store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Ръце и нокти    Течни сапуни и дезинфекциращи гелове    ...    Dove Fine Silk Caring ...
Начало   Козметика    ...    ...    Течни сапун...  
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Dove Fine Silk Caring Hand Wash


Течен крем сапун

Цена:  4.30 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този сапун може да бъде доставен в дните:
Петък 24-01-2020 г. или
Понеделник 27-01-2020 г.
Продукт#141080
ВидСапун
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8717163605776
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка250 ml
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката9.00 / 16.00 / 4.20 cm
Тегло0.290 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Dove
Течният крем сапун на "Dove" не е като обикновените сапуни, защото формулата му освен, че е обогатена с деликатни почистващи агенти, съдържа и ¼ хидратиращ крем. След употреба му ще се радвате на мека, гладка и хидрартирана кожа през целия ден, а ароматът на бяла орхидея нежно ще погали сетивата Ви. Освен това, продуктът е снабден и с практична помпичка, която много добре разпределя количеството на нужния сапун за едно измиване на ръцете.
  • Aqua
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Glycerin
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Cocamide MEA
  • Isopropyl Palmitate
  • Parfum
  • Acrylates Copolymer
  • Styrene/Acrylates Copolymer
  • PPG-12
  • Sodium Lauryl Sulfate
  • Sodium Chloride
  • Citric Acid
  • Sodium Benzoate
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Benzyl Alcohol
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citronellol
  • Hexyl Cinnamal
  • Limonene
  • Linalool
  • CI 15985
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Нанесете необходимото количество от продукта на влажни ръце.
  • Масажирайте нежно и отмийте обилно с вода.
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 2 гласа 
За да оцените сапуна "Dove Fine Silk Caring Hand Wash", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този сапун, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват сапуна, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Dove Fine Silk Caring Hand Wash


Течен крем сапун

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  4.30 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този сапун може да бъде доставен в дните:
Петък 24-01-2020 г. или
Понеделник 27-01-2020 г.
Продукт#141080
ВидСапун
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаDove
Официален сайт на Dovewww.dovebg.com
EAN8717163605776
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка250 ml
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката9.00 / 16.00 / 4.20 cm
Тегло0.290 kg
Описание
Течният крем сапун на "Dove" не е като обикновените сапуни, защото формулата му освен, че е обогатена с деликатни почистващи агенти, съдържа и ¼ хидратиращ крем. След употреба му ще се радвате на мека, гладка и хидрартирана кожа през целия ден, а ароматът на бяла орхидея нежно ще погали сетивата Ви. Освен това, продуктът е снабден и с практична помпичка, която много добре разпределя количеството на нужния сапун за едно измиване на ръцете.
Състав
  • Aqua
  • Sodium Laureth Sulfate
  • Glycerin
  • Cocamidopropyl Betaine
  • Cocamide MEA
  • Isopropyl Palmitate
  • Parfum
  • Acrylates Copolymer
  • Styrene/Acrylates Copolymer
  • PPG-12
  • Sodium Lauryl Sulfate
  • Sodium Chloride
  • Citric Acid
  • Sodium Benzoate
  • Alpha-Isomethyl Ionone
  • Benzyl Alcohol
  • Butylphenyl Methylpropional
  • Citronellol
  • Hexyl Cinnamal
  • Limonene
  • Linalool
  • CI 15985
За Dove
Търсенето на отговори на въпроса „Какво искат жените?“ е двигател, който диктува - ако не всички, то поне основна част от важните събития в човешката история. Откриването и удовлетворяването на някои от се превръща в причина за създаването на козметичната марка "Dove". А, жените искат да бъдат изслушвани, да не ги заблуждават и да бъдат красиви (или още по-красиви). За да могат повече жени да получат това, от което се нуждаят, от „Dove“ предефинират разбирането за чистата красота, която започва от... чистотата на тялото. Защото чистата кожа сияе, излъчва аромат на свежест и създава усещане за вътрешна красота.

Историята на „Dove“ - една от най-популярните марки на мултинационалния гигант „Unilever“, започва от чистотата. Първият продукт на марката – изключително мек и щадящ кожата тоалетен сапун, се появява през 1957 г. Проучванията за него започват още през Втората световна война, когато създателите на „Dove“ забелязват интересен феномен в лазаретите. Там се използва мек тоалетен сапун, който е създаден по специална рецепта, която не дразни кожата, дори и да е сериозно разранена. Именно с издирването и подобряването на тази медицинска формула стартира „Dove“, като предлага великолепен тоалетен сапун за цялото семейство. Той се появява първо в САЩ, като постепенно утвърждава позициите си в Европа, Азия и Африка.

А, ето и следващия верен ход на „Dove“ към сърцата на жените – марката обещава, че продуктите ѝ няма да изсушават нежната и деликатна женска кожа, като се случва с традиционните измиващи продукти. И спазва това обещание, което е потвърдено чрез тест, проведен със стотици жени по целия свят. Този експеримент и до днес е познат като „Тест за почтеност на марката“.

С времето, от „Dove“ откриват, че няма по-силен PR от мнението на жените, но не известните - от плакатите и телевизията, а бързащите за работа, гонещите тролей, тичащите на пазар. Ако до края на 60-те години „Dove“ залагат на кампании, чиито лица са популярни личности, то през следващото десетилетие в тях се появяват жени, в които всяка домакиня, майка и съпруга може да разпознае себе си. Успехът на марката, обаче, се дължи и на великолепното качество на всеки от продуктите. Когато в края на 80-те години независима клиника доказва, че сапуна „Dove“ е по-подходящ за деликатна и чувствителна кожа от останалите сапуни, медии и дерматолози започват активно да го препоръчват.

До 1989 г. продуктите с разперилата за полет криле птица (логото на марката) са се наложили в Италия. Само няколко години по-късно вече се разпространяват в над 55 страни, а през 1996 г. - в 80 държави. Тогава един от бест селърите на „Дав“ е хидратантния душ гел, а сред продуктите на марката вече има крем сапуни с ¼ хидратантен крем. Появяват се душ кремове (1995 г.), лосиони (1998 г.), шампоани, дезодоранти (1997 г.) и др. Едно от многото достойнства на всички тях е, че са с pH, близко до това на здравата кожа. Всеки клиент може да се убеди в това сам, като притисне лакмусова хартия към зоната от кожата си, където е използвал „Dove“ („Тест с лакмусовата хартия“). Цветът на лакмуса не се изменя.

Грижите за косата получават ново измерение, когато марката въвежда технологията „Fibre Active“. При нея се постига реструктуриране на протеиновите вериги на косъма, той е подхранен, а кутикула е защитен.
Грижата за тялото и постигането на идеална кожа стъпват на ново ниво с комплекса на „Deep Care“. Той съдържа аминокиселини, които се включват в структурата на кожата, а лосионите „Dove“, които го съдържат правят кожата копринено мека.

През 2004 г. стартира „beauty“ кампания, която цели да разбере как жените възприемат красотата и дали приемат себе си за красиви. Резултатите са изненадващи – само 2% от дамите се смятат за красиви. Това предизвика глобален разговор за необходимостта от по-широка дефиниция на красотата. И „Dove“ поема ангажимента да подобри самочувствието на дамите. Основава се международно движение, което получава множество привърженички през 2010 г., в което са поканени всички жени, а идеята е да бъде постигнат свят, в който красотата е източник на доверие, а не тревожност.

През 2011 г. е направена голяма крачка в грижата за мъжката кожа. Слага се началото на мъжката линия „Dove Men+Care“, с която и господата могат да разчитат на разнообразие от дезодоранти, душ гелове, део стикове, съобразени с особеностите и спецификата на тяхната кожа. През следващите години "кипи" усилен труд в разработване и усъвършенстване на дамски и мъжки продукти. Освен това производителят създава и бебешка серия - "Baby Dove", като с нея осигурява продукти за комплексна грижа за мъничетата. А чрез посланията на гамата, дори насърчава майките да следват своите избори, разбирания и усещания как да бъдат родители.

Заедно с експерти и ключови партньори (в САЩ марката подкрепя работата на момичетата скаути, Boys & Girls Clubs и др.) „Dove“ създава самочувствие за красота, която не е само външна, благодарение на образователни програми и дейности, които насърчават, вдъхновяват и мотивират момичета от цял свят да достигнат пълния си потенциал. Целта е до 2015 г. техния брой да достигне 15 милиона.
А, за красотата на кожата им - със сигурност ще се погрижи "Dove".
Начин на употреба
  • Нанесете необходимото количество от продукта на влажни ръце.
  • Масажирайте нежно и отмийте обилно с вода.
Продукти от серията "Dove Silky Nourishment"
Други интересни предложения
Течен сапун за ръце с екстракт от лавандула
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.20 лв.
Dove Silk Glow Nourishing Shower Gel
Подхранващ душ гел
Цени от:  6.20 лв.
Dove Caring Hand Wash
Течен крем сапун с краставица и зелен чай от серията "Go Fresh - Fresh Touch"
Цена:  4.30 лв.
Dove Purely Pampering Shea Butter Cream Wash
Течен крем сапун с масло от ший и аромат на ванилия от серията "Purely Pampering"
Цена:  4.30 лв.
Dove Beauty Cream Wash
Течен крем сапун
Цена:  4.30 лв.
Течен сапун с бадем и алое вера - Delicate Care
Пълнител за опаковка с помпичка от серията "Palmolive Naturals"
Цена:  5.80 лв.
Vivian Gray Diamonds Sundown
Течен сапун в диспенсър с кристали в различни цветове
Цена:  16.30 лв.
Течен сапун - Exotic feeling
Пълнител за опаковка с помпичка от серията "Mania Cleaning"
Цена:  1.59 лв.
Kamill Classic Flussig Seife
Пълнител за течен сапун с екстракт от лайка
Цена:  3.99 лв.
Woods of Windsor Honeyed Pear & Amber Moisturizing Hand Wash
Хидратиращ течен сапун от серията "Honeyed Pear and Amber"
Цена:  11.90 лв.
Назад към "Течни сапуни"
Купи 2 червила Kiss Me More и спечели козметичен несер.
Коректор за прикриване на несъвършенства
Козметика с екстракт от мед
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги