store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за косата    Шампоани    За честа употреба    Dove Daily Moisture Shampoo - Шам...
Начало   Козметика    ...    ...    За честа уп...  
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Dove Daily Moisture Shampoo


Шампоан за нормална коса

Цена:  7.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този шампоан може да бъде доставен в дните:
Петък 24-01-2020 г. или
Понеделник 27-01-2020 г.
Продукт#146738
ВидШампоан
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN7812561886932
Категории
За тип косаНормална
Разфасовка250 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.30 / 19.30 / 1.60 cm
Тегло0.290 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Dove
Шампоан от "Dove", който осигурява на нормалната коса нежна грижа и почистване. Леката му формула, обогатена с комплекс Pro-Moisture, поддържа хидробаланса в косъма, подхранва го от корена и го прави устойчив на вредните влияния на околната среда. Шампоанът, почиствайки косата ѝ придава жизненост и красив вид, с деликатен аромат. Подходящ е за ежедневна употреба.
  • Aqua
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Sodium Chloride
  • Glycol Distearate
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Acrylates / Beheneth-25 Methacrylate copolymer
  • Amodimethicone
  • Arginine
  • Cetrimonium Chloride
  • Citric Acid
  • Cocamide MEA
  • Dimethicone
  • Dimethiconol
  • Dimethyl Palmitamine
  • Disodium EDTA
  • Gluconolactone
  • Glycerin
  • Guar Hydroxipropyltrimonium Chloride
  • Laureth-23
  • Laureth-4
  • Lysine HCL
  • Mica
  • Methylchloroisothiazolinone
  • Methylisothiazolinone
  • Parfum
  • PEG-4
  • PEG-45M
  • Poloxamer 407
  • PPG-12
  • Silica
  • Sodium Benzoate
  • Sodium Hydroxide
  • Sodium Lauryl Sulfate
  • Sodium Sulfate
  • Styrene / Acrylates Copolymer
  • TEA-Dodecylbenzenesulfonate
  • TEA-Sulfate
  • Trehalose
  • Trideceth-12
  • Xanthan Gum
  • Benzyl Alcohol
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citronellol
  • Hexyl Cinnamal
  • Limonene
  • Linalool
  • CI 15985
  • CI 19140
  • CI 77891
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Нанесете малко количество от шампоана върху влажна коса.
  • Разтъркайте нежно до получаването на пяна.
  • Изплакнете обилно с вода.
  • За оптимални резултати използвайте и балсама за нормална коса от "Dove".
Рейтинг
Рейтинг: 8.00 / 2 гласа 
За да оцените шампоана "Dove Daily Moisture Shampoo", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този шампоан, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват шампоана, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този шампоан, купуват също
Garnier Color Naturals Creme - Интензивно подхранваща крем боя за коса - шампоан
Garnier Color Naturals Creme
Интензивно подхранваща крем боя за коса

Garnier
34 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.49 лв.
Garnier Color Sensation - Наситена трайна боя за коса - шампоан
Garnier Color Sensation
Наситена трайна боя за коса

Garnier
20 варианта за избор на цвят на боята:
Стандартна цена 5.69 лв.
Вземи сега с отстъпка -30%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  3.99 лв.
Lavera Men Sensitiv Gentle Shaving Foam - Пяна за бръснене за чувствителна кожа от серията "Men Sensitiv" - шампоан
Lavera Men Sensitiv Gentle Shaving Foam
Пяна за бръснене за чувствителна кожа от серията "Men Sensitiv"

Lavera
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  14.90 лв.
L'Oreal Preference - Трайна боя за коса - шампоан
L'Oreal Preference
Трайна боя за коса

Loreal Paris
14 варианта за избор на цвят на боята:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  19.49 лв.
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15 - Дълготрайно червило с хидратиращ ефект - шампоан
Maybelline Hydra Extreme - SPF 15
Дълготрайно червило с хидратиращ ефект

Maybelline
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  6.29 лв.
Golden Rose Classic Lipstick - Дълготрайно червило - шампоан
Golden Rose Classic Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
42 варианта за избор на номер на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.00 лв.
Golden Rose Velvet Matte Lipstick - Матово червило с наситен цвят - шампоан
Golden Rose Velvet Matte Lipstick
Матово червило с наситен цвят

Golden Rose
21 варианта за избор на номер на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.60 лв.
Nivea Pearl & Beauty - Дезодорант против изпотяване с 33% гратис - шампоан
Nivea Pearl & Beauty
Дезодорант против изпотяване с 33% гратис

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.69 лв.
Golden Rose Rich Color - Лак за нокти с гел технология - шампоан
Golden Rose Rich Color
Лак за нокти с гел технология

Golden Rose
61 варианта за избор на номер на лака:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.79 лв.
Шампоан за дълга коса - Long & Shine - От серията "Palmolive Naturals" - шампоан
Шампоан за дълга коса - Long & Shine
От серията "Palmolive Naturals"

Palmolive
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.20 лв.
Himalaya Nourishing Hand Cream - Подхранващ крем за ръце - шампоан
Himalaya Nourishing Hand Cream
Подхранващ крем за ръце

Himalaya
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  2.60 лв.
Juicy Stain Instant Lip Color & Shine - Стик червило - шампоан
Juicy Stain Instant Lip Color & Shine
Стик червило

Miss Sporty
Избор за цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.40 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Replenishing Eye Contour Cream - Подхранващ околоочен крем от серията "Pirin Dream" - шампоан
Bodi Beauty Pirin Dream Replenishing Eye Contour Cream
Подхранващ околоочен крем от серията "Pirin Dream"

Bodi Beauty
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.50 лв.
Golden Rose Stick Foundation - Стик фон дьо тен - шампоан
Golden Rose Stick Foundation
Стик фон дьо тен

Golden Rose
Избор за номер на фон дьо тена:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  7.50 лв.
Мрежеста гъба за баня - шампоан
Мрежеста гъба за баня
Natural4U
Избор за цвят на гъбата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.30 лв.
Bodi Beauty Bille-GD Superactive Anti-Аcne Concealor - Антисептичен коригиращ стик при акне от серията за проблемна кожа "Bille-GD" - шампоан
Bodi Beauty Bille-GD Superactive Anti-Аcne Concealor
Антисептичен коригиращ стик при акне от серията за проблемна кожа "Bille-GD"

Bodi Beauty
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  5.80 лв.
Bodi Beauty Bille-GD Superactive Anti-Acne Cream-Gel - Анти-акне крем-гел за лице от серията за проблемна кожа "Bille-GD" - шампоан
Bodi Beauty Bille-GD Superactive Anti-Acne Cream-Gel
Анти-акне крем-гел за лице от серията за проблемна кожа "Bille-GD"

Bodi Beauty
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  8.00 лв.
Bodi Beauty Pirin Dream Multiactive Anti Wrinkle Serum - Мултиактивен серум за лице против бръчки от серията "Pirin Dream" - шампоан
Bodi Beauty Pirin Dream Multiactive Anti Wrinkle Serum
Мултиактивен серум за лице против бръчки от серията "Pirin Dream"

Bodi Beauty
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  11.40 лв.
Гъба луфа за баня - шампоан
Гъба луфа за баня
Natural4U
Избор за размер на луфата:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.00 лв.
Българска бяла хума на прах - За всеки тип коса и кожа - шампоан
Българска бяла хума на прах
За всеки тип коса и кожа

Avia
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.30 лв.
Българска сиво-зелена хума на прах - За мазна коса и кожа - шампоан
Българска сиво-зелена хума на прах
За мазна коса и кожа

Avia
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.30 лв.
Golden Rose Color Expert Nail Lacquer - Дълготраен лак за нокти - шампоан
Golden Rose Color Expert Nail Lacquer
Дълготраен лак за нокти

Golden Rose
103 варианта за избор на цвят на лака:
Цена:  2.30 лв.

Dove Daily Moisture Shampoo


Шампоан за нормална коса

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  7.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този шампоан може да бъде доставен в дните:
Петък 24-01-2020 г. или
Понеделник 27-01-2020 г.
Продукт#146738
ВидШампоан
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN7812561886932
Категории
За тип косаНормална
Разфасовка250 ml
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.30 / 19.30 / 1.60 cm
Тегло0.290 kg
Описание
Шампоан от "Dove", който осигурява на нормалната коса нежна грижа и почистване. Леката му формула, обогатена с комплекс Pro-Moisture, поддържа хидробаланса в косъма, подхранва го от корена и го прави устойчив на вредните влияния на околната среда. Шампоанът, почиствайки косата ѝ придава жизненост и красив вид, с деликатен аромат. Подходящ е за ежедневна употреба.
Състав
  • Aqua
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Sodium Chloride
  • Glycol Distearate
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Acrylates / Beheneth-25 Methacrylate copolymer
  • Amodimethicone
  • Arginine
  • Cetrimonium Chloride
  • Citric Acid
  • Cocamide MEA
  • Dimethicone
  • Dimethiconol
  • Dimethyl Palmitamine
  • Disodium EDTA
  • Gluconolactone
  • Glycerin
  • Guar Hydroxipropyltrimonium Chloride
  • Laureth-23
  • Laureth-4
  • Lysine HCL
  • Mica
  • Methylchloroisothiazolinone
  • Methylisothiazolinone
  • Parfum
  • PEG-4
  • PEG-45M
  • Poloxamer 407
  • PPG-12
  • Silica
  • Sodium Benzoate
  • Sodium Hydroxide
  • Sodium Lauryl Sulfate
  • Sodium Sulfate
  • Styrene / Acrylates Copolymer
  • TEA-Dodecylbenzenesulfonate
  • TEA-Sulfate
  • Trehalose
  • Trideceth-12
  • Xanthan Gum
  • Benzyl Alcohol
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citronellol
  • Hexyl Cinnamal
  • Limonene
  • Linalool
  • CI 15985
  • CI 19140
  • CI 77891
За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Нанесете малко количество от шампоана върху влажна коса.
  • Разтъркайте нежно до получаването на пяна.
  • Изплакнете обилно с вода.
  • За оптимални резултати използвайте и балсама за нормална коса от "Dove".
Други интересни предложения
Orzene Beer Everyday Care Shampoo Normal Hair
Шампоан за нормална коса
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  5.39 лв.
Мъжки шампоан за нормална коса
С провитамин B5 и цитрусови етерични масла
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  6.80 лв.
Syoss Pure Smooth Micellar Shampoo
Изглаждащ шампоан за нормална към гъста коса
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.99 лв.
Натурален детоксикиращ шампоан за нормална към мазна коса
С екстракти от лимон и коприва от серията "Bio Vital"
Цена:  6.99 лв.
Rubelia Clear & Shine Micellar Shampoo Clean Touch
Мицеларен шампоан за нормален към мазен скалп от серията "Clear & Shine"
Цена:  6.80 лв.
Teo Nature 2 in 1 Shampoo & Conditioner Aqua Classic & Argan Oil
Шампоан и балсам 2 в 1 с арганово масло за нормална коса от серията "Nature"
Цена:  2.39 лв.
Dove Daily Moisture Conditioner
Балсам за нормална коса
Цена:  7.50 лв.
Speick Natural Aktiv Shine & Volume Shampoo
Натурален шампоан за обем и блясък от серията "Natural"
Стандартна цена 17.50 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  15.70 лв.
Шампоан за нормална и склонна към омазняване коса с коприва
От серията "Natural Beauty"
Цена:  2.10 лв.
Logona Essential Care Shampoo Bio Nettle
Шампоан за всеки тип коса с био коприва в разфасовки от 250 ÷ 500 ml
Цени от:  17.99 лв.
Назад към "Шампоани за честа употреба"
Купи 2 червила Kiss Me More и спечели козметичен несер.
Спирала за обемни мигли
Декоративна козметика и аксесоари
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги