store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Парфюми и дезодоранти    Дезодоранти    ...    Dove Beauty Finish ...
Начало   Козметика    ...    ...    ...    Сп...  
Търсене
Козметика на
промо цени
Популярно в
козметика
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Почистване и грижа за дома
Dove Beauty Finish Anti-Perspirant - Дезодорант против изпотяване с минерали - дезодорант

Dove Beauty Finish Anti-Perspirant


Дезодорант против изпотяване с минерали

 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#145883
ВидДезодорант
Наличност
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Разфасовка150 ml
Алтернативни предложения
Dove Men+Care Invisible Dry Anti-Perspirant - дезодорант
Dove Men+Care Invisible Dry Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване от серията "Dove Men+Care"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.70 лв.
Dove Men+Care Clean Comfort Anti-Perspirant - дезодорант
Dove Men+Care Clean Comfort Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Clean Comfort"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.70 лв.
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Anti-perspirant - дезодорант
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Anti-perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.70 лв.
  • Описание
  • Състав
  • За Dove
Красотата на подмишниците не е за подценяване, когато обичате да носите любимите си тоалети, без ръкави. От "Dove" са помислили за това и създават дезодорант "Beauty Finish", който осигурява 48-часова ефективна защита против изпотяване, като същевременно поддържа кожата красива и гладка. Формулата е със специална технология с хидратантен крем, който овлажнява и предпазва от раздразнения. Съставът е обогатен със слюда - минерал, който прави кожата сияйна и копринено мека, за да се чувствате красиви и уверени.
  • Butane
  • Isobutane
  • Propane
  • Aluminum Chlorohydrate
  • PPG-14 Butyl Ether
  • Cyclopentasiloxane
  • Parfum
  • Disteardimonium Hectorite
  • Helianthus Annuus Seed Oil
  • C12-15 Alkyl Benzoate
  • Octyldodecanol
  • BHT
  • Dimethiconol
  • Propylene Carbonate
  • Tocopheryl Acetate
  • Mica
  • Titanium Dioxide
  • Citric Acid
  • Benzyl Alcohol
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citral
  • Hexyl Cinnamal
  • Limonene
  • Linalool
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Използвайте дезодоранта върху чиста кожа.
  • Пръскате от разстояние 15 cm.
  • Изчакайте до пълното изсъхване на продукта преди да се облечете.
  • Не използвайте върху раздразнена или разранена кожа.

Важно: Флакон под налягане. Съхранявайте на хладно място, защитено от пряка слънчева светлина и недостъпно за деца.

Продуктът е лесно запалим! Съхранявайте на място, далеч от източници на топлина и огън.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените дезодоранта "Dove Beauty Finish Anti-Perspirant", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за този дезодорант, направи го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват дезодоранта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Дезодоранти против изпотяване
L'Oreal Men Expert Thermic Resist Anti-Perspirant - дезодорант
L'Oreal Men Expert Thermic Resist Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
Nivea Men Invisible For Black & White Fresh Anti-Perspirant - дезодорант
Nivea Men Invisible For Black & White Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.89 лв.
Nivea Men Cool Kick Anti-Perspirant Pump Spray - дезодорант
Nivea Men Cool Kick Anti-Perspirant Pump Spray
Спрей дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Cool Kick"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  4.89 лв.
Garnier Mineral Invisible Black, White And Colors - Fresh - дезодорант
Garnier Mineral Invisible Black, White And Colors - Fresh
Ролон от серията "Garnier Deo Mineral"

Garnier
Стандартна цена 5.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -36%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.49 лв.
L'Oreal Men Expert Carbon Protect 4 in 1 Anti-Perspirant - дезодорант
L'Oreal Men Expert Carbon Protect 4 in 1 Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже

Loreal Paris
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.

Dove Beauty Finish Anti-Perspirant


Дезодорант против изпотяване с минерали

Dove Beauty Finish Anti-Perspirant - Дезодорант против изпотяване с минерали - дезодорант
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#145883
ВидДезодорант
Наличност
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
Категории
Подходящ заЖени
За възрастНад 12 години
Разфасовка150 ml
Алтернативни предложения
Dove Men+Care Invisible Dry Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване от серията "Dove Men+Care"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.70 лв.
Dove Men+Care Clean Comfort Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Clean Comfort"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.70 лв.
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Anti-perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.70 лв.
Dove Men+Care Extra Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Extra Fresh"
Цена:  7.70 лв.
Dove Invisible Dry Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване от серията "Invisible Dry"
Цена:  7.70 лв.
Dove Go Fresh Pomegranate & Lemon Verbana Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с нар от серията "Go Fresh - Pomegranate"
Цена:  7.70 лв.
Dove Men+Care Cool Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  7.70 лв.
Dove Go Fresh Cucumber & Green Tea Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с краставица от серията "Go Fresh - Fresh Touch"
Цени от:  7.70 лв.
Dove Original Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване с витамин E от серията "Original"
Цена:  7.70 лв.
Men+Care Elements Mineral Powder + Sandalwood Dry Spray Antiperspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements"
Цена:  7.70 лв.
Описание
Красотата на подмишниците не е за подценяване, когато обичате да носите любимите си тоалети, без ръкави. От "Dove" са помислили за това и създават дезодорант "Beauty Finish", който осигурява 48-часова ефективна защита против изпотяване, като същевременно поддържа кожата красива и гладка. Формулата е със специална технология с хидратантен крем, който овлажнява и предпазва от раздразнения. Съставът е обогатен със слюда - минерал, който прави кожата сияйна и копринено мека, за да се чувствате красиви и уверени.
Състав
  • Butane
  • Isobutane
  • Propane
  • Aluminum Chlorohydrate
  • PPG-14 Butyl Ether
  • Cyclopentasiloxane
  • Parfum
  • Disteardimonium Hectorite
  • Helianthus Annuus Seed Oil
  • C12-15 Alkyl Benzoate
  • Octyldodecanol
  • BHT
  • Dimethiconol
  • Propylene Carbonate
  • Tocopheryl Acetate
  • Mica
  • Titanium Dioxide
  • Citric Acid
  • Benzyl Alcohol
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citral
  • Hexyl Cinnamal
  • Limonene
  • Linalool
За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Използвайте дезодоранта върху чиста кожа.
  • Пръскате от разстояние 15 cm.
  • Изчакайте до пълното изсъхване на продукта преди да се облечете.
  • Не използвайте върху раздразнена или разранена кожа.

Важно: Флакон под налягане. Съхранявайте на хладно място, защитено от пряка слънчева светлина и недостъпно за деца.

Продуктът е лесно запалим! Съхранявайте на място, далеч от източници на топлина и огън.
Дезодоранти против изпотяване
L'Oreal Men Expert Thermic Resist Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
Nivea Men Invisible For Black & White Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.89 лв.
Nivea Men Cool Kick Anti-Perspirant Pump Spray
Спрей дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Cool Kick"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  4.89 лв.
Bioten Hyaluronic 48H Antiperspirant
Ролон дезодорант с хиалуронова киселина
Цена:  5.40 лв.
Nivea Men Fresh Intense Anti-Transpirant
Дезодорант против изпотяване за мъже
Цена:  4.89 лв.
Nivea Invisible For Black & White Silky Smooth Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.89 лв.
Garnier Mineral Invisible Black, White And Colors - Fresh
Ролон от серията "Garnier Deo Mineral"
Стандартна цена 5.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -36%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.49 лв.
L'Oreal Men Expert Carbon Protect 4 in 1 Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
Още дезодоранти против изпотяване
Назад към "Спрей дезодоранти"
Избери подходящата слънцезащита за твоята кожа.
Вземи Nature of Agiva Senses на промо цени.
Купи продукт Sun Like и участвай за плажен подарък.
Опитай новите маски за коса.
Пасти за зъби с освежаващи вкусове
Спирала за обемни мигли
Възстановяващо нощно олио за лице с масло от коноп
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги