Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    ...    За изтощена...  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за косата    Балсами    За изтощена и увредена коса    Dove Intense Repair Cond...
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Dove Intense Repair Conditioner


Балсам за изтощена коса и цъфтящи краища от серията "Intense Repair"

Цена:  7.50 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този балсам може да бъде доставен в дните:
Сряда 27-11-2019 г., Четвъртък 28-11-2019 г. или
Петък 29-11-2019 г.
Продукт#146986
ВидБалсам
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8712561885096
Категории
За тип косаСуха
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.00 / 17.00 / 3.00 cm
Тегло0.232 kg
Видео
  • Описание
  • Състав
  • За Dove
Косата е подложена всеки ден на агресиите на околната среда, като силно слънце, морска, хлорирана вода и сух въздух. Вследствие, тя се изсушава и губи жизненост. За да помогнат за възстановяването на крехката и суха коса, от "Dove" създават балсам, който възвръща естествения ѝ блясък и копринена мекота. Това е възможно благодарение на интензивна формула с "Nutri-Keratin Actives" която заздравява и защитава косата в дългосрочен план. Балсамът, прониква дълбоко в косъма и го подхранва на клетъчно ниво, придавайки му сила и устойчивост. Особено е подходящ за суха коса. С редовната му употреба се очаква косата да бъде мека, еластична, лесна за разресване и видимо по-здрава измиване, след измиване.
  • Aqua
  • Cyclopentasiloxane
  • Phenyl Trimethicone
  • Dimethicone
  • Glycerin
  • Trehalose
  • Gluconolactone
  • Adipic Acid
  • Sodium Sulfate
  • PEG / PPG-18 / 18 Dimethicone
  • Cetrimonium Chloride
  • Polyquaternium-16
  • Sodium Chloride
  • Disodium EDTA
  • Benzophenone-4
  • Parfum
  • DMDM Hydantoin
  • Butylene Glycol
  • Iodopropynyl Butylcarbamate
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Hexyl Cinnamal
  • Hydroxycitronellal
  • Limonene
  • Linalool
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Измийте косата с шампоан "Dove Intense Repair Shampoo".
  • Нанесете балсама по цялата дължина на косата, оставете да подейства около минута и изплакнете обилно с вода.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените балсама "Dove Intense Repair Conditioner", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този балсам, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват балсама, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този балсам, купуват също
Elseve Total Repair 5 Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream - Шампоан без сулфати за суха и увредена коса - балсам
Elseve Total Repair 5 Low Shampoo 3 in 1 Cleansing Cream
Шампоан без сулфати за суха и увредена коса

Loreal Paris
Стандартна цена 11.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  8.99 лв.
Mixa Anti-Imperfections Alcohol Free Purifying Lotion - Почистващ лосион за лице против несъвършенства от серията "Anti-Imperfections" - балсам
Mixa Anti-Imperfections Alcohol Free Purifying Lotion
Почистващ лосион за лице против несъвършенства от серията "Anti-Imperfections"

Mixa
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.99 лв.
Dove Advanced Hair Series Regenerate Nourishment Shampoo - Шампоан за суха и изтощена коса с червени водорасли от серията "Regenerate Nourishment" - балсам
Dove Advanced Hair Series Regenerate Nourishment Shampoo
Шампоан за суха и изтощена коса с червени водорасли от серията "Regenerate Nourishment"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.80 лв.
Професионален спрей за обем в корена за фина коса - От серията "Eugene Perma - Artiste Create" - балсам
Професионален спрей за обем в корена за фина коса
От серията "Eugene Perma - Artiste Create"

Eugene Perma - Artiste
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  35.00 лв.
Head & Shoulders Men Ultra Max Oil Control - Шампоан за мъже против пърхот за мазна коса от серията "Men Ultra" - балсам
Head & Shoulders Men Ultra Max Oil Control
Шампоан за мъже против пърхот за мазна коса от серията "Men Ultra"

Head & Shoulders
Стандартна цена 8.70 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  7.40 лв.
L'Oreal Smooth Sugars Clear Scrub - Почистващ захарен скраб за лице срещу черни точки - балсам
L'Oreal Smooth Sugars Clear Scrub
Почистващ захарен скраб за лице срещу черни точки

Loreal Paris
Стандартна цена 15.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -18%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  12.99 лв.
Dove Intense Repair Shampoo - Шампоан за изтощена коса и цъфтящи краища от серията "Intense Repair" - балсам
Dove Intense Repair Shampoo
Шампоан за изтощена коса и цъфтящи краища от серията "Intense Repair"

Dove
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.90 лв.
Old Spice Wolfthorn Deodorant Stick - Стик дезодорант за мъже от серията "Wolfthorn" - балсам
Old Spice Wolfthorn Deodorant Stick
Стик дезодорант за мъже от серията "Wolfthorn"

Old Spice
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.40 лв.

Dove Intense Repair Conditioner


Балсам за изтощена коса и цъфтящи краища от серията "Intense Repair"

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  7.50 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този балсам може да бъде доставен в дните:
Сряда 27-11-2019 г., Четвъртък 28-11-2019 г. или
Петък 29-11-2019 г.
Продукт#146986
ВидБалсам
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8712561885096
Категории
За тип косаСуха
Разфасовка200 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.00 / 17.00 / 3.00 cm
Тегло0.232 kg
Описание
Косата е подложена всеки ден на агресиите на околната среда, като силно слънце, морска, хлорирана вода и сух въздух. Вследствие, тя се изсушава и губи жизненост. За да помогнат за възстановяването на крехката и суха коса, от "Dove" създават балсам, който възвръща естествения ѝ блясък и копринена мекота. Това е възможно благодарение на интензивна формула с "Nutri-Keratin Actives" която заздравява и защитава косата в дългосрочен план. Балсамът, прониква дълбоко в косъма и го подхранва на клетъчно ниво, придавайки му сила и устойчивост. Особено е подходящ за суха коса. С редовната му употреба се очаква косата да бъде мека, еластична, лесна за разресване и видимо по-здрава измиване, след измиване.
Състав
  • Aqua
  • Cyclopentasiloxane
  • Phenyl Trimethicone
  • Dimethicone
  • Glycerin
  • Trehalose
  • Gluconolactone
  • Adipic Acid
  • Sodium Sulfate
  • PEG / PPG-18 / 18 Dimethicone
  • Cetrimonium Chloride
  • Polyquaternium-16
  • Sodium Chloride
  • Disodium EDTA
  • Benzophenone-4
  • Parfum
  • DMDM Hydantoin
  • Butylene Glycol
  • Iodopropynyl Butylcarbamate
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Hexyl Cinnamal
  • Hydroxycitronellal
  • Limonene
  • Linalool
За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Измийте косата с шампоан "Dove Intense Repair Shampoo".
  • Нанесете балсама по цялата дължина на косата, оставете да подейства около минута и изплакнете обилно с вода.
Продукти от серията "Dove Intense Repair"
Dove Intense Repair Shampoo
Шампоан за изтощена коса и цъфтящи краища от серията "Intense Repair"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.90 лв.
Други интересни предложения
Spa Master Professional Arganic Line Repair Hair Conditioner
Възстановяващ балсам за коса с арганово масло от серията "Arganic Line"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.80 лв.
Pantene 3 Minute Miracle Repair & Protect Conditioner
Балсам за суха и увредена коса от серията "3 Minute Miracle"
Цена:  9.90 лв.
Nature Box Coconut Oil Conditioner
Хидратиращ балсам за суха коса с кокосово масло
Стандартна цена 9.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  6.99 лв.
Nature of Agiva Rose & Argan Oil Damaged Hair Conditioner
Балсам за изтощена коса с розова вода и масло от арган от серията "Roses from Bulgaria"
Цена:  4.10 лв.
Syoss Repair Conditioner
Балсам за възстановяване на увредена коса от серията "Repair"
Стандартна цена 7.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.99 лв.
Syoss Renew 7 Conditioner
Балсам за цялостно възстановяване на суха и увредена коса
Стандартна цена 7.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
Himalaya Protein Conditioner Repair & Regeneration
Протеинов балсам за суха и изтощена коса
Цена:  4.40 лв.
Essence Ultime Omega Oil+ Repair Expert Conditioner
Възстановяващ балсам за увредена и изтощена коса от серията "Omega Oil+ Repair Expert"
Цена:  10.99 лв.
Gliss Total Repair Express Repair Conditioner
Спрей балсам без отмиване за суха и изтощена коса от серията "Total Repair"
Стандартна цена 6.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.99 лв.
Gliss Ultimate Repair Express Repair Conditioner
Спрей балсам без отмиване за суха и увредена коса от серията "Ultimate Repair"
Стандартна цена 6.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.99 лв.
Назад към "Балсами за изтощена и увредена коса"
Спечели Advent Calendar
Поръчай 2 продукта Essence и можеш да спечелиш!
Karl Lagerfeld X L'Oreal
Лимитираната колекция гримове е вече тук!
Спечели подарък от Salamander
Купи продукт Salamander и се включи в томбола за награда.
Maybelline Instant Eraser
Коректор за прикриване на несъвършенства
Braun Silk-expert Pro3 IPL
Фотоепилатор
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Artesania Latina - кораби от дърво