store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Грижа за тялото    Парфюми и дезодоранти    Дезодоранти    ...    Rexona Men Cobalt D...
Начало   Козметика    ...    ...    ...    Ст...  
Търсене
Козметика на
промо цени
Популярно в
козметика
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Почистване и грижа за дома
Rexona Men Cobalt Dry Anti-Perspirant - Стик дезодорант против изпотяване за мъже - дезодорант

Rexona Men Cobalt Dry Anti-Perspirant


Стик дезодорант против изпотяване за мъже

Цена:  6.40 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в дните:
Понеделник 26-04-2021 г., Вторник 27-04-2021 г. или
Сряда 28-04-2021 г.
Продукт#141572
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне2 години
МаркаRexona
Официален сайт на Rexonawww.rexona.com.au
EAN73103714
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Разфасовка50 ml
Размери на опаковката7.00 / 12.00 / 2.05 cm
Тегло0.100 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Rexona
Стик дезодорантът "Cobalt Dry" от "Rexona" е специално създаден за мъже като осигурява защита от изпотяване и неприятни миризми. Той работи в синхрон с Вашия ритъм и елиминира появата на неприятна миризма, дори и в екстремни ситуации. За да се постигне максимална защита от изпотяване, дори и в най-екстремни ситуации, в разработката на део стика са комбинирани прецизност и иновативната Motionsense™ технология. Тя е базирана на милиони микрокапсули, които работят в синхрон с тялото и отделят свежест при първите признаци на влага. По този начин неутрализират появата на неприятна миризма и гарантират дълготрайна защита, до 48 часа.
  • Cyclopentasiloxane
  • Aluminum Zirconium Tetrachlorohydrex GLY
  • PPG-14 Butyl Ether
  • Stearyl Alcohol
  • Hydrogenated Castor Oil
  • PEG-8 Distearate
  • Talc
  • Parfum
  • Caprylic/Capric Triglyceride
  • Gelatin Crosspolymer
  • Cellulose Gum
  • Sodium Benzoate
  • Hydrated Silica
  • Aqua
  • Sodium Starch Octenylsuccinate
  • Maltodextrin
  • Hydrolyzed Corn Starch
  • Silica
  • BHT
  • Benzyl Alcohol
  • Benzyl Salicylate
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citral
  • Citronellol
  • Coumarin
  • Geraniol
  • Limonene
  • Linalool
Успехи, световна популярност, множество постижения и забележителен нюх към иновациите. Е, ако мислите, че говорим за кинозвезда, музикален изпълнител или някой световноизвестен и удивителен идол, то съвсем не е така. Всъщност всички тези "звездни" постижения са нещо типично за козметичната марка "Rexona". А ако попитате специалистите от марката, успешното ѝ развитие може да се представи и само с едно изречение, което звучи така: "Rexona" е най-популярният дезодорант на планетата". Разбира се, с основаването на марката нейните създатели едва ли подозират за големите успехи, които ще се постигат. А много от хората днес едва ли са си помисляли, че "Rexona" стартира със съвсем различен продукт от дезодоранта против изпотяване.

Основана през 1908 г., като компания "Rexona", първите ѝ продукти в каталога са самобръсначки, сапуни и медикаментозни мехлеми. Появяват се в Австралия, където е и "родното място" на "Rexona". A създатели на продуктите, са фармацевтът Алис Шефер и съпругът ѝ, който е основател "The Sheldon Drug Company" - компания с каталог от козметични и тоалетни продукти. Може би точно заради това, подобна на този каталог, става и продуктовата гама на "Rexona". Следва период на усилена работа в разработване на формули, а през 1920 г. "Rexona" създава първата си рекламна кампания. Из цяла Австралия започват да се появяват билбордове с тоалетни продукти от каталога и популярността постепенно започва да расте.

С настъпването на 30-те години обаче идва и една голяма промяна: "Rexona" става част от англо-холандската корпорация "Unilever", притежател на изобилие от известни марки, сред които "Dove", "Domestos", "Cif", "Rama", "Flora" и "Lipton". А с присъединяването към голямото "семейство" на корпорацията, успехите за "Rexona" се увеличават двойно повече и иновацията става една от основните "съставки" за продуктите. Благодарение на нея се появява и първият дезодорант против изпотяване "Rexona", който дебютира през 60-те години с представянето си във Финландия. С течение на времето марката продължава да се развива с нови и нови формули, които да защитават от потта, а дезодорантите стават познати на все повече и повече хора. До 80-те години "Rexona" вече се разпростира в удивителни глобални измерения. Продуктите против изпотяване впечатляват мнозина и започват да се разпространяват в десетки държави, но стават познати с различни имена. Марката е представена като "Rexona" в Мексико, Австралия, Германия, Русия, Испания, САЩ и още много други, след това се появява също с имената "Sure" в Англия и Ирландия и "Rexena" в Япония и Корея. Но различното име в различните държави по света, не е пречка марката да използва едни и същи "рецепти" за продуктите си, винаги да се появява с иконичното и до днес лого във формата на тикче и да отправя посланието си "Бъди: активен" към всички свои потребители.

Какво точно означава "да бъдеш активен" ли? Е, през последните години, специалистите на "Rexona" откровено споделят, че създават продуктите си за активните. А профилът на този тип хора е описан подробно чрез философията на марката, публикувана в официалния сайт на "Rexona". Независимо дали млад, стар, мъж или жена, дали спортист, екстремист, пътешественик или професионалист, затрупан с работни задължения - всеки човек може да бъде активен, като е винаги нащрек за следващата възможност, преследва целите си, кара нещата да се случват, а не чака те сами да се случат, разкрива нови хоризонти, развива се и не се страхува да се впуска в приключения.

Оказва се, че дори самата "Rexona" отговаря на този профил и абсолютно изпълнява активността. През годините не спира да се развива и да открива нови хоризонти. След 90-те марката влиза в света на спорта и печели много от световноизвестните и професионални спортисти, някои от които участват в рекламни кампании и до днес. Част от професионалистите, за които да бъдеш активен е начин на живот, са шампионите по тенис Щефи Граф и Давид Налбандян, оцеляващият Беър Грилс, играчът по крикет Андрю Флинтоф и екипът на състезателния отбор "Lotus F1". А през 2014 г. най-добрият български тенисист, Григор Димитров, става новият посланик на "Rexona" в България. Оттогава Димитров си партнира с марката и е нейно рекламно лице, за да подчертава акцента върху динамичния начин на живот и грижата за тялото против изпотяване. Що се отнася до избора, специалистите от "Rexona" го коментират така:
"Григор Димитров е идеалният кандидат за посланик на марката. Той споделя философията "Бъди: активен". Той предизвиква себе си всеки ден, за да постига страхотни успехи, да вдъхновява хората около себе си и своите фенове със страстта, която влага както в живота, така и в тениса!"
Всички тези нови "хоризонти" в света на спорта обаче са едва малка част от активността на "Rexona". През годините марката расте и каталогът също, като към дезодорантите против изпотяване се добавят различни видове ролон и део стик. Освен това, продуктите включват серии за жени и такива, създадени специално за мъже. А що се отнася до качествата на формулите, "Rexona" представя изобилие от впечатляващи позитиви с помощта на иновациите. Появяват се продукти като "Invisible Aqua" и "Invisible Diamond" - формули, осигуряващи 48-часова невидима защита от изпотяване и неприятни миризми, като не оставят бели следи и предотвратяват появата на жълти петна по дрехите. Част от каталога стават и "Rexona Oxygen" и "Natural Mineral Fresh" - дезодоранти с микрогранули на иновативната технология "MotionSense", които действат в синхрон с ритъма на човека и се активират при всяко движение, за да елиминират появата на неприятна миризма и влага. Разбира се, грижата за кожата никак не е пренебрегната, особено след като се появяват формули като "Rexona Cotton Dry" и "Rexona Aloe Vera", обогатени със съставки, които поддържат кожата хидратирана, мека и нежна.

И до днес каталогът на "Rexona" продължава да расте. А това "да бъдеш активен", все още е важна част от философията на марката и основна черта на много от потребителите, които ѝ се доверяват. И няма значение какво работят и какви са те. Както казват специалистите от "Rexona":
"Може да стоиш на ръба на южноафриканска пропаст с изглед към впечатляващ каньон или пък да чакаш реда си за танцово състезание по тротоарите на Сао Пауло, или просто да тичаш сутрин след автобуса, за да изпълниш плана си и да направиш презентацията в работата. Каквото и предизвикателство да стои пред теб, нашите продукти са създадени да подарят свежест и ефективна защита срещу изпотяване, така че да бъдеш уверен в себе си, винаги готов да се запиташ "Какво следва?" и да си в очакване на нови "върхове" за покоряване!"
Начин на употреба
  • Нанасяйте върху чиста кожа на подмишниците.
  • Изчакайте да попие напълно, преди да се облечете.
Рейтинг
Рейтинг: 8.50 / 4 гласа 
За да оцените дезодоранта "Rexona Men Cobalt Dry Anti-Perspirant", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този дезодорант, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват дезодоранта, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Дезодоранти против изпотяване
L'Oreal Men Expert Shirt Protect Anti-Perspirant - Дезодорант за мъже против изпотяване и петна по дрехите - дезодорант
L'Oreal Men Expert Shirt Protect Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване и петна по дрехите

Loreal Paris
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
Old Spice Lasting Legend Anti-Perspirant & Deodorant Spray - Спрей дезодорант за мъже против изпотяване - дезодорант
Old Spice Lasting Legend Anti-Perspirant & Deodorant Spray
Спрей дезодорант за мъже против изпотяване

Old Spice
Стандартна цена 5.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.02 лв.
Закупилите този дезодорант, купуват също
Garnier Color Naturals Creme - Интензивно подхранваща крем боя за коса - дезодорант
Garnier Color Naturals Creme
Интензивно подхранваща крем боя за коса

Garnier
34 варианта за избор на цвят на боята:
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.49 лв.
Козметични тампони - Опаковка от 80 броя - дезодорант
Козметични тампони
Опаковка от 80 броя

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  3.19 лв.
TePe Select Extra Soft - Четка за зъби - дезодорант
TePe Select Extra Soft
Четка за зъби

TePe
Стандартна цена 4.70 лв.
Вземи сега с отстъпка -9%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  4.30 лв.
Антибактериални мокри кърпички - В опаковка от 15 броя - дезодорант
Антибактериални мокри кърпички
В опаковка от 15 броя

Septona
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  1.19 лв.
Бебешки мокри кърпички с екстракт от алое вера - В опаковка от 72 броя - дезодорант
Бебешки мокри кърпички с екстракт от алое вера
В опаковка от 72 броя

Ganchev
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  2.50 лв.
Teo Ultra Hygiene Aquamarine Liquid Soap - Дълбоко почистващ течен сапун - дезодорант
Teo Ultra Hygiene Aquamarine Liquid Soap
Дълбоко почистващ течен сапун

Teo
Избор за разфасовка:
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цени от:  2.20 лв.
Maybelline Lash Sensational - Спирала за обемни и извити мигли - дезодорант
Maybelline Lash Sensational
Спирала за обемни и извити мигли

Maybelline
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Стандартна цена 14.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -33%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  9.99 лв.
EveryDay Maxi Night Ultra Plus Fresh - Дамски нощни превръзки с крилца в опаковка от 18 броя - дезодорант
EveryDay Maxi Night Ultra Plus Fresh
Дамски нощни превръзки с крилца в опаковка от 18 броя

EveryDay
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  5.70 лв.
Гъба луфа за баня  - дезодорант
Гъба луфа за баня
Agiva
Стандартна цена 4.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  4.40 лв.
Неароматизирана белина - ACE Classic - Разфасовки от 1 и 2 l - дезодорант
Неароматизирана белина - ACE Classic
Разфасовки от 1 и 2 l

ACE
Избор за разфасовка:
Цени от:  2.20 лв.
Sebamed Clear Face Care Gel - Хипоалергенен защитен гел за лице против акне от серията "Clear Face" - дезодорант
Sebamed Clear Face Care Gel
Хипоалергенен защитен гел за лице против акне от серията "Clear Face"

Sebamed
Стандартна цена 25.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -10%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  23.31 лв.

Rexona Men Cobalt Dry Anti-Perspirant


Стик дезодорант против изпотяване за мъже

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  6.40 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този дезодорант може да бъде доставен в дните:
Понеделник 26-04-2021 г., Вторник 27-04-2021 г. или
Сряда 28-04-2021 г.
Продукт#141572
ВидДезодорант
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне2 години
МаркаRexona
Официален сайт на Rexonawww.rexona.com.au
EAN73103714
Категории
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Разфасовка50 ml
Размери на опаковката7.00 / 12.00 / 2.05 cm
Тегло0.100 kg
Описание
Стик дезодорантът "Cobalt Dry" от "Rexona" е специално създаден за мъже като осигурява защита от изпотяване и неприятни миризми. Той работи в синхрон с Вашия ритъм и елиминира появата на неприятна миризма, дори и в екстремни ситуации. За да се постигне максимална защита от изпотяване, дори и в най-екстремни ситуации, в разработката на део стика са комбинирани прецизност и иновативната Motionsense™ технология. Тя е базирана на милиони микрокапсули, които работят в синхрон с тялото и отделят свежест при първите признаци на влага. По този начин неутрализират появата на неприятна миризма и гарантират дълготрайна защита, до 48 часа.
Състав
  • Cyclopentasiloxane
  • Aluminum Zirconium Tetrachlorohydrex GLY
  • PPG-14 Butyl Ether
  • Stearyl Alcohol
  • Hydrogenated Castor Oil
  • PEG-8 Distearate
  • Talc
  • Parfum
  • Caprylic/Capric Triglyceride
  • Gelatin Crosspolymer
  • Cellulose Gum
  • Sodium Benzoate
  • Hydrated Silica
  • Aqua
  • Sodium Starch Octenylsuccinate
  • Maltodextrin
  • Hydrolyzed Corn Starch
  • Silica
  • BHT
  • Benzyl Alcohol
  • Benzyl Salicylate
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citral
  • Citronellol
  • Coumarin
  • Geraniol
  • Limonene
  • Linalool
За Rexona
Успехи, световна популярност, множество постижения и забележителен нюх към иновациите. Е, ако мислите, че говорим за кинозвезда, музикален изпълнител или някой световноизвестен и удивителен идол, то съвсем не е така. Всъщност всички тези "звездни" постижения са нещо типично за козметичната марка "Rexona". А ако попитате специалистите от марката, успешното ѝ развитие може да се представи и само с едно изречение, което звучи така: "Rexona" е най-популярният дезодорант на планетата". Разбира се, с основаването на марката нейните създатели едва ли подозират за големите успехи, които ще се постигат. А много от хората днес едва ли са си помисляли, че "Rexona" стартира със съвсем различен продукт от дезодоранта против изпотяване.

Основана през 1908 г., като компания "Rexona", първите ѝ продукти в каталога са самобръсначки, сапуни и медикаментозни мехлеми. Появяват се в Австралия, където е и "родното място" на "Rexona". A създатели на продуктите, са фармацевтът Алис Шефер и съпругът ѝ, който е основател "The Sheldon Drug Company" - компания с каталог от козметични и тоалетни продукти. Може би точно заради това, подобна на този каталог, става и продуктовата гама на "Rexona". Следва период на усилена работа в разработване на формули, а през 1920 г. "Rexona" създава първата си рекламна кампания. Из цяла Австралия започват да се появяват билбордове с тоалетни продукти от каталога и популярността постепенно започва да расте.

С настъпването на 30-те години обаче идва и една голяма промяна: "Rexona" става част от англо-холандската корпорация "Unilever", притежател на изобилие от известни марки, сред които "Dove", "Domestos", "Cif", "Rama", "Flora" и "Lipton". А с присъединяването към голямото "семейство" на корпорацията, успехите за "Rexona" се увеличават двойно повече и иновацията става една от основните "съставки" за продуктите. Благодарение на нея се появява и първият дезодорант против изпотяване "Rexona", който дебютира през 60-те години с представянето си във Финландия. С течение на времето марката продължава да се развива с нови и нови формули, които да защитават от потта, а дезодорантите стават познати на все повече и повече хора. До 80-те години "Rexona" вече се разпростира в удивителни глобални измерения. Продуктите против изпотяване впечатляват мнозина и започват да се разпространяват в десетки държави, но стават познати с различни имена. Марката е представена като "Rexona" в Мексико, Австралия, Германия, Русия, Испания, САЩ и още много други, след това се появява също с имената "Sure" в Англия и Ирландия и "Rexena" в Япония и Корея. Но различното име в различните държави по света, не е пречка марката да използва едни и същи "рецепти" за продуктите си, винаги да се появява с иконичното и до днес лого във формата на тикче и да отправя посланието си "Бъди: активен" към всички свои потребители.

Какво точно означава "да бъдеш активен" ли? Е, през последните години, специалистите на "Rexona" откровено споделят, че създават продуктите си за активните. А профилът на този тип хора е описан подробно чрез философията на марката, публикувана в официалния сайт на "Rexona". Независимо дали млад, стар, мъж или жена, дали спортист, екстремист, пътешественик или професионалист, затрупан с работни задължения - всеки човек може да бъде активен, като е винаги нащрек за следващата възможност, преследва целите си, кара нещата да се случват, а не чака те сами да се случат, разкрива нови хоризонти, развива се и не се страхува да се впуска в приключения.

Оказва се, че дори самата "Rexona" отговаря на този профил и абсолютно изпълнява активността. През годините не спира да се развива и да открива нови хоризонти. След 90-те марката влиза в света на спорта и печели много от световноизвестните и професионални спортисти, някои от които участват в рекламни кампании и до днес. Част от професионалистите, за които да бъдеш активен е начин на живот, са шампионите по тенис Щефи Граф и Давид Налбандян, оцеляващият Беър Грилс, играчът по крикет Андрю Флинтоф и екипът на състезателния отбор "Lotus F1". А през 2014 г. най-добрият български тенисист, Григор Димитров, става новият посланик на "Rexona" в България. Оттогава Димитров си партнира с марката и е нейно рекламно лице, за да подчертава акцента върху динамичния начин на живот и грижата за тялото против изпотяване. Що се отнася до избора, специалистите от "Rexona" го коментират така:
"Григор Димитров е идеалният кандидат за посланик на марката. Той споделя философията "Бъди: активен". Той предизвиква себе си всеки ден, за да постига страхотни успехи, да вдъхновява хората около себе си и своите фенове със страстта, която влага както в живота, така и в тениса!"
Всички тези нови "хоризонти" в света на спорта обаче са едва малка част от активността на "Rexona". През годините марката расте и каталогът също, като към дезодорантите против изпотяване се добавят различни видове ролон и део стик. Освен това, продуктите включват серии за жени и такива, създадени специално за мъже. А що се отнася до качествата на формулите, "Rexona" представя изобилие от впечатляващи позитиви с помощта на иновациите. Появяват се продукти като "Invisible Aqua" и "Invisible Diamond" - формули, осигуряващи 48-часова невидима защита от изпотяване и неприятни миризми, като не оставят бели следи и предотвратяват появата на жълти петна по дрехите. Част от каталога стават и "Rexona Oxygen" и "Natural Mineral Fresh" - дезодоранти с микрогранули на иновативната технология "MotionSense", които действат в синхрон с ритъма на човека и се активират при всяко движение, за да елиминират появата на неприятна миризма и влага. Разбира се, грижата за кожата никак не е пренебрегната, особено след като се появяват формули като "Rexona Cotton Dry" и "Rexona Aloe Vera", обогатени със съставки, които поддържат кожата хидратирана, мека и нежна.

И до днес каталогът на "Rexona" продължава да расте. А това "да бъдеш активен", все още е важна част от философията на марката и основна черта на много от потребителите, които ѝ се доверяват. И няма значение какво работят и какви са те. Както казват специалистите от "Rexona":
"Може да стоиш на ръба на южноафриканска пропаст с изглед към впечатляващ каньон или пък да чакаш реда си за танцово състезание по тротоарите на Сао Пауло, или просто да тичаш сутрин след автобуса, за да изпълниш плана си и да направиш презентацията в работата. Каквото и предизвикателство да стои пред теб, нашите продукти са създадени да подарят свежест и ефективна защита срещу изпотяване, така че да бъдеш уверен в себе си, винаги готов да се запиташ "Какво следва?" и да си в очакване на нови "върхове" за покоряване!"
Начин на употреба
  • Нанасяйте върху чиста кожа на подмишниците.
  • Изчакайте да попие напълно, преди да се облечете.
Дезодоранти против изпотяване
L'Oreal Men Expert Shirt Protect Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване и петна по дрехите
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  5.99 лв.
Bioten Hyaluronic 48H Antiperspirant
Спрей дезодорант с хиалуронова киселина
Цена:  5.40 лв.
Nivea Fresh Gentle Anti-Transpirant
Дамски дезодорант против изпотяване с аромат на памучен цвят
Цена:  4.86 лв.
Garnier Men Magnesium Ultra Dry Anti-Perspirant
Мъжки дезодорант против изпотяване с магнезий
Цена:  3.99 лв.
Garnier Men Mineral Action Control+ Anti-Perspirant
Дезодорант против изпотяване за мъже от серията "Deo Mineral Action Control+"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  3.99 лв.
Nivea Invisible For Black & White Silky Smooth Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване от серията "Invisible For Black & White"
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  4.86 лв.
Nivea Pearl & Beauty Anti-Perspirant
Дамски дезодорант против изпотяване с перлен екстракт
Цена:  4.86 лв.
Old Spice Lasting Legend Anti-Perspirant & Deodorant Spray
Спрей дезодорант за мъже против изпотяване
Стандартна цена 5.90 лв.
Вземи сега с отстъпка -15%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  5.02 лв.
Още дезодоранти против изпотяване
Назад към "Стик дезодоранти"
Вземи топ препарати на изгодни цени.
Купи 2 продукта Garnier и можеш да спечелиш мини мицеларна вода.
Купи 2 продукта и можеш да спечелиш маска за коса.
Вземи необходимите препарати на изгодни цени.
Спирала за обемни мигли
Дневен крем против бръчки
Козметика за слаба коса
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
Дари книги и зарадвай дете