store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Бръснене и обезкосмяване    Бръснене    Крем за бръснене    Крем за бръснене - Barbon
Начало   Козметика    ...    ...    Крем за бръ...  
Търсене
Козметика на
промо цени
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика

Крем за бръснене - Barbon

Цена за 85 ml:  2.70 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Петък 10-04-2020 г., Понеделник 13-04-2020 г. или
Вторник 14-04-2020 г.
Продукт#140780
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаCaola
EAN5995000310097
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка85 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.20 / 15.20 / 3.50 cm
Тегло0.100 kg
  • Описание
  • Състав
  • За Caola
Бръсненето травмира кожата на мъжкото лице, затова е необходимо да се подбере подходящ козметичен продукт за бръснене, който да предотвратява раздразненията. Кремът за бръснене „Barbon“ защитава и подхранва кожата, като същевременно осигурява гладко бръснене. Той образува изобилна, кремообразна пяна. Активните съставки, които съдържа (ментов екстракт, хлорофил и др.) подхранват и успокояват кожата, като ефективно намаляват съпротивлението и така предпазват кожата от раздразнения. Кремът има стягащ, кръвоспиращ, аналгетичен и антисептичен ефект.
  • Aqua
  • Stearic Acid
  • Palmitic Acid
  • Glycerin
  • Palm Kernel Acid
  • Potassinm Hydroxide
  • Cetearyl Alcohol
  • Sodium Hydroxide
  • Parfum
  • Boric Acid
  • Coumarin
  • Evernia Prunastri Extract
"През последния век и половина събитията в химическата промишленост в Унгария изиграват важна роля за определянето на бизнеса и научния живот в страната. Съдбата на нашата компания, подобно на много други, е повлияна от променливата и понякога "бурна" унгарска история". Така специалистите от "Caola" започват разказа за компанията. И наистина: днес козметичният производител от Унгария развива успешно дейността си и е познат в много страни по света, а поредица от исторически събития като че ли постепенно са формирали това.

Първото събитие се случва през далечната 1831 г. Тогава Jozsef Hutter основава собствена фабрика в Будапеща, която започва производство на сапуни, но е и предшественикът на "Caola". Скоро след старта на бизнеса си Hutter става първият търговец в Унгария, който въвежда продажбите на продукти в официални фирмени магазини. А що се отнася до резултата, то той е изключително успешен – продуктите стават популярни и много търсени. От 1906 г. обаче семейното предприятие на Хътър става компания на акционери, наречена Hutter Rt. Е, това не променя успешните позиции, а и продуктите остават същите – основно тоалетни сапуни. Но това едва ли означава, че никога нищо няма да се промени. И новото се случва през ноември 1930 г. Тогава компанията се слива с английския производител "Lever Brothers", a името се променя на "Hutter es Lever". Междувременно на унгарския пазар се появяват сапуните с марка "Florа", които печелят популярност, а по-късно стават и част от "Hutter es Lever".

Другото важно историческо събитие за "Caola" специалистите представят с думите: "Не трябва да пропускаме и "Baeder Perfume Corpоration", която е създадена от химика Baeder Hermann през 1918г. Всъщност Hermann навлиза в парфюмерийната индустрия и в разработването на сапуни с богатство от знания, придобити след образованието му в Америка. А след като създава фабриката си, започва да разпространява готовите продукти под марката "Caola", която бързо спечелва добра репутация. Дори историята за избора на името впечатлява много хора. Според разказа дъщерята на Baeder Hermann се казвала Carole, но момичето не можело да произнася името си правилно и всички я чували да казва Caola. По-късно таткото решил продуктите да носят това име. Скоро почти 800 различни козметични продукта и почистващи препарати за дома се появяват с етикет "Caola". А успехът им става дотолкова голям, че се сдобива с международен обхват: фабриката има изключителна експортна дейност и дори собствени складове в Милано, Загреб, Прага и Ню Йорк. Но през 1948 г. идва една голяма и нежелана промяна – компанията е национализирана.

Етапът на национализация е третото важно събитие, която споменават днес от "Caola". За него те казват: "По време на този етап няколко големи частни компании са били въведени в "големия общ бюджет". Няма да назоваваме всички тях, но това се е случило с по-горе споменатите компании, които бяха обединени в "Beauty care and Household Chemical Company" през 1962 г. А след близо 20 години компанията започва да носи името "Caola".

През 1992 г. "Caola" става частна собственост отново. От 1999 г. компанията получава името "Caola-Alfa Kozmetikai Rt.". Постепенно унгарският производител развива впечатляващ каталог от марки, сред които е и Caola – козметична марка с каталог от продукти за грижа за кожата. Но "Caola" запазва много от традициите, като продължава да предлага сапуни и продукти за тяло, дори такива с доказала се във времето и изпитана от няколко поколения формула, какъвто е балсамът за ръце "Kez". Освен това, марката представя и специално разработена серия "Barbon", създадена за мъже с продукти за и след бръснене.

Днес "Caola" продължава да се развива. Но въпреки че върви устремено напред, често обръща поглед към традициите на предшествениците и съвсем не забравя събитията от дългата си история.
Начин на употреба
  • Изстискайте малко от тубичката на крема в шепата си и нанесете върху влажната кожа на лицето си.
  • За разпенване можете да използвате четка за бръснене.
  • След бръснене изплакнете обилно с вода.
  • Завършете процедурата с предпочитан от Вас продукт за след бръснене.
Рейтинг
Рейтинг: 9.09 / 11 гласа 
За да оцените крема "Крем за бръснене - Barbon", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този крем, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват крема, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този крем, купуват също
Golden Rose Classic Lipstick - Дълготрайно червило - крем
Golden Rose Classic Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
52 варианта за избор на номер на червилото:
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.00 лв.
BIC Metal - Мъжка самобръсначка с едно ножче в опаковка от 1 ÷ 10 броя - крем
BIC Metal
Мъжка самобръсначка с едно ножче в опаковка от 1 ÷ 10 броя

BIC
Избор за брой и опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  0.60 лв.
Nivea Men Cool Kick Anti-Perspirant - Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Cool Kick" - крем
Nivea Men Cool Kick Anti-Perspirant
Дезодорант за мъже против изпотяване от серията "Cool Kick"

Nivea
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.79 лв.
BIC 1 Sensitive - Опаковка от 5 броя самобръсначки за еднократна употреба - крем
BIC 1 Sensitive
Опаковка от 5 броя самобръсначки за еднократна употреба

BIC
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.50 лв.
Афтършейв - Barbon - крем
Афтършейв - Barbon
Caola
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.50 лв.
Клечки за уши - Опаковки от 100 ÷ 300 броя - крем
Клечки за уши
Опаковки от 100 ÷ 300 броя

Silkline
Избор за брой в опаковка:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цени от:  0.70 лв.
Golden Rose Vision Lipstick - Дълготрайно червило - крем
Golden Rose Vision Lipstick
Дълготрайно червило

Golden Rose
35 варианта за избор на цвят на червилото:
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.00 лв.
Garnier Micellar Cleansing Water - Мицеларна вода за чувствителна кожа от серията "Skin Naturals" - крем
Garnier Micellar Cleansing Water
Мицеларна вода за чувствителна кожа от серията "Skin Naturals"

Garnier
Вземи сега с отстъпка -25%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цени от:  2.99 лв.
Професионална пила за нокти - Long Life - С грит 100/180 - крем
Професионална пила за нокти - Long Life
С грит 100/180

Emmi - Nail
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  2.50 лв.

Крем за бръснене - Barbon

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена за 85 ml:  2.70 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този крем може да бъде доставен в дните:
Петък 10-04-2020 г., Понеделник 13-04-2020 г. или
Вторник 14-04-2020 г.
Продукт#140780
ВидКрем
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Годност след отваряне1 година
МаркаCaola
EAN5995000310097
Категории
За тип кожаЗа всеки тип
Разфасовка85 ml
Подходящ заМъже
За възрастНад 12 години
Размери на опаковката5.20 / 15.20 / 3.50 cm
Тегло0.100 kg
Описание
Бръсненето травмира кожата на мъжкото лице, затова е необходимо да се подбере подходящ козметичен продукт за бръснене, който да предотвратява раздразненията. Кремът за бръснене „Barbon“ защитава и подхранва кожата, като същевременно осигурява гладко бръснене. Той образува изобилна, кремообразна пяна. Активните съставки, които съдържа (ментов екстракт, хлорофил и др.) подхранват и успокояват кожата, като ефективно намаляват съпротивлението и така предпазват кожата от раздразнения. Кремът има стягащ, кръвоспиращ, аналгетичен и антисептичен ефект.
Състав
  • Aqua
  • Stearic Acid
  • Palmitic Acid
  • Glycerin
  • Palm Kernel Acid
  • Potassinm Hydroxide
  • Cetearyl Alcohol
  • Sodium Hydroxide
  • Parfum
  • Boric Acid
  • Coumarin
  • Evernia Prunastri Extract
За Caola
"През последния век и половина събитията в химическата промишленост в Унгария изиграват важна роля за определянето на бизнеса и научния живот в страната. Съдбата на нашата компания, подобно на много други, е повлияна от променливата и понякога "бурна" унгарска история". Така специалистите от "Caola" започват разказа за компанията. И наистина: днес козметичният производител от Унгария развива успешно дейността си и е познат в много страни по света, а поредица от исторически събития като че ли постепенно са формирали това.

