store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    Fa  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Fa    Fa Men Xtreme Protect 5 Anti-Perspirant Stick - Стик дезодорант против изпотява...
Търсене
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Fa Men Xtreme Protect 5 Anti-Perspirant Stick


Стик дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Fa Men Xtreme"
 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#144467
ВидДезодорант
Наличност
Годност на дезодоранта3 години
Марка
Официален сайт на Fawww.bg.fa.com
Категории
Разфасовка50 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
  • Описание
  • Състав
  • За Fa
Стик дезодорантът на "Fa" е с 5 активни действия. Той осигурява 72-часова защита срещу изпотяване. Иновативна технология Sweat Detect стои в очакване и действа, изпреварвайки потенето, благодарение на което Ви защитава още преди появата на влага под мишниците. Уникалната му формула се бори с главните причинители на неприятна миризма и ги неутрализира. Едновременно с това, тя оставя дълготрайна свежест. Ароматът на део стика е мъжествен и неустоим.

5 действия в 1 продукт:
  • дълготрайна защита от изпотяване, благодарение на "Non-stop" технология
  • защита от неприятна миризма
  • не оставя петна по дрехите
  • не причинява кожни раздразнения
  • не води до сърбеж
  • Cyclomethicone
  • Stearyl Alcohol
  • Aluminum Zirconium Trichlorohydrex Gly
  • PPG-14 Butyl Ether
  • Talc
  • Hydrogenated Castor Oil
  • Propylene Glycol Dibenzoate
  • Myristyl Myristate
  • Parfum
  • Cetyl Alcohol
  • Meadowfoam Delta-Lactone
  • Arachidyl Alcohol
„Fa“-нтастик! Най-вероятно така са възкликнали първите клиенти на „Henkel“, които са изпробвали тоалетните сапуни от новата им козметична марка „Fa“. Днес, повече от половин век по-късно, брандът „Fa“ е световноизвестен със своите дезодоранти, антиперспиранти, душ-гелове, сапуни и лосиони за тяло, като има серии както за дамите, така и за господата. Разпространяват в над 120 страни по света, като предлагат уникална комбинация от нежна грижа за кожата, съчетана с вдъхновяващи аромати. Всеки продукт от гамата на „Fa“ е вдъхновен от природата и е дерматологично тестван.
Историята на немската „Фа“-нтастична марка започва през 1954 г. с появата на иновативен, фин, щадящ кожата тоалетен сапун. Той не само нежно почиства, но оказва деликатна грижа за кожата на съвременната жена.
През следващото десетилетие, благодарение на изключителната си рекламна кампания, „Fa“ добива разпознаваем за клиентите образ, като опаковката на сапуните е решена в цвят лайм, на зелени и жълти вълни. В рекламата се налага образа на красива млада жена с дълги руси коси, която е на плажа на Бахамите. Тази екзотична нишка, която се явява една от най-скъпите, но и най-успешни рекламни стратегии за времето си, буди възхищението на клиентите и увеличава значително пазарния дял на марката.

През 70-те години вече можем да говорим, че се е „родило“ семейството на „Фа“. Към тоалетните сапуни са прибавени спрей дезодоранти и пяна за вана, като все повече акцентът пада върху съживяващата свежест на съставките, които се грижат за кожата. Карибската линия на „Fa“ през периода вече се продава в 46 страни по целия свят.

В началото на 80-те години марката е в хармония с духа на времето, като всички нейни продукти са дерматологично тествани, с неутрално рН, а дезодорантите са без CFC (фреони). Това е и периодът, когато към разнообразието от продукти „Fa“ се добавя и новата синя серия, която е със специални съставки, предназначени за чувствителна кожа, която се нуждае от по-интензивни грижи.

Следващото десетилетие е белязано с успеха на линията "The Spirit of Freshness" ("Духът на Свежестта"). Ароматите на продуктите са изискани, идващи от всички континенти. Новата линия на „Fa“ грижа за тялото е насочена най-вече към младите, които се водят от модата и са спортно ориентирани. Иновативният дизайн на опаковките на продуктите, които напомнят кенчета от безалкохолни напитка, привлича вниманието на най-динамичните, на активните и енергични потребители.
През същото десетилетие се появява и специална линия - "Fa MEN", която включва пълна гама продукти за грижа за тялото, които са специално разработена за мъже.

В началото на новото хилядолетие „Fa“ изгрява с нова сила на козметичния пазар с чисто нови продукти, които удовлетворяват потребностите на индивидуалните потребители. Продуктовата гама на 2005 г., е по-иновативна от всякога – появява се линията "Fa Feel good Freshness", която се появява с международна рекламна кампания.
Само година по-късно на пазара е и иновативната Yoghurt линия, в която се залага на подхранващите свойства на киселото мляко. Тя става много популярна сред потребителите по цял свят и се радва на небивал успех.

И това е само началото, защото вдъхновението на „Fa“ идва от от силата на природата. Естествените съставки превземат ежедневието, като „природната“ козметика се появява на пазара в две линии: „Natural & Soft” и “Natural & Pure”.
През 2008 г. серията „Yoghurt“ получава ново развитие, като е са добавени допълнителни съставки за интензивна грижа (с 50% повече yoghurt), правещи кожата неустоимо мека.
Две години по-късно една напълно различна съставка навлиза в продуктите на „Fa“ - пчелното млечице, което е истинска енергийна бомба за кожата Линията „Gelee Royale“ предлага продукти за лична хигиена, които са с мека и кремообразна формула, осигуряващи интензивна грижа дори за най-взискателната кожата. Продуктите носят опияняващите аромати на мед, цвят на бадем и лунна орхидея, които нежно парфюмират кожата и действат магнетично, чувствено и интригуващо.
През 2010 г. е разработена и великолепната новаторска антиперспирантна линия дезодоранти „Active Pearls“. Иновативната му формула осигурява на потребителите по-надеждна 48-часова защита с уникални дълготрайни аромати.
Със сигурност верните фенове на "Фа"-нтастичната марка ще бъдат приятно изненадвани и занапред - с нежна грижа за красотата и здравето на кожата им, с нови, запомнящи се аромати и с оригинален начин на представянето им.
Начин на употреба
  • Нанесете део стика върху чиста кожа на подмишниците.
  • Изчакайте да изсъхне преди да се облечете.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените дезодоранта "Fa Men Xtreme Protect 5 Anti-Perspirant Stick", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този дезодорант, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват дезодоранта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този дезодорант, купуват също
Sportmax Men Energy - Парфюмен спрей за мъже - дезодорант
Sportmax Men Energy
Парфюмен спрей за мъже

Sportmax
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  1.99 лв.
Adidas Men Get Ready - Парфюмен спрей за тяло - дезодорант
Adidas Men Get Ready
Парфюмен спрей за тяло

Adidas
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  9.40 лв.

Fa Men Xtreme Protect 5 Anti-Perspirant Stick


Стик дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Fa Men Xtreme"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#144467
ВидДезодорант
Наличност
Годност на дезодоранта3 години
Марка
Официален сайт на Fawww.bg.fa.com
Категории
Разфасовка50 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Описание
Стик дезодорантът на "Fa" е с 5 активни действия. Той осигурява 72-часова защита срещу изпотяване. Иновативна технология Sweat Detect стои в очакване и действа, изпреварвайки потенето, благодарение на което Ви защитава още преди появата на влага под мишниците. Уникалната му формула се бори с главните причинители на неприятна миризма и ги неутрализира. Едновременно с това, тя оставя дълготрайна свежест. Ароматът на део стика е мъжествен и неустоим.

5 действия в 1 продукт:
  • дълготрайна защита от изпотяване, благодарение на "Non-stop" технология
  • защита от неприятна миризма
  • не оставя петна по дрехите
  • не причинява кожни раздразнения
  • не води до сърбеж
За Fa
„Fa“-нтастик! Най-вероятно така са възкликнали първите клиенти на „Henkel“, които са изпробвали тоалетните сапуни от новата им козметична марка „Fa“. Днес, повече от половин век по-късно, брандът „Fa“ е световноизвестен със своите дезодоранти, антиперспиранти, душ-гелове, сапуни и лосиони за тяло, като има серии както за дамите, така и за господата. Разпространяват в над 120 страни по света, като предлагат уникална комбинация от нежна грижа за кожата, съчетана с вдъхновяващи аромати. Всеки продукт от гамата на „Fa“ е вдъхновен от природата и е дерматологично тестван.
Историята на немската „Фа“-нтастична марка започва през 1954 г. с появата на иновативен, фин, щадящ кожата тоалетен сапун. Той не само нежно почиства, но оказва деликатна грижа за кожата на съвременната жена.
През следващото десетилетие, благодарение на изключителната си рекламна кампания, „Fa“ добива разпознаваем за клиентите образ, като опаковката на сапуните е решена в цвят лайм, на зелени и жълти вълни. В рекламата се налага образа на красива млада жена с дълги руси коси, която е на плажа на Бахамите. Тази екзотична нишка, която се явява една от най-скъпите, но и най-успешни рекламни стратегии за времето си, буди възхищението на клиентите и увеличава значително пазарния дял на марката.

През 70-те години вече можем да говорим, че се е „родило“ семейството на „Фа“. Към тоалетните сапуни са прибавени спрей дезодоранти и пяна за вана, като все повече акцентът пада върху съживяващата свежест на съставките, които се грижат за кожата. Карибската линия на „Fa“ през периода вече се продава в 46 страни по целия свят.

В началото на 80-те години марката е в хармония с духа на времето, като всички нейни продукти са дерматологично тествани, с неутрално рН, а дезодорантите са без CFC (фреони). Това е и периодът, когато към разнообразието от продукти „Fa“ се добавя и новата синя серия, която е със специални съставки, предназначени за чувствителна кожа, която се нуждае от по-интензивни грижи.

Следващото десетилетие е белязано с успеха на линията "The Spirit of Freshness" ("Духът на Свежестта"). Ароматите на продуктите са изискани, идващи от всички континенти. Новата линия на „Fa“ грижа за тялото е насочена най-вече към младите, които се водят от модата и са спортно ориентирани. Иновативният дизайн на опаковките на продуктите, които напомнят кенчета от безалкохолни напитка, привлича вниманието на най-динамичните, на активните и енергични потребители.
През същото десетилетие се появява и специална линия - "Fa MEN", която включва пълна гама продукти за грижа за тялото, които са специално разработена за мъже.

В началото на новото хилядолетие „Fa“ изгрява с нова сила на козметичния пазар с чисто нови продукти, които удовлетворяват потребностите на индивидуалните потребители. Продуктовата гама на 2005 г., е по-иновативна от всякога – появява се линията "Fa Feel good Freshness", която се появява с международна рекламна кампания.
Само година по-късно на пазара е и иновативната Yoghurt линия, в която се залага на подхранващите свойства на киселото мляко. Тя става много популярна сред потребителите по цял свят и се радва на небивал успех.

И това е само началото, защото вдъхновението на „Fa“ идва от от силата на природата. Естествените съставки превземат ежедневието, като „природната“ козметика се появява на пазара в две линии: „Natural & Soft” и “Natural & Pure”.
През 2008 г. серията „Yoghurt“ получава ново развитие, като е са добавени допълнителни съставки за интензивна грижа (с 50% повече yoghurt), правещи кожата неустоимо мека.
Две години по-късно една напълно различна съставка навлиза в продуктите на „Fa“ - пчелното млечице, което е истинска енергийна бомба за кожата Линията „Gelee Royale“ предлага продукти за лична хигиена, които са с мека и кремообразна формула, осигуряващи интензивна грижа дори за най-взискателната кожата. Продуктите носят опияняващите аромати на мед, цвят на бадем и лунна орхидея, които нежно парфюмират кожата и действат магнетично, чувствено и интригуващо.
През 2010 г. е разработена и великолепната новаторска антиперспирантна линия дезодоранти „Active Pearls“. Иновативната му формула осигурява на потребителите по-надеждна 48-часова защита с уникални дълготрайни аромати.
Със сигурност верните фенове на "Фа"-нтастичната марка ще бъдат приятно изненадвани и занапред - с нежна грижа за красотата и здравето на кожата им, с нови, запомнящи се аромати и с оригинален начин на представянето им.
Начин на употреба
  • Нанесете део стика върху чиста кожа на подмишниците.
  • Изчакайте да изсъхне преди да се облечете.
Още мъжка козметика от серията "Fa Men Xtreme"
Още дезодоранти против изпотяване
Назад
Козметика на промоция
Разгледай нашите козметични промо оферти през март
Спечели подарък от Bioten
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Спечели маска за лице
Купи 2 продукта Bio:Vegane Skinfood и се включи в томболата.
Козметика за обезкосмяване
Епилатори, депилатоари, депилиращи ленти, кола маска и други.
Catrice The Dewy Routine
Декоративна козметика
Nature Box Almond
Козметика за коса и тяло с бадемово масло
Nivea Black & White Silky Smooth
Дезодоранти против изпотяване
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Artesania Latina - кораби от дърво