store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Парфюми и дезодоранти    Дезодоранти    ...    Dove Men+Care Clean...
Начало   Козметика    ...    ...    ...    Ро...  
Търсене
Козметика на
промо цени
Популярно в
козметика
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Почистване и грижа за дома
Dove Men+Care Clean Comfort Anti-Perspirant - Ролон против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Clean Comfort" - ролон

Dove Men+Care Clean Comfort Anti-Perspirant


Ролон против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Clean Comfort"

Цена:  7.70 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този ролон може да бъде доставен в дните:
Сряда 23-06-2021 г., Четвъртък 24-06-2021 г. или
Петък 25-06-2021 г.
Продукт#141912
ВидРолон
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне2 години
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN50210404
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ml
Размери на опаковката4.50 / 11.50 / 4.50 cm
Тегло0.083 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Dove
Ролонът против изпотяване за мъже на "Dove" от серията "Men+Care Clean Comfort" осигурява до 48 часова защита срещу изпотяване и неприятни миризми. Свежият му аромат с нотки на лимон, мандарина, лавандула и мента, нежно гали сетивата. Това не е всичко, продуктът е създаден по уникалната технология, съдържаща овлажняващи агенти, която защитава кожата от раздразнения и я хидратира в дълбочина.
  • Aqua
  • Aluminum Chlorohydrate
  • Glycerin
  • Helianthus Annuus Seed Oil
  • Steareth-2
  • Parfum
  • Steareth-20
  • Caprylic/Capric Triglyceride
  • Gelatin Crosspolymer
  • Cellulose Gum
  • Sodium Benzoate
  • Hydrated Silica
  • Citric Acid
  • Potassium Lactate
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citronellol
  • Coumarin
  • Hexyl Cinnamal
  • Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde
  • Limonene
  • Linalool
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Нанасяйте върху чиста кожа на подмишниците.
  • Изчакайте да попие напълно, преди да се облечете.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 2 гласа 
За да оцените ролона "Dove Men+Care Clean Comfort Anti-Perspirant", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за този ролон, направи го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват ролона, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Козметика за мъже от серията "Dove Men+Care"
Dove Men+Care Cool Fresh Body & Face Wash - ролон
Dove Men+Care Cool Fresh Body & Face Wash
Душ гел за мъже от серията "Men+Care"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  6.90 лв.
Dove Men+Care Invisible Dry Anti-Perspirant - ролон
Dove Men+Care Invisible Dry Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване от серията "Dove Men+Care"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.70 лв.
Dove Men+Care Fresh Clean 2 in 1 Fortifying Shampoo & Conditioner - ролон
Dove Men+Care Fresh Clean 2 in 1 Fortifying Shampoo & Conditioner
Шампоан и балсам 2 в 1 за мъже с ментол от серията "Men+Care"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.90 лв.
Козметика за мъже "Dove Men+Care Extra Fresh"
Dove Men+Care Extra Fresh Body & Face Bar - ролон
Dove Men+Care Extra Fresh Body & Face Bar
Крем сапун за мъже от серията "Men+Care Extra Fresh"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  2.30 лв.
Dove Men+Care 0% Aluminium Extra Fresh Deodorant - ролон
Dove Men+Care 0% Aluminium Extra Fresh Deodorant
Дезодорант за мъже без алуминиеви соли от серията "Men+Care Extra Fresh"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.70 лв.
Дезодоранти против изпотяване
L'Oreal Men Expert Thermic Resist Anti-Perspirant - ролон
L'Oreal Men Expert Thermic Resist Anti-Perspirant
Ролон дезодорант против изпотяване за мъже

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
Garnier Men Mineral Invisible Black, White And Colors - ролон
Garnier Men Mineral Invisible Black, White And Colors
Дезодорант за мъже от серията "Garnier Deo Mineral"

Garnier
Стандартна цена 5.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -36%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.49 лв.
Old Spice Whitewater Anti-Perspirant Gel - ролон
Old Spice Whitewater Anti-Perspirant Gel
Гел дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Whitewater"

Old Spice
Стандартна цена 5.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.02 лв.
L'Oreal Men Expert Invincible 96H Anti-Perspirant - ролон
L'Oreal Men Expert Invincible 96H Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже

Loreal Paris
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
Garnier Men Mineral Extreme - ролон
Garnier Men Mineral Extreme
Ролон за мъже от серията "Garnier Deo Mineral"

Garnier
Стандартна цена 5.49 лв.
Вземи сега с отстъпка -36%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.49 лв.
Old Spice Lasting Legend Anti-Perspirant & Deodorant Stick - ролон
Old Spice Lasting Legend Anti-Perspirant & Deodorant Stick
Стик дезодорант за мъже против изпотяване

Old Spice
Стандартна цена 5.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.02 лв.

Dove Men+Care Clean Comfort Anti-Perspirant


Ролон против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Clean Comfort"

Dove Men+Care Clean Comfort Anti-Perspirant - Ролон против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Clean Comfort" - ролон
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  7.70 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този ролон може да бъде доставен в дните:
Сряда 23-06-2021 г., Четвъртък 24-06-2021 г. или
Петък 25-06-2021 г.
Продукт#141912
ВидРолон
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне2 години
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN50210404
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ml
Размери на опаковката4.50 / 11.50 / 4.50 cm
Тегло0.083 kg
Описание
Ролонът против изпотяване за мъже на "Dove" от серията "Men+Care Clean Comfort" осигурява до 48 часова защита срещу изпотяване и неприятни миризми. Свежият му аромат с нотки на лимон, мандарина, лавандула и мента, нежно гали сетивата. Това не е всичко, продуктът е създаден по уникалната технология, съдържаща овлажняващи агенти, която защитава кожата от раздразнения и я хидратира в дълбочина.
Състав
  • Aqua
  • Aluminum Chlorohydrate
  • Glycerin
  • Helianthus Annuus Seed Oil
  • Steareth-2
  • Parfum
  • Steareth-20
  • Caprylic/Capric Triglyceride
  • Gelatin Crosspolymer
  • Cellulose Gum
  • Sodium Benzoate
  • Hydrated Silica
  • Citric Acid
  • Potassium Lactate
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citronellol
  • Coumarin
  • Hexyl Cinnamal
  • Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde
  • Limonene
  • Linalool
За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Нанасяйте върху чиста кожа на подмишниците.
  • Изчакайте да попие напълно, преди да се облечете.
Козметика за мъже от серията "Dove Men+Care"
Dove Men+Care Cool Fresh Body & Face Wash
Душ гел за мъже от серията "Men+Care"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  6.90 лв.
Dove Men+Care Invisible Dry Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване от серията "Dove Men+Care"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.70 лв.
Dove Men+Care Fresh Clean 2 in 1 Fortifying Shampoo & Conditioner
Шампоан и балсам 2 в 1 за мъже с ментол от серията "Men+Care"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.90 лв.
Dove Men+Care Cool Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  7.70 лв.
Dove Men+Care Sport Active+Fresh Anti-perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  7.70 лв.
Dove Men+Care Sport Active+Fresh Body And Face Wash
Хидратиращ душ гел за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  6.90 лв.
Dove Men+Care Thickening Fortifying Shampoo
Шампоан за мъже за тънка и слаба коса от серията "Men+Care"
Цена:  7.90 лв.
Dove Men+Care Cool Fresh Anti-Perspirant
Стик дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  7.70 лв.
Още козметика за мъже от серията "Dove Men+Care"
Козметика за мъже "Dove Men+Care Extra Fresh"
Dove Men+Care Extra Fresh Body & Face Bar
Крем сапун за мъже от серията "Men+Care Extra Fresh"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  2.30 лв.
Dove Men+Care 0% Aluminium Extra Fresh Deodorant
Дезодорант за мъже без алуминиеви соли от серията "Men+Care Extra Fresh"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.70 лв.
Dove Men+Care Extra Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Extra Fresh"
Цена:  7.70 лв.
Dove Men+Care Extra Fresh Body & Face Wash
Душ гел за мъже от серията "Men+Care Extra Fresh"
Цена:  6.90 лв.
Dove Men+Care Extra Fresh Anti-Perspirant
Ролон против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Extra Fresh"
Цена:  7.70 лв.
Още дезодоранти против изпотяване
Други интересни предложения
Dove Men+Care 0% Aluminium Extra Fresh Deodorant
Дезодорант за мъже без алуминиеви соли от серията "Men+Care Extra Fresh"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.70 лв.
Dove Men+Care Clean Comfort Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Clean Comfort"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.70 лв.
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Anti-perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  7.70 лв.
Dove Men+Care Invisible Dry Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване от серията "Dove Men+Care"
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  7.70 лв.
Dove Men+Care Extra Fresh Anti-Perspirant
Ролон против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Extra Fresh"
Цена:  7.70 лв.
Dove Men+Care Clean Comfort Anti-Perspirant
Стик дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Clean Comfort"
Цена:  7.70 лв.
Dove Men+Care Cool Fresh Anti-Perspirant
Стик дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  7.70 лв.
Dove Men+Care Extra Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Extra Fresh"
Цена:  7.70 лв.
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Antiperspirant Stick
Мъжки стик дезодорант против изпотяване от серията "Men+Care Elements"
Цена:  7.70 лв.
Dove Men+Care Cool Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  7.70 лв.
Назад към "Ролон дезодоранти"
Слънцезащитни кремове, лосиони и млека.
Вземи Nature of Agiva Senses на промо цени.
Опитай новите маски за коса.
Купи 2 продукта и можеш да спечелиш плажен подарък.
Козметика за цялото семейство
Течни перилни препарати
Натурална козметика за коса и тяло
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги