", която се ражда от необузданата любов на младото поколение и духа на екологичното движение от 70-те години на ХХ в. Заедно с малкия си отбор от съмишленици, тогава 26-годишният Ханс Хензел взима решение да предлага висококачествени натурални козметични продукти. През 1987 г. той основава "Lorien Goods", последван от най-големите успехи в областта на натуралната козметика, която вече повече от 35 години предлага козметика, която е грижовна не само към хората, но и към природата.

Всичко започва през 1975 г., когато Хензел основава "Die Alraune" - един от първите магазини за здравословни храни в Германия. Продуктовата гама се състои от зърнени храни, подправки, билки и натурална козметика, внесени от Великобритания и Испания.
Само три години по-късно, с цел да предложат на клиентите си козметика, в която няма вредни, съмнителни или наистина опасни химикали, той решава да направи информационни листовки за използването на натуралната козметика. Раздадени са над 100 000 брошури.

През 1981 г. екипът на Хензел полага сизифовски усилия, за да се бори срещу синтетичните химикали, с които се обработват суровините в козметиката. Затова всички от "Lorien Goods" се ангажират да гарантират, че суровините, които използват в своите продукти, отговарят на собствените им стандарти за качество. Те започват да търсят сами билки, цветя и растения, които да отговарят на високите им изисквания, като не се двоумят да го правят и в чужбина, както и директно от земеделските производители, които отглеждат лечебни растения по биологичен начин. Кухнята на съмишлениците се превръща в импровизирана лаборатория за създаване на първоначалните формули, като първите продукти са изработени в преустроен гараж.

В зората на 80-те години "зелените" поддръжници на Хензел правят своите пионерски, новаторски продукти: първата естествена козметика за страдащите от алергии и първите чисто билкови бои за коса без синтетични добавки. В този "цветен" пазарен сегмент "ЛОГОНА" продължава да води и днес. В създадената от тях билкова линия бои за коса през 1985 г., особено се отличава къната, която е базирана на био суровини от Египет (удостоена с награда Alternative през 2003 година).

През 1985 г., компанията е принудена от съда да смени името си, поради аналогията с "Loreal". Така "Lorien" става "Logona Naturkosmetik". Това не променя положителната нагласа на клиентите и нарастването на феновете на великолепните продукти с марката "Logona".
През 1988 г. излиза първият техен органичен слънцезащитен продукт, а през 1989 г. – първата декоративна козметика на компанията.

От 1994 г. стартира производството на първите напълно естествени шампоани на немската марка. Те съдържат само растителни повърхностно активни вещества и нямат синтетични съставки. За сравнение - 15 години по-късно, шампоани, които са сертифицирани по най-високите френски стандарти за органични козметични продукти, все още съдържат синтетични повърхностно активни вещества.
През втората половина на 1990 г. , компанията активно се бори за етикета "натурална козметика". Целта е да има ясни правила за натуралната козметика и по-голяма прозрачност за клиентите.

През 1996 г. Хайнц-Юрген Вейланд, управител на "LOGOCOS", става председател на работна група, представляваща различни производители, които искат да изработят стандарти в тази насока. Чак през 2001 г. е утвърден стандарта "BDIH" за натурална козметика, което е сериозна крачка напред. А през 2008 г. "Логона" патентова крем-боите си за коса, които са без всякакви синтетични добавки. За разлика от всички други билкови бои за коса, техните "Color Creme" дори не трябва да се разбъркват. Те са готова да се използват веднага и са особено практични за оцветяване на корените на косата. А след като започва да се стреми към чистия състав на боите, компанията става част и от инициаторите на стриктното спазване на "NATRUE" стандарта за натурални и органични козметични продукти. Следващата крачка на "Logona", поглеждайки към 35-годишната си история, е да каже: "Благодаря ти, природа!", защото именно тя е източникът на всички великолепни оздравителни и разкрасителни продукти, създадени за хората.

Сертифициране и качество на продуктите
Днес продуктите на "Logona" продължават да бъдат създавани с помощта на естествени съставки, голяма част от които са и от биоземеделие. Нито един продукт не се тества върху животни, като това е изключително важно правило в компанията. Както казват от ръководството: "Борбата срещу опитите върху животни в Китай и прилагането на алтернативни методи за изпитване са от огромно значение в нашата компания. Поради тази причина, ние се ангажираме да работим за правата на животните и сме в тясно сътрудничество с организация "PETA" ("Хора за етично отношение към животните")".

Към пълната забрана за тестове върху животни от компанията добавят още едно правило: провеждане на контрол във всеки един етап от производството на формулите. След всичко това готовите продукти преминават както през строга вътрешна проверка, така и през изискванията на независими сертифициращи органи.


За каталога на компанията резултатите от усилената работа са:
Качество, посочено с печат "BIO" – когато поставя този печат на дадена опаковка, компанията посочва високото съдържание на органични съставки във формулата, като произходът им е гарантиран от "Logona".
Голям брой продукти, определяни като подходящи за вегани и съдържащи само растителни съставки.
Създаване на безглутенови продукти за всеки с алергия към глутен, на които "Логона" поставя печат, за да ги маркира като такива.
Формули, разработени без съдържание на лактоза и подходящи за хората с лактозна непоносимост и алергия.
Продукти, произведени в съответствие с регламентите на организация "PETA", което гарантира, че не са тествани върху животни.
Получаване на международно признатите сертификати "NATRUE" и "BDIH", удостоверяващи качеството на натуралните и биологични козметични продукти.
Начин на употреба
  • Нанесете сутрин с кръгови движения върху почистената кожа на лицето и шията.
  • Може да се използва и върху тялото.
Сертификати
Продуктът е сертифициран от NaТrue.

Продуктът е сертифициран от BDIH.
Други интересни предложения
SVR Topialyse Repairing Barrier Anti-itching & Anti-irritation Cream
Бариерен крем за суха и раздразнена кожа от серията "Topialyse"
Цена:  15.90 лв.
Tesori d'Oriente Hammam Hair & Body Oil
Олио за коса и тяло с арган
Цена:  12.30 лв.
Elfeya Cosmetics Botanical Shake
Универсален балсам за ръце, тяло и лице за чувствителна кожа
Цени от:  14.90 лв.
Elfeya Cosmetics Rosy Cozy
Универсален балсам за ръце, тяло и лице за чувствителна кожа с аромат на роза
Цена:  14.90 лв.
Балсам за устни - HibisKiss
С аромат на хибискус
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.95 лв.
Крем за ръце с алое вера и върбинка
За суха и деликатна кожа от серията Logona Daily Care
Цена:  12.99 лв.
Logona Bio Aloe + Verveine Daily Care Shampoo
Шампоан за коса с био алое вера и върбинка от серията "Daily Care"
Цена:  14.99 лв.
Bell Royal Maxxx 4D
Спирала за изключителен обем с екстракт от алое вера
Цена:  7.50 лв.
Слънцезащитен крем за лице - Bronzana SPF 50
Цена:  39.90 лв.
CC флуид 8 в 1
От серията "Logona Age Protection"
Цена:  68.99 лв.
Назад
Johnson's Baby Shiny Drops
Шампоан и спрей за блестяща коса
Rimmel Brow Shake
Пудра за вежди
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Artesania Latina - кораби от дърво
Syoss - 10 години заедно