Първото събитие се случва през далечната 1831 г. Тогава Jozsef Hutter основава собствена фабрика в Будапеща, която започва производство на сапуни, но е и предшественикът на "Caola". Скоро след старта на бизнеса си Hutter става първият търговец в Унгария, който въвежда продажбите на продукти в официални фирмени магазини. А що се отнася до резултата, то той е изключително успешен – продуктите стават популярни и много търсени. От 1906 г. обаче семейното предприятие на Хътър става компания на акционери, наречена Hutter Rt. Е, това не променя успешните позиции, а и продуктите остават същите – основно тоалетни сапуни. Но това едва ли означава, че никога нищо няма да се промени. И новото се случва през ноември 1930 г. Тогава компанията се слива с английския производител "Lever Brothers", a името се променя на "Hutter es Lever". Междувременно на унгарския пазар се появяват сапуните с марка "Florа", които печелят популярност, а по-късно стават и част от "Hutter es Lever".

Другото важно историческо събитие за "Caola" специалистите представят с думите: "Не трябва да пропускаме и "Baeder Perfume Corpоration", която е създадена от химика Baeder Hermann през 1918г. Всъщност Hermann навлиза в парфюмерийната индустрия и в разработването на сапуни с богатство от знания, придобити след образованието му в Америка. А след като създава фабриката си, започва да разпространява готовите продукти под марката "Caola", която бързо спечелва добра репутация. Дори историята за избора на името впечатлява много хора. Според разказа дъщерята на Baeder Hermann се казвала Carole, но момичето не можело да произнася името си правилно и всички я чували да казва Caola. По-късно таткото решил продуктите да носят това име. Скоро почти 800 различни козметични продукта и почистващи препарати за дома се появяват с етикет "Caola". А успехът им става дотолкова голям, че се сдобива с международен обхват: фабриката има изключителна експортна дейност и дори собствени складове в Милано, Загреб, Прага и Ню Йорк. Но през 1948 г. идва една голяма и нежелана промяна – компанията е национализирана.

Етапът на национализация е третото важно събитие, която споменават днес от "Caola". За него те казват: "По време на този етап няколко големи частни компании са били въведени в "големия общ бюджет". Няма да назоваваме всички тях, но това се е случило с по-горе споменатите компании, които бяха обединени в "Beauty care and Household Chemical Company" през 1962 г. А след близо 20 години компанията започва да носи името "Caola".

През 1992 г. "Caola" става частна собственост отново. От 1999 г. компанията получава името "Caola-Alfa Kozmetikai Rt.". Постепенно унгарският производител развива впечатляващ каталог от марки, сред които е и Caola – козметична марка с каталог от продукти за грижа за кожата. Но "Caola" запазва много от традициите, като продължава да предлага сапуни и продукти за тяло, дори такива с доказала се във времето и изпитана от няколко поколения формула, какъвто е балсамът за ръце "Kez". Освен това, марката представя и специално разработена серия "Barbon", създадена за мъже с продукти за и след бръснене.

Днес "Caola" продължава да се развива. Но въпреки че върви устремено напред, често обръща поглед към традициите на предшествениците и съвсем не забравя събитията от дългата си история.
Начин на употреба
  • Изстискайте малко от тубичката на крема в шепата си и нанесете върху влажната кожа на лицето си.
  • За разпенване можете да използвате четка за бръснене.
  • След бръснене изплакнете обилно с вода.
  • Завършете процедурата с предпочитан от Вас продукт за след бръснене.
Други интересни предложения
Barbon Shaving Foam
Пяна за бръснене
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  4.50 лв.
Афтършейв - Barbon
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  3.50 лв.
Подаръчен комплект - Mondial Antica Barberia - Sandalwood
Крем за бръснене, четка и поставка
Цена:  62.00 лв.
Подаръчен комплект - Mondial Antica Barberia
Крем за бръснене, четка и поставка
Цена:  62.00 лв.
Speick Men Shaving Cream
Крем за бръснене от серията "Men"
Цена:  9.90 лв.
Каро Сензитив
Крем за бръснене за чувствителна кожа
Цена:  1.99 лв.
Каро Класик
Крем за бръснене за всеки тип кожа
Цена:  1.99 лв.
Kent Skin Conditioning Shaving Cream
Крем за бръснене с охлаждащ ментол
Цени от:  16.00 лв.
Балсам за ръце - Kez
Цена:  5.10 лв.
Крем за бръснене
От серията "Nivea Men Original"
Стандартна цена 3.99 лв.
Вземи сега с отстъпка -20%!
За повече подробности виж в продукта.
Цена:  3.19 лв.
Назад към "Крем за бръснене"
Афтършейв - Barbon -
Цена:  3.50 лв.
Избери сред разнообразие от спирали на страхотни цени.
Купи козметика Garnier на стойност минимум 15 лева и спечели.
Купи продукт Schwarzkopf и се включи в томболата.
Спирала с ефект повдигнати мигли
Декоративна козметика
Електрическа четка за зъби
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги