store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Козметика    ...    Dove  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Dove    Dove    Dove Men+Care Silver Control Anti-Perspirant - Део стик против изпотя...
Търсене
Грим и
разкрасяване
Грижа и почистване

Dove Men+Care Silver Control Anti-Perspirant


Део стик против изпотяване за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  6.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в:
Сряда 25-07-2018 г. или
Четвъртък 26-07-2018 г.
Продукт#141872
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне2 години
Марка
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN96040928
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.50 / 11.60 / 2.20 cm
Тегло0.104 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Dove
Стикът против изпотяване за мъже на "Dove" от серията "Men+Care" осигурява до 48 часа ефикасна защита срещу изпотяване и неприятни миризми. Освен това, антиперспирантът съдържа овлажняващи агенти, които защитават кожата от раздразнения и я хидратират в дълбочина. Формулата не съдържа алкохол.
  • Cyclopentasiloxane
  • Aluminium Zirconium Tetrachlorohydrex GLY
  • Stearyl Alcohol
  • C12-15 Alkyl Benzoate
  • PPG-14 Butyl Ether
  • Hydrogenated Castor Oil
  • Dimethicone
  • Polyethylene
  • Parfum
  • Helianthus Annuus Seed oil
  • Steareth-100
  • BHT
  • Titanium Dioxide
  • Silver Chloride
  • Citric Acid
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citronellol
  • Coumarin
  • Eugenol
  • Hexyl Cinnamal
  • Limonene
  • Linalool
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Нанасяйте върху чиста кожа на подмишниците.
  • Изчакайте да изсъхне напълно, преди да се облечете.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените продукта "Dove Men+Care Silver Control Anti-Perspirant", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този продукт, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват продукта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този продукт, купуват също
Dove Go Fresh Restore whit Blue Fig & Orange Blossom Scent Soap - Крем сапун с аромат на смокиня и портокалов цвят от серията "Go Fresh - Restore" - продукт
Dove Go Fresh Restore whit Blue Fig & Orange Blossom Scent Soap
Крем сапун с аромат на смокиня и портокалов цвят от серията "Go Fresh - Restore"

Dove
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  1.99 лв.
Dove Gentle Exfoliating Cream Bar - Ексфолиращ крем сапун - продукт
Dove Gentle Exfoliating Cream Bar
Ексфолиращ крем сапун

Dove
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  1.99 лв.
Dove Cream Oil Beauty Cream Bar - Крем сапун с арганово масло - продукт
Dove Cream Oil Beauty Cream Bar
Крем сапун с арганово масло

Dove
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  1.99 лв.
Клечки за уши - Опаковки от 100 ÷ 200 броя - продукт
Клечки за уши
Опаковки от 100 ÷ 200 броя

Septona
Избор за брой в опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цени от:  1.19 лв.

Dove Men+Care Silver Control Anti-Perspirant


Део стик против изпотяване за мъже от серията "Men+Care"
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  6.90 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този продукт може да бъде доставен в:
Сряда 25-07-2018 г. или
Четвъртък 26-07-2018 г.
Продукт#141872
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне2 години
Марка
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN96040928
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка50 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката6.50 / 11.60 / 2.20 cm
Тегло0.104 kg
Описание
Стикът против изпотяване за мъже на "Dove" от серията "Men+Care" осигурява до 48 часа ефикасна защита срещу изпотяване и неприятни миризми. Освен това, антиперспирантът съдържа овлажняващи агенти, които защитават кожата от раздразнения и я хидратират в дълбочина. Формулата не съдържа алкохол.
За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Нанасяйте върху чиста кожа на подмишниците.
  • Изчакайте да изсъхне напълно, преди да се облечете.
Още козметика за мъже от серията "Dove Men+Care"
Още козметика за мъже "Dove Men+Care Clean Comfort"
Козметика за мъже "Dove Men+Care Extra Fresh"
Dove Men+Care Extra Fresh 3-in-1 Shower Foam
Пяна за бръснене и къпане за мъже от серията "Men+Care Extra Fresh"
Цена:  8.69 лв.
Подаръчен комплект за мъже - Dove Extra Fresh
Душ гел и дезодорант от серията "Men+Care Extra Fresh"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  12.90 лв.
Подаръчен комплект за мъже с несесер - Dove Extra Fresh
Душ гел, крем сапун и дезодорант от серията "Men+Care Extra Fresh"
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  14.90 лв.
Dove Men+Care Extra Fresh Anti-Perspirant
Ролон против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Extra Fresh"
Цена:  6.90 лв.
Dove Men+Care Extra Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Extra Fresh"
Стандартна цена 6.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -43%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.90 лв.
Още козметика за мъже "Dove Men+Care Extra Fresh"
Още дезодоранти против изпотяване
Други интересни предложения
Dove Men+Care Elements Minerals + Sage Dry Spray Antiperspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements"
Стандартна цена 6.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -43%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  3.90 лв.
Men+Care Elements Mineral Powder + Sandalwood Dry Spray Antiperspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Elements"
Стандартна цена 6.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -43%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.90 лв.
Dove Men+Care Silver Control Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care"
Стандартна цена 6.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -43%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.90 лв.
Dove Men+Care Cool Fresh Anti-Perspirant
Стик дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care"
Цена:  6.90 лв.
Dove Men+Care Clean Comfort Anti-Perspirant
Стик дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Clean Comfort"
Цена:  6.90 лв.
Dove Men+Care Clean Comfort Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Clean Comfort"
Стандартна цена 6.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -43%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.90 лв.
Dove Men+Care Invisible Dry Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване от серията "Dove Men+Care"
Стандартна цена 6.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -43%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.90 лв.
Dove Men+Care Extra Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Extra Fresh"
Стандартна цена 6.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -43%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.90 лв.
Dove Men+Care Cool Fresh Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Men+Care"
Стандартна цена 6.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -43%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.90 лв.
Dove Men+Care Clean Comfort Anti-Perspirant
Ролон против изпотяване за мъже от серията "Men+Care Clean Comfort"
Цена:  6.90 лв.
Назад
Lanaform Dolce
Електрически уред за стъпала
Nivea MicellAIR Expert
Мицеларни продукти за почистване на грим
Schwarzkopf Color Expert
Боя за коса с OmegaPlex технология
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Спечели подарък от Fa!
Nature Box е вече тук!